- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #138400 üzenetére
Ennyi erővel azt is leírhatná hogy egy széthajtott autóról van szó !
Az ilyet én messzire elkerülném !
(#138402) MunezXBK
Lehet azzal normálisan is ... nem egy olyat ismerek akik alatt 400-600Le van és mégsem tolják szét az autót hanem normálisan közlekednek vele, oké havi 1X kimennek a Hungaroring -re !
De az ilyen aki non-stop azt lesi hogy ki áll a lámpánál és direkt hergeli magát, hát inkább no comment !
Na de mi van akkor ha egy WRX Sti -el találkozik ? 1 hétig nem alszik ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Miért mire való ? 2 gyerekkel hátul legyorsulni az E36 -t ? vicc !
Különben is családi autónak senki nem vesz ilyet ... sport autónak pedig senki nem vesz kombit, de biztosan van az a szűk réteg !
(#138405) [rvilike]
Ha kombi akkor RS6, de semmiképp sem egy C merci !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#03969024
törölt tag
válasz Declare #138377 üzenetére
"(3) A tompított fényszórónak - anélkül, hogy a szembejövő jármű vezetőjét vakítaná - az út felületét a jármű előtt sötétben, tiszta időben legalább 40 méter - mezőgazdasági vontató és lassú jármű előtt legalább 30 méter távolságon meg kell világítania. A megvilágítás a tompított fényszóró középpontján átmenő vízszintes síkban és e felett a járműtől 25 méter távolságban
a) aszimmetrikus tompított fényszóró esetében 0,7 luxnál,
b) szimmetrikus tompított fényszóró esetében 1 luxnál
több nem lehet. A tompított fényszóró csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga fényt bocsáthat ki."
Nos, ez lenne a szabály, de sanda gyanúm szerint ez már a növelt fényerejű halogéneknél sem teljesül.
Aki pedig utólagosan szerel xenont, azt kötelezném, hogy vakuljon tőle ő maga...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
De nem érted mit mondok ... ez a C32 egy laza családi széria autónak néz ki, gyorsulgatni szerintem senki nem ilyet vesz, míg egy RS6 az erőről szól és ez kívül belül is látszik rajta (Optika elemek stb)
C43 -al már mentem, na azon már látszik hogy nem egy családi széria autó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
De őszintén te vennél ilyen kombi erős autót ?
Lehet velem van a baj de 1000X inkább egy coupe vagy sedan
Soha nem szerettem a kombi autókat, de az RS6 az egyedüli ami tetszik is !
(#138411) hobizoli
Akinek ennyi nem elég az vegyen Ferrarit vagy valami keményebb gépet !
De még mindig 50-70- 90 na meg 130km/h táblák vannak itthon !
Gyorsulgatni (aki szeret) bőven jó a Subaru itthonra ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zoo8800
veterán
Szvsz azok vesznek ilyen kocsikat, akiknek van rá pénze, és tetszik nekik
Akinek meg egy erős, és az átlagnál kicsit sportosabb "polgári" autó kell, az nem fog Ferrarit venni az RS4 helyett. Nemrég ugyanezen dilemmáztam, csak egy S60R miatt.
Pár hete voltam Liechtensteinben. Nem nagy ország, szóval a minta nem túl reprezentatív de láttam kb 20 7-es Golfot, abból 5 R volt. De b+ GTI-t egyet se. Van pénzük, megveszik a fullost...rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #138415 üzenetére
GTI:
Buyers who opt for the £980 Performance pack gain not just an extra 10 PS of power, but also upgraded brakes and a limited-slip differential. The front differential is a new development, dubbed VAQ. This provides more neutral and agile driving behaviour and allows higher speeds to be carried through curves. The system consists of a multi-plate coupler between the differential cage and right driveshaft, which controls locking torque electro-hydraulically. Visually, vehicles with the Performance pack are distinguished by ‘GTI’ lettering on the red brake calipers and red Gti badges.
R:
Compared to the GTI’s powerplant, the Golf R’s engine has a modified cylinder head, exhaust valves, valve seats and springs, pistons, injection valves and larger intercooler and turbocharger. DSG equipped models also come with an auxiliary oil cooler on the passenger side.
The R uses an updated, fifth-generation Haldex 4MOTION four-wheel drive system. Under low loads or when coasting, the rear axle is decoupled, helping to reduce fuel consumption. Drive to the rear axle can be engaged in fractions of a second via the Haldex coupling, which is actuated by an electro-hydraulic pump. Up to 50 percent of power can be transferred to the rear axle. A brake actuated, XDS+ system mimics a limited-slip differential by applying the brakes to the wheel with the least traction, this is on both the front and rear axles.
The ride height is 20 mm lower than the standard Golf. Golf R models equipped with the optional 'DCC' (Dynamic Chassis Control), offer 3 suspension modes: 'Comfort', 'Normal', and 'Race'. Each mode adjusts the stiffness of the suspension damping, thereby offering drivers a way to change the way the vehicle responds by the push of a button. Comfort mode places the dampers in the softest setting, increasing the absorption of road imperfections allowing for a smoother and more comfortable ride. Race mode stiffens the dampers to their most aggressive setting, reducing body movements and increasing adhesion to the road for more precise high speed driving. Race mode also increases throttle response, firms up the steering for a heftier feel, and alters the shift pattern of the DSG gearbox (where fitted) as well as increases the speed of the Adaptive headlamps (AFS) response time.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #138416 üzenetére
aztan ezek meg ramentek egy kicsit a temara
480PS 615Nm
0-100 3.2secés a hengerfejet le se szedik róla ehhez
érdemes megnézni a videót is (német nyelvű)
na az a fekete pulcsis muki a videóban, ő maga a cég
25+ éve foglakozik ezzelátprogizza a DSG-t a 4WD-t meg a adaptív futóművet is a motor mellett persze
szóval vmit konyíthat hozzá[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
veterán
válasz hobizoli #138421 üzenetére
Amikor szervizben voltam júliusban, épp átadásra várt 2 db R, azok konkrétan 15 m/ db voltak. OMG egy Golfért.
Lehet, hogy nekem jobban rááll a szemem, szinte minden héten látok G7 R-t.@LuckyL: Passatból sokat engednek, jellemzően flottaautó, magasabb kezdeti árréssel. Golfra, jó csókkal ~14-et kaptam magánszemélyként.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #138422 üzenetére
annyira amugy nem draga
emlexem a uj VR6 arara 1993-94-bol
6.7M volt egy 2.8VR6 es 7.6M volt egy 2.9VR6 Syncro
inflacioval szamolva, ez a 7R ar ahhoz kepest nagyon "olcso"mennyi volt akkor egy atlagkereset itthon 20-25k?
mk4 R32 is amikor kijott 10-11misi volt vmikor 2001-2 korul, es biztos arra is lehetett szorni extrakat meg
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #138419 üzenetére
en meg mindig azt mondom, hogy nem draga a 7R a direkt ellenfelekhez kepest se, amibol olyan sok amugy nincs is
jo persze magyar keresetekhez kepest nezve igen, de ezeket jellemzoen nem azok veszik, akik szoba konyha panelban alberletben elnek
pont annyiert kapsz most egy 9gen CTR-t is egyebkent, de az csak FWD es nincs DSG se benne ennyiert meg opciosan se, meg 0-100-ban tobb, mint 1sec-l lassabb, ami naggggyon sok ilyen szinten, pedig a CTR a hatso hajtas hianya miatt (is) majdnem 200kg-val konnyebb a 7R-nel
arban annyi a diffi, hogy a 7R-be meg lehet pakolni ezt-azt, a CTR meg kb fullos, de semmi lehetoseg sincs extrazni, max csicsazni a bodet, meg van vmi csomagMitsuek az Evo-val iden tavasszal lealltak (legalabbis vhol ezt olvastam)
a bubuka meg 2.5-s, es annyira azert az sem gyorsabb ezzel se, motorra is fujnak, meg a hatso diffi eleg nyugos dolog azokbanes ahogy lathatod a 4motion eleg jol birja a kikepzest okositva is
ilyen 300LE-s autoknal FWD az felejtos mar
(van annak a HGP-s mukinak egy Passat R36-s biturbo motoros megoldasa is mk6 Golf-ban
az 733lo meg 925Nm, 4motion-nal es DSG-vel
ennyit a evo-k meg a bubuká-k szeria hajtaslanca sosem bir el pl)Focus RS is 12.1M-ol indul, OK, az 2.3 es 350lo, kb pont annyival erosebb, mint amennyivel tobb a ccm, az kb hasonlo ar
egyedul talan a Astra OPC es a Megane RS-hez kepest nezve draga a Golf 7R, de azok is "csak" FWD-k, igazabol ezert nem egy kategoria a ketto
ha csak az FWD-ket es a 4WD-ket nezzuk, en azt mondom, hogy ott inkabb a FWD 9gen CTR a draga, mert a Megane-hoz kepest 40%-l kerul tobbe
es a Nurburgring-n csak 4sec-l gyorsabb egy koron nezve a 9gen CTR az RS Megane-nal +3.5millioert... hat nemtom, az 22km-n nezve nem sok, ennyi akar a gumiban vagy az aktualis idojarasban vagy a safjorban is benne lehet simanahogy lathatod, ami 4WD meg turbos is, meg megy is mint g.ci, az 11-12M barmelyiknel ma mar
a bubu is annyi, az Evo meg lehet tobb is kiviteltol fuggoen, vmelyik 45-50kGBP volt ujan, ami 18-19M fizetotaller volttöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
En szeretem a kombikat, az ilyen sleeper vadakat pedig plane, nem ertem mitol mas egy RS6 ilyen teren, mint egy erosebb T modell?!
RS6 eseteben pont az veszik el, ami ennel adott. Mindenki latja, hogy eros autorol van szo, raadasul tulsagosan hivalkodo, szerintem pontosan az nem illik egy "csaladi" kombihoz, mondom ezt ugy, hogy a jelenleg futo A6 a legszebb felso-kozepes auto. (Na meg az S90)Masfelol, ez miert lenne szethajtott auto, es miert kevesbe az, amit a Hungaroringen gyepalnak?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #138427 üzenetére
Egy ilyet én is eltudnék viselni, ha nem ~40 litert enne...
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Korábban kérdezősködtem egy barátom nevében. Leginkább Jetták és s40-ek iránt érdeklődik. Keret 2m, nagyon max 2,5m, viszont a 2,5 már mindenképp papírokkal, leügyezve. Benzinesben gondolkodik, aminek a fogyija megállítható 7, 7.5-ben. Ingázós verda lesz, de mindenképp benzinest szeretne. A napokban nézett már Octavia-t, és Mondeo-t is. Szélesedik a látókör, ahogy fogy a türelme. Ha esetleg erről a két típusról tudnátok mondani pár szót, mire érdemes figyelni, azt megköszönném. -
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #138429 üzenetére
milyen körülmények között kellene ezt a fogyasztást produkálni? pályán nem gondez 2liter fölött sem, de ha városban is ilyen parádé fogyasztás kell neki, akkor vagy valami kisturbós csodát vesz vagy dízelt, esetleg hibridet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138429 üzenetére
Volvóból én nem vennék GM motorost csak a saját tervezésű motorjaikat. Az 1,6 hulla gyenge az 1,8 már használható de ha pakol is bele akkor az is felejtős.
S40 meg a Mondeo nem egy méretosztály... Jó lenne dönteni mire/mekkora autó is kéne.
Fogyi: ahogy előttem is írták nem mindegy hol megy vele. Városban még az 1,6-al se fogja tudni tartani a 7 literes fogyit de még a 7,5-et sem nagyon. Klímával meg pláne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
S40 kapcsán az 1.6-os motorral visszafogottan hajtva még városban is tartható a ~7 liter klímával. Persze én már 45-nél 5.-et kapcsolok és 2000 fölött sem igen van a fordulatszám, csak ha elhagyom a várost.
Itt a spritmonitor adatlapom: [link]
Éppen ma fogok újra tankolni, ahogy számolom, ma is 6,7 körül fogok kijönni, pedig volt benne 30%-ban város is (Győr és Budapest)."Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
ezt a használatot pont nem köszöni meg egyik motor sem, szar a kenés. meg mondjuk Győrben egész más a közlekedés, mint Bp-n. itt ötösig csak akkor jutsz el, ha előtte lepadlózod kettesben megmutatod neki az ötödiket és lehet is fékezni...
nekem 45-nél még a 4-est se szereti az autó (elmegy, de nem szép a hangja) -
őstag
válasz rbalint88 #138433 üzenetére
Jó, az is igaz, hogy Győrben sem a belvárosban járok, szóval dugóban ácsorogni nem igen szoktam.
Eddig úgy tudtam, hogy csak a dízeleknek nem tesz jót az alacsony fordulat (kettőstömegű, stb.). Ezek szerint a benzineseknél sem ajánlott így használni?
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
z123456789
addikt
válasz rbalint88 #138430 üzenetére
(#138430) rbalint88
Ingázós, pálya, és fő út. Azt sem tudja mi az a város. Viccen kívül. Mondhatni a legoptimálisabb útvonali körülmények között lenne használva.(#138431) Qru
Volvóból nem vennék. Én itt be is fejezném a mondatot. Egyébként semmi bajom vele, tetszenek, de én félnék tőle. Ennyi. Ezt mondtam neki, de ennek ellenére mozgatja a fantáziáját.
Konkrétan erről honnan tudom, hogy GM motoros már?
Ingázni kell neki, 3/4 személlyel. Ebből a szempontból a nagyobb kategória jobb választás lenne, a nagyobb motorral gondolom. Város nem játszik, ahogy írtam.u.i.: a háromnegyed személynek még jó, hogy nincs nagy súlya.
Szóval akkor Mondeoból 2-2.5m között melyiket érdemes nézegetni? 2.0 benzin?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Mert a Volvo-nak nem volt 1.6-os 1.8-as saját fejlesztésű benzinmotorja ezen generációkban soha (de itt a szívó 2.0 sem Volvo motor még..)
Szép egyébként ez a 40-es, de nagy kár h csak 1.6"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez Ford motoros, ugyan ez van nekem is. Egyébként ezt a szép S40-et éppen az utcánkban áruljál, naponta kétszer szoktam látni, amikor elmegyek mellette, mivel kint parkol (szerintem már hónapok óta alig használják). Én rápillantanék a helyetekben, elég meggyőző.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez nagyon szép Volvo.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #138437 üzenetére
Valóban jól néz ki, tény és való. Ez a fehér sokat dob rajta. (Neked amúgy is a gyengéd nem? ) De engem is az az 1.6 zavar. :S
(#138438) xeon.Szabi
Na! Köszi az infót. Haver lehet hogy read only itt, és most nyúl éppen magához ennek láttán.(#138440) Luck Dragon
Ahogy mondod, és belülről is tetszik nekem is.Egyébként a Ford motorjával tartósság, megbízhatóság szempontjából nagy baj nincs nem?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Jahm, a fehér (főleg a gyöngyház) az egyik legszebb jármű szín az ezüst mellett.
Nagyon jól kiadja a formát, minden részlet tisztán, világosan látszik, emellett a közhiedelem ellenére kevésbé látszik meg rajta a mocsok, mint egy sötét verzión.Nézd meg ha nincs messze, ingázni elég az 1.6 100 lova, ezekből iszonyú kevés nagy ccm-est adtak el, mert sok volt a nagyobb motor felára. Már már a 60-as kategóriát súrolta, így érthető, h rendszerint 1.6-os a piac 80%-a.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Én a házat kérem a volvo mögül, a kocsi a tied lehet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kovacsroli
senior tag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
őstag
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Azt szokták erre a motorra mondani, hogy örök élet +1 nap. Ez került millió egy Focusba és C-Maxba is, szóval az alkatrész árak is teljesen barátiak.
"Less but better" - Dieter Rams
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #138442 üzenetére
(#138442) runner 125
Ezzel a koszolódással én is egyet értek. Szerintem sem annyira vészes a fehér. 25 km-re van, meglátjuk mit szól hozzá pilóta jelölt.(#138443) Tsebacsi
OK. Majd megpróbáljuk bele alkudni neked az árba.(#138444) kovacsroli
Azt tudom, mert haver is nézte már korábban, és mondta is, hogy 3.2 volt korábban. Úgy látszik más is fél a Volvotól, nem csak én.(#138445) xeon.Szabi
Erre is? Mondjuk nem mondasz hülyeséget. -
Declare
őstag
válasz kovacsroli #138444 üzenetére
Ez az s40 volvo az 1.8 as motorral is iszonyu verszegeny....1,6 os mocival + 17 es kerekekkel....es meg rapakolni az R designt.......hat....szerintem a millioval kevesebb is sok erte
-
Acheron
őstag
Nyilván nem gyorsulgatni kell egy ilyen, de miért kellene lemondani a vezetési élményről, ha az embernek családja van, és emiatt kell egy jól pakolható kombi? Szerintem vagyunk egy páran, akik nem kifelé akarnak fuxolni - belül legyen meg minden, ami a vezetésben örömet okoz. Én minden további nélkül bevállalnék egy hasonló kombi(náció)t, még 100 lóval kevesebbel is
(#138450) w333: A 350 talán, de a 200 lovat azért nem mondanám maxnak. Nem annyira más egy kombit vezetni, mint egy szedánt - ami jó az utóbbiban, az a kombiban is az
Akar a rosseb a lámpánál gyorsulni, abból már kinőttem. De azért néha jól esik kicsit (ésszel) elengedni a lovakat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...