- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen joysticket vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen házat vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz footy #148986 üzenetére
Én ültem Punto 1,2-60le-s változatban, fura volt hogy kis emelkedőn már inkább lassult mint gyorsult 4 személlyel városba is.... Amellett érzésre sokkal gyengébb minőségű mint pl a Fabia. Nekem mondjuk a belső is nagyon nem gyere be. Inkább vennék Ignist, bár most nem tudom mivan, a Suzukik elkezdtek veszett drágák lenni.
-
AMD Power
titán
válasz #94529552 #149000 üzenetére
Nekem egyszer volt egy elég rossz élményem egy VW Polo Classic Comfortline (1.4 8v 1998) , azóta valahogy nem tudok bizalommal állni hozzájuk. Ami persze butaság mert egy rossz autótól a többi még nem lesz rossz. Csak nehéz feledni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #149001 üzenetére
tobbfele felszereltseg van, mas a belso is kicsit magasabb szinten
mk2 Punto-bol a 16v-t erdemes megvenni, mert a 8v sehol nem erosebb nyomatekban
max a rovidebb valtoja miatt kerul tobb a kerekre, de a 16v jobban veszi a tuzet 3500 felettaz mk2B 1.4 16v meg mar eleg jól veret
több drón kell ;P
-
máyköl
veterán
Élhető. Nyilván nem egy versenyautó, helyén kell tudni kezelni, de amint megszokod és ráérzel a működésére, viszonylag pörgős kis autót lehet belőle kreálni. Az én vezetési stílusom finoman szólva is hajmeresztő, de én simán előzgetek ezzel a kis 1.4Mpi -vel. Ez a legmegbízhatóbb motor, csak ezzel vennék Fabia -t.
Jártam egy ideig Punto2 -vel is, na nekem az nem kellene egy ruppóért sem, nagyon nem tudtam megszeretni, akármennyire is akartam. Ezerszer inkább a skoda. Persze nem vagyunk egyformák.
-
sagesz93
addikt
válasz Vesztor87 #149016 üzenetére
Én Ignist és II/b puntót használtam egyszerre(látom korábban ez volt a téma), ég és föld a kettő, kényelemben, ülésben, menetzajban, stb... az ignis természetesen erősebb ami jól jön, de városban ez nem mutatkozik. Viszont az, hogy mennyire kényelmetlen az ülés az már azonnal jelentkezik és érzékelhető a különbség egyből !
A punto 1 személlyel is lassul emelkedőn...
Ettől eltekintve szerintem az ignis egy nagyon jó kocsi a mindennapokra, csak kva kényelmetlen, de legalább igénytelen is. (a puntó azért foglalkozósabb)[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
milyen autó számít gengszteresnek? xd
-
Integrale
veterán
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
-
kovacsroli
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Al Capone Cadillac-kel járt, mr baszta suzuki swifttel.
Szóval swift kell neked.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
mdani01
aktív tag
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Mifelénk leeginkább lerúgott 5-ös BMW-k (E61), A6-ok (C6 Typ 4F), A8-ak (D3 Typ 4E), szakadt E-Mergák (W211).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz szőröscica #149032 üzenetére
Igaz-igaz, E60-ra gondoltam. És persze kerregjen, nyüszítsen és füstöljön, és minimum két GTK-ból legyen visszavakarva.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
footy
addikt
válasz szőröscica #149032 üzenetére
valami ilyesmi:
A fux rendelheto extra volt
ui.: Meg a feher Crocs utanzat is
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz szőröscica #149032 üzenetére
-
Atomgeszi
veterán
válasz BUZZLGHTYR #149020 üzenetére
Örök kedvenc, persze kizárólag olyan felnivel, ami akkor is forog,ha megállsz. -
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #149019 üzenetére
melyik Punto?
mk1 vagy mk2?mk1-ben van 58 es 73loeros 1.2 8v is, kozponti vagy hengerenkenti befecsivel
kompresszioban es nyomatekban is mas a ket motor, nem csak a befecskendezes masjo az Ignis varosra, nagyon jól fordul, atlatni belole a forgalmat, tényleg qrva kis helyekre be lehet vele allni szuk egyiranyu utcákban lavírozva is
de ahol a fater 68lojjos 1.3 8v Swift-l az M3-son siman tartotta a 140kmh-t, ott a nala 25 loval erosebb Ignis-l orultem ha nem kell visszavaltani
a 4000 feletti nyomatekcsucsa annak a motornak, ami nagyon magas, es amire bemegy a motor a max nyomatek - max teljesitmeny rpm koze, ahol valojaban szeret menni minden motor, addigra 150km/h felett kell(ene) menni vele130-135km/h-nal meg mar 9.5-10-t eszik a konyhakredenc alaku bódéjával a BC szerint
150km/h-nal szerinted mit iszik mar? nem probaltam ki, de tuti 12 korul lenne mar
sokkal jobb lett volna bele egy 75-80lovas 1.3 8v motor
varosra ugyis jobb az, ha lejjebbrol indul, országútra is, mert igazan gyorsan a bodeja miatt nem erdemes menni vele, de ott kb 3000 korul meglenne a nyomatekcsucsa
csak, mint tudjuk Carroll Shelby-tol: a loero adja el az autót, de a nyomatek nyeri a versenyttöbb drón kell ;P
-
sagesz93
addikt
válasz hobizoli #149037 üzenetére
mk2 / b 1,2 60 ló, én imádtam a kocsit, külsőre-belsőre is csak az a fránya motor nagyon kevés volt hosszú távokra(tény, nem feltétlenül erre való ez a típus). Ennyi volt a bajom, ezért váltottam le.
Apumnak van ignise, szerintem teljesen más a két autó, de mindegyiket jónak tartom, csak emberfüggő kinek mik a fő szempontok.Én a puntot preferálom.
Az ignis étvágya nagy, nálunk kb 8 az átlag városban. A puntóé 6-6,5 volt. És városban abszolút nem számít melyik az erősebb(itt nem is igazán érezni, inkább az előzéseknél 80-100nál halott nagyon a punto)[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #149038 üzenetére
mindig mondom itt is hogy mk2 bol csak 16v-t kell venni, mert vegig erosebb a motorja a 8v-nel, meg alul is
3000rpm-g nem sok a difi a 16v javara, de a 8v 3500rpm felett kezd zuhanni, pont ami elozeshez kene rpm sav, ott jon ki nagyon a 16v-bol az a plusz 20 jedi
meg a 16v-bol volt 6-s valtos is... amivel a fokozatok is rovidebbek lehetnek picit, es ugy meg konnyebben leforog
több drón kell ;P
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #148936 üzenetére
még mindig ez a lemez?
vitara: -1.5l fogyi (azonos 1.6 esetén), vitara pofás belül,de olcsó anyagok, scross ronda, de olcsó anyagok,
vitara szélesebb belül, lábtér 1 centivel nagyobb az scrossnál, vitara kivülről sokkal jobban néz ki, felszereltségben vitara jobb.scross összesen annyit tud felmutatni, h nagyobb a csomitartó. egy fél macskányival. nyarlásnál kiccsaládnak szopás mindekettő, hátsó sorban felnőtt egyiknél se fér el igazán,stb.
hja, ezt hivod te nagy küönbségnek.
azért mert mindenki szembe jön, még lehet hogy te mégy a rossz sávban. eladások is azt mutatják, h jobb vétel a vitara.
többiek: van jobb ötlet az 2.2es smax-nál, ha 3 gyerekülés el kell férjen a 2. sorban, és nem akarok mozgó útakadály lenni?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149040 üzenetére
Ez a TC álláspontja szó szerint.
Csak nem ott dolgozol?De hogy a tényeket is érintsük:
FL előtti Scross ugyan nincs előttem most, régen néztem, de a FL utaninak a műszerfala felül, és az ajtó kézzel érintkező része puha, habositott műanyag. Egymás után beülve, és megnézve teljesen má, mint a Vitara-é, amibe még csak próbálkozásnak sincs nyoma, hogy jobbra akarták volna csinálni. Menj be egy kereskedésbe, nézd meg.
Ülőlap hosszabban 2 cm különbség van az Scross javára, van akinek ez mindegy, nekem az egyik első számú szempont.
Emellett ha a TC-on kívül más teszteket is megnézünk, akkor pont azt írják, amit én is mondtam : [link]Tesztalanyunk például egyértelműen tágasabb a kifejezetten sikerterméknek tekinthető Vitarához viszonyítva: a tengelytávja 10 centivel hosszabb, a teljes mérete pedig 12,5 centiméterrel, amelyet jól érezni a belső téren, legfőképp a hátsó sor helykínálatán, mi több, a csomagtér is 55 literrel öblösebb, összesen 440 liter űrtartalmú. Az első sor kényelme és helykínálata egyértelműen nem kap kritikát, széltében és hosszában ugyanis teljesen jó az autó, ahogy a hátsó sor is tisztességes komfortot nyújt.
Gondolom 10 centi tengelytáv különbség és 12,5 cm hossz különbség elhanyagolható...
És akkor a régi 1.6 motorral szerelt fogyasztások:
Eszerint fordítva van, de legyen fifty fifty, olyan kicsi a különbség
Mod: felszereltsegrol szólva FL után fordult a helyet, a Vitara-nal sok minden még nem elérhető, ami már egy GL+ Scross-nal alap.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149041 üzenetére
rühellem a TCt, annyi baromságot összehordanak, hogymég.
hja, ültem mindkettőben, majd vettem. ha ráfizetnének, se adnám egy scrossért a vitarát. puha. de nem úgy puha, ahogy rendes autóban, hanem egy tré mintázattal, hogy üvöltsön róla az igénytelenség. és hol puha? ahova sose nyúlsz.
nemtom hogy etet meg átlag 7litert vitarával. szemétkinyomom zöldtőlzöldig eszik ennyit, de elmúlt 2 év átlaga 6-6.2, és nálunk nincs kimélve, sok a hidegindítás, rövid út, dugó. mondjuk végig kettesben bekapcsolva felejtett összkerékkel talán összejön a 7. vitarások aszongyák a 4wd nagyjából fél litert jelent, ha ki van kapcsolva akkoris. vitarát elég sokan veszik 4wd-vel, biztos azt hiszik, maradt még valami a régi 1.3 vitara terepező képességéből. (nem sok)
szomszéd papa 1.6 benya 2wd scrossa inkább 8. biztos racsingol állandóan 65évesen.
ismerek olyan embert is, aki új scrossból ült át új vitarába. azonos motor, váltó, súly, vezető, környezet, használat, és másféllel eszik kevesebbet.
kurtára nem érezni a plusz teret, sőt, nekem még a térdemet se nyomja a középkonzol. nemhogy 10cm-t de 2t nem érezni a beltérben. csomitartóban érezni mondjuk picit, ennyi.
vegyél scrosst, azt is el kell adni valakinek. de őszintén nem tudom kinek ajánlanám rajtad kivül, ha 4M körül keres új kocsit.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
penge111
addikt
Sziasztok! 1 millió forintig milyen autót ajánlotok, ha honda jazz volt az elképzelés. 2 felnőtt+1 gyerek részére lesz. Főleg városi autózásra, évi 4 alkalommal autópálya 800 km oda-vissza, ne hagyjon cserben Horváthországi út esetén Nagy autókat nem szeretem, kis családi, lehetőleg ferdehátú kivitel. Sajna álomautó 2005-2006-os jazz inkább 1.4-1.5 millió az értelmesebb példány. Én Ford fiestára gondoltam 1.4 benzines, jó alternativa Jazz helyett? Mik a hibái? Vagy van jobb ötlet? Köszönöm a válaszokat előre is.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149042 üzenetére
Értem én, annyit tudok, hogy nekem ezek fontos szempontok, amiket felsoroltam.
Ha van kedved és energiád, akkor valamikor összefuthatunk, illetve a suzuki topicban is szerveznek valami topictalit talán, és akkor lehet méregrtni meg hasonlítgatni. -
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #149037 üzenetére
Ez a fogyasztás az Ignis kapcsán sokaknál előjött, magyarán zabál mint állat. Apunak Ignise van, öcsémnek korábban 2006-os Swiftje volt, normális vidéki országutas, falvakon átmenős használattal mindkét autó 5.5-6,0 közt kajált eddig. Szülők kimentek Ausztriába pályán és összátlagba vmi 6,3 volt a fogyi. Ahogy láttam vezetni pályán 120-130-al megy óra szerint, szval ez a fogyi nem vészes. Inkább azon múlik szerintem hogy a gyorsításkor mennyire bánik finoman az ember a gázpedállal.
Nekem is sikerült az Almerával 5.3-as fogyasztást csinálni, ez egyszer jött össze, szinte 0 város 90-es országút tempó és 100-as autópálya tempó mellett (m43-ason járok sokat, itt alacsony a forgalom, nem tartok fel senkit). Normális használattal rögtön 6 felett vagyok, ha klímázok és oda is lépek néha akkor megy 7...Azt nem értem miért ilyen kicsi motorokat csinálnak... Egy kompakt autóba simán mehetne egy nem agyon húzott 2 literes motor simán, lenne nyomatéka, nem kellene pörgetni se. Nem tetszik hogy pályán baromi sokat forognak, 6. fokozat hiánya is számomra érthetetlen. Ennyire drága lenne? Pályán 120-nal 3300 rpm... Sok...
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149044 üzenetére
az a baj, hogy nem azt irtad, h a 2cm ülőlap az előnye, hanem általában, hogy jobb kocsi. amit se én, se az átlagember nem igy gondol.
nem lenne jó, ha csak vitarák szaladgálnának az utakon, mert hát na, úgy már sz*r lenne, és nem lehetne kitűnni scross mellett.
nem olvasom a suzuki topicot, és mivel totál eseménytelenül telnek a kilóméterek vele, igy nem is nagyon megyek. ide azért jöttem, mert hátha kapok még tippet a 3. gyerek érkezése előtt. és valahogy kidobta a qru féle hsz-t igy futottam az értékes irásodba
qru:itt se ér skodát árulni?
Vesztor87: egységnyi károsanyagkibocsájtás miatt, szerintem. papiron főleg turbos benyásokkal lehet euro 87et betartani, és 2liter átlagfogyit megadni A8 kabrionak. mazda 2literese még kivétel, suzuki 1.6osa a másik, de sztem egyiknek sincs már túl sok életciklusa
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149046 üzenetére
Ha nincs kedved összehasonlítani, akkor nem muszáj.
Részemről áll az ajánlat, nem lakunk messze egymástól. -
Vesztor87
senior tag
válasz bajnokpityu #149046 üzenetére
Lehet, de sok esetben ezeknek a valóság alapja konvergál a 0-hoz... Egy nagy motor erőlködés nélkül viszi a kasztnit, van tartaléka, nem kell szétforgatni se.
Kornel ajanlata szimpatikus. Kár hogy Nissan tali nincs felém. A Nissanosak valahogy nem nagyon bandaznak... Toyota fb csoport aktív, addig a Nissanba semmi....
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149046 üzenetére
Az idei autó eladási statisztikák: [link]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149047 üzenetére
én már megtettem. ott állt egymás mellett a szalonban mindkettő. ott esett le igazán, h mekkora lett ez a felfújt swift, amikor hátulra elkezdtem bepakolni a gyereküléseket. konkrétan szélesebb, mint az oktáv keresztben, úgy,hogy az ajtóban még elfér 1-1 másfeles viz, oktávba meg cumisüveg.
és aki komolyan vacilál a kettő között úgyis be fog menni a szalonba, ahogy én is megtettem, kis is lehet őket próbálni.
ami miatt én most elmennék az a 163 lovas s-max és a 200lovas verzió hasonlítása lenne. össze-vissza írkálnak az újságírók ezekkel a motorokkal szerelt gépekről, végletesen, ellentétesen. nyilván mikor hova mennyit fizettek ki reklám bevételként. esetleg egy olyan talira, ahol egymásra licitálnak a népek, ki lenne jobb új gazdája az oktávomnak.
de egy vitara-scross meccs túl alacsony labda
3,39x többet adtak el a vitarából, mint smaxból. elég beszédes.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO