Hirdetés
-
Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
ma Három és fél éve is készült friss Nokia 225 4G-s upgrade-del, az idei verzió viszont visszahozza az eredeti formatervet is.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Új gamer monitorral lép színre az ASRock
ph A PG27QFT2A sík, 27 hüvelykes, 180 hertzes, QHD IPS LED LCD panelt kapott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Ez valóban így van. Itt vannak a hú de környezetkímélő, alacsony CO-t kibocsátó kis turbós benzines csodák, aztán ugyanúgy tolja a mikrorészecskéket, mint a modern dízel. Micsoda jóság.
Olcsó benzint és szívó V8-at a népnek! Lehet több lenne a CO, de kevesebb az ember számára kiszűrhetetlen részecske. Na ez az egyetlen ok, amiért szeretném, ha elterjednének a városokban az elektromos autók, mert már tökmindegy, hogy modern benzin, vagy modern dízel.
-
freeknight
őstag
Ha dízel mögött megyek, lehet érezni azt a csípős szart, amit lök ki magából, legyen bámilyen új a kocsi.
Benzinesnél nincs ilyen gond. Szóval egy dolog, hogy mit mutat a (vw által finanszírozott) kutatás, egy másik meg hogy mit a tapasztalat.A lopós hasonlattal meg igaza van. Itt is többen hangoztatják, hogy az autó NEM ALAPJOG, ha az ember nem engedheti meg magának hogy NORMÁLIS állapotban fenntartsa, akkor nem kell azzal járni.
Sajnos népünk hibája, hogy a rendszerváltás óta ilyen patkány, lopós pártokat választ kormánynak, talán az átlagember most nem a 12-15 éves levetett német dízelt tartaná az etalonnak, amit megengedhet magának. De ez itt már nagyon off. -
-
freeknight
őstag
Ja még egy dolog: "öreg autóval járni nem bűncselekmény". Ez így igaz, de van egy nepper ismerősöm, ő szokta mondani, ha dízel autóra érdeklődnek, a második legtöbbet feltett kérdés a "mennyit engedsz a feléből" után, hogy van-e benne dpf, és ha igen, tudsz-e egy telefonszámot, ahol kivágják, a műszakit majd megoldom.
Ez viszont már bűncselekmény. És sajnos eléggé átlagos dolog kishazánkban. -
Coyot
őstag
válasz freeknight #180004 üzenetére
Szerinte senki nem gondolja hogy a kiherélt autóknak szabadna működni az utakon. Már szerintem pont itt beszéltünk egyszer róla, hogy ha akarnák nem is lenne nagyon bonyolult megoldani az ilyenek szűrését. Én támogatom már most mit kell aláírni?
Ezek a régi autók nem sokáig lesznek már a forgalomban, valamint a városban mindenki benzinessel jár a köztudat kezd ébredni hova való a dízel, ezzel megkreálva az új gonoszt a kis benzines autókat (amik ugye több CO-t eregetnek), 1 év mulva itt azon megy majd a hiszti, hogy tiltsuk ki a belső égésűt is a városból, csak akkor majd én fogok hisztizni és anyázik akinek az van mert belekényszerítik egy nem tervezett pénzköltésbe.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
8th
addikt
válasz freeknight #180002 üzenetére
De van ilyen gond mert a benzines is büdös. Én érzem. Az is zavar ahogy a dízel szag is. És? Mit tudok tenni? Semmit. Elviselem. ennyi. Járjon el így mindenki más is. VW által finanszírozott kutatás. Oké.
A lopós hasonlattal marhára bement a kolléga az erdőbe. Politikát is felesleges ide keverni arra ott a megfelelő topik.
Sosem voltam ennek a híve. Én azt vallom, hogy az ember járjon olyan autóval amit gányolás nélkül fenn tud tartani. Ha ez egy régi swiftet jelent akkor azzal ha egy 25 éves 1.9D Renault Clio-t akkor azt. Ha csak ezeket tudja NORMÁLIS állapotban fenntartani akkor járjon azzal nincs ezzel semmi baj. Amíg törvény ténylegesen nem tiltja ezek használatát addig tetszik vagy sem senkinek semmi köze hozzá ki milyen autót hajt. Az, hogy ez a dpf írtó iparág él és virágzik abban legalább akkora felelőssége van az ellenőrző szerveknek mint annak aki kivágatja és kiíratja a kocsija alól nevezett alkatrészt. Amíg ez napi szinten az út szélén random nincs ellenőrizve addig hülye lesz olcsójános nyolc kilóért új részecskeszűrőt rakatni az autójába. Felsikít a nagyflex és meg van oldva a probléma. Pedig annyira egyszerű lenne a megoldás. Tájékozódni kell vásárlás előtt. Vannak olyan motorok amihez kifejezetten olcsó a gyári részecskeszűrő is (pl. PSA 1.4 HDI motorok) de ha valaki sokallja a gyári alkatrész árát vehet utángyártottat is ami nem sokkal silányabb és csak harmad annyiba kerül. De amíg erre nincsenek rákényszerítve az emberek hogy olyan műszaki állapotban tartsák az autójukat ahogy az elhagyta a gyárat addig senki sem fog erre költeni.
-
máyköl
veterán
válasz freeknight #180002 üzenetére
"Ha dízel mögött megyek, lehet érezni azt a csípős szart, amit lök ki magából, legyen bármilyen új a kocsi."
Ez erősen szubjektív, engem a benzinesek szaga sokkal jobban tud zavarni, a régi 2 ütemű robogókról nem is beszélve, azoktól tényleg fulladozol.
-
válasz máyköl #180007 üzenetére
Ja a régi 2 ütemű az tényleg halál, de nekem volt 2013- as crdi-m euro 5 és 109g/km és nekem nagyon büdös volt a benzinesek után.
Most benzines euro6d temp van, ennél semmit nem érzek és fém színű a kipufogóm 11000 km után.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
őstag
válasz bitpork #180010 üzenetére
kiváncsi lennék te hogy oldanád meg
ha arra várunk hogy skandináv rendszer legyen, még 100 évig szívhatjuk a büdöset
fentebb meg látni, miylen stílusban, meg miylen okosságokat böfög vissza a helyi hangadó (le sem írom a nevét, ne reklámozzam), az ilyennek nehéz is lenne a gondolkodását megváltoztatnicryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
Lassan kezd átmenni a topik Greta Thunberg féle fröcsögésbe. Nem lehetne ezt offolni?
Nincs zöld topik esetleg vagy valami hasonló?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz vzsryl #180012 üzenetére
De van környezetvédelm topik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #180011 üzenetére
Én jövedelem alapján sávosan támogatnám az autócserét. A biztosítást megemelném mondjuk duplájára, cserébe lenne szolgáltatás mellé ás az állam is kapna belőle ami csak és kizárólag az útba foroghatna vissza/elektromosításba csoroghatna vissza. Ugyan így a teljesítményadóval. Mindenki fizeti ezt a kettőt, mindenki fogja fizetni. De ha a szegényebbek kaphatnának támogatást is ahogy a gazdagok akkor szerintem megpróbálkoznának a kocsi lecserélésével. Elektromosra váltásnál a használthoz is adnék valamennyi támogatást. Ezért cserébe nem tiltanám a régi dízelt és benzinest csak szmogriadókor. A műszakin szigorítanék (Maxot úgy küldtem el műszakira hogy benne volt bilinccsel a DPF h visszarakható bármikor) és amikor megmérték a co és az no határon belül volt uh másért nem szóltak), de ingyenessé tenném - erre is futnia kell 2 évente a befizetett emelt súlyadónak. Ha valaki bukik akkor kapna 2 hónapot korrekcióra és ha nem jelenik meg akkor automatice kivonni a forgalomból a kocsit.
Persze én nem vagyok szaGember így ez csak ötletelés részemről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #180014 üzenetére
Ami az üzemanyagba be van építve adó, a műszaki vizsgákba, eredet vizsgákba, vagyonosodásba, új autó ÁFA-ja, autók javításánál alkatrészek ÁFÁ-ja..... annak elégnek kellene lennie szerintem. Így is a megadóztatott jövedelmünk után fizetünk adót. 400eFt a munkáltatótól indulva 146eFt elkölthető nettó és akkor nem üzemanyagot vettél, hanem élelmiszereket, ruhákat...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
Érdekel a téma de most már tényleg túl sok az off. Most itt húzunk akkor egy vonalat és ami off az törlésre kerül.
#nincsbennetarcsi
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Az autoDNA-nek sérülés szempontjából mennyire lehet hinni? Mert egy újszerűnek hirdetett autót most lekérdezve azt dobta, hogy volt rajta vastagon mit javítani. (Megjegyzem a hirdetésben szerepel komplett állapotfelmérő lap is, ahol a festérétegvastagság is meg van adva minden elemre és ez alapján minden gyári értékű...). Emelett végig vezetve van a szervízkönyv, minden doksi, tehát joatuok.hu szinten 5 csillagos értékelés egy 5 csillagos értékesítőtől
-
-
őstag
válasz q13579 #180019 üzenetére
nem írják a fizetős reportban?
vagy ez még csak az ingyenes?
mindenképpen tisztázni kellene vásárlás előtt
egyébként vannak ügyes fényezők, ahol nehéz biztosra megmondani, hogy utólag fényezett-e az elem vagy gyárilag, habár amennyire én tudom a pótelemeken mindenképp vastagabb elsz valamivel a fényezés az alapozó miattcryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #180022 üzenetére
Ja! Mi is most ahogy vettük a Bravot, megnéztünk párat. Volt egy szürke 1.6 MJet, 70e km-rel, telefonban a ficko készséges volt, elmondta, hogy az eleje volt koccantva, de nem vészesen. Mondom és a hátulja miért más színű? Nem tudja, az nem volt bántva. OK.
Lekérdezve az előéletét innen-onnan, kiderült, hogy körbe volt ropogtatva az autó nem is egyszer, és 3 éve volt benne 140e Km."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz aero. #180020 üzenetére
Vagy még akkor sem. Láttam már olyan eladó példányt, amiről távolról lehetett látni, hogy voltak problémák vele. Viszont mérő szerint gyári volt a festékréteg. Hazafelé kezdtem összerakni, hogy a bontóban lévő, színazonos autón is lehet gyári a festékréteg. Onnan meg már csak néhány csavar és kész a csere. Jó, mondjuk valószínűleg nem a tetőnél szokták ezt eljátszani, de egy ajtó, motorháztető esetén szerintem nem nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz LuckyL #180021 üzenetére
Itt van egyébként a hirdetésben szereplő rétegvastagságról készült doksi:
[link]Amúgy ez kb összhangban van a DNA-s jelentéssel, ott van minimálisan de vastagabb réteg, ahol a DNA-n a sérülést mutatja.
Egy újszerű állapotban hirdetett autó esetén, azért nem az jutna először eszembe, hogy jó pár eleme fújva volt, aminek a becsült kárértek 800-1200 eHUF.... Erről egyetlen egy megjegyzést se tett eddig az eladó, pedig rákérdeztem, hogy volt-e bármi cserélve az autón. (a válasz az volt, hogy neki nincs róla tudomása).
Úgy látszik 4.500 Ft-os jelentéssel megspórolt két ember 1-1 nap szabit és 15.000 HUF üzemanyagot....
-
őstag
válasz q13579 #180027 üzenetére
nem rábeszélni akaralak félre ne értsd
de ha tényleg ennyi a festékérték az egész elemen, nem gitt a fele, akkor ez azt jelenti hogy elemet cseréltek gyári újra (a magas összeg is alátámasztaná ezt)
na most függően attól, hogy miylen javítás kellett (vagy nem kellett) még, ez szerintem simán oylan mintha nem történt volna semmi...
persze ha mondjuk kellett javítani esetleg az oszlopokat, vagy futóművet, az másha nagyon jó az autó (árban, felszereltségben), akkor én alapos átvizsgálással megpróbálnám ezt kideríteni, ha csak kicsit jó, vagy átlagos, akkor hagynám a fenébe
cryptot minden termékemért elfogadom
-
q13579
senior tag
válasz LuckyL #180033 üzenetére
Persze, egyetértek. Sosem volt gondom azzal, ha egy autó fújva van, ha szerkezeti, vagy komolyabb futómű, motor stb javítást nem igényel. Előfordul... Viszont erről az eladó egy szót sem szól, azt állította tudomása szerint semmi nem volt cserélve az autón, nem említett semmit a sérüléssel kapcsolatban sem, csak hogy kitűnő állapotban van. Így valószíná azt sem fogja tudni megmutatni, hogy milyen volt az előtte, utána állapot. (Nekem pl. az volt az első, mikor beletolattak a Passat-om bal elejébe, hogy elmondtam a vevőnek, hogy volt sérült és mutattam a képet milyen volt, milyenre javították, pedig ott sem volt karosszériázás, mert ép elemet fújatunk színre).
-
Janusz001
őstag
Tegnap megrendeltem én is az Scross 1.4T -t, ez már a részecskeszűrős változat lesz, viszont az eladó azt mondta, hogy teljesítményben ugyanúgy 140le, Suzuki adatlapján is ezt találom, viszont mintha arról lett volna szó régebben, hogy a szűrő beépítése mínusz lóerőkkel fog járni. Mi az igazság? Van valakinek tuti infója erről?
-
rbalint88
addikt
válasz Janusz001 #180040 üzenetére
Feljebb toltak a toltonyomast egy picit vagy siman csak annyival kevesbe van visszafogva szoftveresen, hogy kitolja magabol ugyanazokat az ertekeket
es ugy erzem, hamarosan megindul a roham a maradek keszletes scrossert...
neked mi volt ami miatt uj gyartasbol kuldik es nem keszletest viszel? -
Janusz001
őstag
válasz rbalint88 #180041 üzenetére
Nem volt ebben a színben (indigókék) készleten. Eladó azt mondta, hogy erre az évre eleve kevesebbet irányoztak elő, mert dec.31 -ig lesz rendelhető ez a motor, utána jön az 1.5 hybrid, gondolom nem akarták, hogy a nyakukon maradjon, de mint mondta viszik, mint a cukrot, ez a darab is már a szalon által lett rendelve készletre november eleji gyártással, ugye nem volt még gazdája, viszont a színe nem passzolt számomra, így kért rá színmódosítást és vihettem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz megema #180039 üzenetére
A DSG-sebességváltókban, elsősorban az 1,6 TDI és az 1,4 TSI száraz kuplungos erőátvitelében, szükség lehet a mechatronikaegységcseréjére. Ezekre a nagyjavításokra mindig adunk ártámogatást, de így is 450 000 forinttal kell számolni. A két kuplung cseréje hasonló nagyságrend. Érdemes a váltó használatára és diagnosztizálására ügyelni, mert a teljes DSG-sebességváltó cseréje mintegy kétmillió forintos tétel a márkaszervizekben.
DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük. Aki rendszeresen jár többszintes mélygarázsba, lehetőleg ne DSG-váltóval vegyen használt Škoda Octaviát, mert a rámpákon körözve erősen kopik a kuplung. Még ott is, ahol nincs úgy elrontva a kihajtó, mint a fővárosi MOM Parkban. Az elsősorban a 2,0 TDI-ben és az RS sportmodellben megtalálható, olajos kuplungos és hatfokozatú DSG-váltóval összességében kedvezőbbek a tapasztalataink. Ez a sebességváltó 60 000 kilométerenként igényli az olaj és az olajszűrő cseréjét, ami 65 000 forintba kerül.
Itt a cikk, ugyan Skodás de a váltó azonos.#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
Helló!
Fater autóváltást tervez. Jelenleg egy 97-es Swift-et hajt. A teljes keret 1,5m. Úgy gondoltuk, hogy amit keresünk az névre írással 1,2-1,3m legyen max. A többit pedig első nagy szerviz illetve az 1 éven belül várható hirtelen szervizre tennénk félre...- benzines (sok kis rövid táv, tipikusan munkába járás ilyesmi, dízel értelmetlen lenne)
- ha van valami jó láncos motoros az jó lenne de nem kizáró ok ha nem az
- 4 vagy 5 ajtós mindegy, bár a pakolhatóság miatt talán jobb lenne az utóbbi
- kézi váltó
- legyen kevés gyerekbetegsége meg nyűgje.
- ha mégis cserélni kell valamit akkor a jó alkatrész ellátottság és az alacsony árfekvés előnyMilyen típusok, márkák között lenne érdemes nézelődni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Videó stream letöltése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Horgász topik
- PlayStation 5
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Asustor NAS
- Politika
- További aktív témák...