- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #138099 üzenetére
Inkább reális, mert a B5 Passat limuziné 475l.
(#138102) alázógyík Az sem mindegy a hátsó futómű mennyire megy be a csomagtérbe, és választja szét a hasznos teret stb.
Ez a B5 elnyel mindent.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
alázógyík
őstag
válasz Speeedfire #138099 üzenetére
Akkor az nem túl nagy, mert az én Bravomé 400l. Az is passzentos gyerekcuccoknak...
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #138102 üzenetére
A bravónal sokkal nagyobb.
Tudom, mert ugye az is opció volt, nézegettem elég erőteljesen.
Amúgy pesti vagy?
Raneznek most egy 150 pacis bravora, ha van valakinek a közelben.A Honda hivatalos honlapján csak a 9. gen-t talalom, arra ír 477 litert, mint az általam linkelt oldalon is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #138106 üzenetére
A gyári adat a 485 liter, de szerintem kalptartot kivéve értik.
Ezt nem jelzik sehol se. -
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #138106 üzenetére
G3-ra reális a 310 ha a G4 330. Picivel nagyobb a G4-é mert volt G3-am.
Kb. most ebben elfér grátiszban a 22l-es mélyládám a G3-hoz képest.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kornel #138107 üzenetére
Úgy inkább el tudom képzelni.
Viszont egyre szimpatikusabb lesz az ufó, ha ekkora a csomesza.Itt pl már 330-at írnak a golfomra...
lenko: Látod? Van már 3 méret is rá.
Szerintem kb egyforma a 2 csomagtartó mérete. G3/G4.
Én is agyalok egy kisebb ládán, nagyon sok helyet elvesz a mostani.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #138110 üzenetére
Nekem ez volt az utolsó felállás a G3-ban. (Amivel ellopták)
G4-be most már csak 1db 25cm-es van szintén zárt ládában, ezzel minőségibb hangzást lehet elérni, mint reflexxel.Az embereknek fáj az igazság!
-
B-L-A-C-K
titán
Nemrég dicsértem hogy Fater kocsijai eddig elég jól bírták hiba nélkül. Tegnap viszont hívott hogy nem indul be, vagyis se kép se hang, gyújtást kap, de meg se nyekken (Merci C220TDI 2010-es). Vidéken laknak, és akivel szokta szervizeltetni ő se tudta mi baja, egy másik szerelőhöz elvitték ő sem. Így mos trélerrel megy egy Merci specialistához, kíváncsi leszek mi a hibája.
-
footy
addikt
válasz alázógyík #138102 üzenetére
A bravonal nagyobb a civi csomagtartoja: (bar azert az sem kombi)
Bravo:335L
Civic:370L -
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138115 üzenetére
Egy jó érzékenységű 25-s bőven elég kell legyen a hozzá méretben passzoló zárt ládában(Legtöbb esetben 22-28l-es), az ilyen kategóriájú autókban, feltéve, ha magadnak zenélsz, és nem az utca népének.
De, ez már inkább hifi topicba tartozna...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboy93 #138115 üzenetére
+1
A jbl 64l-es, amint írtam is anno, alkalmi vétel volt a teljes szett, így nem volt kérdés, hogy megveszem. Viszont így is vissza van tekerve a láda erősítője. Egy 20-25-ös zárt focal teljesen jó lenne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Tothgera30
Ármester
Passat B6-ból 2009-2011 közötti (elég fiatal) 2.0 CR TDI és PD TDI autók aránylag tömegével vannak hírdetve. Ennyire problémás lenne a 2.0 TDI? 1.8T például alig van, még 1.4T is több van hírdetve, pedig az egyszerűbb konstrukció. Vagy csak Jürgenre ezt tukmálták akkoriban?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
Szerintem nem tukmalas volt ez, hanem egyszeruen arrol van szo, hogy megfeleloen dinamikusan mozgatja a 2.0 tdi a bodet aranylag alacsony fogyasztas mellett. A nemetek vettek mint a cukrot, mert relative nagy, kenyelmes, nem eszik sokat es german. A magyar nepperek pedig viszik , mert most mar relative olcso, de meg mindig statusz szimbolum magyarorszagon.
-
Brumi˘
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
B6-nál már nem volt 1.8T, csak 1.8TSI és annál a 2.0Cr tartósabb szerintem. (2.0PD-t nem erőltetném)
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
olcsóbb kint a gázolaj a benzinnél és sokkal többet mennek, mint errefelé, náluk az évi 50ezer tök átlagos futás, arra meg hülyeség lenne a drágábból többet evő benzinest venni főleg, hogy abban is van CR rendszer, turbó, minden drágán javítható szar.
-
nagyúr
Igy van, nekem is boven eleg lenne egy 25-30-as nyomo. Utcazenelesbol mar kinottem, mar az SQ-e a terep
-
tabaga
tag
válasz rbalint88 #138125 üzenetére
Az is közrejátszik, hogy a német adórendszer sokkal jobban bünteti az ugyan annyi idős dízel autót, mint a benzinest, így ebben a korban már a német pénztárcának is jelentős adóteher ezeken az autókon, ami miatt szabadulni akarnak tőle. Kelet Európa pedig egyből fel is szívja ezeket a koromokádókat, révén itt nem bünteti őket úgy az adórendszer. Ezért is van ekkora kínálat a dízelekből.
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #138122 üzenetére
Valószínűleg erre vezethető vissza az ok. Persze hazai turistaparadicsomokba látogató SK, D és PL rendszámmal sok-sok 2.0TDI kombi Passat-ot látok. Mondjuk számomra is azért tetszetős, mert elég nagy, kényelmes, autószerű, alkatrész van hozzá bőven. Csak ott a bibi hogy Piezo-PD (2.0 PD TDI) egy betegágy, 2.0 CR TDI-nél megvan az alap hiba, szóval a benzines még mindig szimpatikusabb számomra.
#138123 Brumi˘: A TSI-re gondoltam.
#138124 lenko: Relatív, a B7 sem sokban különbözik, a B8 meg végképp nem győzött meg. Régebben a B5, B5.5 tettszett, de azok fölött már eljárt az idő.
#138125 rbalint88: Végül is, érthető, autobahn-on hamar belemegy a 150-200 ezer km. A kettős tömegű, turbó, befecskendező rendszer ami húzós összeget képvisel javításkor, dieselenél még az olajszivattyú, ahogy látom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
Ugyanaz, ugyanúgy, kettőstömegű.
Sorry.
-
lenko
aktív tag
válasz Tothgera30 #138129 üzenetére
Patika B5.5-et lehet hozni kintről kevés km-el sok extrával, igaz benne van legalább 5-6e Eur-ba, de még mindig jobb választás mint B6-ból a legolcsóbb.
B7 szerintem jobban néz ki, belül is pont elegendő az a kis módosítás, és legalább nincs probléma a választással, mert minden dízel CR.(#138128) tabaga Nem kell dízel, régi benzinre is sok, egy német főnökömnek van hobbiból egy E36 325 cabrio, pontoson nem emlékszem, de vagy 500 vagy 800 eur körül fizet éves adót rá. Inkább a 800 a biztosabb.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #138059 üzenetére
Ezekről vélemény? Bár a civic-ről elég sok infó lett az utóbbi hsz-ekben. A civic is hajlamos a szívósor koxolódásra?
A fóka hogy áll?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
válasz Speeedfire #138134 üzenetére
A benzines tuti nem. A dízel passz, de mindennapi használatnál jobb motor, viszont a dízeles bajokat bele kell venni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #138131 üzenetére
Nem fiatal már, több mint 10 éves autók, és mivel 2003-asról történne a váltás, ezért jóval fiatalabb lenne kinézve. Szóval így a B5.5 kiesik, akármennyire is van jó állapotban, B6-ból meg megint nem az alját néztem, de teljesen mindegy, szopóroller lehet. Ha ki akarom hagyni az orális élvezeteket, akkor még VAG szinten az Octavia MKII kombi lehetséges jelölt, még találok is 1.6 petrol-al, és azzal minimálisra csökkentjük a szervizköltségeket.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #138134 üzenetére
Ha pesti vagy szívesen mutatok egy 1.8-as civicet.
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kornel #138139 üzenetére
Itt vagyok pesten, ismerem a kocsit. Igaz a menetdinamikát és a futóművet nem. Lehet, hogy majd szavadon foglak valamikor. Viszont mire oda érek, hogy kocsi csere lesz, lehet teljesen más felé fogok nézelődni.
Luck Dragon: Az is kompakt?[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #138140 üzenetére
Mondjuk ha Kornélkának a Civic 485 literes ahogy írja, akkor neked a kombi H-s astra lenne vagy 1000
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #138141 üzenetére
Gyere el az autós topic talira, lesz ott legalább 2 civic. (Csut 18:00-tol)
Mármint 8 gen.
A régebbiekbol több is volt már 😉Black: akkor nagyot hazudott a gyár 😉
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Fujifilm X
- Villanyszerelés
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...