Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsozsa74

    őstag

    válasz v2 #1655 üzenetére

    Na én abszolút nem kezedenék bele ebbe a melyik jobb fizika témába (pont ugyanannyira élvezem magam részéről mindkettőt), csak a VR-t akartam írni, hogy zsír ugyanolyan jól néz ki nálam.

    Azt meg nem fogja tudni a játék, hogy mondjuk te fékeztél túl korán vagy esetleg csak féktesztelted a mögötted lévőt és azért ment beléd. Ezért van kitalálva, hogy ha kontakt van, mindkét fél részesül az áldásból. Így majd mindenki óvatosabb lesz. Egyébként iRacing oldalán nagyon szépen kifejtik, hogy miért jó ez a rendszer, persze azt nem tudom, hogy az LMU pont ugyanazt vette-e át, de valamit muszáj volt csinálni.

    Én a rajtokkal szoptam néha. Mert nem figyeltem egy-egy pillanatra és a rolling start felvezetésénél lemaradtam, írta, hogy fogjam meg őket, de ehhez már rohadt gyorsan kellett menni, aztán gyorsan visszalassulni, szólval kaptam egy jó áthajtásost az "erratic driving" miatt. De igaziból én voltam a fax, az elejétől figyelni kell és reagálni.

Új hozzászólás Aktív témák