- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz jozsi252 #9351 üzenetére
hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával"
Amikor kipróbáltam az előző Dualtronját, "épp csak 6 kW"-ot vettem ki az
akkuból nyélre, de kb. 50 méteres gumicsíkot húzott az első kerék úgy is,
magyarán, ha kanyarban nyelezed, akkorát fetrengsz, hogy öröm nézni.Nyilván ez is egy "szakma", biztosan meg lehet vele tanulni közlekedni.
Érvényesülni? Nagyjából a közúton, sávot foglalva az autók közt, máshova
nem sok értelme van ekkora teljesítménynek. Bicikliút? Járda? Felejtős.
Nyilván visszafogva a lovakat azért bicikliúton el lehet szöttyögni, de ennyi.folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert
Én ezt simán el tudom képzelni, hiszen én pl. munkába járok*, s ahol épp
az út engedi, ott a 40-es utazót tartom... Amikor lemegyek a közútra, oda
simán jó lenne az az 50-60. Úgy talán nem akarnának feleslegesen előzni.fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Alatta is. Gondolom ismeretlen helyen nem kell látatlanban megereszteni,
de ahol kis túlzással az összes kátyú előre köszön, ott már beleférhet.*: ergo nem a tájat nézegetem, hanem haladok hatékonyan, és "olcsón"...
Lehet, hogy ha nagyobb kereket kap a vas, meglesz a közúton az 50-60?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest