Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Bevallom, azért nagyon furcsa ez nekem ,mert ismerősi körben van pár jómódú, és nem számoltak be ilyenről. Meg érted, ha egy szaros G astrán, meg 4es polon nem kopik az ilyesmi, nehogymár egy bömin kopjon.
Nem gondolom, hogy hazudsz, de biztosan kapják azok az autók az ivet rendesen.Nem arra gondoltam, hogy 10 évesen veszi. Pl ott van anyám ex főnöke. 96ban vett egy 7es bömit, fullextra, a mai napig azzal jár. Régebben ment a cég, vett egy x5-öst, de mivel az egyik fia bécsben tanult, odaadta neki, igy járt újra a 7essel. Most nem megy a cég, igy pedig azért nem cseréli le. Na pl ilyesmikre értem. Hogy megveszi újonnan, és racionális, vagy anyagi okból 10-12 évesen -vagy mégkésöbb- cseréli le.
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Gondoltam, hogy poénból irtad, csak arra mondtam, hogy -bár elég ritka, ez tény- vannak akik úgy használnak 10 év feletti bömit, hogy nem rajkodni állnak be vele a panel elé
A nem kopikot meg úgy értem, hogy a 8 éves G astrán eddig 2 dolog kopott meg:
Az index kapcsoló tetején a reflektort mutató ábra
A váltón a bőrözés.
Semmi más.A 9 éves polon pedig 1-2 helyen-a rádió alatt a kis tárolónál a műanyag kpott meg.
Ezek után egy 3 éves bömi, kopott gombokkal és tsaival csalódás lenne.
Bezzeg a haverom jó kis 50k kmet futott e46-a. Azon nincs semmi megkopva
Jó mondjuk ilyen km számnál illik is rendben lennie. -
őstag
válasz dízelracer #5800 üzenetére
azért lehet hogy tudnak számolni, mert valamiből csak megveszik és fenntartják
nekem is tetszik a 7-es és nem tartozok egyik kategóriába sem
csak azért nem veszek ilyen luxuskocsit mert sajnálnám a fenntartási költségeit és kényelmetlen lenne vele a teremgarázsomban a szűk helyencryptot minden termékemért elfogadom
-
zsid
senior tag
-
Mr.Grincs
veterán
válasz dízelracer #5800 üzenetére
Aki bmw x6-t vesz az nem fog már költeni, rá hanem betolja a kereskedésbe 99ezer kmternél ha nem előbb és kihoz egy újat. Meg ha meg is tartja akkor nemhiszem, hogy földhözvágja a kopott részek cseréje.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
opeter87
senior tag
válasz Mr.Grincs #5806 üzenetére
Ez így van alapvetően, de szerintem a normálisabbja nem ezt csinálja.
Közeli családi osztrák ismerős (Alpokba van több 4*-os szállodája is közel 30 éve), 15-20 évig használ egy autót és nagyon vigyáz rá. A legújabb autója egy RS4-es Audi, az 1988-as 124-es Merciét cserélte le. Megjegyzem az autó hibátlan volt, de szeretett volna már egy fiatalabbat.
-
Mr.Grincs
veterán
Ha megtehném, akkor pont engem sem érdekelne mennyibe kerül a benzin vagy a gázolaj. meg az autóm fenntartása. Sofőrt nem fogadnék, mert szeretek vezetni.
De én azt veszem észre, hogy az emberek annak ellenére beleverik magukat kölcsönökbe, hogy tudják magukról, hogy csórók és bizonytalan a jövőjük és akkor sírnak amikor kinyalta a bank alóluk az ingóságot mert nem tudják fizetni a részleteket. Előbb kéne gondolkodni, mint utólag anyázni, hogy köcsög állam meg világutálat stb.opeter87: Ha tehetném én is BMW X6 ost vennék újonnan és az biztos, hogy minimum 10 évig az enyém lenne és vigyáznék, rá mint a hímes tojásra, mert nem azért venném hogy szétkúrjam a gari idő alatt vag ymégelőbb.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
k.
őstag
válasz Mr.Grincs #5810 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam múltkor, hogy mennyi ember nem engedhetne meg magának új, vagy fiatal autót, és mégis azzal jár. Pl a suzukisok nagy része is, eléggé látszik, hogy havi 20 ezerre-0ft indulóval- vette a kocsit 10 éves hitelre. Az ilyennek nem szabadott volna új autót adni.
Nem az új autó ellen beszélek, jó dolog, nekünk is mind2 úgy lett véve, de éppenséggel ki is tudtuk fizetni. A legtöbben meg össze vissza vették azokat, aztán a köcsög bank.
Haveromnak van behajtó ismerőse, mesélte, hogy képtelenek elfogadni, hogy az nem az ő autójuk. Volt, hogy vasvillával kergették el a faszit, hogy mit akarja ő a saját autójukat elvinni, amikor fél éve nem fizették a hitelt. Szép mondhatomTi meddig használnátok egy kocsit?
15 év az nagyon öreg?
Csak úgy kérdezem
-Mármint ha szép rendezett a cucc természetesen- -
Typhoon47
őstag
válasz Mr.Grincs #5810 üzenetére
De én azt veszem észre, hogy az emberek annak ellenére beleverik magukat kölcsönökbe, hogy tudják magukról, hogy csórók és bizonytalan a jövőjük és akkor sírnak amikor kinyalta a bank alóluk az ingóságot mert nem tudják fizetni a részleteket. Előbb kéne gondolkodni, mint utólag anyázni, hogy köcsög állam meg világutálat stb.
+1
"Education is important but big biceps are importanter"
-
a_tesz
Korrektor
szerintem egy autót kortól függetlenül addig érdemes használni, amíg nem kezdenek rejtélyes, megoldhatatlan hibái lenni, és nem hagy cserben amikor szükség lenne rá, és nem kerül többe a megbízható állapotát fenntartani, mint egy fiatalabb kényelmesebb megbízhatóbbra lecserélni. szerintem nem öreg a 15 év, bár persze attól függ miből
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
őstag
nyugodtan elzavarhatják a behajtó ismerősödet
nincs joga elvinni a kocsit csak bírósági végrehajtónak
attól hogy hitel van rajta az még az ő tulajdonuk (kivéve ha lízinges)
visszaadhatják önként a banknak, ha akarják, vagy ha jogi úton érvényesítette az igényt, csak úgy elvinni nem lehet[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
k.
őstag
Ezt nem tudtam-nem néztem utánna, és a srác sem mondott ilyesmit!-, szóval köszi
Mondjuk a sztori vége-konkrétan az vasvillával elkergetősé- úgy zárult, hogy odament egy másik faszi, az új rábeszélte őket, hogy adják vissza a kocsit, hogy meg is hívták egy disznóvágásra
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Typhoon47 #5812 üzenetére
+1? Ez mit jelent? Szerinted is így van vagy szerinted baromság amit írtam?
a_tesz: Egyébként normális országokban ha leamortizálódik az autó akkor nem költenek rá, jobb kézzel bal váll fölött és jöhet az új verda, lásd németország, amit ott kiraknak azt itt meg sajnos megvesszük, mert elhisszük, hogy jó, talán jó is, egy darabig.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
nagyúr
válasz hobizoli #5799 üzenetére
Nekem is van egy barátom akinek 6gen Civicje van de azt annyira koppra hatjtották hogy elmondani nem lehet. Már motort is cseréltek benne de még az újabbal is csak a gond van. Minden hétig szerelik. Pedig hozzátenném hogy 6gennnek sokkal jobb a híre mint a 8-asnak, az még japánban összerakott gép volt. De ha nem törődnek vele (gondolom az előző tulaj(ok) nem igazán foglalkoztak a géppel csak hajtották) akkor bármi képes megadni magát. Én nagyon odafigyelek az enyémre, nincs is vele gond meg szeretem is a gépet.
Amúgy annak ellenére hogy Hondás vagyok bevallom férfiasan ha lenne pénzem új autóra nem vennék Hondát csak esetleg Jazzt.dízelracer: valamelyik autós újságban olvastam egy BMW-ről tartós tesztet és ott a kormány kopott csúnyán. Írtak levelet a gyárnak és az a válasz jött rá hogy a mai kézkrémeg egyébb vegyszerek amiket a kezedre felviszel minden nap sajna ezt okozzák.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Vesztor87
senior tag
Ez mondjuk nem minden esetben van így. Szüleim a hitelre vett régi Swiftet cserélték Ignisre, mert annak drága volt a hitele, az Ignist minimális önerővel hozták el (2,5 millából fél milla lett befizetve), 10 év hitelre, kb 20e ft-os törlesztőre. Nekik az volt a lényeg, hogy legyen egy megbízható autójuk, mert tudták hogy nem fogják széthajtani. A 3% thm-el nem jártak rosszul, a 6 éves autóban alig 60.000 km van, mosás után újnak visszamehetne a szalonban. Egyszer a parkolóban egy hülye picsa nekik tolatott egy Yarissal, a kerék feletti elem benyomódott (a betétlapnál nem lett beikszelve hogy elismeri a hibát, így csak kihúzatva lett), ettől eltekintve még karcolás sincs a kocsin. Jól megy, jól fogyaszt, megbízható, nem pesti utakon használt a kocsi. Minden használt autót vásárló ilyen állapotú autóról álmodik....
Az Ő esetükben el tudom fogadni a 10 éves hitelt is... -
lorcsi
veterán
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #5818 üzenetére
Nekem 8gen Civic Sedanom van,mi baj vele? Én nagyon szeretem, nemrégen vásároltam, de erre tényleg nagyon vigyáztak (mondjuk a tulaj nem is magyar, hanem tajvani).Én sokáig hezitáltam, mit vásároljak, eddig 2 Yarisom volt (99-es,2005-ös).Csak a Honda civic/accord és a toyota corolla/avensis maradt fenn a rostán, de a nagyobb accord/avensis páros azért esett ki,mert azok ált. elég sokat futottak, vagy leírás szerint kevesebbet persze a valóság sokszor már, mint tudjuk.Remélem beválik a gép, szerintem jó választás a honda és a toyota egyaránt. Persze mindenből van selejt, mint tudjuk.
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5821 üzenetére
2 barátomnak van 8gen, nekem szimplán nem tetszenek. De Honda fórumon pont nemrég olvastam más tulajoktól hogy azért előfordulnak vele gondok. Persze nem olyan nagyok hogy leáll stb de ilyen ismeretlen zörgés meg hasonlók igen. Szóval inkább olyanok amik az összeszerelés minőségét érintik. Nem rossz autó csak már nem annyira arégi Honda szelemben készülnek. Nekem leginkább emiatt nem kellene új Honda na meg a formájuk miatt se. A 9gen Civic valami eszméletlen ocsmányra sikeredett szerintem. Illetve a 8/9gen műszerfala is számomra már túl csicsás. CRZ-vel is az volt a bajom hogy azt se tudtam belül mit nézzek annyi világító bizbaz van benne.
Amúgy a 8-as sedan formája az kivételesen még bejön.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #5822 üzenetére
Az összeszerelési minőség lehet, hogy romlott, sajnos nem egyedi, sok más márkánál is tapasztaltam.A 9gen civic tényleg iszonyú csúf,amiért még a 8as érdekes volt és lehetett szeretni, mindent kiöltek belőle.Megjegyzem a 8as hatchback eleinte tetszett, most már abszolút nem.A sedan szvsz átgondoltabb.
-
opeter87
senior tag
válasz Motion_Blur #5825 üzenetére
Az előző generációs Mondeo (szintén kombi, 131 lőerős dízel manuállal) nálam 5.9-et evett és egy munka miatt egy hónapig közel 3000km-en keresztül használtam.
Szóval nem tudom megint mit csináltak a tesztelők az autóval, hogy ennyit fogyasztott -
nagyúr
válasz Bigemperor #5824 üzenetére
Egy 8gen JDM Mugen RR Civic-re nem mondanék nemet.
Més que un club!
-
Bigemperor
senior tag
-
opeter87
senior tag
Igen mert 200 lóerő ide, automata váltó oda a 10 literes fogyasztás dízeltől nagyon sok, még ha csak városban is használjak az ember.
Én a legnagyobb dugóban sem tudok 9nél többet megetetni az enyémmel pedig dízel és automata. De ha nyomom neki és nincs dugó akkor a 8 is elérhetetlen
-
Typhoon47
őstag
válasz opeter87 #5826 üzenetére
az a fogyasztás fasszág úgy ahogy van. enyém az utóbbi 60e km-en 6-6,5 között fogyasztott, javarészt várossal. igaz, csak 1,8 és kézi. minden másban egyetértek a cikkel, kategória győztes(árában).
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
őstag
válasz Typhoon47 #5831 üzenetére
aki 700 ezerért vesz fejtámla dvdket és másik 700 ért gyári navigációt egy mondeoba, az vagy hülye, vagy nem számít neki a pénz
mondjuk azt el tudom képzelni, hogy olyasvalaki vegye meg ezt az autót, aki nagyon gazdag, vagy/és a cége nagyon jól megy, de nem akar rosszakarókat egy premium kocsi miatt
de azért 13 milla egy mondeoért pff..
még ha valami durva sportmodell lenne...cryptot minden termékemért elfogadom
-
dízelracer
senior tag
válasz opeter87 #5826 üzenetére
Mit csináltak vele? Semmit. 2200ccm, 200lóerő, automata, 1600kg feletti önsúly. Tuti, hogy nagyrészt városban használták ráadásul pont most télen. Az összes hasonló méretű és teljesítményű dízel ennyit fogyaszt. Bármelyik alsó-középkategóriás dízel simán bekap 7-7,5litert városban télen. Azokhoz képest a Mondeo vagy 300-400 kilóval nehezebb és jóval erősebb is. Szerintem a 10literes tesztfogyasztás ilyenkor nem sok. És azt se feledjük, hogy új autóról van szó, ez még simán lejjebb fog menni.
-
Typhoon47
őstag
egyetértek. röhejesek azok az extra felárak, ezt nem tagadom. de aki ezeket ennyiért teteti be az meg is érdemli vagy nem érdekli, ahogy te is mondtad. most az hogy mennyire prémium kocsi vagy nem a mondeo azt szerintem ne vitassuk, majd ha a fünfer-be fele annyira elférek mint a mondejó-ba akkor érdemes erről beszélgetnünk.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
opeter87
senior tag
válasz dízelracer #5834 üzenetére
A tesztelt Mondeo már 10.000km futott, tehát korántsem zsír új motorról beszélünk, aminek be kéne kopnia, meg stb. (a mai motoroknak meg nem is kell)
A tesztelő kb. 5 sorban ír a motorról és az egész tesztet elolvasva nincs olyan érzése az embernek, hogy júj ez bizony kinyomhatta a szemét, stb. szóval lightos tempóban pláne sok a 10 liter.
Jóval erősebb ez igaz, mint egy átlag autó éppen ezért nem is kell annyira pörgetni stb, ergo könnyebb gazdaságosabban nyomatékosabban autózni vele.Apám 3 literes dízel autója fogyaszt 11 litert városban télen. Állandó összkerékhajtás, automata és forgalmi szerint 1900kg. Szóval a 10 liter nekem sok. Pláne úgy, hogy az előddel 6,5 literrel eljártam városba (az gyengébb volt és manuális, ahogyan már korábban írtam)
-
dlaccc
aktív tag
Régóta nézegetek kocsikat de eddig nem mertem belevágni. Most van "biztos" munkám és rászántam magam. 1millió körül néznék. Első kocsi Lacetti ami nagyon bejön. Mitsubishi Colt is szóba jöhetne... tulajdonképp ami biztos hogy sedan-t nem akarok Csak itt városba járásra kéne, egyelőre nem mennék vele messzebb. Fogyasztás ami számít inkább, az alkatrész ár nem. Ha valami romlik úgyis meg kell venni.. Melyik típusokat kell abszolút kerülni, és mire figyeljek??
-
m3tr0
senior tag
Nagyon off, Golf II 1.8 benzin sima karbis, gyár 8 litert ír vegyesnek és 7,2 vel jártam vele, úgy ,hogy még szívató sem volt rajta, meg semennyire se volt beállítva. Ette az olajat és minden baja volt.
Most a Punto II-vel 5,3 a fogyasztásom, ez nyáron 5 liter néha alatta és egyáltalán nem finomkodok, úgy vezetek,amilyen kedvem van éppen.
On is legyek, mindkettő autó jó választás lehet, én biztos nem vennék dízelt. Egy kis köbcentis benzinessel is jól ki lehet jönni városban. Elég sok választási lehetőség adódik ebben az árkategóriában. Azért én ajánlanék egy Toyota Yarist is, bár méretben kisebb mint a Lacetti, de hátha éppen az tetszik majd meg.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
nem ismered Te a 80-as audit
m3tr0: nővérkémnek van egy g3 cabrio 1,8 75le, hétfőn itt bp aglomerációba 52km-t 2,5l benzinből tettem meg, volt benne megállás 1,5 óra parkólóban állás, nem tötyimötyiztem vele, kérdem én, milyen létjogosultsága is van a dizeleknek?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dlaccc
aktív tag
válasz Bigemperor #5840 üzenetére
Igen, a Yaris is bejön külsőre, hogy japán plusz jó pont. Régi kocsi szóba se jöhet, max 8-9 éves, de inkább 5-6 amit keresek, és lehetőleg nem 200e km-rel
-
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #5843 üzenetére
Még válogathatsz is a kedvenc márkáid közt, annyi utángyártott cucc van a 80-ashoz.
rip and tear, until it is done
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bigemperor #5849 üzenetére
25éves szarom van, még nem estem ki az alján, lakatolás mentes
A4 helyet meg ezerszer 80-as.....de persze aki fiatal kocsit akar az vegyen azt ott is lehet találni jót, csak kicsit nehezebb
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Realme GT 5G - versenyképes
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Könyvajánló
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Milyen egeret válasszak?
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...