Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz h1n1_900 #5054 üzenetére
Azért a Polo tényleg biztonságosabb mint a Swift. Öreg autó már ezért mindent megkapsz hozzá baromi olcsón utángyártottban ami nem feltétlenül jelent automatikusan gyengébb minőséget mint a háromszoros áron kapható gyári alkatrészek.
mod: 400k-ért nem kapsz olyan autót amire nem kell költeni semmit. Ilyen csak a mesékben van.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz h1n1_900 #5054 üzenetére
Igen, az Ignis már egész jó, szerintem egész biztonságos is. A nem kell rá költeni alatt azt értem hogy a kezdő kötelező dolgokon, és a kopó alkatrészeken kívül...
A biztonság nézegetése mindig legyen szem előtt...pont ezért nem vennék Swiftet... legalábbis régit. Az új meg csak simán nem tetszik.... (bár a legújabb nem rossz). -
h1n1_900
senior tag
válasz Vesztor87 #5056 üzenetére
Ignis az jo. Muter most vett maganak. 4lufi van benne. Ahoz kepest, hogy viszonylag magas meglepoen stabil. Palyan 140-150 utazot siman birja. Fogyasztas 7l korul alakul valahol. Klima van ulesfutes is. 1.3 93le 3500-tol szepen megjon az ereje.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
soldi3r
veterán
válasz hobizoli #5021 üzenetére
fizikán nem, de autóvillamosságtanon sem
akkuból max 1 mérettel nagyobbat, mert nem fogja tudni feltölteni a generátor és hamar leteszi a kanalat
egyébként mindenki azt vesz amit akar...
azt azért áruld még el, hogy miért szerelnek a nagyobb akkuhoz nagyobb generátort amikor a "fizika" szerint nem is kellene?
meg azt, hogy milyen fényképeződ van, ami tölti az akksiját?E30 (oo=[][]=oo)
-
Vesztor87
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #5058 üzenetére
Van egy Fuji Finepix S3000, eleg reg ota megvan, es 4db cerka elemmel vagy akkuval szuperal.
Teljesen jo kepeket csinal, akkoriban egy fel-pro gep volt, kozel 200k volt az ara.
Meg van egy slide-s Samsung i70 is, ebben mar belso akku van persze.De ott vannak mobil telok is.
Regen egy N3310-ben gyari akku volt 850mAh-s, de vannak/voltak hozza 1200 es 1600mAh-sak is, amik lenyegesen tovabb birtak egy feltoltessel, mert vhogy megis feltolti azt is.Ezt a baromagot nem tudom honnan veszitek, hogy de nem tolti fel, mert nem. Az akkutolto is feltolt barmekkora akkut, csak mas es mas ido alatt. Nyilvan a 70Ah-s akkut 2x addig fogja tolteni, mint a 35Ah-st, de ez mar csak ijen.
Nagyobb autohoz azert szerelnek altalaban nagyobb generatort, mert abban jelemzoen tobb fogyaszto is van a tobb extra miatt, hogy ne reszben az akkurol menjen az auto, hanem teljesen a generatorrol.
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz soldi3r #5058 üzenetére
miért szerelnek a nagyobb akkuhoz nagyobb generátort amikor a "fizika" szerint nem is kellene?
Gondolkodj egy picit, és azt se hagyd ki, hogy a nagyobb akku nagyibb generátor kombó jellemzően olyan autóban van, ahol a több extra miatt kell a kraft. A generátor menet közben ellátja a fogyasztókat energiával, és mellette tölti az akksit. ennyi a feladata. tökmindegy, hogy egy 74-est vagy egy 90-est teszel be, a 90-esből arányaiban sokkal kevesebbet vesz ki az indítózás, és semmivel se kell többet tölteni bele, mint egy 74-esbe.
Bocs, ha ezzel megsértelek, de nem a degu tudathasadásos másik fele vagy véletlenül?[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
h1n1_900
senior tag
válasz Vesztor87 #5060 üzenetére
Igen
"Minden" benne van. 4légzsák, alufelni, cd-s rádió, klíma, ülésfűtés most kb ennyit tudok.Clio az szörnyű. Hátul nem lehet elférni benne ha első ülés hátrébb van tolva. Ignis-be simán beférek hátra a 186centimmel.
206 meg peugeot és francia... Soha nem vennék
[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #5041 üzenetére
Támogatom, amennyiben ezek a plusz költségek az szja bevalláskor levonhatók, céges autó esetében pedig költségként elszámolhatók.
Szerintem 3-4 hónap alatt lehetne olyan törvényeket hozni, hogy "megérje" Magyarországon dolgozni, ciki ezt így leírni, mert magától értetődőnek kellene lennie, de ez van.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
válasz h1n1_900 #5059 üzenetére
mert valószínű, hogy az még belefér, pakolj bele egy 70-est, nem sokáig fog vele menni
(#5061) hobizoli, itt a lényeg, tovább tart
mi történik, ha (mint ma pl én is) megyek 11-12km-t és indítóztam 7x vagy 8x, ezt melyik bírja tovább, a kis akksi vagy a nagyobb akksi? (a gyári vagy a gyári méretnél egyel nagyobbat még fel tudja tölteni a generátor, a nagyobbat viszont nem)(#5062) Rick4, és ha ugyanabba az autóba kérem a nagyobb akkut? ez pl vw-nél a "flotta csomagot" jelenti (jár a nagyobb generátor is)
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
soldi3r
veterán
válasz hobizoli #5069 üzenetére
nagyon szívesen, csak a válasz első mondata miatt
és valószínűleg a micronix-nél sem értenek hozzá, ahogy neduddki említette[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
AMD Power
titán
válasz Vesztor87 #5072 üzenetére
Nekem a Polobol a Classic van. Imadom a formajat bar hatra sokat nem latsz es mivel magas a segge igy egy 140 gyerek ha mogem all 1x atmennek rajta. De van benne hely, nagy csomagtarto es massziv a szeker.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #5074 üzenetére
Polo-ból nekem az 5 ajtós jön be a legjobban, a dupla kerek lámpás utánia (talán 2005-utáni), de a dupla kerek lámpás előtti modell is bejön, 5 ajtós verzióban Csak ne lenne olyan drága... fél millát megérne egy 1,4-es klímás autó, de 8 kilót egy 10 éves autóért....
mod: olyanokat hallani hogy a Volkswagen minősége és megbízhatósága nem a régi már, igaz ez?[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
Srácok, ha valaki tud Újpest központban kiadó garázst, dobjon már egy pü-t.
Semper Fi
-
k.
őstag
válasz AMD Power #5071 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy amit te vettél, azzal vannak problémák rendesen. Az volt ugye, 4 kilós kategória. Én úgy gondolom, hogy 5-6 kiló az, ami többé kevésbé évekig kiszolgál, és nem probdukál hibákat, és a 7 kilós a minta állapotú. Simán reális.
Egyébként ez a VW faktor miatt van. Egyszerűen itthon "preztizs" cucc, és tartja az árát. Most az, hogy egy 2002-es IV-es polo 55le-vel de rendben tartva, szépen MINIMUM 9 kiló, az azért dúrva, egy hasonló corsa ilyen fapad kivitelben max 7. De egy 2002es rendezett polo inkább egy 1 millánál kezdődik klimával.
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #5073 üzenetére
Kb leszarom mit mond a microfasztudjaki
Elkezdtuk programozni az autot egy notebook-l, amiben 5% kapacitas volt, allandoan sipakolt hogy toltsuk, kb masfel ora mulva koppra fel volt toltve inverterrol. 6 orat meg szivesen megneznem melyik notebook megy el akkurol, meg mijen hasznalat kozben... netbook talan, potyoreszve
Nalam ugy van hogy a gyari akku 55Ah-s es 90A-s a generator, a nem_klimasban viszont csak 44Ah-s az akku es 66A-s a generator. Ehhez kepest van nekem egy 70Ah-s akkum
Siman elferne meg a 85Ah-s is amugy.
Ezenkivul minden ugyanaz bennuk, de ennek az egy fogyasztonak az aramfelvetele magaban +20A (klimakupplung + rajabb hutoventi uzem kozben)Az autok eleg sok aramot esznek am, hatso ablak futes is egy valag A-t ker, meg vilagitasz kozben, az is van 15A, vagy lefujatod a klimval a szelvedot es csicskabb generator nem is tudna annyit tolni ami ehhez kell, +radio +ECU sem napszellel megy... es meg persze toltse is az akkut.
Ezert van bennuk nagyobb A-s generator is.
Meg az sem mind am, hogy -10fokban a nevleges kapacitasa 20-25%-t tudja csak az akku, es nem mind1 mennyinek a mennyije ez.A gyarto meg nem fog neked semmibol jobbat adni, mint a minimalisan szukseges, mert fillerbaszo profitorientalt ceg.
De attol Te juzer meg rakhatsz bele utolag magadnakEgybekent meg vannak gyartok, akik eszakibb piacra szallitott autokba eleve nagyobb akkut rak be gyarikent, mint egy spanyol piacra szantban, szoval microplex meg netuddki es a te ervrendszered itt dolt meg. A csucslogikatok alapjan ott siman lemerult akkuik lennenek amikor -25-ben menne jörgensen póóógártéárs az IKEA-ba, de ezek szerint oda kisebb akku kene, mivel a nagyobbat ugysem toltik fel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz h1n1_900 #5082 üzenetére
Igen, biztos van aki 50%-n is jol latja kepet raeso fenyben, meloban is van aki utan fel kell venni a fenyerot a LCD-n, mert neki a 45% a maniaja, mindenki masnak meg a 80%
Attol is fugg milyen oldalakat nezel
Van oldal amire felmenve 15sec-n belul beindul a hutoventi mindket notebook-mban, es csak akkor all le, miutan bezartam azt az oldalt.több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
az a baj hogy az sziv akinek azert van autoja mert muszaj, mert el is adna jarna busszal de munka , gyerek... miatt nem teheti.
de hat az szja is ez volt aki 'gazdag' 300knal tobb a bruttoja az jol jar kevesebbet adozik aki meg 300knal kevesebb a bruttoja az tobbet adozik. haveromnak most nem 500k a nettoja hanem 600k. Aki szegeny volt egy 120ks nettoja az kevesebbet visz haza.
de a chf vegrorlesztes is ez aki 'gazdag' le tudja az asztalra rakni a penzt, siman ki tudja valtani mert olyan a fizuja 'gazdag' az fizetheti 180as chf arfolyamon. aki alig birja kifizetni annak nincs segitseg.
FIDESZ
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
h1n1_900
senior tag
válasz hobizoli #5086 üzenetére
Led-es moncsi. 50%-on akkora a fényereje mint 100%-on a T60-nak. Minden féle oldalt. FB,PH!,Youtube stb... De ez már marhára off
A lényeg, hogy a mai laptopoknak nem gond 3Óra feletti üzemidő. A 3éves HP8510W-m is elmegy a mai napig 3órát.[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
AMD Power
titán
Eddig a legdrágább hiba is 18eFt volt. A gyújtáskapcsoló és az is szereléssel együtt. Eléeve egy 13 éves autónál az én hibáim Bármikor előjöhetnek. Nem hiszem ,hogy ha 700e vettem volna egyet sokkal kevesebb "probléma" lett volna vele. Az meg ,hogy szarok a VW zárai az meg szinte mindegyikre igaz sajnos ahogy a VW Polo fórumot olvasom. A másik fele ,hogy én pl az enyémet 550-600e alatt el sem adnám.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5081 üzenetére
HI!
"masfel ora mulva koppra fel volt toltve inverterrol." na itt arulod el a hozzaertesedet:- )))
ha nemerted, akkor segitek: van egy igen zajos es kcsit hullamos egyenfeszultseged azt viszed be az inverterbe, /amit erre keszitetttk fel,/ az igy kapott 220v, jobb esetben is kvaziszinus, rosszab esetben negyszog /valosz szinuszist nagyitoval kell kersni/, majd atviszed a laptop tapjan, meg jo hogy kapsz egy stabil feszultseget.
olvasnivalo akku toltesrol:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek." innen bofudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz neduddki #5094 üzenetére
Zsenialis vagy netuddki, de tudod ez a inverter tema ugy mukodik, hogy az a szivargyujto 12V-bol csinal pl negyszog vagy akarmilyen AC 230V-t, majd a notebook sajat halozati toltoje van beledugva, es az ujra fasztudja mennyi egyenaramot general ebbol. Azaz hottokmind1 hogy kvaziszinuszos vagy negyszog vagy akarmilyen AC van kozben.
több drón kell ;P
-
golya32
aktív tag
Esetleg érdekel valakit vonóhorogra rögzíthető unitec bicikliszállító. 2dbt tud vinni
Megvettem összeraktam, erre megjött a céges berlingo, így már nem kell a bicikliszállító.
Valakit érdekel, nekem 40e volt 30e be oda adnám.Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5095 üzenetére
HI!
Az hogy eb zsemialsi vagyok az termeszetes es nagy orom, hogy a szadbol is hallom. :- ))) Addig valoban nincs is gond mig nem futsz bele egy pfc-s laptop tapba /itt annak mar a kertek alat/. de nem ez volt a felvetes
Amugy ha jol emlexem nem ez volt az alapo vitalalp, hane az hogy a generator em tolti teljesen fel az akkut, ebbolkoetkezi, hogy mar alapbol csoken az eletartama, amit inteligens kulso toltovel lehet kompenzalni. Fe,rebeszeles nelkul hogy allNlad a teme?udv
neduddki
mod; golya32: tegnap klartam Nked irni, hogy mi a hejjjzet?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz neduddki #5097 üzenetére
Nincs az az akku amit nem lehet feltolteni generatorral.
Az konnektoros akkutolto is csak 5-6A-l tolti es megis eleg ez is bele.
Ennel barmelyik generator tobbel tudja tolteni, mikozben ellatja az autot is arammal.Tovabbra is varom, hogy szeritned a skandinav piacra szant autokban miert van gyarilag nagyobb akksi, ha uccsenm toltik fel soha es ezzel elobb beszarik. Pont kisebb kene legyen azokban, mert az ugy mindig isten lenne... legalabbis logikatok alapjan ez jon ki.
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #5098 üzenetére
HI!
az a baj, hogy nem fogo fel, hogy mit mondok ill. az idezett leirast is ignoralod ezen sajnos nem tudok segitani:- ( pedgi tok erthetoen van leirva.
es halvany lilakde nicns ahhoz, hogy ez most egy 44Ah-s v 72Ah-s az akku
meg egyszer hatha igy meltosztacc elolvasni:
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek."udv
neduddki
mod: soldi3r: nem a toltoaram akerdes, hanme a akkumulator toltesi karakterisztikaj, amit nem tud a generator
Ha mar hobizoli raragat a skadinavokra akor egy meglepi toluk:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hegesztés topic
- További aktív témák...