Hirdetés
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Egérpad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen processzort vegyek?
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Érdekes, igaz várható volt [link].
-
lsc
nagyúr
válasz
joshua7 #48700 üzenetére
Azt sehol sem mondtam hogy nincs olyan kocsi, csak annyi nincs hogy mindenkinek olyan jusson. Egy kis számolgatás, ha átlagos 15e-t fut évente akkor nehezen jön össze 10 év alatt a 100e alatti futás, jobban mondva egy kicsit több lesz. Én is tudok olyan c4-et amelyik 5 éves és 15e körül van benne, de azért nem ez a jellemző.
-
lsc
nagyúr
A fogyasztás itt nem gond
de legalább van teljesítmény. A cikk [link]. -
lsc
nagyúr
válasz
emerico2004 #48449 üzenetére
Csak a corolla 4 ajtós, a 3 és 5 ajtós az auris, a corollát sem csak japánban gyártják az eu piacra sem.
-
lsc
nagyúr
válasz
emerico2004 #48445 üzenetére
Corollákat/aurist elég régóta törökben gyártják, de motor és a főbb részek toyoták. A mostani corollát meg dél-afrikában gyártják ha jól tudom. A prius japán.
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #48422 üzenetére
Még jó hogy a honda mérnökeinek nem ment el az eszük .
Ebben az esetben a vállalkozó szellemű tulajdonosa váltotta fel a benzinmotor része a hibrid hajtáslánc egy dízel származik a VW TDI Idézet innen. -
lsc
nagyúr
válasz
Yushchenko #48142 üzenetére
Ök [link] ezekbe biztosan szerelnek :Audi A4,A6; BMW 3; Chevrolett Lacetti;Daewoo Nubira; Ford Focus, Mondeo; Honda Accord ,Civic; Mercedes C; Opel Astra,Combo,Corsa,Omega,Vectra ; Skoda Fabia,Octavia, Suzuki Ignis,Swift SX4, Wagon R+ ;Toyota Corolla,VW Golf, Bora Vento Schirocco
Ők meg ezeket [link]. -
lsc
nagyúr
válasz
copperhead #47633 üzenetére
A karosszéria "merevségét" nem a borítólemezek adják, az kis túlzással lehetne papírból is. Ez tervezési dolog lehet /mármint hogy tényleg vastagabbak a német borítólemezek (nem hiszem)/, élettartamban sem gond ha vékonyabb, az megint nem függ a vastagságtól, csak akkor ha ugyanabból a "vasból" készül a vékonyabb és a vastagabb, és utána egyforma felületkezelést kapnak.
Mivel sok japán már az eu-ban készül szerintem a lemezgyár is ugyanaz, felületkezelésben viszont lehetnek eltérések. -
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #46978 üzenetére
Az auris hsd jobban meg fogja érni, a hajtáslánc ugyanaz, viszont az ára újan is egy millióval olcsóbb. Egyébként cellánként cserélhető az akksi, azok meg kisebbek mint egy 45ah-ás ólmos. Egy dolog nem tetszik a 3-s priusban és a hsd-ben sem, hogy gyorsításkor a motor hangos és olyan érzés mintha csúszna a kuplung, nem lehet érezni a gyorsulást benne, pedig nincs azzal sem baj.
-
lsc
nagyúr
válasz
pinnacle #46795 üzenetére
Tavalyi és árban sem rossz [link], ez biztosabb 10 évre.
1,4 tsi motoros tiguant teszteltek /100000 km/ az autómagazinban, amíg megy nem rossz, viszont 5 nem tervezett szervizlátogatás a 100e alatt, ebből kétszer cseréltek leömlőt turbóval /318 831 Ft lett volna ha nem garanciás, viszont az első 57e km-nél volt, átlagos használat mellett már zsebbenyúlós dolog lett volna valószínűleg/, volt hűtőventilátor kábelcsere, gyújtótekercscsere, nem kioldó elektromos kézifék. Értékelésnél egyenetlen teljesítményleadás, alacsony nyomaték , magas fogyasztás /az utóbbi kettő gondolom az aszfaltterepjárós jelleg miatt is/, a teszt végére akadozó váltó.
Még egyszer, amíg ment nem volt annyira rossz, de azért nem a tartósság mintaképe. -
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
A sok városi használatnál az olajban kicsapódhat a pára és az olajbeöntőn is megjelenhet ez a fehéres "szmötyi", az még nem gond, az érdekesebb hogy miért kellett bele víz. Ezek a motorok sokkal többet is kibírnak ha egy kicsit is oda van rájuk figyelve. 1,3-as motorral nem volt 6-os váltó.
-
lsc
nagyúr
válasz
Manitou #45002 üzenetére
Egyik corollámban meghalt több mint öt éves akksi, most vettem egy 55-öst, 12e körül volt, egyszerűbb mint egy nem induló kocsit rugdalni. Ráadásul ha jelezte az akksid hogy nem bírja akkor bármikor jöhet egy cellazárlat, jobb esetben be lehet bikázni rosszabban azt sem.
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz
dabadab #44769 üzenetére
OK, legyen pár száz kg /ráadásul ezt a fejjel lefele dolgot nem a mostani kocsikkal tudják, a mostaniakon messze nincs akkora leszorítóerő/, de akkor sem az a nagyságrend.
Mod 44766: A szabályok miatt csökken a gumi szélessége, pl schuminak ez sem tetszett tavaly, jéé.
Mod 44767 VR6-Fan : Hol ?
-
lsc
nagyúr
válasz
Khelben #44764 üzenetére
Még pár tonnát adj hozzá. Ismét elvagy tévedve, jó lesz az max 100 kg-nak, ráadásul lassú kanyarokban mi van ? A tapadás ott lényegesebb nem az egyenesekben, egyenesben csak pont annyi kell hogy az úton legyen, nem véletlen az idei állítható szárny.
Mondjuk a 750-es versenymotorok akkor miért nem 125-ös méretű gumikkal mennek ? Súlyban nem akkor a különbség, de "elméleted" szerinte sokkal jobb lenne. Azt meg ne hozd fel hogy nem bírná a terhelést, meg lehetne azt erősíteni a plusz 100 kg-hoz ha az lenne a jobb, de én mintha "kicsit" vastagabbat látnék a 750-esek alatt.
A teherautó hogy kerül ide ? 300-as tempó vagy mi ? Belekeveredsz Te ebbe egyre jobban.
-
lsc
nagyúr
válasz
Khelben #44761 üzenetére
Ha keskenyebb gumi lenne, szétmenne 300-as tempónál, Régen a diagonál gumik miért nem mentek szét ?
Azért, mert a gumi szélességét a kocsi súlyához kell méretezni. Egy forma1-es milyen súlyú, 600 kg körüli ? Ez sem jött be.
Mod :a sportmotorok szerinted hogy veszik be a kanyart olyan gumin, ami egy f1-es autóhoz képest virsli? A logikád alapján akkor jobb lenne pengevékony bicikligumi nem ? Ez sem így van.
-
lsc
nagyúr
válasz
Khelben #44756 üzenetére
Ha ez igaz lenne a forma1-ben de akár porsche-n vagy ferrarin miért nem virsli gumik vannak ? Csak egy esetet tudok amikor a vékonyabb/kisebb jobb, pl havon, nem véletlen a raliautók havas gumijának a mérete. Nem érdekel különösebben, csak belegondoltam, a sok gumimérnök mind hülye, csak Te tudod a frankót ?
-
lsc
nagyúr
Egy "gyönyörű" idiotizmus az azautóból, végzést küldtek mert a kresz 26. paragrafus 1 bek. a) pontját megsértve valaki 50 helyett 41-el ment. De legalább fellebbezni lehet
.
-
lsc
nagyúr
Legújabb autobild, fiat bravo 1.9 multijet hibátlan 100e km. 92e-nél egy nyest kirágta a turbó gumicsövét, ettől a vezérlés megbolondult, szükségprogram, a szerviz nagy nehezen rájött a hibára, ettől eltekintve semmi gond nem volt vele. A passat után nem semmi kontraszt.
-
lsc
nagyúr
válasz
Sir Psycho #44508 üzenetére
Egy hatodik nálam is jöhetne, 3000 környékén már elviselné a motor.
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #44465 üzenetére
A legújabb autó magazinban van egy összehasonlító teszt, fabia 1,2 tsi, swift 1,2, c3 1,4, a tsi evett a legtöbbet ráadásul nem is a legjobb a tesztelők szerint. Az meg hogy mennyire jó döntés ez a downsizing az majd kiderül pár év múlva.
-
lsc
nagyúr
[link], nem rossz.
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #44010 üzenetére
PD -nél ez már abszolút nem jellemző. Mint említettem autobild, fotó is van, de egy volt a műhelyben is. A saját szememnek csak hiszek.
Egyébként hagyjuk, hiszen ezek "űbergépek", ennyi. -
-
lsc
nagyúr
válasz
VR6-Fan #44002 üzenetére
Cr talán egy volt, meg talán egy pdtdi, a többi tdi volt. A másik, ha leveszel egy hengerfejet és látod hogy repedt nyugodtan visszarakod ? Ez a gond vele. A rába motorok is gátasak voltak az összes, mentek is, csak ugye az azért nem egy vw.
Mod : Cr egy sem volt, amikor ott dolgoztam még a pdtdi volt a menő.
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #44000 üzenetére
Gondolom az hogy láttam 4-5 -öt az érthető ? Az autobildet nem mondanám "németellenesnek" de ők is lehozták, akkor nem igazán értem amit írsz.
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #43998 üzenetére
Segítettem haveromnak nem egyszer, adagolókkal foglalkozik de vállal hengerfejezést is, egy fél évig meg a mellette lévő műhelyben dolgoztam. 4-5 hengerfej lett levéve /amit láttam is/ vw technicről, mindegyik repedt volt, vagy valamelyik gát vagy az izzítógyertya furatánál, elmondása szerint szinte mindegyik repedt valahol. A benzines jobb egy fokkal de egy kis vízfolyás és az is deformálódik.
-
-
lsc
nagyúr
válasz
!Overdose! #43990 üzenetére
A fiat bravo 1.9 "td" lesz a következő hónapban.
A vw-ről, a csapból is az folyik hogy a cég akar lenni az első gyártó, szerintem foglalkozhatnának mással is. -
lsc
nagyúr
A legújabb autobildben passat 2.0 pdtdi 100e km-es tartósteszt, nem valami fényes eredménnyel. Szerviz 7-szer,ebből egy lerobbanás autópályán, trailer. Szétszereléskor repedt hengerfej, a gyáriak válasz a repedések elzáródnak ha a motor jár. "Remélem" nemsokára legnagyobb gyártó, csak így tovább.
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
Most akkor írjam hogy az egyik ismerősöm most váltott 4 éves corolláról urban cruiserre mert a corollában már 240e volt ? A régebben nálunk lévő corollába 7 év alatt belement több mint 100, és mint írtam nem nagyon megyünk vele hosszú útra ? A másikba is 5 év alatt már 50 belement.
-
lsc
nagyúr
Csak az eredeti kérdést nem olvastad Te sem, egy avensist nem vesz egy nyugdíjas házaspár hetente a boltba és a temetőbe járni. 10-11-éves avensisekről volt szó, 150e körüli futással. Biztosan van ilyen is, de mondjuk egy yarisban vagy corollában hihetőbb.
Viszont egy 1.2 - 1.6 -ig szerelt benzin motoros autóba közel sem lesz ennyi kilométer. Ez sem igaz, de mindegy.Mod hobizoli : Saját zsebből fizetve a két kocsi több mint 20e-et megy évente, ráadásul hosszú út évente de inkább 2 évente van benne. Mindkettőnknek olcsóbb vagy szinte ugyanannyi lenne a busz mint a benzin, pluszban még rájönne a kényelmetlenség, Nekem pl 2 busz kellene oda-vissza.
-
lsc
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #43400 üzenetére
Még egyszer, kivételek természetesen vannak, de nem az a jellemző.
-
lsc
nagyúr
válasz
BemAnyó #43381 üzenetére
A kormányművel voltak gondok de garanciában cserélték amelyikkel gond volt. 10 éves kocsiban 150e km azért furcsa, biztos van egy-kettő de azért hihetetlen hogy mindegyikkel csak évi 15e-ret mentek. Cégautó nem igazán volt belőlük, attól nem kell félni. Az 1,6-os nem egy rakéta, de el lehet vele lenni, igazából a 200-es benzines vagy dízel való hozzá.
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
Üdv
Toyota Corolla 1.3-1.4(békalámpás, vagy egy szériával (I)korábbi(/I))
A korábbi szériánál tudok segíteni, nagyon jók, csak ezeknél is annyi szokott lenni a gond hogy mivel bírja szinte semmi karbantartást sem kapnak. Elég jó áron mennek, az 1,3-as motor is elég, 8 liter fölé nem tudom vinni a fogyasztását egyiknek sem /kettő van, egy 3 és egy 4 ajtós/. -
lsc
nagyúr
válasz
VR6-Fan #42651 üzenetére
Nos a pdtdi az egybeépített adagoló és porlasztó, a valódi "nagy nyomást" az hozza létre és az is szabályozza a befecskendezett mennyiséget. Az oroszok ezt már megcsinálták a 40-es években teljesen mechanikusan, hogy ők koppintották-e és ha igen honnan azt már nem tudom. Olyan mechanikust nem egyet kaptam már szét, elég egyszerű szerkezet.
(több köze van egy befecskendező szelephez mint egy hagyományos porlasztóhoz, szerintem)
Maradjunk annyiba hogy ez egy egybeépített "adagló-porlasztó" egység.
Azt nem tudtam hogy v6-ban volt-e pdtdi, 4 és 5 hengeresben biztos voltam.
-
lsc
nagyúr
válasz
CurrentValue #42325 üzenetére
Corolla verso, ha nagyobb kell avensis verso ?
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz
Manitou #41023 üzenetére
A lényeg annyi hogy feltöltöd és a kezelésiben jelölt légtelenítőt/ket kinyitod amíg buborékmentesen jön a folyadék. Franciákon nem egyszer a vízcsövön/eken is van, de a kezelési segít. Arra figyelj hogy a fűtéscsap leeresztésnél is nyitva legyen. Ha minden OK akkor menj vele egy kört amíg bemelegszik rendesen, majd ha lehűlt ellenőrizd a szintet, ha kell önts utána. Nem egybe már spec fagyálló kell, a kezelési ebben is segít, ha mást teszel bele akkor lyukadhat valami vagy a vízpumpa megadhatja magát.
Mod Norbi1984: Egy tipp [link], kicsit sok a km, de ha tényleg szervizelve volt akkor nem gond, évi 15e-rel még jó darabig elég. Még egy [link].
-
lsc
nagyúr
válasz
hobizoli #40910 üzenetére
Két említett corolla 2000-es szívódízelt ismertem/rek aránylag közelről, az egyik a szombathelyi mentőszolgálaté, az is 400e fölött van, láttam róla a szerviztörténetet, gyári a motor, nem volt még megbontva, nemrég azért volt szervizben hengerfejtömítés cserén mert megfektették az elejét, a hűtő megrepedt, a vizet meg nem nézték. A másikat meg majdnem megvette egy ismerősöm, azért néztük át, a motorról enni lehetett volna /a por letakarítása után/, az is a toyotában volt szervizelve, az egész befecskendező rendszer eredeti volt, a csúcsok adagoló minden. Itt a kasztninak volt hibája, a tetőről hámlott a lakk. Hibátlannak egyébként egyiket sem írtam, de utoljára ha tudsz jobbat akkor ne fogd vissza magad. Unalmas hogy javasolok valamit, erre beleböfögsz, de kocsit nem ajánlasz. Talán meg kellene kérned a modikat találjanak ki valami flamer vagy valami hasonló "rangot", megérdemelnéd, megdolgoztál érte. Nem egyszer írsz hülyeséget /már amikor el bírom olvasni/, én akkor is vissza bírom fogni magam hogy írjak neked, ezt elvárnám tőled is.
Ennyi. -
lsc
nagyúr
válasz
hobizoli #40903 üzenetére
Te meg még mindig megtanulhatnál magyarul írni, igaz ha eddig nem ment akkor ne erőltesd, még valami bajod esik. Ráadásul nem velem kell foglalkozni, mondj mást vagy jobbat, ennyi. Egyszer sem láttam hogy fiatot ajánlottál volna/ha jól tudom olyannal küzdesz/, vajon miért
?
Mod Manitou :"Okosba gázolaj" általában a végén nagyon drága szokott lenni, de az Ő dolga.
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
az 5 ajtós sedanokon látni, Új kategória ? A sedan az 4 ajtós, még ha vannak sedannak kinéző ötajtósok is. Egyébként a kérdésedre passz, de a sedanokon a hátsó ablak sem túl széles, illetve a motort is elég nehéz lenne beépíteni, a karnak alapból majdnem 90 fokot kellene "csuklani", esetleg ha az üvegbe raknák, de akkor meg még szűkebb lenne a felület.
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz
saguaro #39317 üzenetére
Ha megy az automata addig nem baj, majd térjünk erre vissza ha gondod lesz vele. Főleg ha keveset mész vele akkor nem sok értelmét látom, mindennapi használatban megérteném, ott biztosan kényelmes /tartósan még nem mentem vele (automatával)/. Mondom biztosan velem van a gond, de vettél "valamit" amivel csak azt nem mered csinálni amire való, használni, ennyi. Az értéke ha nem használod akkor is csökken, fiatalabb már nem lesz. Utoljára, legyen hozzá szerencséd és minél kevesebb bajod.
-
lsc
nagyúr
válasz
saguaro #39315 üzenetére
Tehát kellett egy "villogó" és kell egy "melós", ez is egy érdekes felfogás, de a Te dolgod. Írták már a vétel előtt hogy sokat fog enni, most már gond, no de passat és automata. Ne haragudj, ezt én sosem bírtam megérteni, igaz ez az én dolgom.
Ezt a kocsit lesz érdemes majd megvenni tőled, minden meglesz rajta csináltatva gondolom, széthajtva nem lesz, de az értéke csökken rendesen.
-
lsc
nagyúr
válasz
saguaro #39306 üzenetére
Passat marad családi autónak, mert féltem, egy-egy karcolás is többe kerül, mint a másiknak az éves fenntartása, ha feltörik, ellopják, akkor főleg, fogyasztás, meg ahogy látom, pesten 12 liter.
Ezért megérte megvenni, az árából vehettél volna két normálisabbat. A 2 L-es pesten nem hiszem hogy sokkal kevesebbet enne, 10 alatt biztos nem, igaz a motorok közt is vannak eltérések.
Mod McKane : Ezek közül az uno, azon van műszaki legalább.
Aktív témák
Hirdetés
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- LEGO klub
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest