- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
A nyomaték öl nem a fordulat..
mod:
z123456789: Ha Volvó akkor sor5 vagy semmi. Azok tartós jó konstrukciók főleg benzinesben, azok még nem tették meg a Föld-Hold távot 12x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Ez ... 2.4 benzin sor 5 henger !Látom S40 -t keresel ... hát abból Hahun pontosan 2 db van !
Miért nem S60 ? az kicsit komolyabb mindenben
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
z123456789
addikt
Nem én keresek, hanem egy cimbi, aki képtelen regisztrálni 2016-ban 26 évesen egy PH oldalra. (Remélem olvasod te gyökér! )
S40 a szerelme, azt meg tudjuk, hogy nehéz leküzdeni. Nem egy hajtós típus, szóval inkább olyan autót vegyen, ami tetszik neki kívül-belül. Rosszakat nem lehet erről mondani, csak azt, hogy nem megy. Jelenleg egy 2002-es Polo-ja van, ha jól emlékszem. Az után komplett űrsikló lesz bármi, ami újabb. Ha mégsem jön be neki, szerintem van olyan állapotban ez az autó, hogy minimális bukóval tovább tudja adni olyannak, akinek jobban megfelel majd.
S60-nál már azért mélyebben a zsebbe kell nyúlni.
-
nagyúr
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Nem megy, hát igen 11.9 a 0-100, de azért ennél vannak sokkal rosszabbul motorizált autók is. Most ha nem minden nap pályán akarja valaki használni, hanem városban, elővárosban akkor simán élhető. Pályázásra tény hogy nem a legalkalmasabb.
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Akkor S40 de 2.4 szívó benzin ... nincs velük gond megbízhatóak !
Az 1.6i szerintem nagyon kevés !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Én abszolút támogatom a haverodat, ha ez az S40 az álma és tetszik neki, akkor vágjon bele.
Akik ehhez a fórumhoz hozzászólnak, 90%-ban gyengének tartják, mert ugye 5 hengertől felfele kezdődik csak az "élet" , de el kell fogadni, hogy az emberek túlnyomó többségének bőven elég ez a teljesítmény is, nem szabad senkit eltántorítani csak azért, mert 101 lóerős a motor.
Mondjuk legalább egy százast még kötelező belőle alkudni, de ha 200-at sikerülne, az még jobb."Less but better" - Dieter Rams
-
lenko
aktív tag
Munkatársamnak évjáratra is ilyen s60 van csak a belső jobb állapotban van.
3éve van nála, nincs vele probléma. Nem egy rakéta, viszont alul nyomatékos a motor, átlagos közlekedésre alkalmas. Viszont egy chippel 180le-re hozható, mivel van belőle 170 lovas verzió is, csak a váltó különbözik a 2ben.Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #138456 üzenetére
a 0-100 az mindig csak 1 adat a sok közül, ez meg nem jellemzi a motor nyomatekossagat, rugalmassagat stb....azert viszonylag kevesszer futod a 0-100 at Te is gondolom ellenben 30-50, 50-100, 100-120, 130-150...jo pelda erre az en 1,7 cdti astram. Haveromnak ugyan ez van csak 1,6 szivo. Multkor kicsit hajtosban tettünk meg autopalyan/föuton egy 150-200 km es tavot, ö ment elöl, en követtem, ö ismerte az utat, en nem annyira es mindig nekem kellett elemelnem a labam a gazrol, hiaba azonos kb a kettö kocsi teljesitmenye, hatarozottan jobban ment a dizelem. Aztan nap vegen vezette az enyemet egy rövidet es az volt a reakcioja, hogy baszki ez raketa pedig nem, söt az öve a 0-100 at picit jobban futja, de a mindennapi hasznalatban, varosban, rugalmassagban ezerszer jobb. (ez csak olyan kis tapasztalati szösszenet)
es akkor ezek utan irom, hogy az 1.8 as v40 volo az nem csak a 0-100 at futja sz@rul, de elözni is kinszenvedes vele....hat akkor egy 1,6 en minden ismeröst lebeszelnek rola, akar szaguldozos, akar nem.
(#138450) w333 200lo abszolut nem sok. Ha palyazol nagytempoval böven kellenek a lovak/Nm ek. Plane egy kombiba....ettöl függetlenül egy R designos kombi nekem is inkabb vicces....a vezetesi elmeny, sportossag nem attol van, hogy egyenesben presel az ülesbe....hanem kanyargos uton, csuszos uton egy kombi ott pedig csuszik maszik sodrodik...egy limohoz vagy roadsterhez kepest. Egy kombi legyen az ami...pakolos, utazos, komfortos auto....egy nagy dizelt bele, ami tol mint a mozdony es csok nekem ez a kombi
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #138462 üzenetére
Egyreszt, masreszt van nem egy szedan, ami nehezebb mint a kombi tarsa. Tudtommal a jelenleg futo 3-as BMW ilyen.
De altalaban 0-50 kg elteres szokott lenni, ami pont nem okoz csuszkalast jobra balra, sot, az lesz amit te irtal, javit a sulyelosztason.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Városban csettegni elég az 1,6-os meg városon kívül ha az ETZ trakinál combosabb járgányt nem akar megelőzni belátható időn belül... de mivel a 2,4-es a gyakolatban nem eszik érdemben többet én meg se fontolnám az 1,6-os motort mint opciót.
Amúgy azt továbbra se érem, hogy miért 2 kategóriát nézeget. Az 1,6i S40 meg az 2.0i Mondeo k.-ra nem egy liga.
Szóval előbb nem ártana tisztázni mire is akarja használni a kocsit.mod:
runner 125: Yepp, pont most ebédszünetben láttam egy szép S60 2.5T-t. Na egy olyat elfogadnék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138461 üzenetére
Hosszabb, magasabb, nehezebb kasztni, magasabb sulypont? Minden auto ami elmenyfaktorra gyur, az az elözöek ellen dolgozik. Gokartokat sem kombinak epitik, meg a roadstereket sem Soha nem csapattam kombival, de aki igen az is meselte, hogy egy kombi jobban dobja kifele a segget a kanyarban. Ami logikus is.
Az hogy a limo nehezebb, mint a kombi az azert fatal errornak tünik (persze vannak ilyenek az autogyartok törtenelmeben... ) A bmw 3 er nel pl nem ez a helyzet a bmw adatlaja szerint. 85kg a limo javara.
Most nyilvan nem azt mondom, hogy egy kombi az egy tehetetlen tohonya ize egy ugyanolyan limohoz kepest....de szvsz mindennek megvan a maga szerepe....a kombihoz nekem viccesen hat a sport design, ültetes es 6 kipufogo es a roadsterhez is vicces az utanfuto, meg a tetöbox
de tudom, hogy sokan csöpögnek az R design a6 avantra....nem vagyunk egyformak
-
B-L-A-C-K
titán
Tudna valaki egy olyan szerelőt/hozzáértőt aki eltudna jönni velem megnézni egy Alfát (BP-től ~1 órára)? Olyan kellene akinek van festékvastagság mérője, illetve a kocsiból ki tud olvasni mindent, azaz van eszköze hozzá. Ott helyben fel lehet emelni a kocsit, szóval átnézésre alkalmas helyen lenne. Természetesen nem ingyen kérném...
Ha valakinek van valami ötlete jöhetne.
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138466 üzenetére
Hosszabb es magasabb? A hossz kulonbseg altalaban par millimieter, ha van egyaltalan, magassag szinten, sulypontot alairom. Viszon azt kizartnak tartom, hogy egy E61 M5 szamottevoen rosszabb lenne, mint az E60 M5.
Biztos vannak olyanok kombi fronton, mint amiket irsz, de allitom, hogy a jobb gyartok eseteben nincs kontraszt.
Sok mulik a futomuvon es annak az igenyekhez valo igazitasan is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
z123456789
addikt
Hát gondolom nézegetni kell neki, mert ezek szerint akkor érzelmi alapon nézeget autót. Amelyik tetszik neki.
Én is jártam amúgy nagy távot 1.4-es autóval. Semmi gond nem volt vele. Ha nem jött volna a "kóborkutyesz"
akkor még mindig azzal járnék, és már 380e km lenne benne.
Most meg 2.0-val járok. Érzem a különbséget, de szerintem ettől függetlenül lehet kisebb motorral is ingázni. A komfort érzet egy Volvoban nem kicsi azért, mert csak 1,6-os a motor benne. Lassabb, de hát azt mondja nem siet sehova.Szóval megpróbálok válaszolni egyértelműen, liga ide, vagy oda: ingázni kell neki egy megbízható benzines autó, ami szép, 2008 körüli, és (már megtoldotta) megáll 8 l-ben kb.
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138472 üzenetére
Na de az az 1.4 hány kg. volt ?
Mert ez az S40 1.5t és a 101LE motor harmatgyenge lesz !
Ettől kb. már egy 1.2 Poló is dinamikusabb !
Azért hátszéllel dombról lefelé ez is felveszi 12mp alatt a 100km/h -t !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138469 üzenetére
ok, adom nem igazan hosszabb...csak optika...
Akkor marad a valamivel magasabb sulypont, a kanyarban könnyebben kicsapodo far es az, hogy nekem nem tetszik de en a kamion versenyeket sem szeretem...egy kamion az kamion, az huzzon 80 al 10000tonnat....egy sport auto, meg nezzen ki ugy mint egy sportauto...alacsony, lapos, aramvonalas....de mondom nem vagyunk egyformak
amugy ez az E60 M vs e61 M erdekes felvetes, kivancsi lennek egy ilyen összecsapasra
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138474 üzenetére
Latod, en ezzel a kicsapodo farral nem ertek egyet. Ha igy lenne, nem gyartana az Audi S4/6 RS6 Avantot, a BMW es a Mercedes AMG T modelleket.
Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga. Ezek alatt rendes futomu van, szakertelemmel igazitjak a megvaltozott terheleshez a felfuggesztest es/vagy a hajtast.
Ennyi erovel egy nehezebb szedannak is kicsapodik a fara. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, van aki a kombi szotol visszaboffenti az anyatejet, van aki a szedantol."Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138478 üzenetére
"Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga"
ok, ezt is adom , soha nem probaltam meg egy A6/A6 Avant/RS6 Avantot...
Az hogy mit gyartanak, az azert nem az ertelemtöl függ....ha keresik, legyartjak....a Q1 audi pl mi es mire jo? megis gyartjak.
Nem a kombival van a bajom, az egy praktikus jo dolog....de kombibol sportautot csinalni az nekem az a kategoria, amikor a dagi nö felhuz egy bikinit....jo dolog a bikini, de ha valaki dagi annak nem all jol, mert nem ra valo. Na ezt erzem egy 4 kipufogos, ültetett, felspoilerezett kombinal....de belatom, valoszinüleg kis különbseg jönne csak ki egy komolyabb avant vs limuzin tesoja között (pl RS6 vs RS6 avant)
-
B-L-A-C-K
titán
válasz sagesz93 #138482 üzenetére
Igen az. Szakszervizben alvázszám alapján rákerestettem, valós dolgok látszódtak, vagyis hogy svájci volt amit írtak is, meg annyi hogy 2010-ben 33 ezernél volt valami garis javítás, azaz több mint két év alatt csak 33 ezret mentek vele, ilyen alapon még a 137e is valós lehet...
-
ADAM1337
nagyúr
mk4 mondeo tdci motorok közül melyik az ami azért dinamikus városba is és reálisan fogyaszt ?
[link]
Ez alapján a legszimpatikusabb a 140LE-s 2.0 tdci, vagy a 200LE-s 2,2-es, ha a katalógus adat +- 2 liter is jó még.Az 1,8tdci 2,0tdci között van akkora különbség, vagy egyből érdemes a 2,2tdci-t nézni ? (5 ajtós kézi váltó)
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz ADAM1337 #138484 üzenetére
2.0 140 lovas teljesen jó, azt ha kevésnek érzed lehet rajta emelni...
Nyilván a 2.2-es 200 lovas jobban viszi, ha van rá mód akkor olyat vegyél igaz kicsit többet is eszik.
1.8-at hanyagold nem egy jó konstrukció kombinált láncos vezérlése van ami nem olcsó a kettőstömegűt is hamarabb nyírja mint a 2.0 egy előnye van csak, hogy abba még nincs DPF.
Ha városba keresel, akkor egyik dízel se lesz valami jó választás.
-
SzlobiG
félisten
Itt(320D) vajon mi lehet a buktató? Elég jó áron adja, persze a tipikus 190-200k km közötti órával.
L-es rendszám lévén kíváncsi lennék rá mit mutat a lekérdezés.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #138487 üzenetére
hát az ülésből ítélve kb a duplája meg majd a bmw-nördök kijavítanak, de asszem az m-packetnek része volt a xenon is. illetve, van külső és belső m-packet? nem csak egy van, ami külső-belső? audinál tudom, hogy külön is lehet kívül-belül cicomázni vele, de bmw-nél egységesre emlékszem.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #138488 üzenetére
Mostanában gyakran nézegetem a mobile.de-t, ott is több olyan darabba futottam bele, hogy kívülröl teljesen széria e90, viszont belül M-es kagyló, M-es kormány, szóval el tudom képzelni, hogy lehetett külön is rendelni bizonyos dolgokat.
Ha már E90, van valakinek a csoportból valós tapasztalata az E90-es szériával?
Jelenleg egy G Astra Caravan OPC-t hajtok ( sportos Kombi, tudom, pfejj ), de valamiért engem a turbós karakter nem nyert meg annyira, tudom, ez a saját bajom, de vállalom, és visszahúz a szívem a szívómotorok világába.
Konkrétan a E90/91 325i és 330i lenne a kinézett darab, kéziváltóval.
Fórumokon sokat olvasgattam már utána, hátha van valakinek a csoportból, vagy ismeröse hajt / hajtott ilyet, minden infó érdekes lehet.
Köszönöm elöre is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #138490 üzenetére
ja
amugy en nem ertem ezt a fektelen E30 maniat se
igy sportos meg ugy sportos
benne van egy ilyen elvileg papiron tenyleg eros motor, es egyszeruen megsem mennek vele ugy, ahogy azt az ember gondolna annyi paripatol a kazanfedel alattpont ma beszelgettem errol egy masik forumban egy bimmeressel
E30 318iS 136lo... gyorsul 10sec 100-g
he? hat azert az akarhogy nezzuk nem egy fubazmeg egy ido
Panda 100HP 95lo, 1.4 16v es 9.5sec, -40lo es megis gyorsabb 100-g ez is
320/6 128lo 10.4, de pl az mk2 Golf 1.8 8v 90lo 10.2sec, Tipo 1.6 8v 80lo 11.6
320iS 192lol 7.5es azert messze nem egy vasbalna meg a E30-s bode, hogy azert nem megy, mert nehez, mint a sar
mert ehhez kepest pl a GTI 16v mk2 Golf 1.8 16v 136lo es az csak 8sec kilog
a R19 16v is 8.4sec es 1180kg melle, Tipo 1.8 16v szinten 136lo 8.5sec 1190kg
1.5-2sec az nagyon sok diffi, foleg ugy, hogy a FWD-k szarabbul indulnak, es megis ennyit ravernek 100-g idoben
RWD-t indulasbol nehez megfogniabbol indult ki az egesz, hogy a M42-s 18iS motor az patent, es nagyon keresik, mert nagyon jo sportos menetteljesitmenyt ad az E30-nak (10sec-s 0-100 az mar sportos? ), es 180-200k(!!!) egy olyan motor ECU-val meg kabelkoteggel
200k?
egy 25-30 eves autoba egy kb ugyanennyi idos motor ket kilo?
vicctöbb drón kell ;P
-
válasz hobizoli #138494 üzenetére
Hát, mikor megjelent azért annyi paci elég jónak számított, gyári adat 318is-re 9.3 amúgy. Nem azért keresik szerintem, mert hűde sportos, hanem mert megbízható és aránylag jól viszi a kasztnit. De időről beszélve a másik topikban linkeltem a Mercimnek a gyorsulását, amit most vettem. 10.6 a gyári, a videón 9.2-9.3 között mértem utólag. 20 éves autó.
[ Szerkesztve ]
-
Beca1990
senior tag
Seat Ibiza (2003-2006) 1.2 12V -vel valami pozitív, negatív tapasztalatok?
alkatrészárak milyenek?[ Szerkesztve ]
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- További aktív témák...