Új hozzászólás Aktív témák
-
m4rk.89
aktív tag
válasz
DigitXT #5944 üzenetére
Igen, kérdeztem Futurerben, de azt mondták nem lehet rajta állítani sajnos
Hasít amúgy a roller, de ugye ahogy merül, úgy mindegyik veszít a dinamikusságából, hogy ne ölje az akksit. --> Ezért lenne jó valami olyan ami nettó tudja a 40 km/h-t legalább. Spanom amúgy rendelt WideWheel 2020 PRO-t, megnézzük az hozza-e leírtakat.
-
kozmy
őstag
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy/most már itt Győrben legalábbis, teljesen korrektek a rollerrel, az autósok, mondjuk 10 ből 9, átengednek, mégha csak állok is a járdán, figyelnek...ellenben a kerékpárosoknál rosszabb az arány..nem ritka pl. hogy szembe megy kerékpárúton a haladási iránnyal, és elvárja hogy én térjek ki a járda részre. Ugye ilyenkor látszik, hogy bringához nem kell semmi papír, szemben az autóssal. Aztán volt olyan hogy hátulról elgombázott, el kellett dobnom a rollert, annyit se mondott bocs, vissza se nézett. Múltkor meg egy nenne jött szembe kétsávos bicikliúton, mindegyikünk a sávjában, mikor mellém ért elkezdett átkozódni, pontosan nem értettem, de a számára furcsa jármű bosszanthatta fel:-)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5879 üzenetére
upsz nem értek hozzá csak mondta barátnőm ott felejtette az udvaron és látta a kijelzőnél a bajt hogy beázott gondoltam egy próbát megér vga-nál ismerős a forrasztásnál lévő kisebb hibát néha ki lehet "sütni" ujraolvada forrasztgatás helyett. Remélem nem csak átmeneti siker xD.
Meg xaomi hasonló problémát videót is láttam hogy a bekapcsoló gombnál beázhat és a tulaj szétkapja az elemnél levakarja a salakot és újraforrasztja.
Bár én nem láttam szemmel látható ázást rajta. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5866 üzenetére
Csak azért írtam le a plusz "zavaró tènyezöket" hogy tisztázzam.😄
Nekem minden esetben ha kocsiba ülök 1. Dolog: telefon pàrosít kihangosítóval, telefon elrak táskába.
Rolleren szintén. Táskába a telefon hátamon.se fülhallgató se semmi. Ne zavarjon semmi az észlelésben.Goodspeed: még nem tudom. Annyi biztos hogy kapott, de müködőtt mert ott pörgött a betonon mikor leestem róla és meg se állt. (Tempomatot sose kapcsolok)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5863 üzenetére
Azért sok az elmebajos sofőr is 30-as táblánál 100-al elhúz még a féklámpáját se látod csak egy suhanást. Elsőbség adás az luxus minek megállni stoptáblánáll erre nem járnak sokan.
A busz mögül 80al ellőzni városban soroljam még.
Ha audival van a kopasz az neki azt jelenti nem városba van még a rendőrség előtt is elhúz 100-al. -
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5861 üzenetére
A többségre gondoltam. Sok sok jó kivétel van szerencsére. Szerintem az autósnak és gyalogosnak ugyanannyi joga van a biztonságos közlekedéshez. A gyalogosoknál sem szeretem az a típust aki azt hiszi, hogy övé a világ és még szét sem néz a zebrán. Az biztos, hogy az e-rollerek megjelenésével ismét változik a közlekedési kultúra.
-
devil-k
nagyúr
válasz
DigitXT #5859 üzenetére
Nagyon észnél kell lenni minden közlekedési eszközzel (bicikli, roller, e-roller stb.), mert a magyar autósok többsége egy mocskos bunkó. Sajnos, idehaza a vezetési morál és stílus annyira legalja és visszataszító, hogy ilyen még a Földön biztos nincs, mint Magyarországon. A legtöbb autósban nincs se empátia, se türelem, de legalább a kreszt sem ismeri és az autót is csak "farokhosszabbításra" használja...
Elég ez a cikket is elolvasni, a hideg kiráz tőle, hogy milyenek az emberek.
"Egy órával azelőtt is megbüntették a ceglédi ámokfutót, hogy halálra gázolt egy kamaszlányt" -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5856 üzenetére
Bicikliút vörössel felfestve mögötte zebra. Úgy értettem. Ott meg nem kell leszállni. De ha toltam volna akkor is átmegy rajtam a suttyója.
Nehezebb roller nagyobbat vág a kasztnijába legalább.
Poén hogy nem pörögtem. Lelassítottam. Story annyi: odaértem a bicikliúton a keresztezödéshez, jobbranéz semmi lassít 20ra twowwal...ballra semmi, gurulok át erre a szemem sark!bol látom hogy nagy sebességgel ballrol jön a kocsi. Fékeztem a rollerrel, elsodorta a kocsi alólam, én úgy estem hogy a bal lábam a hátsó kerékhez, és fékezés nélkül átment rajtam...ennyi. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5637 üzenetére
Valójában jóval banálisabb volt a hiba.
Ragasztópisztolyból nyomtam
rá, hogy ne mozogjon a NYÁK, és hát mit csinál a motor hegymenetben?
Melegszik. Ragasztó lecsöppent, megkötött rossz helyen majd leverte a
Hall szenzor lábát. Javítani triviális, szétszedni a k. motort nem. Nagyon
megszorult a csapágy, feszegetés közben ferdén indulhatott meg... Ehh!Ui: lett volna valami hőálló taknyom most is működne a tuning motor.
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5788 üzenetére
Én is egyre többször futok bele ilyen szituba
(nem rollerrel hanem bringával és kocsival...)
Megszokásból közlekednek. Kedvencem legutóbb egy néni volt aki balra nézett és jobbra tekerte a kormányt, pont rám... (neki csak fejreállított háromszöge volt és én jöttem a főúton, neki jobbról)A régi autós oktatóm szavai jutnak mindig eszembe miután egy csücskös szituból épp sikerült kijönnünk (anno mikor a jogsit csináltam). Szerintem le is izzadt, de korrektül megtartotta a hidegvérét. Csak annyit mondott, hogy ok, hogy elsőbbségem volt, de a sírkövemre nem írják rá, hogy nekünk volt igazunk
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5781 üzenetére
megnéztem a vid-et, a zene stíl
(a helyet nem ismerem, táblát nem látok nem tudom, hogy kinek lett volna elsőbbsége, de ügyes voltál ahogy reflexből kikerülted)
az meg, hogy ebből a cuccból ezt hozod ki...
könyörgöm mielőtt beizzítod a másik kereket is tegyél rá egy rendes féket
(arra már nem is gondolok, hogy a váz/kormány egyes részei vajon mennyit bírnak egy nem tervezett kátyúnál vagy egyéb nem tervezett terhelésnél magasabb sebességen) -
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
Amellett, hogy nem hall lehet, hogy rádnéz de el van gondolkodva.
Vagy nem is fogja fel, hogy mit lát és mire kapcsol már oda is érsz, mert ahhoz még a kicsik is gyorsak arányaibanEgyszerűen még nincs ráállva az emberek agya (sem a gyalogosé sem a bringásé sem az autósé tán csak azé aki maga is használ ilyet).
-
pretisoft
csendes tag
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
eddig csak csendben olvastam, figyeltem a fórumot és ledolgoztam pár évnyi backlogot
egy éve hajtok én is gyengébb elektromos gépeket (qrva lime volt a kapudrog
B-L-A-C-K egy őrült de te sem vagy semmi (a motor áttekercselésed a kedvencem eddig)
de hogy a hozzászolásra reflektáljak:
nem csak az autósok, de még a gyalogosok sem vesznek észre
már 20 km/h-nál sem (nemhogy afelett)ezért közlekedem mindig úgy, hogy nem is számítok arra, hogy észrevesznek, vagy elsőbbséget adnak, de ezzel párhuzamosan a gyalogosokra meg igyekszem nem hozni rá a frászt (tudom milyen érzés mikor elhúz egy ilyen lélekvesztő az ember mellett pár centire - szerintem nem csak én mormoltam már el hasonló esetben egy q..ádat..
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5776 üzenetére
inkább, hogy 1A 6 órán keresztül
hát az úgy gázos szitu már
Elvileg a pro-m 7.5Ah lenne de hogy mit szereltek bele azt csak akkor tudom meg amikor szét kell szedni xD előbb utóbb úgyis.
De lekopogom idáig nagyon jól teljesít a hatótávval elégedett vagyok.
Legutóbb elfelejtettem munkából feltölteni és még bevitt simán 7x3km megvolt és még maradt benne mert csak 33V-n volt.
Amikor teljesen kifogyok 30-alá esik persze ilyenkor már a végét járta max 1-2km volt még benne kb de ez elég még.
Persze fárasztó mindig tölteni kell de ha elfelejtem se nagy baj majd bent pótolom akár. -
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5773 üzenetére
A 4A az nagyon jó többnyire 8-at simán elpazarol :/
A hülye eco mod is 5-6 között fogyaszt nálam. (és ugye sokra nem megy vele senki mert akkor nem 27KM/h-al haladsz hanem legjobb esetben 15km/h aztán ugyan ott leszel hatótávban xD. csak jó lassan
Esőtesztet letesztelhetted volna hogy rain proof
Kugoo in the rain
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #5767 üzenetére
Zsír!
köszi itt is a motor Hall Senzort, bele is dobtam...
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT #5758 üzenetére
Igazad van peace. Egyébként nagyon jók a posztjaid amiket korábban is olvastam az "átépítősdik" részeken...Majd ha meglesz a Dual-om akkor ha elgurul a gyógykapszulám én is dobok be posztokat képekkel...
Azért valljuk be, költséghatékkony 1 misis rollert venni és még egy misiér átépíteni... -
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5631 üzenetére
Ma nekieresztettem, pneumatikus hátsó kerékkel, 45-nél már csak
6A-t vesz fel, szóval nagyjából* ennyi volt a vége nem brutál lejtőn.
Síkon, saját erőből sajnos a 11A a limit (az is 400W), viszont így
lenne esély a dupla motorral nagyobb tempóra is. Inkább "mérnöki"
szemszögből érdekelt, mint közlekedés.Jobb gyorsulás+fékezés
azért sokat dobna rajta, nem is a 40 km/h fölötti tartomány a cél.*: GPS szerint is.
Szerk: kerék csavart majdnem elhagytam, LOL. Azért haza hozott...
Viszont a garázsban felemeltem, kihúzattam, ééés... motorhiba.
Valami rövidre záródott, egy fázis kihagy/fura hangja lett: mondtam
már, hogy túl vastag az 1.3 mm-es vezeték?Sajnos ez van.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5604 üzenetére
Ja, ja
Amúgy az M2-nél mintha lett volna róla szó, hogy már jobban bírja az esőt, de tény, hogy itt a topicban nem népszerű....
Még megvannak az eredeti Kugoo-s képeim, azon látszik, hogy elérd a lyukacsos részt addig nagyon sokat kell koptatni. Időtállóbb lenne mint a normál, csak valami monorimmel kellene megoldani...
Ez érintheti a rollerek piacát is...:
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5602 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy nem lehet külön gumit kapni. Amúgy a tömör gumi kb sosem fogy el kategória, ha valaki rendeltetésszerűen használja. A pneumatikus kerek sokkal vékonyabbak ugye, aztán az M365-ben nekem is már 800 km-em van benne. Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek. Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima
Pontosan erre gondoltam, hogy ott már akkumulátor csere lenne esélyes, ha valaki átveszi. Vagy baromira nem 74 000 Ft-os áron. Nekem, hogy lekopogjam annyira bevált az M365 - na meg mindent lehet lényegében cserélni rajta - ha majd eljön az ideje, akkumulátort cserélek. Me ami elkopik időközben azt. Az ODO meg folyamatosan nőni fog, mert kb az védve is van, meg nem is kopik el
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #5555 üzenetére
Én értem, hogy vannak ott vezetékek, csak hogy ez a bazári bóvli szar kijelzőn nem ugyan olyan a gázkar foglalata, az fix. Innentől kezdve meg hiába kötögetek ki bármit is, ha nem tudom belerakni az EYE gázkarját. Az utóbbi videón látszik is, hogy az EYE kijelzőjénél burkolt alulról is a gázkar, a "default" verziónál meg nem, ezért is tudott kiesni a mágnes....
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Nem tudom, de én biztonságba érzem magam rajta, most kapott nemrég kormány stabilizátort, ami olyan stabilan tartja a kormányt hogy 50nél se esel el ha elengeded az egyik kezed. Veszélyesnek persze veszélyes, de szerintem kb mint egy robogó. Ésszel kell használni, én is csak ott veretem ahol lehet. Erről jut eszembe tegnapelőtt komplett motorkábelt cseréltem, mert nagyon melegedett, és utána ki kellett próbálnom mit tud...
(#5436) krakki88:
A tiéden amit javítanék, az egy normális talp rész, mert felválik, vagy leragasztanám normálisan (rácsos kétoldalú ragasztó), illetve a féket lecserélném egy teljes hidraulikusra, plusz kapna normális tárcsákat.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Nekem a tempomatot is elég volt megszokni hogy leveszem de nem lassul és még mire fékezek a keresztutcánál már kicsúsztam félig
.
Szerencsére vagy megállt a kocsi vagy lehagytam de furcsa volt megszokni.Mostmár ráéreztem jóval előbbre kell gondolkozni nem megy hamar a megállás.
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT #5432 üzenetére
Bizony, ennél a teljesitménynél(plusz ugye a súlya se kevés, nem igazán emeled fel a földről és nyomod ki fél kézzel)már komoly következményei lehetnek egy ilyennek. Egyébként ha forgalomba történik akkor fogom azt lefektettem a földre, menjenek át rajta, bánom én, csak éljem túl.
Mindenesetre nekem nagyon bejön, nem hinném, hogy túl gyakori hiba lenne(bár nem ártott volna egy hibás működés gátló erre az esetre, mert egyébként érzékeli a kábel mozgatásának hatására, hogy valami gond van és letilt, csak nekem pont beragadt a csutka gáznál és utána már nem szakadt meg a kontakt, ezért le se tiltott). -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5296 üzenetére
Igen, ezek elméleti számok. Ha valakinek ECO módban, hátszele van folyamatosan, meg még masszív lejtő is (de visszafele már nem jön rajta) akkor meg lehet tenni azt a hatótávot. Csak ugye az emberek általában ritkán ilyen szerencsések, illetve visszafele is jönnek, és akkor már mindjárt szembeszél meg emelkedő
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5276 üzenetére
8.0
Ez is érdekes ez elvileg az átmérője a keréknek ugye? ami 20,32 cm
megnéztem szerintem kisebb de nem sokkal kb19,8-20-nak mértem
Amúgy pótaksiban gondolkodom ha lehetne ráraknám a kormányra és átcsatlakozok ha lemerül akkor talán van 13AHs is legalább is úgy emlékszem valahol láttam valami magyar gyártmány jófogáson árulták 50-ért.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5270 üzenetére
ez egy szar már most lemerült
Úgy van ahogy írtad ezzel max 20km-ert lehet menni -+2
(távolságot googlével lemértem 2 dimenzóban stimmel bár biztos több mert volt emelkedő rendesen )
Amúgyis sokat fogyaszt ahol az S1 6A-el megy ez 8-10 között használja :/Meg lehet hibás darabot fogtam ki mert feltölteni se lehet mindig vissza esik 41.7-re
Vagy ez az egész széria hibás kitudja de írtam nekik.Azért vicces a xaominál pont fordítva van abból a pro többet bír menni itt meg sokkal kevesebbet mitől pro nem értem
+meg ha megnézzük az újabbakat S2 S3 már hivatalosan is csökken a hatótáv csak az S1-et érdemes szerintem megvenni.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5261 üzenetére
hát amit magadnak csinálsz az biztos jobb ott nem spórolsz
meg mint egy gyári munkásra bízni minimálbérért xD
[link]az tetszik hogy nagyon jól becsomagolja
Meg jött a pro mert vettem még egyet legyen barátnőmnek is.
Feltűnt hogy nagyon lelassul lehet a kerék miatt mert tömörebbek de alig gurul folyamatos "gázt" kell adni neki ellenben az S1-el azzal simán gurulok nagyon hosszan :/ .Most megpróbálom kifúrni a kerekeit
hátha könnyebbek lesznek
-
havri1
félisten
válasz
DigitXT #5259 üzenetére
Össze tudtad forrasztani?
Én is szetszedem, kíváncsi vagyok. Nekem kB 300km van benne, és igen, az utolsó időkben látványosan keveset bírt az akksi.
Amit észrevettem, hogy friss töltés után 40.7V körül volt benne, de kicsit meghajtva hamar leesik, majd lassan visszakúszik.
Örülnék, ha házilag meg tudnám javítani, pont most van olyan idő, amikor tudnám használni -
-
Dojt
csendes tag
válasz
DigitXT #5224 üzenetére
Értem, akkor Hudorát használtan kell néznem.
Akkor már csak az a kérdés hogy Hudora Big Wheel Air vagy Razor A5 Air?
Külföldi összehasonlíó oldalakon utóbbit ajánlották, mert alacsonyabb padlós ezért könnyebb hajtani.
Magyar véleményezők pedig pont hátrányként jelölték meg az alacsony padlóját, mert nagyobb úthibáknál megakadhat, megkarcolódhat az alja... -
Dojt
csendes tag
válasz
DigitXT #5218 üzenetére
Köszi a tanácsokat.
Sajnos eddig úgy látom 2 együtt nem létezik
Ezek szerint akkor az Oxelo kiesett.
Amit ajánlottál csak elektromos van (én meg ugye hagyományosat keressek) és bőven 50 felett:
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/hudora/big-wheel-air-205-dual-brake-p373372653/Akkor ezek szerint amiket az előző hsz-emben írtam opciók közül a Razor A5 Air lenne a befutó?
A Micro Speed+-nál írt "szilikonágyas csapágyház kialakításnak köszönheti, mely segítséget nyújt a a vibráció elnyelésében és megszünteti a rázkódásból kialakuló fáradtságot" rázkódásvédelem szempontjából hogy viszonyul a levegős kerékhez? Melyik jobb? -
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5195 üzenetére
Mondtam én
Én naponta teszek meg 2x7km-ert 20perc oda 20perc vissza 27km/h legtöbbször mert sietek be kell érnem melóhelyre és mire haza érek még mindig 38V-on marad az S1.
Nyilván városi cirkálónak tervezték nem hegyi terepjáróra de nekem is akad az út közben rosszabb szakaszok amikor 11A kell hogy újra elinduljak felfele is akár vagy rossz minőségű utakon
-
BerserkGuts
addikt
válasz
DigitXT #5161 üzenetére
Nyílván nincs egyenes út ahol száguldozhatsz csőgázzal és csak 25-el mész 1órán keresztül
(25km/h )
Én megszoktam állni az átkelőnél lassítok a sarkoknál nehogy elbasszak valakit vagy engem basszanak el
Sőt erről írtam is már hogy tragikus ami az utakon van valamint brutális sebesség ez járdára szóval nagyon figyelni kellene vele.
A nagy részét azért próbáltam bicikli úton megtenni ami kb semmit nem ér mert nénikék de úgy amblok bárki aki járókelő szarik rá hogy ott jössz mert arrébb nem állna mindkét sáv kell nekik.
+Lassítás gyorsítás sokkal többet kivesz az akksiból ha megint fel kell gyorsítani.
Meg eleve 90% bőven elég ugyan azt tudja csak kevesebbet fogyaszt végsebesség ugyan az lesz de a hatótávja megnőhet.
A 80%-is megy 25-el az meg kb -2km/h csak mert 27-nél nem megy többet hosszútávon,de mint mondtam 90%-on használom munkába menet mert csak 15km-ert megyek vele de marad tartalék bőven 37-38V mindig marad a 41.9-ből.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #5163 üzenetére
Ja, igen
Amúgy az a baj, hogy nem azt írják ki hogy 120 kg-os terhelésnél (ha annyi a max) ennyi a hatótávja... hanem azt, hogy akár 30 km- ha az ember anorexia nervosában szenved...
60-65 kg-os embereket adnak meg referenciának. Miközben felnőtt rollerről van szó.
Persze ez csak egy tényező, még akkor is, ha a 100 kg teherbírású rollernél 100 kg-ra adnának meg hatótáv adatokat, mert számos dolog befolyásolja... pl múltkor volt olyan szembeszelem ,hogy bizony ECO módnál majdnem szó szerint megállt alattam.
Egyszer kipróbálom, ha ideális lesz a körülmény, tehát szélcsend, vagy hátszél, hogy gyalogos sebességgel cammogva, mennyi a hatótáv, mert úgy simán meg lehet a 30+ km is... néztem a fogyasztást ECO módban, nagyon kellemes olyankor...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #5157 üzenetére
Mondjuk legutóbb voltunk kint párommal gurulni. Ő biciklizett, én meg rollereztem.
Nem akartam kockáztatni, mivel az út vége rendesen emelkedik. Úgy számoltam,
hogy biztosan nem kell izmozni az emelkedőn, ha csak 12 km-t megyünk. Ez be
is vált, mert pedálozva + lelassulva, de felhozott az emelkedőn is, s megállás után
még 35.4V-ra visszakúszott. Szóval el tudom képzelni, hogy 15 km fölött is tudna,
ezzel az új akksival (a régi, ami eltört csak 7km-t tudott): sík úton 6A-t zabál, félig
üres akkuval, 24 km/h-t tartva. Tehát a 6 Ah kapacitással egy óráig lehetne nyúzni.
Elméletileg nem lehetetlen 25 km hatótáv, DE ezzel szkeptikus vagyok: csőgázon
amikor 11A-eket is képes berántani (gyorsul, vagy emelkedik) elméletben se bírná.Max. még egy akksival. Ha meg 15A-es a vezérlő, akkor meg aztán pláne.
A Pro előnyben van, mert 7.5Ah az akkupakk, viszont kicsit agresszívebb a motor.Szerk: az első 3.8 km-t meg se érezte (40V), mert az eleje lejtős: még töltött is.
-
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #5081 üzenetére
Akkor Zero 8 beszámoló: jófogás apróhirdetés útján találtam. Ha jól emlékszem 165 volt akkor a kisebb, és 180 a nagyobb aksis változat, én ezt vettem. Papírt kaptam a vásárlásról, amin az is rajta volt, hogy fél évig hova lehet vinni előzetes egyeztetés után, ha probléma lenne vele (kerékpár üzlet). Facebook-on is fent van az eladó és roller csoport tagja is. Asszem 1500 pénzért töltöttek slimet a kerékpár üzletben a kerékbe. Ott is voltak kiállítva Zerok... Talán helyben is lehet vásárolni, de erre nem vennék mérget.
Hangsúlyozom, nincs korábbi rolleres tapasztalatom, összehasonlítása alapom, de úgy tűnik a levegős első kerék, és a valóban működő hátsó rugózás működik, de macskakövön ez is szétráz, és a nagyobb akadályok előtt ajánlatos lassítani legalább. El se tudom képzelni milyen lehet egy teljesen rugózás nélküli roller vagy ha csak jelképes, nagyon vékony, tömör kerekekkel, de lehet nem is akarom...
Gyorsulása nagyon jó, végsebessége az én 95 kilómmal 30-35km/h, hatótávolsága kb 25-30km. Talán, ha 2x töltöttem eddig az akkut...
Robosztusabb, szélesebb a roller, ahogy a fellépője is (van rajta 2 csúszásgátló csík), szóval én nem mondanám rá, hogy pálcika, vagy hogy szoktátok nevezni a kis pöcsköszörűket.Súlyra sem túl könnyű, 17kg. Lépcsőzni nem túl kellemes vele.
Hiányosságokat tekintve ami feltűnt kezdetektől fogva, hogy a két menetes alkatrész amivel vízszintes állapotban rögzítem a kormányt, rendszeresen kilazul. Illetve amikor a töltőt rádugom, akkor pukkan egyet akkor is ha nincs bedugva 220-ba... Ja, meg az is megijesztett, hogy feltöltés és pár km használat után, gáz adásnál a kijelzőn visszaugrik nagyon a töltöttség jelző, de úgy hallottam más tulajtól, hogy ez normális, mert nem töltöttséget, hanem feszültséget jelez... Fékhatás nagyobb sebességnél hatásosabb, gondolom az elektromos fék miatt, kisebb sebességnél kevésbé mint ahogy azt elvárnám, vagy lehet állítani kellene rajta, mert dobfékes a hátsó kerék, szóval akár még működhetne is jobban azt hiszem.. Ja, a csavarok jó részét a vásárlás után nekem kellett meghúzni, pl a motoron is, mert nem voltak meghúzva... Ez azért megdöbbentő volt, és nem is mondta senki előtte.. szerencsére szerszám jár hozzá. Feltöltési ideje nem tudom pontosan mennyi, annyira nem figyeltem, de szerintem megvan 8 óra.
Kb. ennyiről tudok beszámolni egyelőre ennyi tapasztalat után. -
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #5077 üzenetére
Akkor itt én vagyok az első ember azt hiszem
igaz túl sokat még nem mentem vele.
Igen, jó lenne ha nagyobb lenne a hazai választék, mert kicsit unalmas a 100-200 ezres szegmensben mindig csak a kugoo-ról, xiaomi-ról hallani mint ajánlott márka, holott ennél sokkal több minőségibb roller van a piacon, csak lehet hogy nem a sarki üzletből. -
haruspex
aktív tag
válasz
DigitXT #5047 üzenetére
Persze, biztosan jobb, a motoros, de ahogy elképzeltem, hogy egy xiaomit rángatok fel egy régi vonatra, nem tűnik vonzónak... A kugoo-t nem láttam még élőben. Tudok zuhanyozni a munkahelyen, meg reggel hátra járok, azzal nem lesz gond...
Láma vagyok rákereshettem volna itt is a razorra.
Néztem máshol is az A5-ről tapasztalatokat, és arra panaszkodnak, hogy kicsit alacsony, könnyen leül, és nem a legkönnyebb hajtani.
-
#07746304
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- DJI Air 2s drón szett megkímélt állapotban, kofferrel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- Apple iPhone 13 128GB / Kártyafüggetlen 1ÉV GARANCIÁVAL
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest