- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
válasz Motion_Blur #5747 üzenetére
Thnx!
zoo8800: mert mivel szokott?
Nem tudok dönteni ez meg a Swift Sport között.Semper Fi
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomcsi23 #5748 üzenetére
Jah mondjuk Sport Swifthez is 95-öst ír... és abban biztos vagyok hogy abba 98-as kell.
joshua7: hány évre tervezel? ha csak pár évre akkor talán még nem eszi le a gatyád a Fiat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
!Overdose!
őstag
válasz joshua7 #5751 üzenetére
Apósomnak (első tulaj) kevesebb, mint 50.000km alatt:
- eltört mindkét oldali első ajtóhatároló,
- a kesztyűtartó nem csukódik normálisan,
- a tűzfalról levált a szigetelés (eltűntek a patentok),
- elpattant a jobb hátsó lámpa sarka (valószínűleg a rossz illesztés miatt),
- gyakran kiégnek az izzók
- van némi olajfogyasztása is (1.4 16V szívó).A Swiftet nem ismerem. Annyi biztos, hogyha a T-Jet is így szét van szervózva, mint a szívó, akkor nem alkalmas élményautózásra.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zoo8800
veterán
pici off, jóféle teszt.
rip and tear, until it is done
-
Vesztor87
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #5749 üzenetére
Köszi a válaszokat Csak azért merült fel a gondolat, ha nyáron tényleg összejönne, akkor érdemes-e nézni. A francia autókkal szemben van egy olyan legenda hogy nem megbízhatóak, ez mennyire helytálló?
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #5756 üzenetére
A francia autókkal szemben van egy olyan legenda hogy nem megbízhatóak, ez mennyire helytálló?
A helyzet az, hogy nem feltétlenül helytálló, azonban nem tudhatod előre, hogy neked sikerül-e belenyúlni a xarosbödönbe...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #5743 üzenetére
24 éves nyolcvanasom van. Most kezdtem el egy felújítást (eddig sajnos nem volt rá időm) szilentszett, hidrotőke, tömítés, kormánygömb, külső féltengely csuklók, 1 kerékcsapágy hátsó féktárcsák. Az árak a neten fent vannak, a motorkód sf, 1.8S benzin, lépcsőshátú. Hétköznapi felhasználás, gyári állapot tartással. A felsorolt cucc 44 ezer és nem a legolcsóbb alkatrészeket vettem. Az elmúlt pár évben nem tudtam költeni rá, ezek már időszerűek, kicsit össze gyűltek a használat miatt elkopott cserére szoruló darabok. Motor+ váltó hibátlan.
Van, olyan húsz vagy huszonéves kocsi, amit érdemes megvenni. -
joshua7
veterán
válasz Motion_Blur #5753 üzenetére
Hmm, ez alapján nem tudom, mennyire helytálló akkor az oldal. A Stiftbe 98-as kell, jaja.
Fogalmam sincs, meddig, pár évig biztos. Annyira csak nem szr az sem.Semper Fi
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Vesztor87 #5756 üzenetére
Abba a bizonyos előbb emlegetett bödönbe bármely nemzet bármely márkájával belenyulhat az ember.
A francia semmivel nem rosszabb mint bármely más szvsz. Elektronika bosch vagy siemens, például. Ma már a német autók sem a tökéletességükröl híresek.
Úgyhogy ez ne legyen szempont szerintem.
Egy gondatlan tulaj bármit le tud lakni.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tökmindegy #5760 üzenetére
Persze, a tulajon is sok múlik. Csak sokszor vagyok úgy, hogy inkább marad a régi Swift, mondjuk egy pompás kis 1,3-as klímával, 2 lufival 4 ajóval 4-5 kilóért, és azt tudom hogy legendásan elpusztíthatatlan.... csak hát jön a biztonság kérdése. Ültem 2 Swiftben is nemrég, (gyári 1,0-ás, és egy eredetileg 1,3-as 3 ajtós GLS, aminek most 1,0-ás váltója és 1,6-os motorja van), valahogy fura volt hogy nagyon könnyű a kasztni:S Nem tudom egy Sedan jobb-e, meg nagyon vékony a cucc érzésem volt benne.
Ahogy néztem 6-7 kilóért már van Almera is, az már más kategória, és japó
Nem tudnék dönteni most -
zoo8800
veterán
válasz Alvin_ti4200 #5764 üzenetére
Ez igaz. Csak a francia és olasz vasak esetében gyakoribbak az ilyen szopások.
rip and tear, until it is done
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz zoo8800 #5765 üzenetére
Ez meglehet. Nyilván én se akarom védeni a Xsara-t, mert nem flottát üzemeltetek belőle, csak egyetlen darabom van és az se a lista aljáról lett shoppingolva anno Plusz, ami talán a legfontosabb, hogy a karbantartási időszakokat betartom és ha valami nem okés, akkor nem várok vele addig, amíg meg nem áll alattam az autó
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Alvin_ti4200 #5764 üzenetére
Az a baj nem 4 van, nem volt kedvem kb 30-at belinkelni egyesével.
Ez a menet közben leálló motor azért elég para, több felhasználó is említi ahogy olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Alvin_ti4200 #5769 üzenetére
Persze számít az is ki hogyan használja, de ha valaki újonnan veszi és úgy is idegesítő hibái vannak, azért az elég aggasztó.
Én több véleményben is olvastam, hogy menet közben leállt a motor. Főnökömnek is citroenje van, igaz C5, egyszer neki is volt egy ilyen, hogy a puszta közepén egyszer csak kialudt minden a kocsiban és megállt az éjszaka közepén Aztán valahogy életrekelt. Már nem tudom hányszor kellett mennem vele szervízbe, állandóan van valami elektronikai baja, a szerelő is mondta már neki, hogy adja el ezt a kocsit, pedig úgy vette ismerőstől, hogy volt benne 30000 km és második autónak volt asszem használva, amolyan felesség bevásárló kocsija volt, nagyon megkímélt állapotban.Szóval örüljél, ha neked eddig bevállt, lehet a tiéd a kakukktojás. Vagy nem használtad még elég ideig, nem mentél vele annyira sok km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Zsír 5 ös bömbi fél év alatt többet volt szervízbem mint úton.A6 3évesen a cimbinek hazajárt a szerelőhöz.De van ellen példám is ugyanijen autókra. Szomszéd 4 éves mercije futómű problémákkal küzd. Másik szomszéd meg 5 éve probléma mentesen használja a 307 esét. Golf V gatyáját lezabálja a másiknak.
Én eddig csak egy két autórol hallotyam egybehangzóan jó véleményt. Mazda 6 és Toyota corolla.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Manitou #5770 üzenetére
A Xsara és a C5 annak a korszaknak a két legellentmondásosabb tagja a Citroen palettáján belül. Az előbbi sokkal megbízhatóbb, mint az utóbbi (a C5-nél talán csak az előző generációs C4 volt rosszabb). Amúgy 25 ezer km-t mentem már vele szűk két és fél év alatt, most van benne 123 ezer felfelé kerekítve.
-
Vesztor87
senior tag
válasz macikos #5766 üzenetére
A Volvo nem egy olcsón üzemeltethető autó, és a megbízhatósága sem legendás. Főnökünknek S40-ese van, hát 80-120k-t hagy ott a rendszeres szervizeken. 3 évesen van neki 120k a kocsiban (1,6td), de már klíma meghibásodás is volt, meg a múltkor mondta hogy az autópályán trailert kellett hívni mert kíirta a fedcomp hogy valami gebasz van...:S
Ennyit a Volvo-ról, egy szól amellett a kocsi mellett, hogy baromi jó a futóműve
A linkelt Ignis 8 kilóért szerintetek milyen? -
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5771 üzenetére
Kell egy jó autószerelő ismerős. Egyébként meg lehet drága az A6-hoz az alkatrész, de ha valakinek ez az autó, akkor nincs mit tenni.
Vesztor87: A szerviznél ami nagyon sok, az a munkadíj. Például egy A6-nál is azzal van a gond, hogy bármit csinálnál a motortérben, le kell szedni az egész elejét. Nem rosszak a Volvok, csak a szerviz drága. Nekem legalábbis többet számít az, hogy egy biztonságos, nagy autóban üljek, ami kényelmes és jól is megy, mint az a pár tízezer forint különbség a szervizdíjban.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz Tökmindegy #5771 üzenetére
Ezeket meg tudom erősíteni.
Volt Fordunk hibátlan
Volt Mercink (2db) borzasztó volt
Van A6 hibátlan
Havernak volt 307-es hibátlan
Volt VW hibátlanSzóval a városi legendákat csak mértékkel kell kezelni.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz macikos #5774 üzenetére
Én nem beszéltem arról,hogy mi drága vagy sem Mindenki olyat vesz amit megengedhet magának,pusztán arra akartam rávilágítani,hogy mindegyik eltud romlani,kortól márkától függetlenül. Persze egy 20 millás bömbitől azért nem ezt várja el az ember,de egy kissebb anyagi lehetőséggel megáldott polgár sem örül nyilván ha a 3 millás kocsija szarakszik fék évesen.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5776 üzenetére
Ez olyan dolog, hogy ugye a konszernen belül sok autóba ugyanolyan alkatrészt raknak, de még a konszernek között is megvan ez. Tehát lehet hogy vesz valaki egy 5-ös BMW-t, aztán kiderül, hogy az alkatrészek 10% ugyanaz, mint egy Suzuki stiftben. Persze ez durva példa
Ami számomra dühítő, az maga az autók minősége, alkatrésztől függetlenül. Megvesz az ember egy 20-30 milliós 7-es BMW-t, eltelik 4-5 év és már lekopott a festék a gombokról, stb. ülések lyukasra ülve meg hasonlók. Arról nem is beszélve, hogy 10 évesen már úgy rohadnak ezek az autók, mintha egész nap sós vízbe lennének áztatva. Szánalmas.
-
k.
őstag
válasz macikos #5777 üzenetére
"Megvesz az ember egy 20-30 milliós 7-es BMW-t, eltelik 4-5 év és már lekopott a festék a gombokról, stb. ülések lyukasra ülve meg hasonlók."
Ez ordas nagy hülyeség.
Néztél már használtautón ilyesmit, vagy ültél ilyesmiben? Láttam pár bömit, hát azokon nem fog az idő. Egy golfon rongyosra kopott a gomb, azon nem látszik semmi. Jó a műkörmöt nehezen birja, ez tény, de ezen kivül extra tartósak.
Miért van az, hogy 200 ezerre vannak a 10 éves 7es bmw-k visszatekerve? Mert állapotra simán hihető, ahogy kinéznek belül. -
macikos
addikt
Igaz ez nem csak a BMW-vel van így, ami aggasztó, hogy ez elvileg egy prémium felső kategóriás autó lenne, szóval ennél nem szabadna ilyen minőségbeli problémáknak előfordulni.
Amiről te beszélsz, azok a régi BMW-k. E39, E38, E46,stb. az más tészta. Akkor még nem a spórolásról szólt az élet.
Ettől függetlenül a rozsda imádja ezeket az autókat.
[ Szerkesztve ]
-
-
k.
őstag
válasz macikos #5779 üzenetére
1 cikkből itélsz. Én azt gondolom, hogy ha ilyen szarok lennének, teli lenne a net vele.
Van egy autó, amit egy műkörmös csaj szétkoptatott, és kb ennyi.Nem szeretem az efféle, jaj a mai cuccok szarok hozzáállást. az e39 meg egy e28hoz képest volt visszalépés, mert bezzeg 81ben még mennyivel kevesebb hülyeség volt, és hogy összerakták, és ma is mennek,és nem szartak be 1.5 millió km után, ésatöbbi.
Van 1-2 hibás példány, ahogy mindenhol, de messze nem szarabbak a mai cuccok mint régen.
-
Laraxior
titán
lejárt műszakival megcsípnek a fakabátok akkor berántják a jogsit is vagy csak csengetni kell?
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Laraxior
titán
válasz macikos #5779 üzenetére
az enyém 10 éves milliókm-es szar Laguna, mégsincsenek megkopva a gombok, főleg a start gomb biztosan tulajfüggő a dolog
ati012: köszi, akkor ezt lehet kisírom
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Rick4
félisten
Viszont vizsgaállomástól kérhetsz ideiglenes műszakit, ami asszem 1 hónap lehet max.
Viszont csak akkor kérhet, ha még van legalább fél óra műszaki a kocsin. Vagyis utolsó nap még lehet, másnap már nem.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
killer1203
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #5772 üzenetére
26x km van a miénkbe, ezelőtt céges autó volt 180 és 200 ezer km között vettük meg valamikor, vezetett szerviz könyvel 2001 es évjárat 1.6 16v 5ajtós. Mióta nálunk van 6 éve kb, ezeket kellett cserélni: -hátsó híd fel lett újitva
-gyújtástrafóezeket kb 4 éve csináltuk rajta.
Most ebbe az évbe kapott egy teljes szíjcserét egy új aksit öninditót felújitottuk mert elkoptak a "szénkefék", komplett kuplung csere, most kap egy új kipufogó rendszert mert már nagyon szétégett meg új kézifék bowdent, ja meg a bal első ablaknál elszakadt a bowden 10k egy javitó szett. Szerintem egyáltalán nem vészes ennyi km nél...
Alkatrész beszerzése egyáltalán nem nehézkes, egy jó szerelő kérdése az egész, és ez meg is van
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz killer1203 #5787 üzenetére
Nem tűnik annak, főleg, ha egy jó időre letudja vele az ember a dolgokat (látom ,minden típushibát megkaptál te is). Mennyibe kerültek a dolgok? A trafót, a bowdent és a hátsó hidat tudom
-
killer1203
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #5790 üzenetére
Kuplung 38k a 2 szíj + a feszitő + vizpumpa + aksi 45k körül volt, a 2 kipufogó dob 30 lesz öninditó az 10 vagy 12k már nem tudom pontosan
Ja és ezek kedvezményes árak (szerelő olcsobban tudja beszerezni) és munkadíj sincs, ennyit jelent egy jó szerelő ismerős
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
Bigemperor
senior tag
Nálunk leesett az első komolyabb hó (Pécs), na, mint ilyenkor szokás, megállt az élet a városban. Sokan nem tudtak alkalmazkodni a megváltozott útviszonyokhoz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Bigemperor #5792 üzenetére
Nálunk ugyan nem esett komoly hó, de pár ökör miatt balesetveszélyessé válnak ilyenkor az utak... sima közúton +1 fokban esik a hó (inkább havaseső), az út csak nedves és egyértelmű hogy nem fagy. Egyenes úton megyek 80-90-el, erre utolérek egy kisebb sort ami 50km/h-val halad... után valaki egymagában kóborol szintén 50-55-el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bigemperor
senior tag
válasz Motion_Blur #5793 üzenetére
Nem picit tudok én is ilyentől agyérgörcsöt kapni. A srácok meg a tecsóparkolóban driftelgettek, legalább a kocsi viselkedését valamennyire kiismerik.Nem hülyeség,míg másokat nem veszélyeztetnek.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz killer1203 #5791 üzenetére
Legalább tudom a kb. beszerzési anyagárakat, köszi Mondjuk engem a szíj része egy ideig nem érint, de a kipufogót és a kuplungot nem árt tudni
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Manitou #5770 üzenetére
Meg tudom erősíteni a motor leállós sztorit. Velem 3 szor fordult elő.
Éjszaka jöttem haza Bicskén és leállt a motor összes hibaüzenet karácsonyfaizzóként villog, majd kb 4 -5 másodperc múlva újra lehet, vagy indul az autó. Kb mint az ufós filmekben amikor elmegy a kocsi fölött az űrhajó, mondanom sem kell hogy a cifrafosás jött rám annyira megijedtem, és nem is tudtam hogy nah most wtf van, mert kb a semmiből produkálta a hibát alacsony sebsségnél. A 2. autópálya felhajtónál volt, a 3. budapesten, városi töcskölés közben. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #5798 üzenetére
Isminek volt egy 8gen 1.8Sport kuvik-ja. Azzal kb leszoptak magukat, pedig vatta ujan vettek. Egy evig semmi baja nem volt, pocc-roff ahogy kell, aztan tobbet allt szervizben, mint amit hasznaltak, de szo szerint. Elektronika, kabelkoteg, istenfasza szenzor mar mind kicserelve, es megis hol indul hol nem. Varosban megallt, menne tovabb nem indul. Treler szervizbe be, lerakjak, proba es megy. OK, haza 2 napig megy, aztan megint nem.
Amikor eccer eppen jo volt mar vagy 2 hete egyfolytaban gyorsan eladtak...
Mondjuk nem irigylem azt, aki megvette, de lam mindennel csöcsre lehet szaladni, meg uj autoval is, akkoris, ha japan
Most van egy uj CR-V helyette neki...hat jo occso "autojavitas" volt
De ezzel semmi baja nincs[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
3éves X6-on kopik a festék az ablakemelő gombjáról. Saját szememmel láttam.
Akkor visszakérdezek. Milyen lúzer vesz ma magyarországon 10éves hetes bmw-t? Max a virslinyakúak meg a lakótelep rajok. Azokat szerinted érdekli mennyin áll az óra? A 10éves használt 7-es bmw tipikus célközönsége kétszázig nem tud elszámolni nemhogy 200.000-ig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban