- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zola007
veterán
válasz Integrale #178001 üzenetére
Igen, túloztam
És igen, rossz anyagból csinálták, ha ennyi futás alatt lekopik.
Ez nem bőr, csak valami hártya[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Zola007 #178000 üzenetére
Ez semmi, rossz minőségű bőr, de inkább textilbőr és esetleg kézkrém vagy ékszer kombináció, némi helytelen kormányfogással kombinálva. Ilyet lehet látni akár 50.000 km után is, szóval ez nem kizáró ok. Élőben kell látni az autót, mert a képet mindig lehet úgy készíteni, hogy ne láss vagy ne legyen feltűnő egy adott sérülés, főleg ha nem HD kép.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz r6man123 #177998 üzenetére
Hát nekem picit furcsának tűnik. Egy szalonautót kint is megcsináltatnak szvsz és nem adják sok millióval kevesebbért - tényleg nagyon olcsónak tűnik, egy tuti vételt már egy másik keselyű nepper is elvinne, ha ez a nepper egy madár lenne, aki nem tudja, hogy mit árul -, főleg ha csak 2 elemet ért, ráadásul nyom nélkül el tudják tüntetni az egyik elemnél a javítást. 92 km-t se értem, ha szalon autó, akkor kb. 5-15km van benne max, ha valaki volt olyan barbár, hogy képes volt egy ún. 0 km-es autóval furikázni a fényezőhöz és lakatoshoz, mert nem akart trailert fizetni, akkor abból én nem azt szűrném le, hogy korrekt volt a javítás.
Ami nekem még furcsa, hogy lóg a bőr az első combtámasznál a vezető oldalon (és több helyen is). Nem láttam mostanában új A4est, de az Audikban azért ennél feszesebb szokott lenni, magasabb osztályban őket nevezhetjük kb. etalonnak.
Szóval egy alvázszámos lekérdezés minimum kéne - az sincs a hirdetésben -, de inkább valami átvizsgálós szakival nézesd meg (pl: Varga Tibor), akik keresnek törés és sérülésnyomokat és átnézik gyári szintű műszerekkel az autó elektronikáját, hogy vannak-e maradék hibakódok esetleg. Egy ilyen értékű autónál az a 20-25.000 Ft-os díj semmiség ahhoz képest, amit ügyvédre költesz, miután kiderül, hogy rommá törött, visszatekert autót adott el a kereskedő neked.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #178009 üzenetére
Az uj fabiamat az orajaban majd 60 kmrel lattam eloszor -amikor atadtak megis nulla volt. Ezeket az autokat ki szoktaknadni neha csere neha proba autonak komolyabb vevoknek. Sz h van benne esetleg kis meter szerintem nem akkora gond.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz MunezXBK #178011 üzenetére
ok, de feküdtél benne
bitpork: ha jól tudom 100km-ig tudják nullázni, amúgy van mikor lábon mozgatják, pl hajóval megjön, akkor a telephelyre beállnak velük, majd fel a kamionra, le a kamionról...[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bitpork #178010 üzenetére
Hát nem tudom, én nem akarok nagy számot mondani, de átvettem már néhány száz (vagy több) autót és soha nem volt benne 20-nál, de legyen 25nél több. Lagermaxból soha nem jön ki autó lábon! Kereskedő ki tudja kérni, de az traileren megy, P-s rendszám sem játszik ilyen autóknál! A nagyobb értékű autókat külön engedéllyel kiviszik a Lagermax telephelynél a kerítéshez és meg lehet nézni, de nem viheted őket sehova.
MunezXBK: Azért ha megnézed a kettőt, még így is bőven van különbség, bár lehet ez már inkább az A4 -A6 kategória különbség.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Zola007
veterán
válasz Integrale #178008 üzenetére
Tudom, hogy írtad, csak még mindig meglep.
ismerősöm 400 ezret futott 320D-jében még gyári a bőrözés,csak fényes.
Nekünk a Tipoban anno 300e körül bírta egy 30e forinton bőr sportkormány, pedig apám gyűrűben vezetett.
Ezért tudok rácsodálkozni mikor 100-150 ezret futott autókban szét vannak kopva a beltér elemei.
2000 után nagyon beindult a spórolás az anyagokon és ez látszik motoron, beltéren, festésen, bármin.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz Zola007 #178015 üzenetére
Van aki az ujjával piszkálja, dörzsölgeti, nekem a 88ekm futott, 2013-as i30- ban (2016-ban vettem) a kormány alsó részén, ahova normál nem is nyúlsz, le volt dörzsölve az ezüst. Digitális szerviz könyves volt, szóval stimmelt a méter
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Zola007 #178015 üzenetére
A kormány, váltó egy külön világ, néhány tízezer alatt is le tudod koptatni és még ékszer sem kell hozzá, csak pl: valaki, aki keni a kezét mindenféle bőrpuhító kézkrémmel, és nem tekeri a kormányt, hanem engedi csúszni a kezében kanyarodáskor.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Integrale
veterán
válasz Zola007 #178015 üzenetére
Nagyon függ a használattól. Van olyan családtag, aki úgy mászik ki az autóból, hogy a gumikéderen és a küszöbborításon megdörgöli kicsit a lábát, úgy ül be és száll ki az ülésből, hogy berakja a seggét, majd eltekeri magát felemelkedés nélkül 90 fokkal. A kormányt hüvelykujjal birizgálja menet közben.
Amikor feltörték az Alfát, akkor a rendőrök befújták/kenték valamivel a kilincseket, kormányt és a váltót, ujjlenyomat után kutatva, pár héttel később durván elkezdett kopni a felület.
Nekem az ajtó úgy nyílik, hogy a kilincset felfele húzod, na most aki be akar szállni és nem ismeri, az meghúzza vízszintesen, majd rájön, hogy nem nyílik, nem kérdez, nem próbál másik pózt, hanem erővel közelít.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Zola007
veterán
nézegetem a benzineseket (Golf V, Leon, Focus), de ahogy látom, 2.0L alatt egyik sem pályára való 5 sebességes váltóval
Sajnos engem eléggé zavar a magas motorzaj vezetés közbenSzerintetek érdemes inkább 1.6-1.8 vonalon 6 sebességes váltóra keresnem vagy indokolatlanul leszűkítené a lehetőségeket?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
-
Zola007
veterán
válasz aero. #178022 üzenetére
Jetta vagy Passat nekem már nagy
6 sebességesben gondolkodnék inkábbMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz MunezXBK #178025 üzenetére
Oké, de az DSG.
Még a 6-os kéziek is többet forognak, mint az 5/6 sebességes automaták, előbbiek pedig nagyon ritkák abból a korszakból.6 hengeres ex off autóm 3k rpm volt 120-nál 5-ös kézivel, nulla motorhang mellett pályán. Automatával ugyanez 2.1k. Nehéz 10-15 éves autót találni, ami nem 3 felett forog pályán és benzines, akkor még nem volt szempontja a környezetvédelmi normáknak a váltókiosztás.
[ Szerkesztve ]
-
Néha találkozok érdekes jelenségekkel. A mai napon pl egy idősebb nő kissé erőteljesen állt be a helyi bolt parkolójába, annyira hogy visszapattant parkolót határoló padkáról egy pici asszem nissan micra járgyányal. Aztán amikor ment el akkor meg szinte padlógázon váltót recsegtetve tolatott ki.
Még még télen papa áll ki szintén padlógázzal fél percig csúsztatva vastag kék füstöt okád szegény swift.
Ez nem álltalánosítás de azért az autós hírdetéseknél a megkímélt idős hölgy/úr tulajtól szöveteg végigondolva nem biztos hogy a jó állapot köszön vissza.
De ellenpéda is van, nyugger papa wartburgal ami csillog villog mintha új lenne de hogy hogy a fenébe azt nem tudom mert pl bátyámra hagyta a nagypapám a fűtött garázsban tartott 55eKm futott elektromos antenna emelős skoda 120-asát ennek ellenére több helyen rozsdás és hengerfejes is szegény hiába vigyázott rá a papa. Az is igaz hogy párszor már főtt szegény, de szériatartozék volt az 5L kannavíz a csomagtartóba(elöl) nyáron, télen meg több 25 kilós virágföld hogy legalább egy pici összefüggés legyen a valós kanyarodás és a kormány állása között.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterDeeJay #178030 üzenetére
Nem feltétlenül kor függő. Nálunk van olyan bérlő, aki úgy kuplungol, hogy belövi a fordulatot egy jó 3000 környékére (hogy ne fulladjon le) és azt tartva csúsztatja hozzá a kuplungot. Kb. évente kuplungcsere van, amikor javasoltuk neki, hogy esetleg átülhetne egy automata váltós autóba, akkor meg teljesen megsértődött, hogy már miért kéne neki olyan?!
Qru: Sejtettem, hogy az övében is lesz valami "trükk", azért is kérdeztem, mert azoknál eleve mások a fokozatok is, mint egy szívónál. Harapósak, az biztos, a "nagytesó" megvolt még 2017ben, a kockás ülés bejött, de a fauvé belső ellen én oltva vagyok sajnos.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ngaba
aktív tag
válasz Gombinyó #178021 üzenetére
Az 1.6 Scenicről (talán a II-ről) olvastam valahol, hogy hatodikban körülbelül ugyananúgy 4000-et forog, mint más szívó 1.6-osok. Ezt majd valaki vagy megerősíti, vagy cáfolja. :-)
Alapvetően a motor erején múlik, hogy le bírja-e győzni alacsony fordulaton nagy sebességnél a légellenállást. És hát gyenge motor nehéz autónál nem fogja... Ezért nézek nagyot, amikor még autós újságírók is olyanokat írnak, hogy "kellene még egy hatodik fokozat". Tényleg? Legyen mindjárt kettő plusz fokozat, és kész lesz az 1.2 szívó utazólimunk. :-)
Az automobile-catalog.com-on
egyébként fenn vannak a váltóáttételezések (sok más hasznos infóval együtt, pl. alaktényező, kombi csomagtartó méretei cm-ben stb.), ha fontos a fordulatszám. Csak sajnos még csak a Q betűnél jár a feltöltés, a Renault pl. pont nincs fent.[ Szerkesztve ]
-
Nem rakétatudomány. Ugye automata alapból hosszabb, mert ha helyzet van, a parkettára megoldja a menést magától. Egybites user lepadlózza a kézit 5.-ben, nem történik semmi. Ezért mennek fel fokozatban is az automaták, a jobb nyomaték és teljesítményskála kihasználás miatt, na meg az egyenletes haladás melletti alacsony fordulattal járó előnyös fogyasztás. Kisza 6-os kézije sem túl hosszú, viszont ott is segít kihasználni az 1.4 szívó tulajdonságait, kevesebb rpm drop, jobb erőtartományba ejtés. Hirtelen a régi Punto 6-os unikum kézije mellett eszembe sem jut más autó. Még a 6 hengeresek is 5-ösök.
MunezXBK: Értettem is, meg nem is. Ezért ajánlottam első körben is automatát. A 6 sebességet nem pontosítottam, de kézire gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #178034 üzenetére
Attól még egyenletes haladáskor, jól jöhet egy + fokozat, aztán ha helyzet van, akkor visszaváltasz egyet. Ezért is van több fokozat, szűk tartományban van ereje a szívónak, minél közelebb esik a fordulat ahhoz, annál dinamikusabban tudsz közlekedni, minél több okozat, annál kisebbeket ejt egy-egy fordulat között.
Viszont szerintem a fordulat nem feltétlenül jelent nagyobb zajt az utastérben. AR 145 4500-at forog 130-nál, motorhang nem túlzó, nem nagyobb, mint alacsonyabb fordulaton, sőt 4500-5000 között még halkabb is."Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #178040 üzenetére
ezért kell pályázáshoz dízelt* venni vagy füldugót
az autó hangolásától is nagyon függ egyébként, hogy mennyire hangos pályán. az elantra is modern autó (2011-) 6 gangos váltóval, aztán mégis "ordít" pályán, mert 140-nél 3600-at forog. szélzajt jól kiszűri, de az azért feltűnik, hogy a motorzaj pont a fele 110-nél... az audiban meg a legnagyobb zajforrás az, ha valaki jön hátulról, akkor annak a zaja beoson a kasztni és a tető között.* mondjuk abból is valami hosszú váltósat, mert pl a focus 2 1.6tdci az 5gangossal ordít 120 felett.
-
válasz rbalint88 #178042 üzenetére
Köbcentit már nem írok, mert okaveszett. Én szerintem 150 ló alatt értelmetlen pályázni, főleg itthon*. Ott már lehet találni értelmesen forgó, csendes dízelt/benzinest. Jópár emberrel dumáltuk, még lehet a talin is, de annyira beragadt az emberek fejébe ez az 1.6 felett megeszi a családi pénztárcát az autó, nettó hülyeség szvsz. Vagy legyen olyan, de akkor ne szomorkodjon se a menésen, se a fogyasztáson pályán.
Mondjuk én is máshogy működöm, nálam nincs olyan, hogy kis autó. A kis autó nálam nyűg, nem fér bele senki és semmi normálisan. A nagy autó mellé nem tudok felhozni semmit, nekem vezetni ugyanolyan, max nem fér be az első parkolóhelyre, hanem mondjuk a harmadikba.
*Elnézést, ha valakinek a lelkébe gázolok, de itt szerintem még a normálisabb szinten vagyunk többen: itthon az autópályán mindenki hülye. Lementem Siófokra M6/M7, haza M3, ennyi hülyével 5 év alatt nem találkoztam Angliában, pedig ott 90% pályázom. Az egy paradicsom ehhez képest. 160-nal megyek és csak a szélvédőjét látom, elengedem és utána meg nem bír menni (B180 cdi, elöl gyerekülésben 3 éves forma gyerek). Annyira hálás vagyok, hogy én nem ebben nőttem fel. Ez kikívánkozott.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz BigBlackDog #178045 üzenetére
Az S60 viszonylag hangos szerintem szélzaj tekintetében, bár nálam gyári kipufogóval nem volt motorhang 3600-ig (az 150 volt talán). Az új kisebb kategóriás autók sokat fejlődtek ezen a téren.
freeknight: Mert mindenki siet, de nem baj, a lámpánál úgyis találkozunk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz freeknight #178046 üzenetére
az én 1,4 szívóm hangosabb 120-nál, mint 140-nél, amúgy is akkor megyek kb 135-el, szóval én annyival szoktam haladni, csak akkor megyek fel 150-ig, amikor látom, hogy tolni fognak és, hogy minél előbb elmenjek az útból, ha 200 lóerős autóm lenne akkor is pont ugyanígy közlekednék, attól még nem mennék a pályán 200-al
amikor diesel volt annyi volt a különbség, hogy 1-et vagy egyet sem kellett visszaváltani, most meg 2-öt, hogy haladjak, 4-ben megy 140-150-ig, ott meg pörgetve minden szituációban gyorsul[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #178043 üzenetére
Kívül kicsi vagy belül? Mert nem mindegy. Az én méreteimmel nagy kategóriásnak hirdetett dögöknél is volt már problémám, legutóbb a RAV4esben szorult meg a fejem.
A pályás történettel egyetértek, mióta családos vagyok azóta különösen irritál az itthoni mentalitás, hogy gyakorlatilag az emberek 90%-ának fogalma sincs, hogy mekkora féktáv kéne ahhoz, hogy baj esetén meg tudjon állni. Jön a seggedbe, mintha a városban araszolnánk...
freeknight: Twingo 133 lovas csak, de olyan 170-180-ig jó vagyok, utána ~210-ig már kell a türelem és út hozzá. Visszaváltani nem kell, mert már 130nál is baromi magas a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND