- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Hisense LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #138594 üzenetére
minden feher felni okadek, meg nyugos
egybol latszik rajta a retek meg tiszta fekpor is lesz foleg eloltöbb drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #138599 üzenetére
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #138599 üzenetére
Volvo volt a 21. szazadban nagy barna hasznalo, aztan Renaulton es Dacian terjedt nagyon.
Amerikaban mar 60-as evek ota elterjedt a barna legtobb arnyalata."Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
válasz Integrale #138605 üzenetére
Barna alatt nyilván nem a klasszikus barnára gondolok, hanem erre a speckó gyöngyházmetálra, amiben még arany árnyalat is felfedezhető és iszonyúan ragyog.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #138607 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #138501 üzenetére
Van már egy kétajtósom, kettö már sok lenne
Valóban szép az e92, de mivel napi mászkálós, utazós autó lesz, így fontos a funkcionalitása is, ezért szeretnék limuzint vagy kombit venni.Elég sokat bogarásztam fórumokat, cikkeket, és a kritériumaim ( 2006+, 200Le+, szívóbenzin+kéziváltó ) alapján, valamint amiatt, mivel van némi petrolhead beütésem, mindenképpen olyan autót szeretnék, amiben valami megfog, valami boogie, amit lehet szeretni ( nyilván ez utóbbiak mindenkinek más autót definiálnak ) eléggé szük az a keret, ami szóba jöhet...
Amik fennakadtak a rostán az az Audi féle 3.2 A4/A6 kasztniban, az e90 325i/330i, Golf5 R32, illetve esetleg még egy C Vectra 3.2 V6.
A VW/Audi 3.2-esek ereje kellemes, hangjuk szintén, viszont - föleg kisebb kasztnikban, mint A3/Golf - olvastam több fórumban is, hogy visszatérö probléma, hogy a kis motortérbe zsúfolt nagy motor höterhelése eléggé megviseli az egyéb elemeket, csöveket, vezetékeket, többen számoltak be Golf-nál hibáról, aminél kiderült, hogy egy hö miatt sérült vezeték Volt a ludas.
Ezek miatt, illetve, mivel a 4 motiont sem nagyon használnám ki ( nem járok se síelni, túl sokat hóban sem megyek ), nálam csak a fogyit emelné, plusz hibaforrás mindamellett, ezért az Audi/R32 hátrébb van a rangsorban.A 3.2-es C Vectra semmi extra, 211 lóval közlekedni,utazni kellemes lehet, nyilván a beltér, anyagok szubjektív, kinek tetszik, kinek nem, viszont a futómüröl írnak rosszat, szeretnek a rugók eltörni, amit mondjuk valami Irmscher, vagy egyéb korrekt szettel lehet orvosolni.
Viszont ebböl talán a boogie hiányozna, így jutottam végül az E90/91/92-höz, aminél több oldalon is írják, hogy ebböl a szériából a nagy szívók a legjobban sikerült, legmegbízhatóbb motorok, elég jó mindkét motor megítélése, már a 25i is fickósabb, mint a mostani OPC, a 30i pedig picit még annál is nyilván.Finom sor6 hang, hátulhajtós, szóval eléggé befutónak tünik. Plusz - lehet ezért kövezni - tetszik kívülröl is, a beltere is bejön, mindenképpen M Pakettel venném, az mind külsöleg, mind belsöleg még sportosabb.
A végcél / álom pedig egy e90/92 M3 lenne egyszer, a jövöben, egy messzi-messzi galaxisban... -
veterán
válasz Szada85 #138609 üzenetére
A Vectrához tudok érdemben hozzászólni:
- 3.2 csak facelift előtti van, annak a beltere nagyon-nagyon sivár (ahogy írtad ez szubjektív, nekem Astra G bele igényesebbnek hat)
- a 3.2 igazi benzintemető, 17 liter könnyen összejön városban
- egész jól megy, legfelső fokozatban elektronikusan van leszabályozva 230-ra, az automata 4-ben 230 fölé megy, 5-be váltva lelassul, pedig lenne még kraft
- a sportfutóműves (GTS) igen jól kanyarodik, de kirázza a tömést a fogadból (Golf GTI-hez képest is) -
Szada85
aktív tag
Igazad van, rosszul fogalmaztam, az Internet bugyrából túrt adatok alapján a legtöbb mért összehasonlításban ugyanúgy teljesít, vagy van, amiben jobb. 0-100(120,140,180,200 ), 80-120, 40-140-es adatokat találtam, azok alapján írtam. Természetesen ezek számok tudom én is, illetve a két motor karaktere nyilván teljesen más, ez is igaz, nem is volt célom méregetni egymáshoz öket.
Alapvetöen nekem a közlekedéshez, pályázáshoz tökéletesen elegendö az OPC ereje is, tehát ha minimum ezt tudja a jövöbeni autó, azzal szintén elégedett leszek.
-
ReSeTer
senior tag
Ti Focus mk2-t vagy Mondeo mk3-mat vennétek benzinesben? 1.6 meg 1.8 vagy 2.0
Az autó munkába járásra lenne többnyire használva, 80% országút, a többi falu meg város, és lámpanélküli napi 40 km, dízelt nem akarok, mert nincs fél millióm havonta, na meg akkor is csak egy traktort kapok
Vezetési stílusom spórolós, tábla sebességekkel megyek, nem padlózva.
Az elfogadható fogyasztás 7 liter körül. Hozható lenne ez egy Mondeoval? Egyébként is, mennyire lenne ez ésszerű választás? Gondolok itt az árakra (alkatrészek pl) a focushoz képest.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz ReSeTer #138615 üzenetére
szüttyögni priust vennék. ha betartod a sebességhatárokat, akkor 1.4-et is vehetsz. azt vedd,
- a jóléti megközelítés szerint, amelyikben a jobban érzed magad
- a szuperracionális megközelítés szerint, amiből jobb állapotút kapsz a pénzedért. állapot és életkor között nincs összefüggés. -
stickermajom
addikt
"dízelt nem akarok, mert nincs fél millióm havonta"
Ilyet melyik online "szaklapban" lehet megtalálni?
-
ReSeTer
senior tag
válasz BigBlackDog #138616 üzenetére
TDCI-kről olvastál már? Meg amúgy az átlagos dízelekről, főleg amilyeneket árulnak 15 éves autókban.
Na de most ebbe ne is menjünk bele, dízel nem kell, mert sokat futottak vannak, fele céges volt, meg amúgy is, napi 40km az nem sok.A motorméret inkább ne legyen 1.4, mert előzni azért szeretnék ha kell.
Akkor inkább focust keressek 1.6-osat?
-
Emu
őstag
Ha nagy egyterűre lenne szükségetek mit vennétek? (2 felnőtt+3gyerek+1 kutya+csomagok)
Ami felmerült: EV2, Sharan/Galaxy/Alhambra, esetleg Grand Scenic?
Évi 10.000km nagyja városban, keret 1,8m. -
goldnarmz
aktív tag
válasz ReSeTer #138615 üzenetére
"Az autó munkába járásra lenne többnyire használva, 80% országút, a többi falu meg város, és lámpanélküli napi 40 km, dízelt nem akarok, mert nincs fél millióm havonta, na meg akkor is csak egy traktort kapok
Vezetési stílusom spórolós, tábla sebességekkel megyek, nem padlózva."Pont ugyanígy használok kb. egy hónapja egy 1.6-os facelift Focus 2 szedánt. Fogyasztás 6.8-7.1 között mozog. Erre bőven elég ez a motor, nem érzem, hogy alulmotorizált lenne.
Nem mondom, hogy egy gyorsulóbajnok verda, de ahogy nézem, neked sem arra kell.
Felszeretsége kategóriájában nagyon jó.
Alkatrészárak nincsenek elszállva, pl. vezérléscsere 70 körül volt munkadíjjal.
Én szeretem. Nyilván egy Mondeot is szeretnék, de ahhoz vastagabb pénztárca is dukálna már. -
-
dante3
addikt
[Ilyet nem néztél esetleg]? Én hasonlóval szemezgetek, csak 1.2m körülit keresek!
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
nesa
veterán
válasz ReSeTer #138615 üzenetére
Itt páran dízelezünk, szerintem senki nem cserél motort havonta, de meg olajcserekor se dobjuk el a motort csak az olajszűrőt.
Napi 40km en gondolom azért máshova is fogod használni szóval lesz az inkább napi 50km az ha hétvégén nem használod akkor is 1000km ez alatt a dízel fog kb 8000ft ot a benzineshez képest.
Ha a terv szerint ráköltenél havi 500k valóban nem kell neked dízel. -
dante3
addikt
válasz fenergie84 #138628 üzenetére
Csak példának dobtam egy versot, nem állt szándékomban MMT váltó miatt ajánlani! Amúgy úgy tudom, ha az eredeti szoftvert lecserélik egy újabbra, akkor jól műkszik a váltó!
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
ReSeTer
senior tag
Az az 500k nem 500k csak egy túlzás. Arra céloztam, hogy ha elromlik valami (márpedig 15 éves autóknál 300k km körüli futással már minden elkopik), akkor az drága lesz. Amilyen árakat írnak a neten mindenhol, azért nem éri meg a dízel.
Nagyon rákaptatok most erre, pedig beraktam a smilet, hogy csak trollkodok. Mind1. -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #138637 üzenetére
A4, 2.5 V6 TDI.
-
őstag
Én teljesen megértem a kollégát, oké, hogy túlzott ezzel az 500k-val, de ettől függetlenül drágább lehet egy dízel szervizelése, ha gond van vele.
Az meg a másik, hogy nem mindenkinek tetszik a dízel. Engem is kifejezetten zavar a hangja illetve a rezonancia, amit átad az egész autóra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
footy
addikt
válasz xEon1337 #138641 üzenetére
Azert itt van 2 pont ami miatt a kijelentes nem teljesen helytallo.
- hasznalt benzines es diesel is lehet szivo(dieselbol talan nincs uj szivo de mar benzinesbol sem nagyon) vagy feltoltott
- mennyire uj konstrukciorol van szo (az uj benzinsekben benne van majdnem az osszes dieseleknel rettegett alkatresz, ugy mint 2tomegu lendkerek, turbo, de jon a reszecskeszuro es a nagynyomasu befecskendezes is)Egyebkent a diesel hangjat en is ruhellem es a karaktere is szar szinte az osszesnek.
(A rezonanciat az ujabbaknal nem igazan lehet erezni az intelligens befecskendezes, kettostomegu ill. aktiv bakolas miatt)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
A dízel szar.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #138644 üzenetére
+(#138645) Tsebacsi
Rugasszeruen epul fel a nyomatek es szuk a hasznalhato tartomany. A legtobb esetben 2000-nel tol egyet, 2500-nal pedig mar kokad lefele.Erre gondolok:
VW 1.6 CR TDI:1.4 TSI mar egy fokkal jobb:
A 2.0 Skyactive pedig szvsz. nagyon kozel van az idealishoz:
Persze egy luxusszedanba hagyomanyos automataval(ami az indulast "kisimitja") valami ilyesmit is el tudnek kepzelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Filmgyűjtés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- iPhone topik
- Premier előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- Hisense LCD és LED TV-k
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest