Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Hieronymus #31871 üzenetére

    Azt gondolom 40-60 Nm körül körül lehet a belépőszintű rollerek nyomatéka.
    Én azokkal az adatokkal dolgozok, amit a gyártók megadnak.

    +-------------------------+---------+----------+--------+
    | termek | powerno | powermax | torque |
    +-------------------------+---------+----------+--------+
    | Kugoo S1 Pro | 350 | NULL | 12.8 |
    | Kugoo S1 | 350 | NULL | 13.3 |
    | Kugoo S3 Pro | 350 | NULL | 13.3 |
    | Ducati PRO-I EVO | 350 | 500 | 15.0 |
    | Xiaomi M365 | 250 | 500 | 16.0 |
    | SoFlow SOX | 350 | 600 | 16.0 |
    | Kugoo S4 | 350 | NULL | 16.6 |
    | Ducati PRO-I EVO MAX SR | 350 | 500 | 17.0 |
    | Ducati PRO-III | 350 | 515 | 18.9 |
    | Ducati PRO-II Plus | 350 | 515 | 18.9 |
    | Kugoo S1 Max | 350 | NULL | 19.0 |
    | Ducati PRO-II Evo AS | 350 | 515 | 19.9 |
    | Ducati CITY CROSS-E UP | 350 | 600 | 20.0 |
    | Ausom GX1 | 500 | NULL | 20.0 |
    | OKAI Neon Lite | 300 | 600 | 20.0 |
    | OKAI Neon II | 300 | 600 | 21.0 |
    stb.

    A Xiaomi M365 az nagyjából azonos paraméterekkel rendelkezik a Xiaomi 1S rollerrel (ezt napi szinten használom), 16 Nm-t adnak meg nála. Ezt S, azaz Sport mód helyett D, azaz Drive módban használom, mert az S túl erős. Ennél 16 Nm-t adtak meg.
    Illetve volt még Okai Neon Lite aminek 20 Nm a forgató nyomatéka, és tényleg érezhetően erősebb volt. Lomhábban indult, de emelkedőknek felfelé jobban tartotta a tempót, és jobban gyorsult felfelé menet.

    Léteznek a fentieknél lényegesen gyengébb, belvárosi ingázó rollerek, így a 10 Nm reális adatnak tűnik.

    100 Nm-t pedig a Kaabo Wolf King GTR-nél olvasni.

    40 Nm a 400.000 Ft-os, speciális fogaskerekes áttétellel rendelkező Navee S65.

    60 Nm pedig a 700-800k-ba kerülő OKAI Panther (más néven OKAI ES800).
    Motor: 750W Nominal, Dual motor MAX 3000W, 60Nm Torque, 51V

    "Belépőszint"-től ezek azért rohadt messze vannak.

Új hozzászólás Aktív témák