- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #138051 üzenetére
Van benne valami, a 780-as egy álom.
(egyébként bő 10 évvel az Octavia előtti modell, egyidos a 780-nal, a V6-os motorjuk raadssul kozos, marmint a PRV)
lenko: nekem meg egyedül a Corrado és a 7-es Golf jön be, nincs ezzel baj. A különbség csak annyi, hogy én már láttam ezen a két VW modellen kívül mást is tőlük.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #138049 üzenetére
a TC motorja meg vagy 8x VB rallyban, a 037 es a 131 is azzal lett bajnok
több drón kell ;P
-
Speeedfire
nagyúr
Írtátok, hogy az újabb motorok koxolnak. Ez igaz a focus 2-esre is? Ha igen, akkor a dízel milyen belőle?
Illetve az ufo civic-ból elég sok van 2m környékén, inkább kicsivel többért. Ebből az 1.8 benzin és a 2.2 dizelt nézegetem.Egyik sem kifejezetten sportos kocsi, viszont újabb és elég jól lefedik az igényeimet. Eddig így néz ki a lista.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
alázógyík
őstag
válasz Speeedfire #138059 üzenetére
Az Ufo Civic 1.8 az sportos kocsi?
-
alázógyík
őstag
válasz Speeedfire #138062 üzenetére
Mondjuk a Leonnal nagyon nincs 1 súlycsoportban.
Az azért tud meglepiket okozni. -
nandi90
csendes tag
Sziasztok!
250 000-350 000-ig milyen autót érdemes venni? Ami jól tapad az autópályán és persze nem akarok olyant mint a suzuki swift,amibe az ember lazán meghalhat... Ne fogyasszon sokkat, ilyen renault clio félére gondoltam de biztos annak is van rossz oldala...
-
Speeedfire
nagyúr
válasz nandi90 #138068 üzenetére
Ez a mai napig megállja a helyét szerintem. A lényeg, hogy próbálj meg minél jobb állapotot venni a fenti listából. Kb teljesen mindegy melyik, csak amelyik jobb állapotban van.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #138060 üzenetére
Igen, egy mezei kompakthoz képest az.
Nem feltétlen menetdinamikara, de egy 2.2 ctdi egy chippel már menni is tud.
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.
A 22/45 r17-es gyari papucsok is a minél nagyobb stabilitást és kanyarsebesseget szolgálják, és a kerekek is az autó 4 sarkában vannak.Ezeket így egyutt egy tetszőleges kompakt sem mondhatja el magáról a polgári változatokban, nem RS vagy GTI, stb-re gondolok.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #138076 üzenetére
Jobban belegondolva ezt alá tudom támasztani teljes mértékben.
Anno, mikor F Astra után átültem az A Zafirába, akkor rögtön felfigyeltem, hogy mennyivel jobban ül az úton, mennyivel feszesebb a futómű. A Civic után átülve a Zafirába pedig olyan érzésem van minden kanyarban, hogy ez mindjárt felborul és folyton jön elő bennem a kérdés, hogy ez miért himbálódzik össze-vissza?
És szerintem menetdinamikában is előrébb van egy mezei kompakthoz képest 80-90 km/h alatt, csak 3500 felett kell tartani a fordulatot!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #138077 üzenetére
Ennyi.
Elmehetnenk autós újságírónak lassan 😂
Amúgy meg chip kéne, meg 60-as rendszer alá 😉Mod: nem kell téli kerék?
Enyém most rakom fel 😉[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #138076 üzenetére
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.Persze mert ostoba csatolt lengőkaros. Tehát kényelmetlen, de legalább nem is fogja jól az utat win-win van mellé vajpuha kuplung és kormány, 0 visszajelzéssel (te mondtad nem én), menni meg nem tud.
Wow de sportos[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
A kormanyrol nem mondtam, hogy puha.
Pont, hogy nem.
Kicsi, kezbe illik, és hidraulikus szervos, ha jól tudom.
De biztos, hogy pontos, és sok visszajelzést ad.Hátul valóban csatolt lengokaros, tehát buta, mint a többség.
Viszont Snoop-y kolléga majd megerősíti, vagy nem, hogy a gyári gátlók cseréjével jobbra hangolhato-e.(stabilabb lesz-e, és kényelmesebb?)A nem megy meg elég tág fogalom, azért a kompaktok 90%-anal még mindig jobban megy, nem ideveve az RS, GTI es társai "versenyautokat".
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #138081 üzenetére
Én láttam szervo olaj tartályt a fekolaj mellett.
Bár a kuplung is hidraulikus... -
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #138083 üzenetére
Mondom én, hogy mehetsz autós újságírónak.
Vilike meg mehet a cikkek alatti fórumok a trollkodni, hogy #bimmerkell 😂 -
BlacKSouL
addikt
Heti 2-3(-4) alkalommal, 25+25 km, esetleg néha kicsit több autózásra, jellemzően kevés csomaggal, néha 1 nagyobb bevásárláshoz, nyugdíjasnak 1 (vagy maximum 2 fő) szállítására, aki kicsit nehezebben mozog, nem annyira jó, ha alacsonyra kell ülni, ha átlagemberesen szűk a vezetőülés, és nem annyira pehelysúlyú, mit vennétek? Ne legyen szakadt ősöreg, legyen benne ésszerű biztonsági felszerelés, ne legyen érzékeny a vezetési hibákra, benzines 1,2-1,6- körüli, ésszerűen szervizelhető alkatrészekkel, 1 Milla alatt/körül.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #138086 üzenetére
Nehogy ignist vegyetek.
Az egy szekér!
Bedobom a titkos tippem, suzuki liana FL 1.6GS, 1M-bol patentet kapsz.
Láncos motor, amit sose kell cserélni, ha olajat időben kapott, akkor örök élet.
Amúgy made in japan, a minőséget ossze se lehet hasonlítani az esztergomi suzukikkal, persze a liana javára.
Apám ugyanezekkel a feltételekkel keresett, nem bánta meg, hogy rám hallgatott 😉Ezt el is hoznam átvizsgálás után, 1M-ert alkuval 😉
Első szerviz megáll a következőkbol:
Vezérlés csere nem kell
Olaj
Osszes szűrő
Fekolaj (senki se cseréli le)
Váltoolaj (ezt is elfelejtik)
4 gyertya
Szelephezag állítás (senki se csinálja meg)Plusz apámnak 2 szilent volt amit kellett hátul.
Alkatrész sem vészes árban van.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
bimmerkell... [link]
-
alázógyík
őstag
válasz Kornel #138076 üzenetére
Akkor az én meglátásaim teljesen rosszak. Sohase gondoltam volna, hogy egy faék egyszerűségű hátsó futóművel, gyári szívó 1.8-as motorral felszerelt autótól hanyatt kell esni.
Nekem 1.4 T-Jet van, de ezt se nevezném 1átalán annak. Max. dinamikusabb, mint egy 1.4/1.6 szívó. Semmivel se több.
A 17 is csak látványra kell, mert nem biztos hogy 100%-ra szükség van rá, hogy ilyen "erőt" kezelni tudjon.
Régebben is csináltak SPORTOS gépeket, 14/15 felnire.Ettől függetlenül jó az a Civic, asszonynak is el tudnám képzelni bevásárló autónak, ha nagyobb lenne a csomag tartója.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Kornel #138088 üzenetére
Ez így első ránézésre egész jónak tűnik... Jobban tetszik, mint az eddigi javaslatok.
Kicsit át kell alakítanom az elvárásaimat ilyenkor más elvárásaihoz, ezért nehéz a dolog. De ez ha normális állapotú, akkor a célra elvileg teljesen megfelelne. Sajnos még csak a körbeszimatolás fázisban vagyunk, egyéb körülmények is nehézkesek, de tippnek mindenképp megtartom, köszi.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #138090 üzenetére
Hidd el elég nagy az a csomagtartó.
[link]
[link]
[link]És kb. egy szinten van a TJET-EL 😉
[link]
Persze ezt pörgetni kell, az tény.Nem azt írtam, hogy sport kocsi, hanem azt, hogy sportos.
Ergo kemény a futóműve, ott van az úton, es a kanyarokban is.
Nem dolongel, nem himbalozik, mint egy hajó, mint a mai autók többsége.
Ennyi, semmi több.
Ja, a gyári fék is nagyon jó, olyat lassul, hogy kifejeled a szélvédőt.Ennyi, semmi több, de ezt már írtam előtte is.
BlackSoul:
Nézzétek meg egyet élőben, próbáljátok ki, uljetek végig, én csak javasolni tudom.
Oke, nem a legszebb, de ennyiért biztos, hogy a legmegbízhatóbb technika.
És kategóriájában a nagyobbak közé tartozik, emelett kényelmes is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #138095 üzenetére
Hivatalos adat szerint 485 liter.
3db 205/55 r16 gumi felnivel fér el kalaptartoig, persze ugye résekkel. (Nem tölti ki a teret)
Ha a kalptartot levettem volna, akkor bement volna mind a 4, de inkább döntöttem 1 ülést.Az biztos, hogy kompaktok kozott az egyik legnagyobb csomagtere van.
(Nem kombikkal összehasonlítva)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #138099 üzenetére
A gyári katalógusban nem ennyi.
Volt már erről egy kis vita itt 😉
Onsem ki betonnal, amit lemerek előtte? 😂
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...