Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Analóg fényképezés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- Monitor hiba topik
- Két billentyűzettel indít a beviteli eszközök piacán a be quiet!
Aktív témák
-
n-tek
aktív tag
válasz
bajnokpityu #28290 üzenetére
egész télen? bocs, de nem vagy normális
bár lehet h nem rossz ötlet, de kezdőként sztem nem fogok egész télen motorozni
ALI_G: kawasaki ninja 250r (csa ninja zöld
) szeretnék, még nincs. azt mondják h jo kezdőmotor a sportmotorok között
-
bajnokpityu
félisten
-
n-tek
aktív tag
-
ALI_G
veterán
15 fokig azért még lehet menni 1-1 kört. Tavaly előtt novemberben is elővettem, mert frankóidő volt, másod decemberben 13-4 fokban is elővették. ki kell használni az utolsó jó időt is. Én már most félek, hogy idén is keveset motorozok, pedig most van rá időm (pénzem persze nulla
).
-
n-tek
aktív tag
hello. meddig lehet motorozni? mármint h oktober, november? vagy hőmérséklethez van kötve? lehet h hülyén hangzik a kérdés, de azé köszi a választ
-
ALI_G
veterán
Na erre varjatok gombot!
Naked bike-ra NE, ismétlen, NNEE akarjatok felrakni csomagtartó rendszert!
Azért mert ma elhoztam 9-kor a Givi gyári csomagtartót frankó 49.000-es áron, ami elvileg k.rva olcsó (Honda 100k-ért adja). Ez csak a vas. Mellé megvolt véve a 2 Moto Detail doboz platnival 36.000-ért (akciós stb.)
Faterral elkezdtük összelegózni az egész hóbelebancot. Hát délben úgy álltunk, hogy a monorack az nagyjából fel lett fabrikálva, de kiderült a papírkájáról, hogy csak úgy lehet felrakni, hogy hátulra mennie kell egy platninak feltétlen, mert részben ez tartja össze! 2 dobozhoz vennem kellett volna legalább egy platnit ami magában 7.000 Ft. Nyilván dobozzal már célszerűbb lenne.
Erre jött az oldalsó tartós cucc. Észrevettük, hogy a Top case platniát nem tudjuk felcsavarozni, mert nem elég széles. Szóval szopás a négyzeten. Bementem a boltba és elhoztam egy ugyanilyen márkájú Side case-t (amiért még nem fizettem) ami csak párban van és majd visszaviszek egyet abból amit vettem. Persze ~30k ráfizetés. Na de mivel kissé asszimetrikus a hornet az egyoldalú felhúzott kipufogó miatt így a Givi kitalálta, hogy jobbról, amerről a kipufogó van, távolabb teszi az egészet. Adott távtartót hozzá, de így asszimetrikus maga a csomagtartó is. Félig e miatt az oldalsó fém rész hátulsó része belelógott az indexbe! Erre kitalálta ez a hülye, hogy szereljem le az indexet és a Top case doboz aljára csavarozzam fel!Mondanom sem kell, hogy gyárilag úgy meg van húzva az a redvás csavar az index mögött, hogy az egész rendszámtartó mindenestül csavarodott és az anya meg se mozdult. Úgyhogy döntöttünk, hogy nem éri meg a dolog és átszabjuk a picsába. Balról is raktunk egy távtartót és így nem ér bele az indexbe, és fasza. Persze nem gyári, majd le kell kicsit festeni. De továbbra is van egy gond, mégpedig a faridom alatt átmegy egy távtartó ami szintén asszimetrikus az egész fos miatt és így már rövid. Ezt el kell vágnunk és beheggeszteni egy 4 cm-es darabot és így fasza lesz.
Ja és egyszer el kellett menni imbusz kulcsot venni, mert kettőt lesarkaztunk buzi erős csavarok miatt plussz egyszer elmentem, hogy vegyek 4 csavart (8x45 és 8x65 6-os imbuszfejes, részmenetest ami érthetően a sarki közértben nincs3. boltban kaptam szerencsére 250 Ft-ért
számlára of korz).
Délután 5-re lett kész ahogy alant is látható, majd bementem és bevertem egy szilvát és két sörtmod: egyébként amilyen megoldásokat kitalált ez a givi (és nem írtam le) az kataszrófális. Olyan mintha leültünk volna a keletiben egy kocsmába és sörözés mellett ránézésre kitaláltunk volna valami ideiglenes megoldást...ismétlem, GIVI!
ui: aki akar csomagtartót és van kérdése, az majd bátran keressen
-
sharpapa
senior tag
Hmm...tetszetős. Mire az álmodozás tettlegességig fajul, biztos lejjebb mászik az ára. Egyébként tökéletes motor a végsebességet leszámítva, tekintve hogy relatíve sűrűn mászkálok autópályán 200kmnél távolabbra.
"és a kéthengeres 4 ütemü blokk hangja is tetszeni fog."
Amennyire én látom, ez csak egyhengeres.Presuader: nem valószínű hogy 125-öst veszek. Olyanom már volt, és bármelyiket el lehet sütni 50esnek, tehát fölösleges hozzá jogsit tenni. Viszont a kettő vs négyütemű témában itt jön ki az igazad, ahogy a CBF250-ről olvasgatok. Emlékszem, az a Mito (elbeszélések szerint), vígan felszaladt 150-160-ra, míg a Honda 130nál kiköpi a belét.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #28274 üzenetére
Pont ezen akadtam ki, hogy vége mindjárt a nyárnak, egyre korábban sötétedik, és micsodám kivan. Én nem akarok szar időt, meg hideget, meg Karácsonyt, mert depressziós leszek tőle!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
sharpapa #28273 üzenetére
Hát itthon kapsz gyönyörű Mito Evo II ket, meg Evo kat is ennyi pénzből, ami egy-az-egyben Ducati 916 kinézet, csak egy szerelőt vigyél magaddal, amikor megnézed. Mindenképp. Csilliárdokat spórolhatsz. Általában kívülről jól néznek ki, de egyébként rakat fostalicska a 99 mszázalékuk. RS-t is kapsz, egész fiatalokat. Az nem vashengeres, meg frissítették jópárszor a vázat, telót, ami nem hinném, hogy jelen esetben szempont, dehát mégiscsak jobb nála. Ez a kategória amúgy is indokolatlanul drága. Én pl egy 95 ös 125 ösért soha nem adnék 180-200e forintnál többet, azt is akkor, ha csitti fitti, de ezek meg van hogy 300-400e ért árulják, amire még locsolni is fogod a lóvét. Vicc az egész magyar piac.
-
-
sharpapa
senior tag
válasz
Topiccsendőr #28272 üzenetére
Elhiszem hogy megeszi. Helyi vagányrobogósok klubbjában egy két tuningolt aerox vagy sr50 simán lenyomta gyorsulásba a Leonardot. De azokkal gyűlöltem 200 méternél többet menni mert beleőrültem az ordításba.
-
sharpapa
senior tag
Köszönöm a gyors és segítő válaszokat!
Azért csak korlátozott jogsi, mert 18 vagyok, és csak ilyet csinálhatok. Az ilyen dög 1000+os tehenek nekem túl nagyok és nehezek, a 600as százezret pörgő versenygépek meg még mindig túl gyorsak, nem akarok 200al száguldozni, csak dinamikusan krúzolgatni, közlekedni. A 125ös Mito is tökéletes lenne ha nem kétütemű lenne, gyűlölöm a pöcsköszörű hangot (pláne az egekig tuningolt 50es robogóknál). Meg aztán sok tizenéves gyorsaságit néztem igen szép állapotban amik tetszettek, igaz az Svájcban volt.
GS 500 az nagyon tetszik amit most nézegetek róla neten. 25 KW-ra le lehet fojtani nem? Egyébként meg azért 500 a határ, mert inkább összedolgozom rá, minthogy szüleimmel vetessem, habár hála istennek nem roggyantaná meg a kasszát. Én úgy érzek valami értéktárgyat magaménak, ha azt én vettem, a munkával keresett pénzemből. Pl a Leonardo-t nem éreztem magaménak, mert egy fillért nem tettem bele. -
TayRol
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28263 üzenetére
szinten ezt tanacsoltam volna.
-
Mr.Grincs
veterán
Hali,
Most csinálom az "A" korlátlan jogsit és az lenne a kérdésem, hogy ami a kresz CD-n van 4 féle feladt tesztsor csak azok lesznek a vizsgán? mert a B nél 20 tesztlap van. Az A nál csak 4. Van valaki aki tud erre a kérdésre válaszolni? Előre is köszi.
24. én van a vizsgám. -
[Vazz]
tag
válasz
sharpapa #28261 üzenetére
Nos, nem lesz könnyű így találni neked motort
.
gs500 teljesen jó is lenne amit bajnokpityú is írt csak az már 38kw, és Ak jogsival max 25kw. Tizenpáréveset motorokat lehet találni 500k-é, de akkor számíts arra hogy fogsz rá költeni. Viszont ha már jogsit akarsz csinálni akkor miért Ak? Lehet menni egyből A korlátlanra is, és így már hamarabb találsz az elvárásaidnak megfelelőt.
-
sharpapa
senior tag
Fat! ( = Háj!)
Tervezetm egy A-korlát jogsi lerakását, és egy motor vételét ami ezzel a jogsival vezethető. Kb teljesen olvasatlan és tudatlan vagyok a(z igazi) motorok világában, 3 és fél évig hajtottam egy Aprilla Leonardo nagytestű robogót, de az ugye csak robogó és nem motor. Mióta eladtuk csak autókal közlekedem, de már nagyon hiányzik a kétkerék. Tanácsot kérnék, hogy a fent leírt kritériummal milyen túraendúró/endúró/gyorsasági típusok vannak, amik:
1. tizennéhány évnél nem öregebb (legfeljebb 1990-es)
2. köztudottan megbízható
3. nem kell őrülten mennie, de azért dinamikus közlekedésre alkalmas, szereti a kanyarokat, többszáz km-t ki lehet bírni egy seggel
4. van alkatrész hozzá
5. néhányszázerért normális állapotú darabokat lehet találni (max 500e)Sógoromnak néhány éve volt egy Cagiva Mito 125, nagyon jó motor volt, nem volt vele baj, és neten is jókat olvasok róla. Például egy ilyet bevállalnék.
Előre is nagyon köszönöm ha valaki veszi a fáradságot hogy egy zöldfülűt felhomályosítson. -
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #28253 üzenetére
Teljesen elbizonytalanítottál. Fogtam én egyáltalán a kormányt???
Hát igen, kakucs nem egy motorerődemonstráló pálya, több múlik a rájderen mint a technikán.
-
válasz
Topiccsendőr #28253 üzenetére
Okés, köszi mindenkinek
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #28236 üzenetére
jó lenne még időt találni pár kör kakucsozásra, jó lenne picit tanulni tőled, mennék pár kört mögötted.. csak az idő...
-
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #28246 üzenetére
Egyik emzzé mint a másik. Csak azért mentem utánnatok hogy megnézzem hogy mennek a nagyok, + csak jobbkézzel fogtam a kormányt, azt is csak azért mert muszáj!
-
Den
veterán
rs125 vs kawa250
egyértelműen rs125. egyhengeres kétütemü, nagyságrendekkel keveseb alkatrészbl áll mint a 2hengeres 4 ütemű, így sokkal keveseb hibalehetőség. nagyon kiforrott megbízható blokk, ha jó olajat kap, odafigyelsz az előirt kasrbantartásra, soha nem romlik el, kopó alkatrészeket kell néha cserélni.
eltrjedt, so van előle az országban, lktrész van rogyásig, minden kategóriában és árban, gyári új, utángyártott (gyári minőségű), tuning, bontott...
nagyon jó futómű.
és az olaszok a kis mocikt is ugynolysan komolyan megcsinálják mint a ngymotorokat, a kislökettérfogatu japán mociknál mindig van egy ilyen teszkógazdasságos öszecsapott érzésem
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #28236 üzenetére
wow.
jövő hét télleg nem játszik? én mindenképp ki akarok menni roxival jövő hét hétfő-szerda között,akár délelőtt is.
horgos kocsival is tudnék szolgálni. -
[Vazz]
tag
válasz
Topiccsendőr #28236 üzenetére
Háháháháhááááá....
Azért azt a "nagyonbealáztunk mindenkit" kicsit cáfolnám! Ennyit még nem előztem EMMZÉT!
Amúgy két szerelővel, donormotorral, zenés szervízótóval nem volt nehéz egy perc alá menni!!!Üdv: A SRAD-os tyarek!
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #28236 üzenetére
Ott volt Wazz is!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #28239 üzenetére
jóval 10 perc felett? 10:08, azért egy ilyennel odaverős. Csajszi mondja is, hogy félt egy kicsit
Britteknél van egy hasonló kaliberű csaj, csak az motorozik. Valakinek nem ugrik be, hogy hívják?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #28236 üzenetére
Nekem is megtaníthatnád, hogy kell 50-es kört menni kakucson
-
Topiccsendőr
addikt
Nah. Ma is voltam Kakucson. Teljes mértékben megoldódtak az elsőkerék megcsúszási problémáim. A hátsó rugóstagokat kellett kicserélni komplett. Mentem is ma egy 49,2 es kört, úgy, hogy meg-megragadt a blokk, mivela főfúvókámat eltömítette egy kis festékdarab. Majd folyamatosan mentem 50 alatt, 49 közepe, az már nem volt nagy szám, csakhogy a jobb csúszócsőben egyszercsak nem volt szimering és folyt a telóolaj a fékre. Lehet hogy ez a titka a gyors köröknek?
nagyonbealáztunk mindenkit. MZ foreva. Végre működik. És a seggét tolja. Gyerekek. Úgy megörültem amikor high slide-oltam egyet... majdnem. Valahogy megúsztam. Ne kérdezzétek hogyan. Végre nem az eleje megy ki. Jó a motorom!!!
-
ALI_G
veterán
motor vagy autó? [link]
10 év múlva simán lesz ilyenemMami veretősen tolja neki.
-
ALI_G
veterán
Szerintetek mire képes egy Ford transit a Nurburgring nordsleife-én?
[link], pár motort is megelőz egy kör alatt -
ALI_G
veterán
válasz
[lAyCsI] #28213 üzenetére
Ez a baj, hogy elnézőek. Nem mondom, hogy buktasson meg egy ilyenért, de legalább ami már komolyan veszélyes, azt ne engedje át.
Értem ez alatt azt, hogy vannak olyan csotrogányok amiknek sehogy se látszik, se az index, se a helyzetjelző, se a féklámpa. Letépném annak a vizsgabiztosnak aki átengedte. Életveszélyesek. -
Bajnokpityu, te megegyezel az index forumos bpityuval?
-
[lAyCsI]
addikt
Haveromék új(legalábbis MO-on még sehol sem láttam) style-t eszközöltek a online mediában, mégpedik lapozgatós, magazinszerű formában, sztem nagyon faja
csekkoljátok: Gladuis tesz -
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #28216 üzenetére
ezen is volt...
viszont többen mondták hogy tökéletesen betömítette a likat, úgy hogy el is felejtődött a dolog, de úgy tűnik ez likspecifikus
az enyém meg nemkomplett -
[lAyCsI]
addikt
Ja még1 dolog:
a defektjavító spray nem bizonyult túl hatásosnak mert vagy 1 bar-t eresztett a kerék 2 nap alatt... szal tennap beleküldtem a spray másik felét is hátha... ma csekkolom -
[lAyCsI]
addikt
válasz
#25954560 #28212 üzenetére
Vizsgán minden simán ment.
Előtte bementem hozzájuk és megkérdeztem visszarakjam-e a gyári kipuffot,
srác rámnézett: -nagyon ordít?, -á nem annyira(ha nem húzod nagyon)
-akkor megoldjuk...
Amúgy a hátsó gumimon konkrétan a kopásjelző is elfogyott, úgy vittem el
Miután kész lett a motor, tolom ki, erre odajön a srác: -nem volt semmi gond csak a gumijaid eléggé kopottak... mondom: -tudom, már megvan a cseredarab csak nem volt még idő felrakatni.... -ja jó, akkor tudsz róla... azt ennyi
Szal eléggé engedékenyek... sztem ha nincs valami egetverő para simán áttolják a bringát.
Ja és a Biatorbágyon van a vizsgaállomás, Temesváriék. -
ALI_G
veterán
válasz
Boci_83 #28206 üzenetére
Hej! én ott leszek a hegyekben, jelenlegi állás szerint vagy péntek-hétfő, vagy szombat-kedd intervallumban. Sajnos csak egy haverom van a gáton akinek a nyaralója van, max asszony pattan fel (holnap jön a csomitartó és lehet túrázni yeah!). Srác GS500-zal jön (jasser?).
húdevárommár! -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #28191 üzenetére
odaverős! respect
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #28156 üzenetére
régi 600asom 12után nem sokkal szabályzott.szal mai haccázasra korrektúráznám.
amugy első évjáratos F4im már 6tól elindul,szemben a későbbiekkel.de 13 fölé nem érdemes pörgetni,ott már nem esik jól neki. -
Boci_83
őstag
Most voltunk 7végén Egerbe asszonnyal, kajáltunk is a kedvenc kajáldádba.
Ha vasárnap lenne valami gurulás, és nem túl korán indulnánk lehet engem is érdekelne, de ez függ attól is mennyire bírom majd, szombaton előtte lagziba megyek. Ivás nem igen lesz, vagy csak nagyon mértékkel...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #28201 üzenetére
nemgyőzök
Aktív témák
Hirdetés
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT Rampage SHIVA Zalman 500W
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest