- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos3
addikt
válasz Narancs #8588 üzenetére
Hello,
Igen "B" jogsival vezethetsz 50ccm-es motort, nem kell rá rendszám! (egyelőre, bár be fogják vezetni szvsz pár éve belül) Csak egy adásvételi és egy kötelező biztosítás kell, más nem! (semmi vizsga, zöldkártya...) A biztosítás egy évre biztosítótól függően kb. 4000-7500ft-ig változik...
Egy átlag robogó 2,5-3,5l között fogyaszt, ami függ a vezetési stílustól és a motor állapotától is!
Üdv -
-
runner 125
nagyúr
válasz Narancs #8602 üzenetére
Az injektoros kis ccm-es robogók drágák, mellesleg sokkal bonyolultabb szerkezet, ha beszarik drága mulatság lehet.
Én mindenképpen egy 125-180-as 2t robogót ajánlanék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Narancs #8600 üzenetére
Ebben tévedsz, vannak már normál méretű sportmotorok v szupermotok is, amikről kívűlről nem tudnád megállapítani, h 50ccm! Nézz csak szét a neten
De nem akarlak semmire sem rábeszélni, nem nagy kérés amit akarsz, 70km/h-val az összes robogó tud szaladgálni ..de még többel is..
-
30z.Samu
félisten
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #63610 üzenetére
Rossz esetben 5 év börtönbe, ha kiderül, honnan lopták anno.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #63617 üzenetére
Ezzel én óvatosan bánok, histen anno 5 éve úgy vettem a 100-as Speedfightomat, hogy nem derült ki, mivel 50-esként vettem működésképtelenül. Ráadásul 11 évet hagytam ki motorozás tekintetében.
A srácnak dícséretes a buzgalma, hogy legalább legalizálni szeretné azt, amit eddig illegálisan használt. Így Neki nem kívánnék ilyet. Azoknak annál inkább, akik tudatosan - akár kétszemélyel is - 50-esként használnak brutál nagy robogókat.
De még mindig nagyon ott az elmosódott határ, hogy az 50-esek 90%-a szintén nem felel meg az SMKP kategóriának.
Igy ezzel nem is akarok újabb vitát indítani, hiszen ez egy örök dilemma. Ezzel én is törvényt sértek, hiszen az 50-es gépem 75 körül megy.
Nincs megoldás.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
siti
senior tag
válasz Narancs #63922 üzenetére
márka kb mindegy, nekem sokáig noname volt az avg, mert nem ismertem...
állvédős=több felületet véd az arcodból, nyáron melegebb, könnyebben bepárásodik.
nyitott=kényelmes, foggal szedhetsz bogarat (van nagy plexis is) és ha baj van, akkor arcplasztika, fogbeültetés. nekem is ilyen van
felnyitható= nehezebb, benne mindkét típus előnye és hátránya.
drága=nem fog megvédeni ez sem ha átmegy rajtad a kamaz, de kényelmesebb lesz mint a gazdaságos kivitelek. persze egy kevlár-karbon kompozit sisakkal nő az esélyed a bkv busz ellen, de robogóval nem fogsz 200-al kavicságyba sodródni. picit túlzás a kategóriánkban, pláne ha strandpapuccsal, pólóval párosul, de beruháznék egy ilyenre.
beépített napszemüveg=+súly, amit jó ha évente egyszer használok, de szemüveg miatt ezt választottam. ma már nem kellene, de délben munkahelyen vagyok, nem süt be a nap.és amikor vagyonok elmentek a sisakra, akkor még ott van pár érzékeny terület: tenyér, térd, gerinc, megfázásra a nyak, vese...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Narancs #63946 üzenetére
HJC és NOX van csak sisakból nekik... de én nagyon szeretem például a kelomotort! Szerintem az áraik is barátiak... Az ott vett Wintex kesztyű többet bírt eddig mint a Shoxos ami egy jogsit + 1500km-et bírt majd szakadt az ujja...
Az eladók is jó arcok, sisakvételnél felpróbáltam az FG és az IS17-ből is M-eset, L-eset majd még a héj mintázaton is ment keresgélés, de tök jól viselték...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Narancs #64019 üzenetére
Amire a legjobban figyelj a Runnernel:
- elso teleszkop ne legyen teljesen gatya. Ne lotyogjon, ne legyen beallva, rugozzon szepen, ne f*ssa mindenhol a zsirt. A teleszkopszar ne legyen megserulve(mely karc a kromon, utodes), ne legyen gorbe.A tobbi dolog meg mint egy atlagos robogonal: konnyen induljon hidegen, szepen visszaejtse az alapjaratot ahogy melegszik. Jol huzzon, jol vegye a gazt. Csorges, zorges ne nagyon legyen.
Ha injektoros, akkor szemely szerint kerulnem, mert itthon 10-bol 8-nak a bele log es hamar feneketlen kut lehet a javitasa, mert kevesen ertenek rendesen hozza.
A legfontosabb viszont az emlitett teleszkop. Sajnos speci zsiros forditott teleszkopja van, amivel ha gond van, akkor szinte lehetetlen normalisan javitani, vagy csak horror arban kapni hozza alkatreszt kulfoldrol. Nagy tobbsegenek egyebkent ez a baja
Csak a nagyon problemas dolgokat irtam le, mas dolgok ugyanugy ervenyesek ra mint mas robogora (fekek jok-e, egy vonalban vannak-e a kerekek, stb)
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Narancs #64042 üzenetére
A blokk az tenyleg 50-es, legalabbis hengerszam alapjan illetve a blokk kinezete es a legszuro merete alapjan.
Illetve gyanus lehet, hogy mennyire megy
Azert egy 50-es 60ig huz mint a barom, utana komotosan max 85-90km/h korul kifekszik. Attol fuggoen, hogy bele van-e piszkalva(karbi, variator, stb).
A 125-180 2T-t szerintem eszrevenned, mert az megy mint a meszes.Viszont lehet, hogy egy 125 vagy 180-as Runner vazaba lett belerakva, mert a ZAPM az tenyleg a 125-180-as vazszama (07-08 jon a betu utan).
Az otveneseknek ahogy en is tudom, mindnek ZAPC-vel kezdodik a vazszama.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Narancs #64045 üzenetére
Haaaat jogilag elvileg rendben van, mert 50-es.
Igaz, hogy alvazszamot szoktak lekerdezni mostanaban ellnorzeskor es ott ha esetleg kibukik hogy alvazszam alapjan tenyleg valami 125 v 180-as, akkor elkuldhetnek KPM-es bevizsgalasra.
De ott meg mivel 50-es a blokk, nem fognak semmit se csinalni veled.Igazabol siman akkor is elkuldhetnek, ha kicsit bizonytalan a rendor, vagy nem ismeri az adott tipust. Ilyenkor a balf*sz csak azt nezi mennyi van az oraba irva vegsebessegnek es ha kocsog, ugyanugy elkuld KPM-hez.
Velem is megakartak csinalni anno egy Aprilia Habanaval, hiaba alvazszam alapjan es hengerszam alapjan okes volt, a majom csak azt nezte, hogy 130 van vegsebessegnek az orajaban.
Van belole 125-os, de a blokkon kivul mindenben megegyezik a 2 modell, szoval ezert van ez.
Mondtam ha gondolja, menjen egy kort es egybol kiderul, hogy 50-esVegul kiderult, hogy szegrol-vegrol ismerem az egyik rendort es elengedtek
-
üszök
őstag
válasz Narancs #64170 üzenetére
Szerintem igen. Lehet jobban jársz egy bontott gyári csappal,mint egy már újkorában is áteresztő Kínai szeméttel. Menet közben is kapja onnan a benzint,ez hatással van a fogyasztása is és a menet teljesítményre is.
tween
(őstag)
Kétféle gyertya vég van,vékony 4-es körüli menettel és a vastagabb egy durunggal a végén. Van olyan is amiről a durung letekerhető. Vedd le a pipát,és nézd meg milyen van benne. Nemrég raktam linkeket is ide a kinézetről ha van kedved keresd vissza lesznek képek.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Norbika88
senior tag
válasz Narancs #64211 üzenetére
Esetleg riasztó?
Én egy ilyenen gondolkodok. -
Narancs
őstag
válasz Narancs #64219 üzenetére
Kipróbáltam egy vödör vízben, tökéletesen működik. Visszatettem a tankba, és már ott is. Kezd összeállni a kép: mivel nincs jelölés, merre álljon úszó, be lehet tenni bármilyen pózban. Először én is úgy raktam be, hogy az úszó a tank oldalának ütközve felakadt, fizikailag nem volt elég helye, hogy felemelkedjen. Most visszatettem, de még mindig két választásom van: az úszó nézhet a motor eleje vagy háta felé. Elvileg mindkét esetben működik. Most úgy tettem be, hogy hátrafelé áll a kar, amin az úszó van. Szerintetek előre vagy hátra nézzen?
[ Szerkesztve ]
Beauty is pain
-
siti
senior tag
válasz Narancs #64232 üzenetére
hááát én csak ezt találtam, az hogy mindkét új csap rossz legyen alapból, annak meg annyi az esélye, mint az intel proci lebegőpontos számolási hibája.
ha újra teszteled fecskendővel, akkor meg működik?
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz Narancs #64236 üzenetére
karburátor tűszelepnek el kellene zárni, hogy ne menjen tele a karbi, onnan meg mindenhova.
vagy a tűszelep cserés, vagy az úszó, vagy mindkettő. de továbbra is csak tipp, lehet tesztelni ezt is, csak csövek, benzin meg türelem kell.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz Narancs #64274 üzenetére
A karbi alján szokott lenni egy leeresztő csavar és cső csatlakozó. arra teszel egy átlátszó benzincsövet, megnyitod a leeresztő csavart és látod mi történik. kb így látod a benzin magasságot, meddig töltődik fel a karbi és hogy elzár e a tűszelep.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz Narancs #64276 üzenetére
gépen jó a link, mobilon nekem se.
az hogy mennyi legyen a karbiban a benzin szint, háát meg nem mondom. még a sajátomnak se találtam meg a gyári előírását. de a módszer elég arra, hogy a karbi tűszelepét megnézd.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
siti
senior tag
válasz Narancs #64755 üzenetére
shox téli kesztyűt nyáron is mert nincs most másik...
Spenike
milyen robogó az? 50-es? mert nekem fura hogy megy 75-t de nem megy fel a dombra. és az 55 is 15-el több mint a megengedett smkp sebesség.
többet nem tud pörögni mint amennyit bír, ha meg már többet pörög, akkor nem fogja bírni. türelem és kitartás és meglátjuk mennyit bír[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #65169 üzenetére
Na jah. Injektorral van már nem kevés tapasztalatom. Ha megy, nagyon jó, keveset fogyaszt, stb. Ha viszont valami beszarik, akkor bármelyik fő alkatrésze jó sokba kerül. Csak a teljesség igénye nélkül (legolcsóbb helyen):
Kompresszor: új 45000. Bontott 20000, felújítás 20000Nyomástartó szelep: új 15000
Levegő injektor: új 45000, bontott 15-20000.
Benya injektor: új 65000 (csak kompletten van házzal, nyomástartóval). Bontott 25000 (csak injektor).
AC pumpa: új 70000. Bontott 20-25000.
Ezekből leggyakoribb hiba a nyomástartó és kompresszor.
Baromi nehéz diagnosztizálni a hibákat. Szinte bármelyik alkatrész hibája tudja ugyanazokat a hibajelenségeket produkálni. Pl. Ingadozó alapjáratot, vagy kihagyogató "gyújtást" tud okozni a nyomástartó, a kompresszor hibája, vagy eresztő nagynyomású gumicső, illetve akármelyik O gyűrű.Én már mondhatom, hogy kiismertem a nyűgjeit, de az elmúlt 1,5 évben ellőttem az egész életemre kivetített "QVA ANYÁDAT" készleteim kb. felét.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #65287 üzenetére
Akkor asszem, be is nevezek rá, mert már aktuális.
Még szemezek náluk az akciós, kétrészes esőruhával is.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Telda
addikt
válasz Narancs #65311 üzenetére
Nekem pont ilyen van már lassan 3 éve. Én nagyon szeretem. Csak egy polár pulóvert szoktam alávenni. Ha meg már 0 fok körüli a hőmérséklet akkor, van egy kivehető thermo bélés, azt bele szoktam rakni. Elég könnyű beleizzadni, mindig csak közvetlenül induláskor veszem fel.
Protektor könyök, váll és derék részen van, nem műanyag, hanem valami keményebb szivacs.
Valamilyen szinten vízálló is, kisebb esőket simán kibír, a belső réteg nehezen engedi át a vizet, ezért könnyű beleizzadni. Ilyen tépőzáras szellőzők nincsenek rajta.
175cm magas és 85kg vagyok és az xl méretet vettem, pont alá megy egy vastag pulcsi.
Nekem van hozzá való nadrágom is, arra is pont ugyan ezt tudom elmondani.