Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Raspberry Pi
- Házimozi belépő szinten
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
Micsurin #335184 üzenetére
Vagy eppen lehet menni a szervizbe.
Pl. smart fortwo eq-nal egy tipikus hiba, hogy ha leallitott lezart autoban marad valami az OBD porton, akkor az akku BMS-ben levo kontaktor kapcsolasi szamlalo elszamol a maximumig(szoftverhiba miatt), es igy mozgaskeptelen lesz az auto. A hivatalos szerviz nem cserel kontaktort, nem flashel BMS parametert, az egyetlen javitas szerintuk a komplett akkucsomag csere ~4 misiert. A nem hivatalos szervizben kiszedik az akkut es ujraflashelik a BMS-t olyan 300k-ert. Mindezt egy szaros otthagyott OBD-s eszkoz miatt. Angoloknal amugy ez tipikus hiba, eleg sok ilyen van. Raadasul a merci szeret minden apro szar miatt kibujni a gari alol, tipikus ok az akkucsomag szaritoszuro cserejenek elfelejtese, mert az pusztan ido alapu igy altalaban elkuszik a szokasos szervizintervallumoktol es kulon kene vinni, a tulajok elfelejtik, a szalon nem szol, de cserebe ugrik tole a gari. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334867 üzenetére
Mondtam én, hogy át kellett volna venned a Jazz-t! Cuccolni jó az is (380-1323 liter), élvezkedni meg jöhetne egy MiTo, ami az oldalbordának is tetszik.
Egyébként el nem tudom képzelni, kettőtöknek mire nem elég a Giulietta csomagtartója.
-
426os
őstag
válasz
Micsurin #334867 üzenetére
A Bravo csomagtartója valóban elég jó, nagyon sokmindent el tud nyelni. A nyílás kicsi, meg mélyre kell pakolni, de nagynak nagy. Lancia Delta még nagyobb, vess arra is egy pillantást (1:1 Bravo az is, csak kicsit minőségibb köntösben).
Amúgy Giu vs Bravo témában: Bravonál ha már úgyis nagyszervizzel kezdenél, számolj egy alapos zajszigeteléssel (ajtók, kerékdob), sokat tud dobni a konforton. Alapból nem olyan csendesek.
Az LPV-281 az az egyik legnagyobb Bravo Tuningmesteré, nem emlékszem mennyi az annyi, de igen jó erőben van -
Micsurin
nagyúr
válasz
Micsurin #334862 üzenetére
Ami tetszik a Bravoban nagyon az a csomi, 350 vs 400l azért már difi. Összehasonlításképp azt hiszem a GTC 380, szóval a Bravo még nagyon enyhén nagyobb is ellenben a Giu kisebb.
Plusz a Bravonak nincs bevágás, 1:1 betudok tolni valamit ami olyan széles mint a csomi ajtó. Plusz egy topbox és sok panaszunk nem lehet.
Nehéz kör lesz ez fejben... szerintem itt az állapot fog dönteni és az előélet.Qru Nekem speciel a doboz pont élhetőnek tűnik a tetején a formáját illetően!
...gumi meg, én azt a felnit se tettem volna rá de ez én vagyok. Érzésre élből fogok sipítozni havernak, hogy ha rendelnek gumit akkor most nem akarok lemaradni és kérek valami nyárit. A 4S2 meg mehet télinek...
-
kisza25
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334724 üzenetére
Hát 159-est vagy Brerát csakis dízellel vennék, a GM származék benzinesektől inkább elhatárolódnék. Egyedül az 1.75 TBi, amit esetleg jöhetne, de azt is inkább Giuliettában, pár hibáját javították már abban.
szerk.: Sajnos a V6 sem Busso már ezekben.
szerk. 2: Mondjuk a 159-et még szerelték a fasza 1.9 8v-vel is. Igaz, hogy mellette M32 van, de attól már nem riadok vissza.
-
Szoszo94
őstag
válasz
Micsurin #334719 üzenetére
Az 1.5 nagyjából 1 literrel kevesebbet kért, de nem is szedte annyira a lábát, mint a 2.0. Hazafelé volt egy szakasz, ahol betalált egy B5 Paszuly, előttem futóval előztek az M4-en kamiont én pedig normális távolságra lelassítva követtem, 110-el (ami ugye ott a megengedett sebesség). Már messziről villogva jött, majd rárakta a lökhárítóját az én horgomra kábé. Kicsit felment a pumpa, de okos enged, úgyhogy inkább leléptem ahogy kiment előlem a futós. 170-nél már kezdett leszakadni, y00-nál pedig szépen lemaradt. Aztán egy perc után elvettem, legalább kikormoltam.
Azért a csatacsipp nem esne rosszul, de már így is bátrabban lehet előzni vele, mint az 1.5-tel lehetett.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #334710 üzenetére
Megkövetem magam, utánajártam a cikkszámoknak és 267-esek a gyárik a T-Jetekben, az Abarth Grande Punto kapott 312-eseket, amennyiben átesett az Esseessévé váláson, de eredetileg az is 267-esekkel jött.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334683 üzenetére
Az a durva benne, hogy igazából 170 centi kb, csak mindig olyan "emeletes buszokat" vesz aminek nem éri el a tetejét.
Segítek neki eleget a cuccokkal amiket használ közben, meg tippekkel hogy mit hogy kéne csinálni, de nem fogom lemosni a kocsijait.
És igen ha marhaságot csinálok, kiröhögöm magamat is. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334301 üzenetére
Hát, csak az üvegszál, és a karbon is úgy nyeli el az energiát, hogy közben ropiratörik!!!
Ülésnél ezért is szerencsésebb, mert az acélvázas esetleg rádhajlik, és úgy marad, mondjuk sima utcai autó ülés nem fog mert annyira nem ülsz kagylóban de a régi acélvázas versenyülések tudtak ilyet.Nem mondtam hogy rossz anyagok, nagyon jó kis anyagok, csak máshogy viselkednek mint az acél.
-
#214
aktív tag
válasz
Micsurin #334279 üzenetére
Így van, az "átlag" homológ ülések üvegszálásak, a komolyabbak karbon/ karbon-kevlárok. Van némi rugalmasságuk, de a komoly lassulás így is problémás. Gyakorlatilag egy mai modern versenyautóban a két legnagyobb veszély a nagy lassulás és bármi, ami az ablakokon jön be.
Ami még para a videón az a gyári öv és a versenysisak. Részben ez is hitkérdés, de ha már versenysisak, akkor HANS (nyakvédő) és rendes öv is illett volna.
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334108 üzenetére
Hát, igazából főként a másik két dolognak szólt a röhögés.
A biztonságfaktor az egy más tészta valóban, de oldalról telibecsattanva bármi másban is lehet ugyanúgy véged lesz.. oldalról nem tudsz olyan védelmet csinálni amig nem egy SD.KFZ.182-esben ülsz. Azért elég jól átlátom melyik autó milyen szerkezetileg, főleg ha szándékos filmes csattanáshoz kell felkészíteni kocsikat.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334090 üzenetére
Hát igen, ha ottrekedsz az gáz, mert otthon csinálva, max félreteszed hogy majd ha lehiggadtál foglalkozol vele, nem ketyeg az óra.
De ugyanebbe szervízbe leadva is bele lehet futni hogy őőőbeleszakadt a csavar. aztán jön a gányolás a mestertől hogy kifúrja, és facsavar.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #334075 üzenetére
Én elfogadom hogy sokan nem, azt a részét nem fogadom el hogy én, ha csak elmesélem a saját szemszögemet, hogy én hogy szeretem, ők azonnal támadásként értelmezik, és győzködni kezdenek mint a vegánok, vagy a jehova tanúi hogy márpedig az a jó amit ők gondolnak, és hogy nekem is úgy kéne élnem ahogy ők gondolják. mert nekem is úgy jó, csak én még aztat nem tudom!!!
Én meg senkit sem akartam meggyőzni, csak elmeséltem általános csevegésben, hogy én miként látom, nem akarok én mindenkit rávenni hogy vegyen öreg vasat.. Csak elmondom hogy tökjól érzem benne magam, de általános reakcióként én vagyok egyből a hülye. Nem mintha álmatlan éjszakáim lennének ettől.
Attól meg amikor konkrétan belegépeli a monitoromba kb hogy, nem, nem ment tönkre ami igenis tönkrement, azért az elég bicskanyitogató provokálás.
-
válasz
Micsurin #334069 üzenetére
Fuh.
Mondjuk még azért nekem is lenne pár dolog, amivel foglalkozni kellene. Kéne egy téli gumigarnitúra, egy új hátsó kipufogódob, a tetőkárpitot újraragasztatni, itt-ott apróbb rozsdafoltokat lekezeltetni, meg reméljük más nagyobb dolog nem jön közbe. A vonóhorog is tiszta rozsda, azt is le kéne fújni. Kuplungozás is előttem van még.
-
tboldi
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz
Micsurin #333503 üzenetére
Minel kevesebben jelentik annal kesobb lesz kovetkezmenye is. Azert vannak eltiltasos iteletek is, szoval nem mondhatjuk, hogy sosem tortenik semmi.
#333504CactuS: De kifejtette, hogy amugy csinalna, annak ellenere, hogy igy alakult. En meg azt irtam, hogy amikor csinalna kivanom, hogy kapjak el erte. Mi ezzel a baj?
-
válasz
Micsurin #333440 üzenetére
Nem mentem utána… elengedtem, ráadásul nem is elsőre vettem észre, hanem második télen, mikor épp mosogattam a felniket és szereltem át, ha gumissal csináltatom a cserét sose veszem észre. Max egy 100-assal húztak le, 2 felni javítás + két jobb gumi.
Elektromos autóknál a töltőkábeleket szokták megdurrantani… pl sima dc kábelt nem adnak, aztán ha épp kell, akkor pikk pakk kifizetsz 40-60e Ft-ot.
Én is ha nagyon alkudoztak volna az I3 eladáskor ezeket húztam volna le, hogy akkor az nincs vegyen magának. No meg a dupla felni szettet ugye. -
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Nincs nagy játéktér egyik embernél se... szóval csodák nincsenek.
Max itt az a kérdés kiben bízol jobban... illetve mennyire látod, mit hoz be... mert ha nem látod ugye ott a tekerés meg a maszatolás bőven benne, abból van az extra profit, nincs itt semmi kérdés.
Legyen itt az én sztorim példának, nem kell messze menni:
I3, holland bidelős oldal, egy barátom hozott be pár autót eladni magának egy cégen keresztül, mivel tényleg jó barát, mondom hajrá, ő levadászta nekem az autót (folyamatosan küldte mik vannak és én meg mondtam mennyi a max amíg mehet a bid), majd a "megnyert" autót Bp-i cég behozta nekem, mert adott feltételeknek megfelelő cég kell ugye mögé. Megvolt a jutalék, megvolt minden előre beszélve, ezekben semmi nem is tért el - kifizettem mindent, szépen hazahozták.
Bideléskor gumi profilmélység nem volt feltüntetve a leírásba, de nem is foglalkoztam vele, hiszen alapból én már vettem másik felnit, gumikat, ahogy kiderült, hogy okos a bid... és télit is tudtam, hogy újat akarok. Így ez nem zavart, mert a gumi úgy is ment volna eladásra, vagy levesbe... majd volt meglepetés, mikor a kopottak helyére felkerült a téli szett, hogy a felnikben más volt a gyártási ország logó... német és magyar felnik vegyesen... holland autón.
Szóval szépen valaki útközben a szállító vagy az importőr lecserélt 2 felnit/gumistól, szerencsére ugye egy tengelyen, mert kétszéles volt a felni 5J és 5,5J.
Karcosak is voltak, vélhetően az is lehet, hogy csak a felni sérülés miatt lett a csere... sose hasonlítottam össze teljesen melyiken volt mennyi sérülés, valamennyi volt a bidelősön is, az volt a téli szettem, csak az S-es felnire koncentráltam.
Szóval így lehet pénzt csinálni igazán, a jutalékon nincs nagy mozgás, mert ha sokat kér, egyszerűen nem lesz vevő, elmész máshoz.
Illetve ugye a felelősségvállalás ami lehet más... hogy tényleg át tudja nézni, ért-e hozzá és ha valami nagyobb gubanc van, akkor nem hozza el, mert nem akarja tartani a hátát miatta.
A Teslát ezért vettem itthon, garisan, mert mindegyik Teslát behozó javasolt ember, nekem nem volt teljesen százas, hiába a sok ajnározó arra a két Pest megyei cégre, egyik se tudott még csak ajánlatot se hozni a kért paraméterekre, záros időn belül - 1,5-2 hetet vártam. -
dellfanboy
őstag
válasz
Micsurin #333433 üzenetére
mi az ami szóba jöhet és mindenkinek megéri.
jah persze még ő spórol neked mi?talán a legutolsó roadmovie-ban kockáztam ki, hogy keresett egy octaviat vevőnek, ott volt az autón az ára asszem 19450 v 19950eur. szóval kb 20k eur, ez alsóhangon 8 milla
itthon az ugyanilyen évjaratu octik asszem 6.7-től indultak... -
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Egy barátomnak hozott be egy S6-ost vagy öt éve. Az autót neked kell kinézned. Címenként akkor 30eHUF-ot kért és amit az árból lealkudott az az övé, plusz a hazaszállítás és forgalombahelyezés. Azt néztük, h rohadtul nem érte meg, de elenben tényleg egy csont nélküli autót kapott.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #333429 üzenetére
Olyan amugy, semmi tobb. (Pl. Az anno kijaros a3-rol beszelt regebbi videokban, h ennyi meg annyi benne a meter(400k korul asszem), de semmi baja, p-rendszammal jarkalt. Aztan egy kesobbi videoban, amikor felcsapodott a gepteto a siroccobal, akkor visszaul az a3-ba, ami mar a fia hasznal es kapott rendszamot, majd meglelo fordulat: valami 250k van benne ora szerint...
de tobben jartak mar nala es a kinalt porteka egy atlag nepper szintjet hozta )
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
Micsurin #333351 üzenetére
Nem, az eredetvizsgának mégkevesebb értelme van.
Volt olyan hogy én ottmaradtam a kocsival, amig leendő gazdi elment pénzt felvenni én eleve azért voltam ott, mert én ismerem ezeket a kocsikat, aztán jön ki az eredetvizsgás gyerek a függöny mögül hogy hol van ezen az alvázszám, én mutogattam meg neki az összes matricát hogy hol vannak a szupertitkos vizsgálaton. és hát, azóta se értenek jobban hozzá.
-
válasz
Micsurin #333214 üzenetére
Euro4-nél még nem volt kötelező felszerelés a DPF, csak a koromkibocsátást kellett tudnia Euro4-es szinten (2006-os dízel Vectrámban gyárilag nem volt, apám 2008-as Corsájában szintén gyárilag nem volt. Hmmm.)
Venni bele egy bontott, gyári, de DPF nélküli kipufogószakaszt, hogy ne legyen feltűnő a friss cső? Aztán új szoftver. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #333195 üzenetére
Az lehet a kókadó turbódtól is. Oké, hogy porlasztás van/jó de ha a turbó nem szállít elég levegőt akkor a tökéletlen égés miatt nagyon fog kormolni úgy meg pikk-pakk televeri a DPF-ed.
Illetve nekem a Passaton (szintén EU4+DPF) a megszorult EGR miatt tolta tele korommal.
-
7Sony7
addikt
válasz
Micsurin #333207 üzenetére
Hááát. Ne tegyél bele agresszív vegyszert. Én felengedtem mosogatószeres meleg vízzel, (az alját gumikesztűvel bekötöd) lötyögtettem valameddig, aztán kiborítottam (műanyag ládába). Azután ellenoldalról (tehát nem a motor felől) slaggal nyomattam, többször kicsiket, egészen addig, míg már nem jött "téglapor". Ezután meg kéne szárítani, (kompresszor, hajszárító, nemtom) aztán mehet vissza a kocsira. De csak ha van kéznél hibakód nullázó, mert a víz miatt azt fogja érzékelni a kocsi, hogy el van dugulva. Elindulni vele, hadd regeneráljon, és ha kész (valószínűleg ) meg kell mondani a computernek, hogy kicserélted a dpf-et. Ha nem megy, akkor kényszer regen. De ehhez is kell kütyü.
-
7Sony7
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kuponkunyeráló
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Sorozatok
- Ingatlanos topic!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Autós topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Samsung Z Flip6 12/256GB, Kártyafüggetlen, Szép állapot, Garanciával!
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Beszámítás! Lenovo Legion 5 gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 256GB SSD 1TB HDD GTX 1650Ti 4GB W10
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest