- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5898 üzenetére
Pont, hogy gyári állapotú a kocsi. 1.3-as fapados ötajtós még a gyári kék fényezéssel. Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség. Ezeket egy kasznis ismerős csinálta neki akit én ajánlottam. A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit. De ez teljesen normális elvégre csak egy 22éves autóról beszélünk. Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol. Rég be lesznek darálva mert gazdaságtalan lesz az üzemeltetésük. A lökhárítókon található horzsolásokat leszámítva így is nagyon patent állapotban van. A beltér nagyon egyben van. A műanyagok kicsit megfakultak de szép repedezés mentesek a kormány, váltógomb is fényesre kopva. Nem emlékszem mennyit futott de szerintem 200k felett van. A motor ma is halkan duruzsol. Váltó pontos és könnyen jár, futómű kényelmesen rugózik ülés is egész kényelmes. Nekem simán kéne egy ilyen állapotban fennmaradt öreg autó nem érdekel, hogy már a második ikszen is túl van és tök fapados. Egyszerűen jó érzés volt beleülni. Ennyit számít ha egy autónak nem nyomják ki ész nélkül a szemét. Főállásban zöldséges a fószer. Egy merci 207 furgonnal hordja az árut. Na arról se mondanád meg hány éves olyan szép állapotban van.
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
Túl vagyok már azon, hogy bárkit meggyőzzek bármiről.
Neked meg még nincs hozzá alapod.
Neked nincs tapasztalatod. Ismerőseidnek van. Meg nekem is.[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5901 üzenetére
Nekem azért hiányoznának belőle bizonyos dolgok. És most nem a kényelemről, hanem a biztonságról van szó.Azért megnézném hogyan szállnak ki belőle egy olyan balesetben, mint amit egy korszerűbb (és nem csak vékony lemezekből álló) autóval még könnyedén lehet venni.Sajnos sok balesetes autót láttam, amikről beszélünk: audi 80, opel kadett, nem pont túlélőautók.
-
Bigemperor
senior tag
válasz #10726912 #5902 üzenetére
Mondod Te.Ismerős tapasztalata nem számít?Vagy mindenki csak a saját kárán tanul, az okos a más kárán is? Szomorú, hogy mégis másokat győzködsz, milyen alapon? Legfeljebb részigazságokat tudhatsz (jó esetben) ezekről a dolgokról, ettől még nem kell mást tudatlannak beállítani. Ez intelligencia kérdése lenne.Ennyi.Én csak a saját véleményem mondtam el, ami azért, mert a tiéddel nem egyezik, még nem biztos,hogy kevésbé helytálló.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5903 üzenetére
Akkor járj GAZ-2975 -el. Az egy túlélő autó.
-
Bigemperor
senior tag
válasz dízelracer #5905 üzenetére
Inkább sokszor járnék M1 Abrams-sal (és annak változataival), egy-két vicces gyerek megtanulhatná. Bár a régi "csőrös" Tátrák is elég masszívak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dízelracer #5897 üzenetére
"Úgy nézett ki mint ha max 5-6éves lenne pedig 1989-es."
Mármint úgy, hogyha jól értem folyt belölle a rozsda...?
"Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség..... A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit."
Akkor finoman szólva se volt sokat használva, télen tán ki se lett hozva mert kadet idejében még annyira se galvanizáltak mint F astranal. Éshát a 15+éves F Astrak is rohadnak durván.
"Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol."
Hát mondjuk nem lesznek szétrohadva ennyi használat mellett. Ugye ezen a területen fényévekkel előrébb vagyunk, mint ahol a Kadettnál voltak.
A gumi/műanyag dolgok persze megfáradnak. De az a kadetten is.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dízelracer #5908 üzenetére
Bőven megbocsátható, a nem garázsban parkoltatott F-Astrak 15évesen néznek így ki. De össze ne hasonlítsuk mondjuk rozsda szempontjából egy Kadetet meg egy rendesen galvanizált karosszériát, legyen az Fiat, Toyota, vagy épp Opel. Baromi nagy az előrelépés, sokkal tartosabb az új.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5889 üzenetére
"Minél öregebb, előbb vagy utóbb annál drágább alkatrész/főegység romlik el."
Nem igazán szeretnék ebbe belefolyni, de ugyan mondjál már 1-2 példát, olyan "alkatrész/főegységre", ami szerinted kifejezetten drága egy 20 éves autóhoz! Külön érdekes lenne, ha olyat mondanál, ami valóban a kor miatt romlik vagy öregszik el és nem a megtett kilométerek száma vagy a gondatlan tulaj miatt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5904 üzenetére
Nos, akkor iq kérdése lenne azt is felfogni, amit már itt sokan-sokszor elmondtak.
VAN olyan autó, ami 24 évesen is jobb, mint az 5-15 éves számtalan műszaki és anyag hibákkal rendelkező. Számít mások véleménye. De ha körülnézel, még jobb. Nem fogok márkaneveket felsorolni, mert azok számára lenne sértő, akiknek az van (épp elég baj szegényeknek, hogy költeniük kell rá, vagy kínlódniuk ).
Ez a darab még álló tankos, 70 literes . Kis csomagterű. És 11 éve van a családban. Nem járta a határt. Tudom, milyen alkatrész árai vannak, tudom, mennyit kellett rá költeni. Tudom, milyen állapotban van a motorja, váltója. Egy darabig vágytam az A-4 A-6-ra. Most már nem teszem. Ennek is oka van: alkatrész árak és a tarthatósága.
Nem a kor számít. Nem nevezném kényelmetlennek. A fapad felszereltségét szempontjából való igaz az én kocsimra nézve, de létezik klímás-bőrös elektromos ablakos ABS-es stb-is ebből a típusból is. Fapadosnak inkább tekintek egy zörgős műanyag belsejű kényelmetlen vezetési pozíciójú vagy utas zsibbasztó oldalszél érzékeny ronda külsejű kocsit.
Az enyémben még szervó sincs. Sőt injektor se, meg elektromos benzin szivattyú sem.
Mégis melóba járó, minden nap ezzel járunk 4 éve munkába. Klíma van benne, de hiányos: ha egyszer meggazdagszom, megcsináltatom. De ettől még karburátoros marad.
Szeretem, mert működik. A belsejét, mert kellemes anyagokból van. Mert nem zajos. Mert nem hajlamos hibákra. Mert csak 9 litert fogyaszt. Mert ha valami elkopik benne, akkor nem kell hitelt felvennem az alkatrész kifizetésére. Mert nem rohad úgy, mint sok 16 éves 4 kerekű.
Nem akarok újabbat venni. Pusztán az átírási költségen kicserélek rajta annyi dolgot, amiket felsorolni is nehéz lenne. Ezek az alkatrészek azok, amiket a használat miatt mindenképp ki kell cserélni.
Sokan bele esnek abba a hibába, hogy megvesznek autót, mert az évjáratot nézik. Vagy a külsőt, extrákat. A fenntartásukra viszont már nincs pénzük. Az nem baj, ha úgy vesznek meg kocsit, ha tudják, mi várható el tőle.
Nem a fanatizmus miatt van 80-om. A pénztelenség miatt. Nincs pénzem drága alkatrészekre. Ha lenne egymillióm, vennék kombi TDI-t, klímás-bőrös '94-es darabot. Ha lenne pénzem fenntartásra, akkor vennék quatro-t ugyanebből. De ez megint az én bajom lenne. (a diesel kicsit költséges tud lenni, de vállalnám az alacsony fogyasztás és fordulat mellé társuló 90 lovat meg a nyútonmétereket)
Nem állítottalak be tudatlannak. Tudatlan én vagyok, mert sok kocsiról csak résztudásom van. Amiket leírtam, nem részigazságok. Egy ismerőst említettél. Annak ellenére, hogy nekem VAN 80-asom. Az egyik autó szerelő ismerősöm pár napja mondta, hogy azért tett rendbe egy kettes golfot (tényleg hibátlan a kocsija), mert nem akar költekezni alkatrészek miatt. Van mellette T2-es-e is. Szintén ugyanezen okból. Volt donor golfja, ezért nem nézegetett audit.
De ismétlem:
Túl vagyok azon, hogy bárkit meg akarjak győzni! Téged sem szeretnélek.
De ne akarjon senki meggyőzni arról, hogy milyen kocsim van és az milyen okokból...s ne általánosítson senki a régi kocsikkal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz !Overdose! #5910 üzenetére
Az autó értékéhez és fenntarthatóságához képest gondolom drágának a cserét. Ne hasonlítsunk már egy huszonmilliós teleextrázott luxuslimuzin alkatrészeit egy 25 éves autóéhoz. A modern autó modernebb anyagfelhasználást is jelenthet, ezért nől folyamatosan az átrozsdásodás elleni garancia is. Szerinted mennyivel jobban éri meg egy 25 éves romot pofozgatni mint egy kisebb, de csak pár éves autót gondosan fenntartani? Mondok főegységet: pl.: karosszéria, ami a kor miatt öregszik el, tudod, az idő vasfoga.
-
Bigemperor
senior tag
válasz #10726912 #5911 üzenetére
Hol írtam olyant, hogy általánosságban minden régi kocsi xar? Szívesen belinkelem Neked a korábbi hsz-eimet, ha ilyenre ráböknél...De ilyen nincs. Én csak annyit voltam bátor megjegyezni, hogy 1misiért 15 év felett ÉN nem gondolkodnék. Lehet, hogy NEKEM (hangsúlyozva, hogy nem a családunkban, mint nálatok) még nem volt túl sok autóm, nincs annyi tapasztalatom sok márka terén, persze vszínű. te sem vagy egy komoly autószerelő szaki, aki mondjuk egy új kocsinál nem csak keresi az elejét. Ezt úgy tettem, hogy kérdés hangzott el, ahová véleményt írtam. Mindenki úgy ossza be, ahogy akarja.
OFF:Az intelligencia és az iq nem azonos, ne keverjük már össze azért!
ez ugyanis iq kérdése lenne, de az intelligenciám nem engedne erre megjegyzést tenni.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
Érdekes, hogy ezt említed, mert az enyémnek papírforma szerint már rég szét kellett volna, hogy rohadjon, elvégre 20 éves és japán. Igaz Angliában gyártották. Ennek ellenére valahogy mégis ellenáll az időjárásnak. Egy-egy ragya van a csomagtérajtó alján és a tetőn, illetve az egyik kerékjárati ív széle rohad. Hogy megcsináltatom-e? Nem, mert fölöslegesnek érzem. Nem sokat terjedt az utóbbi 2 évben. Ha mégis megcsináltatnám, akkor még mindig olcsóbban kijönnék, mint mondjuk egy kettős tömegű lendkerék cserével.
"Szerinted mennyivel jobban éri meg egy 25 éves romot pofozgatni mint egy kisebb, de csak pár éves autót gondosan fenntartani?"
Ha te elkönyvelted magadban, hogy egy 25 éves autó rom, akkor mondhatunk bármit is. Mennyi is az értékvesztése egy pár éves autónak mondjuk 5 évre vetítve? És mennyi egy 20 évesnek?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Bigemperor
senior tag
válasz !Overdose! #5914 üzenetére
Extra jó állapotában muzeális, gondatlanul rom. Köztes állapotban -igen gondosan- meg lehet őrizni. Mennyibe került az autód újonnan?Mennyit költöttél rá összesen, vagy a korábbi tulajok,ha voltak ilyenek (nem időszakos karbantartás)? Át tudod ezeket számítani reálértékre? Egy újabb autóhoz mérten milyen az objektív használati értéke? Ha ezekre válaszolsz,meglátod,hogy nem jártál jobban azzal sem,mint akinek most új van.
Az autó használhatóságát ne akarjuk egy adott pillanatképben rögzíteni. Amikor a tiéd új volt, biztos volt egy hozzád hasonló ember,aki mondta,hogy az ő 20évese milyen jó. Te ezen akkor (ha egyáltalán már éltél) jót mosolyogtál magadban,mert tudtad, hogy használhatóságban,élhetőségben a tiéd biztosan sokkal jobb. Vagy szerinted a technika megrekedt valahol a hatvanas években?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
Ez az alkatrészezés nagyon nem jó példa, mert én most néztem meg egy Audi 80-ra 1.8 benzinre 89-es évjárat vezérműszíj feszítő 4600- 11 000 Ft-ig, összehasonlítva egy kicsit sem full extrás luxuslimuzin Ford Focus 1.6 benzin 98-as évjárat (tehát 9 év van köztük) ugyanez az alkatrész 14 500 Ft-tól 20.500 Ft-ig alakul... Szóval eléggé nagy a különbség pedig egyik sem egy szuper luxus autó...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Az utolsó mondatoddal annyiban vitatkoznék hogy értékvesztésnél talán van némi előnye a használtnak. Egy új autót ha csak kihozol a szalonból már vesztett 10-15%-ot az árából. Persze később ez nem lesz ilyen drasztikus de az elején nagyon veszít az értékéből.
Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Hol érdekel engem, hogy mennyibe került újonnan vagy, hogy az előző tulajok mennyit költöttek rá? Engem az érdekel, hogy vettem x összegért és 2 év alatt a kötelező alkatrészeken kívül nem költöttem rá 20.000Ft-ot sem (vízhűtő, 4db kerék tőcsavar).
Így mivel olcsón vettem az autót és nem költök rá sokat tudom forgatni a pénzem.Részemről ennyi, nem kívánok a továbbiakban ehhez hozzászólni, mert nagyon nem értünk egyet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Bigemperor
senior tag
válasz !Overdose! #5918 üzenetére
Valóban nem értünk egyet,mert Neked is csak az számít, hogy occsó legyen, minden más le van ejtve.
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #5917 üzenetére
Persze, nem vennék zsír újan én sem,de a hsz. nem is erről szólt, hanem a használhatóságról. De minden autó volt egyszer új azért, nem?
Egyébként meg mindenki vegyen amilyet vérmérséklete, pénztárcája, hangulata, perverziója, fétise, stb... enged. De ha vki kérdez és véleményekre kíváncsi, engedtessék meg, hogy elmondjam. Pro és kontra vannak érvek, ez érthető is, de mindenki más szemszögből nézi és a saját véleményét próbálja indokolni.Az olcsó alkatrész jó dolog,de az csak egy valami-A legjobb autókhoz ritkán kell pótolni.ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
Megfordítva:Szerinted érdekel, hogy mennyi egy 89-es autó alkatrésze, ha az én 99-es yarisomnál nem kellett ezt tudnom, mivel nem kellett rajta sosem cserélni?Semmi mást nem javítottak rajta:
-légmennyiség-mérő hegesztés, mert szakadás volt benne (8e ft)
-jobb hátsó kerékcsapágy cserés (ez drágább volt valóban, kb.50k-t volt kb nálam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5920 üzenetére
Persze ez tény. Én is megnéztem anno kíváncsiságból hogy az autóm új korában mibe került (összehasonlításképp a másik családban lévő szinte azonos korúhoz képest).
Egyszer valakinek minden autót meg kell venni újként. De a kezdeti értékvesztést is le kell nyelnie.
Egyébként pont emiatt ha lenne pénzem új autóra akkor is inkább keresnék mondjuk egy 1 éves használtat a kiszemelt típusból. Persze ha rohadt gazdag lennék akkor megvenném szalonból.Més que un club!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Teljesen mindegy mennyibe került ujonnan. Nem fontos. Megveszi 12-15-20évesen és használja. Ha megfelelően volt szervizelve korábban leginkább csak kopó dolgokat cserél. És használja 8-10-15évet még mire tényleg kuka.
Nemrég láttam egy 98as Yarist(13éves), full extras volt, végig garázsba volt tartva valós! 78.000kmel, végig szakszervízbe szervizelve, szakszervízről számlák is megvoltak. 800.000Ftért el lehetett volna hozni. Ha az új gazdája a kötelező dolgokat megcsinálja és vigyáz rá nem kell rá nagyon költeni.
Ehez képest egy új SOL yaris 3.8misi, egy EXE meg 4.3. Szó se róla az EXEben már 2zónás a klíma és van tolatókamera és már nem is 4 hanem 5*os és persze van assistance és anyagok is jobbak.... Kérdés megér e ez 3-3.5misi+t.amúgy filoztam azon, hogy "elcserélem" az enyémet rá, annyit, hogy mire átgondoltam már sajnos elvitték.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
m3tr0
senior tag
válasz Bigemperor #5921 üzenetére
Aham, megvettél egy használt autót és nem cseréltél benne vezérlést sem...azt még akkor is illik lecserélni ha megesküdnek rá,hogy nem rég volt cserélve. De mind1, látom kicsit sem vagy képes arra, hogy beismerd nem teljesen van igazad.
De csak,hogy lásd szintén Audi 80-hoz 1.8-as benzinhez 90-es évjárat: hátsó kerékcsapágykészlet 7.700 Ft.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Bigemperor
senior tag
Nincs teljesen igazam,beismerem.De ez sem fekete,vagy fehér,hanem,mint a legtöbb dolog,szürke.
yaris 1.gen nagyon idiótán van a kerékcsapágy,csak szettben cserés (pl. abs jeladó is az újabbakon), ez a ráncfelvarrott második yarisomnál is előjött egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5919 üzenetére
Nem csak az számít. Erős (130 le), jó a futóműve (elöl-hátul kettős keresztlengőkaros, elöl-hátul tárcsafékes), kényelmes (állítható deréktámasz), könnyen pakolható (liftback), jól felszerelt (elektromos ablak, üvegtető stb.) De nyilván semmi nem működik benne, hiszen 20 éves.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5913 üzenetére
Nem írtam, hogy ezt írtad. Linkeld, ahol ezt írtam.
Te nem gondolkoznál egy millából 15 év felett. Én igen.
Nem írtam, hogy nagy szaki vagyok más autók terén, két kocsim van-volt: Fiat tempra és ez.
Az utóbbi gond mentes és jó kocsi. Míg szerinted (ill. a taxis szerint) nem. A többi nem felhasználói szintű. De a 80-asról alkotott az.
Mindenki úgy ossza be, ahogy akarja.
Akkor én is beosztottam, nem?
Az új kocsiknak megtalálom az elejét, erre való a lámpa-hűtőrács-lámpa össze állítás. Enélkül biztosan bajban lennék.
Köszönöm a intelligens felvilágosítást. Neked köszönhetően egy ponttal növekedett az iq-m: már nem mínusz kettő...Boldog ünnepeket mindenkinek!
-
k.
őstag
válasz Dare2Live #5923 üzenetére
Ezért fogom jövőre-remélem nagyon - anyukám Poloját megvenni.
2002es, 54 ezer km van benne-1 hónapja léptük át - tökéletesen rendbentartva, újkorától végig szervizelt. Azt gondolom, hogy még 5 évet utánna jól fog szolgálni, aztán 5 kilóért eladom valami ismerősnek, akinél befejezi a pályafutását.
100 paci, 4 lufi, klima abs stb van benne, szóval nem épp alap modell, és úgy gondolom, hogy ez már az a típus, amit 15 éves korig is megéri használni. -
Bigemperor
senior tag
válasz #10726912 #5928 üzenetére
"De ne akarjon senki meggyőzni arról, hogy milyen kocsim van és az milyen okokból...s ne általánosítson senki a régi kocsikkal kapcsolatban."
erre gondoltam, én nem általánosítottam.
"Köszönöm a intelligens felvilágosítást. Neked köszönhetően egy ponttal növekedett az iq-m: már nem mínusz kettő..."
nem ez okból írtam,de mindegy.Békés, boldog Karácsonyt mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
Használt autónál csak is az állapot számít.
Persze lehet jönni a korral, meg ilyenek, de ez nem igaz.
Szegény nagyapámtól idén örököltem meg egy öreg 123-as Mercit, 30évig volt az övé. Óvta, ápolta, szerelte és szerette.
Eredmény: 33éves Mercedesben tökéletesen működik minden (ha az aksi rendben közel 1év állás után is beindult) és a belső leírhatatlan szakadás mentes, minden a helyén egyszóval álom.#5930 k.
Az egy nagyon jó vétel lesz és szerintem többet is fog bírni, mint 15 év.
Az 1.4-es 100lóerős a legjobb motor amit (széria/halandó számára is elérhető árú) Polokba gyártottak (aztán jött az 1.2 TSi) -
k.
őstag
válasz opeter87 #5932 üzenetére
Egy baja van a drágának, hogy eszi az olajat.
Nem mondom, hogy vészesen, de eszik. Ahogy látom, ez az 1.4es 75/100 pacis motorok tipushibája. Ugyanakkor más problémája nincs.
Igazából úgy gondoltam, hogy veszünk egy faceliftes 9n3-at (6r picit drága) anyunak 3-4 éveset, mondjuk bézs belsővel stb, aztán 4-5 évet elhasználja, és megveszem tőle.
Hiába nu, én szeretem a Poloknak ezt a generációját. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5934 üzenetére
Nono!
9n: 4szemű kereklámpás
9n3: Passat orrú!
Kéretik egy Polo Fannak tudniIgazából nem tudok pontos adatot mondani-öszinte leszek, sosem érdekelt, csak mondta fater, mikor szóbakerült a Polo, hogy a kocsi jó, csak eszi az olajat. Azt tudom, hogy szervízben aztmondták, hogy meg lehetne csinálni 300 ezerért, de egyébként nem okoz semmit. Nem akarok hülyeséget mondani, mert tényleg nem tudom.
-
opeter87
senior tag
Elnézést
Már 3éve nincs nálam , idén májusban adta el tesóm, úgyhogy ez lehet az oka annak, hogy kevertem a dolgokat.
Ha ennyire nem vészes az olajfogyasztás, hogy nem is tudja faterod, hogy mennyi az annyi, akkor nem érdekes.
Nekem érdekes módon a rózsaszínes/pirosas hűtőfolyadékot "ette" kicsit az autó (olyan 40ezrenként pár decit kellett után tölteni) -
k.
őstag
válasz opeter87 #5936 üzenetére
Faterom tudja, csak nincs itthon, és nem tudom megkérdezni
De megígérem, ha hazaér mondok pontos adatot
Igazából pont azért gondoltam, hogy megtartom, és használom tovább, mert nézegettem az előző polo generáció 15 éves darabjait, és ha rendben tartják öket, nagyon szépek. 17 éves a 6n formaterve, de izlésesen ráköltve-pl fehér lámpabúra, szép felni, stb- a mai napig jól mutat.
Tudom, most röhögtök, de tényleg bennem volt, hogy úristen 15 éves autó igy vén úgy vén. Biztos azért, mert a családban az öregebb autókat nem tartották rendben, sok a gond velük stb. De hát nekem kb a szemem fénye lenne szegény, ugyhogy tutira megkapna mindent.
Mondjuk eladáskor meg lenne benne 100 km, és nehezen hiszem ,hogy bárki is elhinné, hogy 15 évesen az a VALÓS km. Szóval tényleg max havernak lehetne eladni. -
k.
őstag
válasz opeter87 #5938 üzenetére
Szerintem ez az összes VW-re igaz, hogy hosszútávon sem hat nagyon elavultnak a formaterv. Uncsinak uncsi, de legalább szép
Egy 3as golf szép felnivel és tényleg rendezett állapotban ma sem egetrengetően tűnik öregnek. Látszik, hogy nem a legújabb, de vállalható. Ugyanúgy pl ott a 4es golf. Gondolnád, hogy jövőre 15 éves lesz a formaterve? Szerintem kevesen, de tényleg, az első példányok mindjárt 15 évesek, és a mai napig simán szépnek néz ki. -
Bigemperor
senior tag
válasz !Overdose! #5927 üzenetére
Ismét csúsztatsz az én hsz-eim kapcsán, no ezért tényleg nem érdemes vitázni.
Mindegy, a témát lezárom a magam részéről.
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
-
k.
őstag
válasz opeter87 #5941 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Mármint tény, hogy a 4 szemű polo nem a világ legeltaláltabb formaterve-nekem mondjuk tetszik, meg olyan aranyos, meg izé - de azt gondolom, hogy jó felnikkel, esetleg valami apróbb tuning elemmel jónak tűnik hosszútávon is.
Tény, hogy dísztárcsával, fapad kivitelben nem túl szépek, de azért vállalható.
A golfokat nem tudom miért mondod, nem igazán látok bennük kivetnivalót. Passat dettó. Legalábbis a passat nemigazán "öregedősebb" mint a 96-05ig gyártott elődje, a formaterv alapján. -
k.
őstag
válasz Bigemperor #5943 üzenetére
Nekem tetszik a golf 4, de mégis inkább egy e46os bömi kéne.
Jaj, de nehéz az élet -
VR6-Fan
veterán
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
mennyi egy motor egy 1,4 fapad TSI 5-ösbe és mennyi egy motor egy 2l fapad 3-as golfba. ?
ill az előzményekhez, légyszíves Rick4-et győzd meg hogy ne járjon 2x éves V6-os meg V8-as amcsi vasakkal, amik köz tudottan szervíz igényes és nehéz az alkatrész után pótlás, emberünk van hogy napi 500+ km-t megy, őt győzd meg erről légyszíves aztán kezdhetsz valamit...
felvetted az átlagos buta fogyasztó szterotipiát.... hát vegyél valami 5-6 éves kocsit közép kat alsó vagy alsó felső kattos kocsit, de ha baja lesz akkor légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni.
mert feltételezem ahhoz már nincs képzetséged hogy úgy átvizsgálj egy ilyen paraméterekkel rendelkező kocsit, hogy valamennyire is, de ne szopd be.
másik te tényleg abban a hittben élsz hogy egy "új" kocsira (60-100e közt), csak fék, meg olaj csere kell?
tényleg léteznek még ilyen emberek!?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
opeter87
senior tag
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5945 üzenetére
"légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni."
De te se ird le, mikor baja lett a 25 éves vasadnak.Komolyan néha elképesztő, már nemazért. Nem kell mindenkinek új autó, nem is szabad, és a régi öreg autók is lehetnek jók, ez tény, de basszus egy golf5nek köze nincs a te kocsidhoz már bocs.
Klima, légzsákok, nem halsz megy egy ütközésnél stb.
Igenis van létjogosultság a fiatalabb autóknak, neked meg ezt kell elfogadni.
Az, hogy nincs pénzed rá, egyéni szocproblem, nekem sincs, de ettől még eszembe nem jutna 15-20 éves öreg kocsit az egekig magasztalni.
Jó, működik, de ennyi. -
VR6-Fan
veterán
jó működik, alázza az 5-öst, a legtöbb tekintetbe, valóban csillagos teszteken sehol sincs, öszintén szólva szarok rá, hogy mire hány csillagot adnak, látok elég törött autót nap mint nap, újat is régit is, kb mindegyikben, ugyan annyi arányosan a málna dzsúz...
baja, keres egy olyan hsz.-t ahol leírtam, hogy nem tudtam haza jönni vele a 3 év alatt.
klíma légzsák köszi, már egyes golfba is voltak...amugy nem értem hogy keveredett ide a szarom, egy 3-as golfot hoztam, kb azonos lóval, azonos felszereltséggel....
igazából Te meg szerintem ne nagyon szóljál a dolgok műszaki oldaláról bele, majd ha lesz 5-ös golfod és 40e km körül kihullik szerencsétlen TSI, és mert kurvára anyázol hogy miért nyúlt meg a lánc, miért ugrott el a vezérlés és miért fos a motorja, elnézel egy úthibát, kissé eltekeredik a hátsó futómű, akkor majd gondolkozol hogy ájj bazz 3-as tényleg öregecske már meg rohadós, de ehelyett a szar helyet csak egy 20éves 4-est kellett volna vennem, lehet csak bosszankodnék az elszakadó ablak emelők miatt, de nem vágtam galyra 20perc alatt az egész autót.
nem az új autóval van a bajom, hanem azzal hogy 70% kb szar, gyárilag :-)
illetve az sem baj, csak az olyanokkal van bajom akiknek ezek az istenek, mert hogy úgy, attól még szar...ezt a jó, működiket, meg úgy mondod mint ha csoda lenne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5945 üzenetére
Nem akarok én senkit győzködni, nem is siránkoztam semmin.
El voltál tévedve, mikor ezeket az ótvar nagy hülyeségeidet nekem címezted.
Buta fogyasztó, hm, nem gondolom,nem azért cseréltem autót, hogy a mostani sztereotípiáknak megfeleljek, de ez nem is rád tartozik.Nem is vizsgálnék alapból ilyen kocsit, mivel nem célcsoport nekem, ellenben az ilyen "egyszerű" hozzászólásokat íróknak, mit Te, vszínű igen. Nem,baj Te vizsgáld a nagy szaktudásoddal ezeket, hagyd meg nekem a többit.
"tényleg léteznek még ilyen emberek!?"
Tudod az a baj, hogy olyan emberek léteznek, mint teA többi fröcsögésedet nem is kommentálom, szánalmas.
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #5948 üzenetére
Légzsák 1es golfban?
Aha, meg a jeti a jobb1ben széria volt mellé.
Kérlek alássan a golf 3 legelső darabjaiba SEM volt rendelhető a légzsák, hátmég az egyesbe. Az, hogy utólag páran beleerőszakolták, az lehet, de gyárilag kötve hiszem.Nekem nem istenem egyik autó sem, de tény, hogy ha annyira szar lenne a golf, mint állandóan lefested, nem európa legeladottabb autója lenne.
Kb olyan, mint amikor fikázzák, hogy az iPhone-ok igyszarok, úgyszarok, mégis mindenki azt veszi.Egyébként tényleg csak az a bajom, hogy előadod, hogy te hogy értesz hozzá, mikor nem nehéz levonni a tanulságot, hogy arról van szó, hogy nincs pénzed rá. Nem vitatom, biztosan értesz hozzá, hiszen ez a szakmád, de ha annyira ász lennél, mint lefested, akkor nem 0-24 fröcsögnél, hanem nemzetközi cuccokkal alátámasztanád az igazad. Pl mutatnál statisztikát, német/angol fórumokról szövegeket, stb. Neharagudj, de tényleg ez jön le. Ha a TSI motorok szarok, vegyél mást, golf5ben ott a jóöreg 1.6/1.4 a dízelek, FSI motorok és tsai. Nem az van, hogy akkor csak az létezik.
Egyébként azt tudom mondani, amit egy szervizben mondtak, miután elromlott a monitorunk:
"Nézze uram, nekem itt minden modell szar, mert csak azt hozzák hozzánk. "
Egyébként semmi bajom veled, szóval félre ne érsd, csak leirtam a véleményem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban