Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- RAM topik
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Apple asztali gépek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
Aktív témák
-
Manitou
veterán
-
Manitou
veterán
válasz
Typhoon47 #49511 üzenetére
Koleganőmnek van ilyen 2-es almerája ( nekem 1-es
). Újonnan vette. 2006-os Visia felszereltség. 250k km-t pakolt már bele. És a váltójához nem kellett nyúlni. ( bár váltóolaj azért gondolom volt benne cserélve
) Ezeknél a váltóban a csapágyazás szokott elkezdeni búgni, ha akkor cseréli benne az ember mind a 6 csapágyat, kb (18k) akkor utána már ok. Van akinél már 50k km után előjön ez a hiba, van akinél meg nem. De ha ezt valaki elhanyagolja, akkor utána már nagyon zsebbenyúlós téma a váltócsere.
Ja és annyi az előnye ennek a típusnak, hogy ezekből elég ritka a céges. Ellentétben az astra, focus, stb.... típusokkal szemben.
SpeedR
Ja én is japánt vennék inkább, ez a 323 inkább olyan 6gen civic erősségűnek tűnik nekem ránézésre, már ami kasznit illeti. -
Manitou
veterán
-
-
Manitou
veterán
Na jól van most már
vegyétek ki a biliből kezeteket ! Ez a napi ajánlatom: [link]
-
Manitou
veterán
Haverom autójában meg a rádiós fejegység összeakad a klímával, ha az be van kapcsolva akkor a kocsinak gázadásra olyan turbós fütyülős hangja van. Meg akarta csináltatni, de annyira tetszik neki, hogy így hagyta
Már többen kérdezték, aki ült benne, hogy turbós?
Mondjuk viszonylag megy alapból is (V6 2.0)
-
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #48782 üzenetére
Nissan almerához (N15) kellene nekem benzinbetöltő cső.De nem igazán találtam eddig sehol
Esetleg külföldi is jöhet
-
Manitou
veterán
Tudnátok nekem mondani magyar autóalkatrész webshopokat, ahol lehet keresgélni adott alkatrészre? Unix és Bárdi kilőve, ott nem találtam ami kellene alkatrész.
-
-
Manitou
veterán
Egy alvázvédőzést hozzávetőlegesen mennyiért csinálnak manapság?
Le akarom alvázvédőztetni a kocsit, de nem tudom mennyiért mérik ezt mostanság.
Csak azt akarom hogy nagyjából legyek már képben az árakkal. -
Manitou
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #47444 üzenetére
Autója válogatja, van amibe 800-ért nem cserélik ki a motort
Van amibe meg 2x is
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #47410 üzenetére
Inkább egy colt/lancer
-
Manitou
veterán
válasz
runner 125 #47301 üzenetére
Sajnálattal kell közölnöm, hogy abból a kb 1400 ft-ból amivel többet fizettem, nem telt volna jobb kondibérletre
-
Manitou
veterán
Ma tankoltam egy full tank EVO NEO-t 95-ös után szerintem jobb, de lehet csak placebó
Mit nekem 417Ft os benyaár
Eccerélünk
-
Manitou
veterán
válasz
neduddki #46755 üzenetére
Ez az 5-öt már régen elérte, ha minden igaz 2003-ban lett beletéve a kocsiba
de lehet hogy 2005-benVettem aksit. Exide Excell ilyet
A régi 55Ah /420A volt. Az új 54Ah/520A
Elvileg autós webshopokon 60Ah aksikat dob. De gondolom elég lesz ez is.Volt még bosch silver S3 ilyen 56Ah/480A 3 k-val olcsóbban.
De remélem jól döntöttem hogy az Exide-t vettem. -
Manitou
veterán
válasz
tomcsi23 #46748 üzenetére
Tegnap előtt csinált egy olyat hogy első inításnál nem akart elaludni az olajnyomás lámpa és mintha a motor is furán járt volna, le is állítottam. Második indításnál meg kigyulladt az aksi lámpa is és leállt. 3. indításnál meg beindult ahogy kell. És azóta se volt gond.
Illetve télen ha nem mentem vele 5-6 nap után eléggé lemerül. -
Manitou
veterán
válasz
Manitou #46714 üzenetére
GENERÁTOR: Mint minden forgó alkatrész bizonyos megtett kilométer után javításra szorul (általában 100-150 ezer km), a generátor belsejében lévő szénkefék elkopnak. Ez gyakran alattomos hibát produkál, hiszen egy egyszerű méréssel nem észrevehető, a kontrol lámpa sem jelzi minden esetben. Méréskor egyszerű dolgunk van, alapjáraton megmérjük az akku feszültségét, ha az érték 13,8-14,4V között van akkor ez már biztató kezdet. Következő lépésként felkapcsoljuk a világítást és a fűtőventilátort (ezzel legalább 30 amper terhelést adunk a generátornak), ha ekkor az akku feszültsége nem vagy csak pár tizedet csökken, akkor a töltés tökéletes. Ha kb.0.5V-tal csökken a töltésünk, de enyhe gázadásra (2000-es fordulat) ismét 13,8-14,4V közötti feszöltséget mérünk akkor is minden rendben.
Tehát összefoglalva, töltésünknek terhelt vagy terheletlen állapotban 13,8-14.4V között kell maradnia. Ha kevesebbet mérünk, akkor az aksi lassú, de biztos elöregedésére (szulfátosodás) számíthatunk. Ha nagyobb a töltőáram ( az még nagyobb baj), veszélyes folyamatok kezdődnek el. 14.5V felett a sav pezsegni kezd, ez a folyamat jó, sőt, szabályozott körülmények között még ajánlott is (akkutöltő használatakor),de így igen veszélyes. Kisebb probléma a folyadék intenzív párolgása, a nagyobb pedig az, hogy, a pezsgő akkunk nagyon robbanó veszélyes durranógázt termel. Igaz, az autóban nagyon ritkán robban fel, de a veszélye megvan.
Ezek szerint fel fog robbanni az aksim
-
Manitou
veterán
-
Manitou
veterán
Lehet vicceskedik az aksim.
Szerinetek ez így jó?
Megmértem az aksit:
Ha nem volt beindítva a kocsi, akkor 12,35V-ot mértem
Ha beindítottam, akor 14,51V-ot mutatott a mérő. -
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #46643 üzenetére
Az enyém komolytalan autó
Ez egy 16 szelepes 1.4 Nissan motor, nem mai darab már, még a sunnykban is ez volt. régen.
No meg gondolom hivatalosan nem is lehet átalakítani, csak svarcban. -
Manitou
veterán
válasz
tomcsi23 #46638 üzenetére
Áh, erre nem érdemes ilyesmit tenni, amúgy csináltak már belőle turbósat, de úgy tudom nem magyaországon. Jól van ez így, ha erősebb kocsi kell eladom és veszek egy erősebbet, de az még egy pár évvel odébb van szerintem.
Amúgy egy turbósítás kb mennyiből hozható ki?
Meg akkor a fél kocsit cseréni kéne. futómű, fékek stb...
-
Manitou
veterán
válasz
Motion_Blur #46608 üzenetére
És továbbra is trakesz
-
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #46485 üzenetére
Aki meg utcai versenyautónak nézi/használja a turbódízelét + csipsztyuning meg apám fasza és/vagy ismeretlen eredetű naftát borít bele mert 30forintal olcsóbb literenként mint a kúton az ne pislogjon, hogy a szervizben százezreket húznak le róla egy pár órás munkáért.
A neved alapján elég furcsa ez az írásod.
Egyéb kérdés?
-
Manitou
veterán
válasz
Motion_Blur #46250 üzenetére
Ettől sokkal szebb a 10+ éves 7-es Bömös
Modernebbnek viszont modernebb azt elismerem.
Bár nem mindig előny a modern autó
-
Manitou
veterán
Szerintetek ezekre a dolgokra mennyi a kb reális munkadíj manapság?
- olajcsere+olajszűrő csere
- légszűrő csere
- pollenszűrő csere
- üzemanyagszűrő csere
- fékolaj csere
- szervókormányhoz olajcsere
- hosszbordásszíjjak cseréje -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45800 üzenetére
Nekem is fém váltógombom van.És hát télen tényleg hideg
De csak az első pár váltásnál. Vagy kell hozzá venni egy autós börkesztyűt
Nyáron nincs vele gond.
-
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45781 üzenetére
-
Manitou
veterán
válasz
Tomoty #45715 üzenetére
Ahová az astrával csak erős küzdelem árán tudok beparkolni, arra a helyre az Ignissel a parkolás 2 kormánymozdulattal megoldható (fordulókör (kb): Astra 10m vs. Ignis 6m)
Ha nem is 6 m de kevesebb az astrától az biztos
Fordulókör:
Ignis: 9,80m
F astra : 10,50m
G astra: 10,80m -
Manitou
veterán
válasz
melita #45628 üzenetére
lehet picit hülyén hangzik majd, de mi Japán autó? Melyek azok? És miért lenne jobb egy Japán autó?
Lexus, Honda, Toyota, Mazda, Nissan stb... a teljesség igénye nélkül.
Nagy általánosságban elmondható hogy megbízhatóak, illetve abból a korosztályból amit te nézel egészen biztosan a legmegbízhatóbbak közé tartoznak a japánok. Manapság már nem ennyire nagy a különbség.
-
Manitou
veterán
válasz
amargo #45395 üzenetére
Nem mellesleg ezek a primerák egy kategóriával nagyobb gépek, mint amiket írtál. Bicaj szállításhoz ideális
És árban is elég jók, és megbízható típusok is. Ezekből céges autó se igen volt valószínűleg egy se, nem úgy mint esetleg G astra, octavia, ami sanszosabb hogy az volt.
A benzinessel kevesebb a meghibásodási lehetőség, de drágább az üzemanyag hozzá + többet is fogyaszt, viszont szerintem mindent figyelembe véve jobban jársz egy benzinessel. Diselnél sok "szopófaktor" lehet , jöhet elő. Lehet spórolsz x összeget 4 év alatt üzemanyagon, de ha meg valami beüt rákölthetel annyit amennyit megspóroltál, vagy még többet is. Neked kell mérlegelni melyiket vállalod. Ha nem mész sokat éves szinten, akkor mindenképpen benzinest vennék.
-
Manitou
veterán
válasz
Khelben #45299 üzenetére
Nem. Lemosom és utána még szárazra törlöm, hogy ne legyen foltos.Majd a kerék jön, azokat is szépen lemosom, viszonylag sokküllős alufelnim van, nem 1 perc mire letakarítom
Ezután jöhet a belső. A gumiszőnyegeket ki szoktam venni és le szoktam mosni folyó vízzel, majd megszárítom a napon
közben kiporszívózom a belsőt + letrölgetem ha van por. Ennyi kb a procedúra nálam. És ez bizony nem kevesebb , mint 2 óra szokott kb lenni.
-
Manitou
veterán
válasz
golya32 #45244 üzenetére
Erre gondolsz?
Szerintem is egész jól sikerült. -
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #45205 üzenetére
Azóta már tudom
Illetve akkor még nem tudtam -
Manitou
veterán
válasz
Napfénysüti #45203 üzenetére
Multkor valami hasonlót vetettem fel én is. Egy octáviában ültem, viszont elöl, és ott se volt túl tágas
Ez meg a legújabb octávia volt.
-
Manitou
veterán
válasz
Vangelis #45102 üzenetére
Csak nem ez?
Jónak tűnik. Grat hozzá. -
Manitou
veterán
válasz
SpeedR #45083 üzenetére
Félig igaz. Az állapotot elé kell helyezni a típusnak, de ha pl egy közismerten nem megbízható típusrol van szó, de jó állapotban van, akkor szokott jönni a fejvakarás, hogy vajon megmerjem e venni, mert jó állapotban van, de mivan ha ez sem különb mint a társai, és majd megszívom vele.
Szerintem azt a cliot ami miskolci érdemes lenne megnézni Vangelisnek. -
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #45079 üzenetére
-
Manitou
veterán
Nem kell széthajtani, normál használat mellett is pl városban tuti bekap 10+ litert Szerintem olyan 11-12 literrel nyugodtan lehet számolni.
1320kg, 150 LE a kisebbik. A lovakat etetni kell.Szép autó, meg jó is álítólag, nekem is bejövős.Itt az a kérdés, hogy ha esetleg befigyel egy nagyobb összegü szervíz, ami ilyen kocsiknál nem ritka, akkor azt tudod e vállalni.
Mert, ha már a fogyasztás is problémás dolog, akkor inkább ne vegyél ilyet. -
Manitou
veterán
Nem tudom. Csak mondtam valamit. De nem tartom valószinűtlennek, hogy ha sportosabban vbezeted benyel ennyit. Tojással a gázpedál alatt biztosan ki lehet hozni a 10 litert is a kisebbikből, bár autómata többet fogyaszt kicsit., csak gondolom nem azért akarod venni, hogy így használd.
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #45033 üzenetére
Simán mehet felesben.
zoo8800 Akkor már miért nem szintetikus
Nekem 5W40 van benne szintetikus.
-
Manitou
veterán
Ebben is 55-ös van. Egy Bosch Silver az alany egyébként.
Most már tényleg kiváncsi vagyok meddig húzza még ez az aksiOrosz rulett
Ráadásul ha jelezte az akksid hogy nem bírja
Így konkrétan nem jelezte, csak én elővigyázatosságból méregettem. De egyből beindult amikor beindítottam. Ha annyira kuka lenne már nehezebben indult volna nem? -
Manitou
veterán
Én is pont kb egy 10km-re gondoltam menni.
15km sikerült, maradhat?
Végig elég fura volt az autó, aztán mikor hazértem látom, hogy a bal első kerék laposabb mint a többiHogy most útközben lett vele valami vagy már így volt azt nem tudom, de elég pudingos volt az érzés a kanyarokban, szerencsére nem mentem túl gyorsan sehol.
Már csak az hiányzik hogy a guminak is baja legyen, tavaly vettem -
Manitou
veterán
Nincs itthon aksitöltőm.
Ok, gondoltam hogy már a végét járja, nem mai darab már. Akkor azt mond meg, hogy érdemes-e elmennem megjáratni a kocsit , hátha jobban feltölt. Előreláthatólag jövőhét hétfő-keddig nem fogok menni még vele, azután napi szinten használom majd. Szóval ha addig nem inditom be akkor tuti lemerülés lesz a vége, ezt szeretném elkerülni egyelőre. -
Manitou
veterán
Rámértem multiméterrel az aksira 12,12V-ot mutatott. Ez kevés mi ?
4-5 napja nem mentem a kocsival most betegség miatt. Azon gondolkoztam lehet meg kéne járatni, hogy kicsit feltöltsön. Télen mikor egy hétig állt a nagy minuszokban akkor sikeresen lemerült. A központi már nem tudta bezárni a kocsit, kulcsal kellett abszolválnom.Szerintetek? Tudom vagyek új aksit ( veszek is majd) , de most átmenetileg jó lenne ha nem merülne le.
-
Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RAM topik
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Gumi és felni topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest