Hirdetés

Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    Na voltam kecsón, jó későn értem haza, de fasza volt, egyet leszámítva. Megkereszteltem a motort 4 év után...
    5-re értem oda meló után, 3x20 percet fizettem, de megegyeztem a nővel, hogy 7ig maradok és amit bírok, így spóroltam 1000 Ft-ot :) Madzsarisztán rulez :)
    Először elég szarul mentem, volt ott egy másik csávó 1000-es gixxerrel, pilop power 2 CT-vel, mikor kérdeztem, hogy milyen gumi, annyit baszott oda, hogy két komponensű :D De a mintáról felismertem. Az fasza gumi, persuader is azzal nyomult. Szóval kimentem, szarul ment, elfáradtam seperc alatt, a gyerek kb. egy időt ment velem.

    2. húsz perces etapomat tolom, még mindig csak ketten voltunk a pályán, srácra vertem 1-2 sec-et körönként, tök ritmusosan ment minden, éreztem,hogy javulok körröl körre. Az egyik nem túl komplikált kanyart lassan kezdtem meg, így hamarabb adtam csutkagázt és 10-zel gyorsabban értem a következő kanyarhoz, közben rossz ponton is akartam kanyarodni és a poros részre sodródtam. Kicsit megijjedtem de éreztem, hogy még itt el kell tudjak fordulni. El is kezdtem, de ránéztem a gumifalra (sicc!) és lévén, hogy kb. még 6 méter volt hátra a fűig, onnan 3-4 méter a gumifal, ezért besatuztam (én hülye). Állítólag füstölt a hátsó gumi de végül elestem, felfoghatatlanul. Amikor kiértem a fűre, az első kerék elment a picsába, pedig felengedtem, de sztem későn és ott feküdtem a motor alatt :) éreztem, hogy semmi bajom, kuplungot még szorongattam, vészleállítóval leállítottam. Kipattantam, mutattam, hogy OK minden, odajött két srác, felállítottuk a gépet és egy büdös karcolás nem volt sehol :D Úgy álltam meg, hogy az első kerék a füvön, hátsó még aszfalton. Utólag észrevettem, hogy a bal könyökvédőmön esett egy minimális karc, de gyerekek, ennél nagyobbat már nem akarok esni :)) a közeljövőben semmiképp.

    Aztán persze visszamentem, hogy kimotorozzam a félelmet, már csak a gyerek mögött mentem, de elég bénának nézett ki (pedig én is az vagyok!), kockásan kanyarodott meg minden, persze nyilván 1000-essel nem ide kell jönni.

    A harmadik etap fasza volt, kb. 5 perc után a célegyenes végi kanyart kb. 100-zal kezdtem meg és leért a lábtartóm csavarja, legközelebb már ezt is ki kell csavarjam. Jól be is szartam, mert max a csizmám szokott leérni, de azóta pipiskedek.

    fin.

    yodamastah: kár, de még mindig te vagy itt a legtapasztaltabb :) Euroring fain, abban is van 2 nice kanyarkombó, célegyenes végén (1 óra volt mire valahogy sikerült megfejtenem :D), meg a középső szakaszon a kanyarodva fékezős irányváltós (így jegyeztem meg, lehet úgy könyebb mint ahogy lorenzo vagy melyik GP-s mesélte, vagy rossi macskája :D)

Aktív témák