Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
joshua7 #48700 üzenetére
Azt sehol sem mondtam hogy nincs olyan kocsi, csak annyi nincs hogy mindenkinek olyan jusson. Egy kis számolgatás, ha átlagos 15e-t fut évente akkor nehezen jön össze 10 év alatt a 100e alatti futás, jobban mondva egy kicsit több lesz. Én is tudok olyan c4-et amelyik 5 éves és 15e körül van benne, de azért nem ez a jellemző.
-
-
Kazimír
őstag
válasz
joshua7 #43909 üzenetére
Én már csak ilyen maradi és szigorú vagyok..
Autókereskedésben egy ilyen "elírást" nem tartok megbocsájthatónak.
Hülye hasonlat:
Zöldségestől nem veszek vegyes tüzelésű kazánt.. Nem kizárt, hogy ért hozzá, de kevésbé valószínű..és hogy nyugodtan aludj (
), vetettem egy futó pillantást a belterébe, elég lelakott volt, láthatóan keveset törődött vele előző tulajdonosa
-
lacos001
senior tag
válasz
joshua7 #43904 üzenetére
Hio all
Sosem írtam még ide,tehát ne keressétek irományaimat!
Kis feleségem nagyon elszántan szeretne magának vásárolni ( használt ) autót,de fogalmunk sincsen mi is az az instrukció,ami alapján érdemes keresgélni.Nyilván kivánságok vannak részéről,fenntartások az én részemről....
Nagyon tetszik neki a renault twingo,clio,fiat bravo,opel corsa,.....
Érdemes e kb 10 évesen bevállalni ezek közül vmit is.
500K-ig tartom a határt,( itt van választék,használhatóságtól eltérően ) ha nem is ennyiért,de e fölé semmiképpen sem mennék/mennénk árban,ha már használt autóról beszélünk.
Lényeges,mint szerintem sokan másnak is,hogy olcsón fenntartható,kis alkatrészárral rendelkező ( ha már cserélni,buherálni kell vmit ) verdát vegyünk.Leskelődünk elég rendesen,de ez már kb 1 éve zajlik,kérdezgetünk infókat,de ahogyan lenni szokott,mindenki mást mond.
Gondoltam ide is beirok érdeklődés szinten,hogy ki milyen tapasztalatokból kiindulva tud e vmi érdekeset közölni,segiteni.
thx -
TazLeacher
nagyúr
válasz
joshua7 #43872 üzenetére
Ezek azért kerülnek ennyibe, mert 0 Ft-al elhozható. (Azt, hogy még pénzt is kér, felejtsük el). Másrészről, ha újként veszed, arra is lesz kamat (Kivételes esetek kivéve). Tehát az autó, ami most ér 2,5M-t, de még van rá 3,6M hitel, semmivel se drágább, mint a zsír új, amit megveszel 4M-ért és hitel kifizetésekor lesz 5,5M. A különbség az, hogy a 4M-s autó 5 év múlva ér 1,5M-t, ami szintén 5,5M-ba fog fájni, míg a 2,5M-s 3 éves autó 5 év múlva fog érni 1M-t, ami "csak" 3,6M-ba fájt.
Összeségében:
+kevesebb bukta
+általában alacsonyabb törlesztő
+0 Ft befizetés
-de használt (ennek minden hátrányával)
-de arányaiban véve drágább -
Eagl3
veterán
válasz
joshua7 #43507 üzenetére
Nézd... vannak azért hasonló árban még ilyen 1.6-os Szuzik [link] nem hiszem, hogy érdemes lenne ennyiért egy olyat venni aminek valami gebasz van a motorjával, a különbözetet úgyis ráköltenéd.
használt autónál meg ne legyen túl nagy szempont a szín hacsak nicns választási lehetőség. De a műszaki állapot jóval előre valóbb.Nem hozza be ha keresésről linkelek... mind1.
-
-
-
-Maci-
addikt
válasz
joshua7 #40588 üzenetére
Nincs! (vagyis annyi, hogy nem turbos-s benzinesbe lehet)
A gázos technika fejlettségét az autó "működési leve" szabja meg. E szerint a gáz rendszer 3 csoportba sorolható (ár és minőség szerint növekvő sorrendben):
-Karburátoros
-Központi befecskendezéses
-Hengerenkénti befecskendezéses -
-
Quan-Chi
őstag
válasz
joshua7 #38268 üzenetére
elképzelhető hogy igazad van. nem szeretem a forma-1et nem tudom pontosan hogy volt a lényeg hogy a legerősebb közel 1400lovas volt 20-30 évvel ezelőtt most meg jóval gyengébbek és kisebbek
de abban 100%-ig biztos vagyok hogy 3.5L-es turbó motorja a BMW-nek volt 1400LE -vel
-
Quan-Chi
őstag
válasz
joshua7 #38042 üzenetére
vagy épp 900 milliója
-
milomi
tag
válasz
joshua7 #37836 üzenetére
Úgy volt.. hogy most megkapom az elmaradt.. 5 havi bérem.. egy cégtől szal kb 550 ezret.. + a GSI -m ára kb 700 ezer.. együt 1,3 milla.. a VTI megis lett volna.. simán..
erre tegnap hivot egy srác megnézné a kocsit mondom oké de csak 2-3 hónap múlva eladó , mondja oké .eljöttek 3 an .. ültek benne kipróbálta a srác.. 680 ezerbe elvitte az autót.. szal 680 ezerből ez az autó lett.. . maradt is pénzem meg átirásra stb ... szal ha 1-2 hónapig nemvitték volna el akkor más autó lett volna most igy hirtelen ez lett
és bár.. jól jön a kis fogyasztás és a kis fenttartási kölség szal enyi az egész.. a mai világba. .. nálunk 22 ember bérével lógnak.. de szerintem ebből már nemlessz semmi.. és mindenki csak tétlenül állll ... enyi
-
Yushchenko
őstag
válasz
joshua7 #37177 üzenetére
Az a szánalmas, aki hamisítványt vesz, hiszen nem véletlenül lettek ezek a márkák kitalálva.
El kell fogadni, hogy mindennek van egy vevőköre, és kész. (((Lehet, hogy az ukrán gyerekek meg az abakusznál nem tudnak jobbat elképzelni, és az ő szemükbe te vagy szánalmas, mert ott az az átlag)))
Ezek a körök megy úgy néznek ki, hogyha nem jelensz meg azzal amit az átlag megkövetel, azzal az átlag alá mész. Na most gondolj bele, egy projekt kiosztásánál ez milyen benyomást kelt...
Egy tárgyalásra te is öltönybe mész, még akkor is ha nem mondja meg neked senki hogy mit vegyél fel. Ez az elvárás. Felsőbb körökben az sem mind1, hogy milyen logo van az öltönyön és milyen kocsiból szállsz ki. Ez pontosan ugyanolyan elvárás, mint az előző példa. Szerinted ha elmész beosztottként egy tárgyalásra, meetingre farmerben, komolyan fognak venni? Mondhatsz bármit, mindenkinek azon fog járni a feje, hogy mér vagy ilyen szarul öltözve.
És ha már itt tartunk, a valós életben is van nagyon sok felesleges dolog, csak nem ilyen nagyságrendű, és fel sem tűnik.(#37179) zoo8800: Szerinted Magyarországon van, de most komolyan???
-
Eagl3
veterán
válasz
joshua7 #36547 üzenetére
Kizárt, hogy nehézkes legyen... az 1.4-es Fista is minden csak nem nehézkes. Az 1.2-es viszont tényleg halál. Az a 150 lovas ST meg nagyon fasza lehet szerintem, kérdés mennyire feszes az autó mert ez az 1.4-es amit én hajtok bizony hagy némi kívánnivalót maga után, persze nem is raccsingolásra lett hangolva.
-
dragonfx
veterán
válasz
joshua7 #36521 üzenetére
azért ezta twingot kirpóbálnám
meg lehetne taposni.
ha jól tom van benne turbós benyás moci is.u.i.:a francba nem tudtama felnicsíkot felragasztani mert ugye fleni kerek a csík meg egyenes.sejtettem ez lesz a gond beigazolodott.de nem esünk kétségbe jo lesz máshova dkorálni.
Tomcsi>>egy gond van.ránézek erre a fiesta st 150 lovas videora és valahogy nem jön le ez egy turbos benyás auto.inkább egy 1.4es szívó.ezt a kocsit max. 120.ra mondanám.
ok jobban megy mint enyém aláírom látszatra is.de enm oylna átütően ahogy a +50 ló előrevetíti.meg amugy is fénykorába enyém is elment 1>>45, 2>85, 3>127..szóval ...és a videok alapján ez is ennyit tud.
a tiéd mérföldekkel nagyobbat lép, még így visszagondolva is.pedig a súlyba te több vagy és csak +30 ló. -
-
válasz
joshua7 #36523 üzenetére
Én szívem szerint Golf 1 GTI-t vennék, de a gyári állapotú nagyon ritka mint a fehér holló, így a Golf 3-at kukkolnám, a Golf V meg nem bejövős. Mi bajod az Ignissel, nagyon ott van pedig, és még jól is húz, csak próbáld ki. Nem elenyésző tényező hogy 2,5 millából 2 használt Ignist veszel, szóval olyan 1 milla körül van az áruk, de 1,5-ért már nagyon jókat lehet kapni.
-
-
dízelracer
őstag
válasz
joshua7 #36477 üzenetére
"Hogy mi van?"
Akkor kicsit sarkítva:
Aki inkább megveszi ezt a Swiftet csak mert de jó keveset fogyaszt és milyen megbízható, ehelyett a Puntó helyet az szerintem egyszerűen hülye. Eleve a kasznija összehasonlíthatatlanul erősebb a Puntónak ráadásul a Fiatban 6db lufi (oldal és függönylégzsák is) vigyáz rád míg a Swiftben csak a műszerfalra tapasztató műanyag Szűz Máriában bízhatsz mert cseszheted a két lufit, ha csattansz a nyakad köré tekeredik a komplett tető.
-
dízelracer
őstag
válasz
joshua7 #36456 üzenetére
Halkan jegyzem meg, az E Kadett volt az első alsó-középkategóriás Opel amibe tervezett gyűrődőzóna van a GSI alul plusz merevítéseket is kapott. Mondhatsz bármit sokkal masszívabb mint a swift. Ellenben a suzuki szerkezetileg a 1:1 kocka swift csak a nőtt néhány centit + a kaszni elemek lettek gömbölyűbbek. Az sem véletlen, hogy egy darabig egyszerűen nem engedték forgalmazni a geo-t az usában. Gondolom összeengedték valami nagyobb autóval és szar sem maradt belőle. Botrányosan szar autó. Lehet magyarázni hogy de olcsó és megbízható stb... de attól az még egy gyenge szar marad. Aki pedig a biztonságot előrébb helyezi mint a fogyasztást az finoman szólva buta. Majd pityereghet a gyereke temetésén, hogy micsoda egy barom volt, hogy beleültette ebbe a guruló lemezkoporsóba. Persze senki nem törni veszi az autóját. De bármikor jöhet egy ittas hülye, egy notórius gyorshajtó, egy műkörmos szőke, egy öreg tatter nulla reakcióidővel és még sorolhatnám. Ha belédszáll és te éppen egy régi swiftben ülsz villámgyorsan búcsúzz el gyorsan a földiektől nert nem sok esélyed lesz. És az ilyen esetekben mindig a vétlen fél baszik rá. Egyébként egy 91-92körüli talán autó kettőben volt!! swift törésteszt. Egy Felíciával volt összehasonlítva. Hát elég lehangolóan szerepelt, a skoda is rettenetesen összetört de még ahhoz képest is sokkoló volt a látvány.
-
Eagl3
veterán
válasz
joshua7 #36459 üzenetére
Ételem szerűen a nagy számok törvénye alapján nagyobb problémát jelent a swiftek gyenge kasznija mint az említett autóknak, arról nem is beszélve, hogy a swifteket jóval tovább is gyártották sejtésem szerint, tehát jóval tovább is lesznek az utakon.
Ettől függetlenül valóban nem kéne minden ütközésbe bele halni a régi Saabokban sem... -
Dare2Live
félisten
válasz
joshua7 #35005 üzenetére
ökölszabály, hogyha használt és nem mész évente minimum 30.000kmet ne vegyél dízelt. Amit megsporolsz a benzinen otthagyod a szervízben.
Ha véletlenül mégis dizel mert X. akkor pedig szigorúan megvétele után és 30.000kmenként üzemanyag szürő csere.
Amúgy nekem az egyik legszimpibb kocsi a Fiat Bravo. Szép, dizájnos, belül majdnem Golf, van rendes méretű csomagtere(de még nem böhöm) és ott vannak hozzá a 150Les benzinesek amik azért nagyon erősek de még nincs rá luxusadó.
-
Dare2Live
félisten
válasz
joshua7 #34639 üzenetére
Azért megnézném a chiptuningos hölgyet....
Ezen a sportos vonalon praktikumot figyelembe véve nekem a 150Le Bravok tetszenek. pl [link]
szvsz a bordó + "piros varásos" sportlineban a legszebb abból mondjuk most csak dízelt hirdetnek. Bár az is 150Le ami dizelben azért mégdurvább. [link]
csaba54: Hjaj amikor meghallok egy ilyen V8at..... Amúgy az 5db súlyos lelki torzulásokra utal...
-
tibi666
senior tag
válasz
joshua7 #34642 üzenetére
egy jó programmal semmi gond nincs. csak mivel már ezt is csinálják minden sarkon, ezért vigyázni kell. az enyém kb 200 ezret futott a chippelés óta, motorikus hiba nélkül. ausztriában készült a program, nálunk akkoriban még nem volt annyira divat ez a chiptuning.
az új kocsit is oda fogom vinni.
-
-
burasu4
senior tag
válasz
joshua7 #32303 üzenetére
Én a helyedben Suzuki Sportot, vagy Hondát, vagy Toyota TS-t néznék. Szépek, mennek, nem hagynak ott...
Az olasz autók is szépek, sőt...de ha fontos a megbízhatóság neked akkor mindenképp japánt nézel.
Az ideális az lenne: olasz kasztni, japán motor, francia kényelem-japán elektronikával
De ilyen nincs sajna. -
!Overdose!
őstag
válasz
joshua7 #32308 üzenetére
Mielőtt beleszerelmesednél a Bravoba ülje bele egy kereskedésben. Sajnos valami borzasztó a körkilátás. Az A oszlop akkora holtteret generál, mint semelyik másik autó. Városban kínszenvedés vele a közlekedés. Minden kereszteződésben előre kell dőlni az ülésből, hogy belásd a kanyart.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
joshua7 #32303 üzenetére
Olasz motorokból csak benzinest.
Bravo szerintem sokkal jobb, mint a Grande Punto, minőségibb. Megbízhatóságban abszolút német színvonal.
Mini Cooperre drága a biztosítás, többet eszik, mint a bravo, de bmw minőség.
Swift sportnak semmi köze ezekhez, nagyon távol van. Golf TSI jó, de az drága.
Szerintem egy Fiat Bravo T-Jet benzines, vagy egy Alfa Romeo 159 az egy szuper vétel lenne. Főleg az utóbbi. Sokan minden idők legjobb olasz autójának tartják, nagyon-nagyon jó felszereltséggel, abszolút sportos külső/belsővel, illetve sportos motorral, megbízható, és gyönyörű is. Ezt szerintem 3.1M-ért meg tudod venni, ha ügyes vagy: [link] -
Dare2Live
félisten
-
lajafix
addikt
válasz
joshua7 #30291 üzenetére
A swift általában jó alternatíva lenne CSAK a pest-veresegy viszonylatban a biztonság miatt tényleg felejtős, a fót-veresegy szakasz szimpla életveszély a sok hülye és a kacskaRINGÓS DE LEGALÁBB SZAR út miatt, az m3 bevezető szakasza sem életbiztosítás. tényleg vegyenek komolyabbat.
-
fekeandras
őstag
válasz
joshua7 #30295 üzenetére
Akkor passz... De a Swiftről mindenképpen beszéld le őket mert életveszélyes, és nem túlzok. Kb olyan mint ha felülnél egy ezres gixerre strandpapucsban bukó nélkül. A Suzukiban egy kisebb karambolnál is komolyan megsérülhetnek. Ne adj isten egy komolyabb balesetben simán ott is maradhatnak. Ezen mindenképp érdemes eltöprengni autóvásárlás előtt. Szerintem semmiképp nem szabad hagyni, hogy az alacsony fogyasztás és az olcsó fent tarthatóság a biztonság rovására menjen.
-
fekeandras
őstag
válasz
joshua7 #30291 üzenetére
Az egész kocsi egyszerű mint egy faék, jó kis igénytelen szívódízel motorral 6liter körüli átlagfogyasztással. Egész öblös csomagtartója van. A Vento sokkal kevésbé rohad mint a vele egykorú Golfok. Ennek sincs 5csillagos töréstesztje de azért lényegesen erősebb mint egy swift. Alkatrész hegyekben hozzá a legkisebb autósboltban is. Mondjuk a futott kilométert nyugodtan meg lehet szorozni kettővel.
-
band1103
őstag
válasz
joshua7 #27727 üzenetére
Úgy hallottam hogy ha lejárt műszakis kocsit szeretnék vinni műszakira akkor ha saját kerekein akarnám odavinni akkor útvonalengedélyt kellene kérnem? Ez mennyibe van?
Kaptam egy PM-et egy szimpi usertől a nevét most elhallgatom mert nem akarok neki rosszat. Ezt írta:
"...Én itt fórumon már nem vitázok, sok az újgazdag beképzelt kisköcsög. Akinek ennyi pénze van, az dögöljön meg szerintük. Nem kispénzű egyik se, nem értik meg, hogy ha csak olcsó kocsira telik, akkor arra...."
Én nem fogalmaznék ilyen drasztikusan és intoleránsan de van igazság szavaiban.
Szeretnék azoknak köszönetet mondani akik valóban segítő vagy építő jellegű hsz-el segítettek nekem. Ezer hála
Azok pedig akik csak úgy inproduktíve szóltak hozzá és véleményüket nyilvánították azoknak további kellemes hsz. gyűjtést kívánok.mod.: Bocs ez a hsz nem válasz akart lenni hanem új.
Ha kasznit húznának egy robogó kőré és 4 kereke lenne 2 helyett akkor az is jó lenne ha bele férne a pénzügyi keretbe. -
-
tibi666
senior tag
válasz
joshua7 #26142 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy most mentem egy ugyanennyiért meghirdetett, majd 2.2-ért elhozott 530d touringgal. 99/12-es. automata, bőrülés, dupladigit klíma, elektromos napfénytető, tv, navi, telefon, minden van benne. 17"os gyári bmw felni, nem ilyen 19es röhögés.
és ültem már az újabbik rs octaviaban.ég és föld a különbség. az octavia egy játékautó ezekhez képest.
ráadásul ez kombi, szedánból sokkal nagyobb a választék, egy szép, fullos 528i-t bármikor elhozol ennyiért.
mercedesből meg a w210 e280, e320 modelleket érdemes megnézni, bár jóval kisebb a kínálat, mint a bmw-ből. -
Aktív témák
- Logitech G915 Wireless mechanikus (tactile) billentyűzet (US)
- Thrustmaster T300 Alcantara Edition + Wheel Stand Pro állvány
- ELADÓ: Hyperx Cloud Alpha
- HP Elitebook 845 G10 Érintő kijelző Ryzen7 Pro 7840U 32GB DDR5, Magyar Garancia
- Új DLSS4 4K Gamer PC Ryzen 5 7600/RTX 5070 12Gb/32Gb DDR5/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest