Hirdetés

  • Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked

    ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

Új hozzászólás Aktív témák

  • bagand1

    csendes tag

    Már épp dicsekedni akartam, hogy a 02.13-án holland postával feladott csomagom (TinyDeal-től) gyorsan és zökkenőmentesen megérkezik, erre mi történik: elakad a belföldi kézbesítésnél:

    DÁTUM INFORMÁCIÓK
    2015.02.20
    00:13 NLAMSA(NETHERLANDS (
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad
    2015.02.20
    10:05 NLAMSA(NETHERLANDS (
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad
    2015.02.24
    13:28
    Küldemény információ:
    Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
    2015.02.27
    03:12
    Küldemény információ:
    Kézbesítésre továbbítva / Forwarded for delivery

    Eddig max 1 munkanappal a kézbesítésre továbbítás után megjött a cucc vagy a postai értesítő, de most semmi. Beszéltem az ügyfélszolgálattal,ott azt mondták, hogy az utolsó amit látnak annyi, hogy a Bp. 62. sz. postára lett a csomag elküldve a központból (oda szoktam mindig megkapni), de azt már nem látják, hogy most mi van a cuccal, mert "megszakadt a kapcsolat a központ és a kézbesítő hivatal között".
    Aztán elkérték az adataimat, telefonszámot és legkésőbb holnapra visszahívást ígértek.
    Ami a vicc, hogy a hölgy már el is kezdte sorolni, hogy ha "nemleges" a válasz, akkor kerestetést kell indítanom, és ha eltűnt a csomag, akkor majd ki, mikor és hogyan igényelhet kártérítést.
    Amikor erre annyit kérdeztem, hogy de azért van ugye még esély arra, hogy meglesz a csomag a postán, akkor rögtön védekezett, hogy ő nem állította, hogy eltűnt, csak tájékoztatott a lehetőségekről.

    Na, nincs jó érzésem, félek, hogy rutinból mondta már a hölgy a dolgokat, mert ő már tapasztalatból sejti, hogy ugrott a csomag.
    Eddig ilyen nem volt, gyanús az egész.
    Az meg mondjuk gázos. hogy gondolom a TD nulla értékkel adta fel a csomagot, így ők kártérítést nem tudnak majd igényelni, amiről lemondhatnának a részemre (ahogy az ügyfsz. mondta). Ez meg azért gond, mert ez egy garanciális javításból visszaküldött készülék, tehát itt most nem véd a Paypal. Szóval, ha ugrott a csomag, akkor lesz egy jó kis köröm a TinyDeal-lel.
    Ha valakinek van tapasztalata hasonló ügyben, vagy meglett a csomagja ennyi nap után, örülök a biztató soroknak. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák