- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz #03969024 #138897 üzenetére
A Sturcznál tavaly nyáron néztem meg egy autót; patikának hirdették, élőben megláttam és fordultam is ki. Természetesen még a kereskedő volt megsértődve, hogy új autót a márkakereskedésben keressek... 6 millás autót néztem - törött díszléc, törött sebváltógomb, csúnyán javított meghúzások.
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Focus II
Ez milyen vétel szerintetek? Kicsi gyanús a csomagtartón a felirat, mert hogy nézem, az angol példányokon van ott. Valami turpisságot sejtek. -
B-L-A-C-K
titán
válasz Primary92 #138905 üzenetére
Alvázszám alapján bemész egy szakszervizbe és lekéred. Viszont ezt nem lenne kötelesek kiadniuk, mivel elvileg tulaj kell hozzá, de ha szépen megkéred őket általában ránéznek. Viszont ha nem szakszervizben volt szervizelve a kocsi akkor nem sokat látnak ott sem belőle. Viszont ha ott volt, vagy hébe-hóba járt bent, akkor lehet következtetéseket levonni.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #138907 üzenetére
Így ülnek bele, és nem csipog, azaz nem kell bekötni...
-
#94529552
törölt tag
válasz Primary92 #138905 üzenetére
Nagyon nehéz lenyomozni, az itthoni vagy kinti márkaszerviz nem biztos hogy segít, meg lehet nem is oda hordták szervizre. Esetleg a TÜV-nél az utolsó időponthoz tartozó óra állást, ha le lehetne kérdezni. De még ez se túl sokat érne, ha mondjuk már 2 éve volt.
[ Szerkesztve ]
-
dante3
addikt
Valakinek van tapasztalata Honda Jazz 1.2 vs. 1.4 viszonylatban?
Egy 1.4-es B Corsa swing lesz lecserélve, nagy részt városban használnánk, évente max. 10szer 200-300km-es távra /rokonlátogatás nyaralás stb/! Ahogy néztem 5 LE különbség, ez az utakon mennyire érződik! Corsaval az volt a bajom, hogy 3-an + csomagok, nem gyorsult, nem mertem vele előzni! Vagy szerintetek válasszak valami erősebb benzinest? 1 misim van rá max + egy 100k! Igazából néztem egy [ilyen corollát is], nem tudom mennyire megbízhatóak?! Egy picit tartok a combiktól, nem vezettem még ekkora autót, bár a Toyota jobban tetszik!
Köszi ha van számomra tanácsotok!Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
válasz Tsebacsi #138884 üzenetére
ok köszi
alázógyík: igen ugyanaz
tboy93: ok mondjuk én nem taxizni veszem évi 10-12e km, csak nemnagyon van benzinesből használt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz tboy93 #138916 üzenetére
mert nincs benzines 3,7M alatt? 4,1M-ért meg újat veszek, amúgy leírtam, nem olvastad végig azt az 1 mondatot?
3M-ért szeretnék, de 3,2M a plafon és valami olyan lesz 100e km futás alatt, mert az még 4 év garos, amit én nagyjából ki is tudok használni.
(mostaninál klímahűtőt cserélték 0Ft-ért garban 5 éves kocsiban)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
azert 205LE 260Nm 1.0T-bol konkretsag
mondjuk nem olcso, de a motort szet sem szedik hozza, se dugo se hajtokar csere nem szukseges, azaz a gyari Ecoboost motor ennyire tul van meretezve[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
#03969024
törölt tag
No, kezd nálam is beütni a "Kornélka faktor". Van még durván fél évem a cserére, de minél többet tájékozódom, annál bizonytalanabb vagyok. Szóval kéne egy autó, ami:
1. Nem rohadós,
2. dízel, de a nyomaték miatt cca. 2,5 literes,
3. nem kell állandóan szögelni,
4. kellően tágas
5. "p..cimágnes" faktora is kellően magas
6. 3-4 milliónál nem kerül többe.
Van ilyen egyáltalán?Ki mit venne ennyiből?
-
válasz BigBlackDog #138918 üzenetére
szerinted ha lenne + 500 eFt autóra, vagy 1M akkor nem újat vennék?
beszéltem pár KIA szalonnal, demo darabot extra felszereltséggel, akciós listaár alatt elhozhatnék, de az +2M azt nem tudom most megengedni magamnak, de néztem, ha lejár a garim 1M-et bukok a kocsimon, szóval most kell lecserélnem, egy 100e km-et futott diselen (valós) szerinted mi durranna el?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #138920 üzenetére
nemtom lattad-e az AutoBild tesztjet 10:17-nel*, amikor szetkaptak a motort 100k km futas utan
az a hajtokar abba az 300Nm-t is megbir, mert jo vastag szara van hozza, nem egy kisujj vastagsagu
* elotte kb 15-20sec-l a hajtokar csesze is lathato, hat az sem fika bennea dugot meg megvedi a benzin(!), csak ne szegenyedjen el sose terhelesen, mindig legyen eleg benzin a levegohoz
valszeg amugy gyarilag is kovacsolt alu a dugattyu benne, es nem proli ontott alutöbb drón kell ;P
-
Primary92
senior tag
Én már komolyan nem tudom, hogy milyen autót vegyek.
Valahol szarfostédéi, valahol csakatédéi, szar TDCi/HDi, jó HDi.Van egy bő milliónk az autóra. A4, Octavia, Focus, Astra, Golf méret kell nekünk kombiban, megtalálva az arányt a jó fogyasztás, alacsony fenntartási költség, és jól autózhatóság között.
Nagyon jó lenne két zónás klíma, meg tempomat, esetleg normális gyári hangrendszer, vonóhorog. Ezek azok, talán a klímát leszámítva, ami úgy is belekerülne előbb utóbb, úgyhogy ezekért hajlandó vagyok a millió felett is fizetni.Elvétve szaladgálnánk vele, inkább 20-25 km gyakran, meg 100+ km-es utak, meg be-becsúszik 1000+ is.
-
Primary92
senior tag
válasz Integrale #138929 üzenetére
Octaviából ezt a kettőt találtam, ami normálisnak néz ki.
Van ESP, ABS, pofás kívülről
L&K, de nincs ESP, de van tempomat
Ennyi pénzből a Focusok 5 évvel újabbak, és kétzónás klímával vannak, ABS, ESP, ASR, meg erősebb, nyomatékosabb. -
Primary92
senior tag
válasz #16514048 #138934 üzenetére
A hsz elejével azt akartam mondani, hogy már mindenki mindent mond.
TDCi-ből a 90 lovason kívül van még jó? A benzinnel az a baj, hogyha sokat fogyaszt, akkor hosszú útra is más szájízzel indulnék el. A Focus 1.6 Ti-VCT jó megy, nem is fogyaszt sokat, ha az embert a várost messzire elkerüli, de voltak bajok bőven. A közönséges szívó benzinesek meg vagy sokat fogyasztanak, vagy alig mennek.
-
Primary92
senior tag
válasz SzlobiG #138935 üzenetére
1.6 TDCi-ből a 109 lovas mennyire megbízható?
Ti-VCT
Nem igazán értek a lelki világukhoz, illetve nem az én autóm, de sokat mentem vele. VOlt olyan év, hogy kb többet volt motorhiba, mint nem, pedig most sincs benne 160e km, és újonnan vették, megkapta, ami kellett neki, márkaszervizbe jár kb az 7-8 évében. A százezrek, meg csak röpültek. Ezzel szemben a dízel berlingók (mk1, mk2) 350e km-rel alig voltak szervizben, nem volt komoly probléma velük. -
-
Primary92
senior tag
válasz SzlobiG #138944 üzenetére
Eredetileg az 1.9 TDI-vel indult a keresgélés.
kornelka:
Mióta nem márka szervizbe hordják, azóta nincs sok gond vele, de be volt tartva az csereperiódus. Vigyázva volt az egész kocsira. Mondjuk sok rövid utat tett meg, ha ez számít ennél a motornál.LPG-vel csak a mélygarázsba hajtás a bajom. A CNG szimpatikusabb lenne, ha nem csak elvétve lehetne tölteni.
-
Kornel
veterán
válasz Primary92 #138945 üzenetére
15 ezrenkent olajcsere, előtted, mert az ember már másba nem bízhat.
Ha ezt megkapta volna es nem gyári hibás esetleg, biztosan semmi baja nem kellene hogy legyen még.LPG-vel papiron nem lehet bemenni a mélygarázsba, gyakorlatilag senki se ellenőrzi.
Nekem rejtett töltős volt a swift, és LPG matricát is leszedtem, siman álltam vele mélygarázsban is, ha kellett. -
Primary92
senior tag
válasz Kornel #138946 üzenetére
2005-ös a gép, de 2006-ban vették márkakereskedésből újonnan, akkor lett forgalomba helyezve. Itt csak arra tudunk gondolni, hogy oka volt az egy éves állásnak.
Lambda szondára emlékszem, meg a vezérmű tengely környékén voltak bajok. Sokszor erőtlen lett, meg néha le is állt. Mostanában csak annyi baja volt, hogy változó a fogyasztása. Fél Magyarországot, meg Ausztriát átszeltük 5,9-as fogyasztással két ember túra és biciklis cuccával és biciklieivel a csomagtartóban, 130-al, de volt benne szerpentinezés is, abban a 2000 km-ben. Máskor meg nem lehet üresen sem bevinni 8-9 alá. Amikor meg úgy gondolja, hogy sok pénz van lóvéra, akkor 10 felett fogyaszt.1.6 HDi-s 407-esekről mi a vélemény?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- LEGO klub
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...