Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
vallas
őstag
válasz
parandroid #322292 üzenetére
-
Fall-N
veterán
válasz
ballazol #322295 üzenetére
Nem sok a 44 év. A terembe ahová járok jár két ismerősöm is, akik 70+ évesek. Mindkettő eléggé fitt. Az egyik világ életében sportolt (kondi+ kosárlabda), másik csak viszonylag későn, pár éve kezdte el, de elég sokat fejlődött.
Én 39 éves lettem múlt hónapban, de egyáltalán nem érzem, hogy gyengülnék. 14 évesen kezdtem el kondizni, 24 éves koromban voltam a csúcson (akkor mellette ment az erőemelés is), ahhoz képest még most is mennek ugyanúgy a súlyok. A tavalyi sérülés miatt még óvatosan edzek, de a héten már elég nagy súlyokat mozgattam meg. Időnként érzékeny még a csuklóm, de azt mondják az "okosok" (értsd edzők, orvosok), hogy a mozgás hatására a vérkeringés élénkül és előbb gyógyul az adott testrész.
Viszont a fájós térd és a futás nem tudom mennyire jó kombináció. Lehet inkább óvatosan kellene gyurmázni lábra és ha elmúlt a fájdalom, utána óvatosan visszavezetni a futást. Azt szokták ajánlani, hogy úgy szabad terhelni az adott testrészt, hogy 10-es skálán 5-ös fájdalomig szabad kábé terhelni. De érzi amúgy is az ember, ami már nagyon kellemetlen/fájdalmas. De érdemes megkérdezni valakit aki ért hozzá, hogyan lehetne rehabolni a térdet.
-
ballazol
senior tag
válasz
parandroid #322068 üzenetére
én meg covid után újra visszatértem január 1-től a konditerembe
fáj is a térdem a futópadtól...
már 3. hete szenvedek vele, nem tudom, lehet a heti 3*5km padon + a súlyzózás már sok 44 évesen...
fakk
ja! meg már a munkahelyen összejön délután 2-fél 3-ig a 13.000 lépés... -
-
vallas
őstag
Na meg volt az első kis gravelezős kinti tekerés....
Az új nyeregcsövem az becsúszik, kell rá carbon pasta...
sok volt az 5 bar, megyek lejjebb...
szokni kell a 1x-t : a 3-s és négyes legkisebb között kéne valami jobb átmenet, majd megnézem cserélhető e egyáltalán....
valószínűleg fékbetétet kell cserélnem, mert amikor rendesen fog a fék, akkor durván nyikorog.... lehet Parandroid elüvegelte a betétet múltkor, mert kb ő ment vele utoljáraés pár kép az alis állítható garmin tartóról...
[link] lehet hogy vi-s, de nálam működik...
-
f_sanyee
senior tag
válasz
nepszter1 #322235 üzenetére
Van rá mód, de sztem kint, forgalomban nem lehet ezt rendesen csinálni... folyamatosan nézegetni a mini órádon a wattokat és a hr-t.. + olyan helyet találni ahol nem zavar semmi. Ha nagyon intervalt akarsz nyomni, nyáron is működik a görgő és heti 1-nél többet nem is nagyon kell egy amatőrnek sztem,a többi napon meg élvezed a tekerést
. Computer jó lehet ha navigálni akarsz rendes térképpel, wattmérő esetleg az erőt beosztani vagy szereted a számokat.
-
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #322287 üzenetére
“Ilyenkor egyébként olyan közel szoktam menni, hogy majdnem összeér a két gumi, persze ezt mindenkivel nem játszom el, csak akit jól ismerek.”
Ez egy nagy igazsag. Engem elegge zavar ha valaki elottem megy, es nem latom az utat magam elott es ra vagyok hagyatkozva, ha meg kimarad 1-2 utem, rafutsz a nyakara, ra kell fekezni, nem jo, nem jo, szokni kell…
-
lsebestyen
addikt
Fultonnak jöttem egy kis számmisztikával: adott egy 2.5km-es domb, kereken 4% átlagmeredekség, szél mindkét esetben elég hasonló a log alapján, 1mp különbség van a két menés között (5:31 és 5:30), súlyra nagyjából ugyanannyi lehettem. Az elsőhöz 350W kellett, amit ma mentem 398W. Különbség annyi, hogy az elsőnél ment előttem egy velem egymagas sporttárs, az utolsó 500 métert mentem saját zsíron.
Illetve remélem ennyi az oka és nem az új bicó ennyivel lassabb.
Na ezért van rápörögve manapság mindenki az aerora, mert amatőr szinten is fel lehet veretni egy 4%-os emelkedőn 28-cal, ahol még mindig sokat számít a légellenállás. Ilyenkor egyébként olyan közel szoktam menni, hogy majdnem összeér a két gumi, persze ezt mindenkivel nem játszom el, csak akit jól ismerek.
-
semmiho
tag
Mótvá?
Elgurigázták Specinél a gyogyikát: 991 gramm. Mérve, szeleppel, felniszalaggal. Kerékszett. Montis...
https://www.pinkbike.com/news/first-ride-rovals-control-world-cup-wheelset-uses-carbon-spokes-and-weighs-only-991-grams.html
-
fulton
addikt
válasz
parandroid #322283 üzenetére
-
Friczy
senior tag
válasz
parandroid #322280 üzenetére
Lehet annak is előnye, pl. ha valakinek több biciklije van, elég egy tükröt venni.
-
arcitec
addikt
válasz
parandroid #322280 üzenetére
Megnézted a linken lévő infót? [link]
Nem vagyunk egyformák, neki ez vált be.
Na ügye és az sem semmi amit ment, mendegélt ...Azért a RAAM-on 3-iknak lenni
pláne ilyen pillantóval ... -
parandroid
félisten
válasz
arcitec #322278 üzenetére
Ennek legalább tényleg van értelme. Én nem használnám, de van értelme. De az a boton lógó verzió az továbbra is valami véletlenül korábbra hozott április elsejei vicceskedős cucc lehet csak.
Khelben: Magával a tükörrel semmi gond nincs, tökre megértem, hogy valaki szereti. Van az a vrzió is, ami a koskormány szárvégi dugózásához kerül, az is tök praktikus (szerk.: közben látom, ezt említetted te is). Bár én továbbra sem érzek rá késztetést. De hogy sisakról lógassunk le egy botot, és annak a végére tegyünk tükröt, mint egy nagyon sportos cserebogár…
p
-
attiss66
senior tag
Hú, ezen ma felbaxtam az idegrendszerem.
A Connex808 láncot leszedtem, hogy olajozom/még nincs wax/.
Kiáztattam benzinben, letakarítottam a lánckeréksort, első lánckerekeket stb. Miután megszáradt a lánc, tenném rá a patentszemet és ezt látom. Már ez a szétszedett lánc.Ahol van az a kis fém henger az egyik oldalon, az volt kötésben a lánccal, a másik, ahol nincs az a kis fémhenger, ott volt az egyik patentszem.Az mozgott jobbra -balra, az tűnt fel, hogy ott valami gubanc van. Nézem az üvegben, amiben mostam benzinben a láncot és a patentszemeket, hogy nem esett e abba. De utána gondolkodtam, hogy az nem eshet le, ha kötésben van a lánccal.
Próbáltam feszengetni, a kiszedett láncszemekből a kis fémhengert, de nem tudtam kiszedni. Tehát két verzió van, a szerelő/merthogy ő szedte ki a láncszemeket/ vagy kiejtette szétszedésnél azt a kis hengert, vagy az első 120 km-en eltört volna a hajtástól?( az utóbbit nem gondolnám...de lehet?!
). Tehát akkor "kifelejtette" azt a kis hengerbiszbaszt? Mi lett volna, ha nem veszem észre? Na én kiszedtem egy oridzsi szemet a tartalék láncszemekből két hengerrel és beépítettem, most rendben van.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Csápájev #322247 üzenetére
Cateye BM45 van mindkét bringámon, sisakra azért nem tennék ilyet (meg úgy általában semmit, amit egy ütközés belenyomna a fejembe).
(aki röhög a tükrön, annak csak javasolni tudom, hogy próbálja ki. A radar után a második olyan cucc, ami nélkül nem indulnék el országúton)
-
arcitec
addikt
válasz
parandroid #322255 üzenetére
Ezt most nagyon benézted ám!
Mert tudok olyat is aki a RAAM-on ment végig ilyen pillantóval. Nem nevezném "csúnyának" .
[link] Szóval csak óvatosan az agarakkal.
-
mauimagic
senior tag
válasz
chubby2o6 #322254 üzenetére
Feltételezem, hogy nem lower leg service-ről repkedtek az árak, hanem teljes szervizes, csillapítással együtt. A linkelt cucc az lower leg+air chamber service-re van.
Megnézve a rókám robbantott ábrás manualját, aszontam, hogy csinálja a damper service-t, akinek 6 anyja van.
Elvileg lower leg service-t jóval gyakrabban kell csinálni, nekem évi minimum 2.
Damper service-t meg évente illene...na ez az, amit a nagy többség leszar. -
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #322250 üzenetére
Múltkor kérdezted a titkos telósembört. Most csinálta meg 2x17e+posta volt. Full szerviz volt amúgy, ha hazáérek, kiderül, hogy működik e
-
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #322234 üzenetére
Az kéne még
Trükkös a geo, meg az ülés is ugye nem klasszik egyenes, hanem ilyen íveltebb body geos csoda (másolata).
Szerk. Én a földtől szoktam mérni. -
Friczy
senior tag
válasz
ZavaBalazs #322259 üzenetére
Gyanítom, hogy nem önmagában a visszapillantó tükör volt a nevetség tárgya, hanem az a hosszú szár, ami a kérdésben szerepelt.
-
fulton
addikt
Mai egy kiruccanós 107km lett.
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #322261 üzenetére
Droppert például ezért nem is szervizeltetem. Amúgy sem egy high-end cucc, plusz a felvonón rendszeresen annál fogva emelik meg a bringát. Két év szervizköltségéből veszek egy újat ha szükséges.
Mondjuk az itteni 130k HUF csak riogatni jó, a vásárlóerő paritást figyelembe véve ha minden igaz akkor ilyen 80-90k HUF-nak felel meg Magyarországon.
-
Csápájev
őstag
válasz
ZavaBalazs #322259 üzenetére
Hagyd,még nevetgél,meg várja a világ pusztulását.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZavaBalazs #322259 üzenetére
Ennek aztán ott figyel minden is a sisakján, nem csak visszapillantó.
ReFleXx...raksaksz szabály szerint talán 50 óra, de akkor én évente 8x kéne vigyem.
...amúgy meg felhasználasfüggő, én 400 óra-6e km-80e m szint-75% terep/év alatt végzek egy kisszervizt félidőben és végeztetek egy nagyot évente. Mindig azt mondják, hogy tip-top és nem nagyon kell még szivacsot sem (!) cserélni benne.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #322261 üzenetére
130ban ketto szerivze volt, nem?
Egyebkent milyen idokozonkent kell szervizelni a telot? Sok meg nincs az enyemben -
-
ReFleXx
addikt
válasz
Dark Archon #322258 üzenetére
Szinte ugyanaz a geo, csak ebbe valszeg belemegy az 50-es gumi (perpill 44-es van benne) az Endurancbe meg nem.
ZavaBalazs ,
Az biztos, labakat meg keringest cserelnek vele szivesen -
ZavaBalazs
őstag
válasz
parandroid #322255 üzenetére
jó, nem profi, csak amatőr országos bajnok (asszem? mindenesetre a topic túlnyomó részét - hogy klasszikust idézzek - rommá rakná
), de nála pl ott figyel:
-
Ez nem csak teória, tényleg botrányosan sz*r utak vannak Pest megyében. Helyedben vissza sem jöttem volna.
ReFleXx: majdnem lecsaptam rá, de szerencsére 1x-es, az nem kell
Amúgy meg:
Nem értem, kisebb a stack / reach aránya, mint az endurance gépemé. Plusz szélesebb kormány, amit talán kompenzál a rövidebb stucni.
-
6030D
őstag
válasz
stickermajom #322253 üzenetére
Félreértettem, nem a K2 tökölt (aki szétkapta), hanem a vázjavítós.
Amilyen remek vámok vannak, vehetne belőle új csillapítást.
-
Speedy007
őstag
Még egy negatívum a Cues mellet a váltókar "szét hullik" az alsó burkolat hajlik-jobbra balra mintha tejfölös dobozból lenne és az a nagy műanyag philips csavar ami a váltókaron van hogy lehesen zsírozni időként vagy a bowdent be fűzni már csak "dugóként" funkcionál nem lehet megszorÍtani kíváncsi leszek mikor hagyom el belőle (tudom anélkül is lehet használni de jobban szeretem ha van ott benne fixen mert n ehezebben talál oda utat a dzsuva)..
És hamár 20C° volt kint le cseréltem a gumikat is akár mennyire fújtam a Continentalra ár-értekben ez a legjobb defekt védet gumi és könnyebb is mint a nagy átlag. Szana szét volt már repedezve a futó élek mellett is kár érte pedig még "szőrös" volt.. Reflex csíkosat bírtam szerezni a helyi szervízből olyan áron mintha házhoz szállítással kértem volna a legolcsóbb helyről a nem reflex csíkos verziót.. Elsőnek viszolyogtam tőle mert nekem "túl csilivilinek hat" de ahogy egyre többet nézem szépen megtöri a fekete uralmat a kereken. [kép] Bár ahogy olvasgattam régebben a neten pont a reflex csíkos verziót nem érinti valamiért ha jól emlékszem a gumi oldal falán végig futó repedezések. -
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #322250 üzenetére
-
Csápájev
őstag
válasz
parandroid #322248 üzenetére
Kicsit nyugodj meg. Profi bringáson is láttam már ilyet, sokszor jól jönne,ha látnám jönnek -e mögöttem. Nem kell ezen kiakadni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #322244 üzenetére
Én azt szoktam, hogy az évi 1 (
) nagyszervizt a januári uborkaszezonra tervezem és megvárom ott helyben a javítást, sétálva egy órácskát azon a Kusturica filmbe illő telepen...újabban ki sem szerelem (csak villa, ugye).
stickermajom...én is sokallottam a 30 ezret idén a Reba-ra, úgy, hogy semmit sem kellett cserélni benne.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Dark Archon #322200 üzenetére
Pedig ez a bringa rad var.
Elvileg 9kg, az mar nem rossz.VEDDMEG VEDDMEG VEDDMEG
-
Csápájev
őstag
Visszapillantók közül ez a sisakra tehető [kép] mennyire jó megoldás szerintetek?
-
6030D
őstag
válasz
Csokicsibesz #322244 üzenetére
Nice. A mostani sztorival együtt én lehet, hogy még a közelükbe se mennék.
f4lcon:
fura volt, hogy nincs zuhany.
-
6030D
őstag
válasz
stickermajom #322242 üzenetére
Mondjuk Csokicsibesznek tavaly 80e Ft volt Csepelen, de ott szerintem nem ilyen a szerviz.
A rácsos mi, alkatrészmosó?
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #322195 üzenetére
A tagon is lecserélték a szelepsapkát, de az jó, mert fém lett a műanyag helyett.
“...a kis füzetecske viszont profizmusra hajaz.”
Két üzletük van az országban, az egyik Whistlerben, a másik egy órányira tőlünk, kizárólag teleszkóp/tag/dropper javítással és karbantartással foglalkoznak. Fotózni nem mertem, de küldtem Runnernek egy netes képet hogy akár műteni is lehetne náluk: [kép]
Tényleg profik amúgy, minőségi cuccokat használtak, szerdán adtam le és péntekre kész volt. Mondjuk meg is kérik az árát, ~130k HUF volt a kettő együtt. -
ReFleXx
addikt
Azta micsoda ido volt ma, 17-18 fokban sikerult tekerni egy 50-est
. Vegre nem hideg volt a menetszel hanem rendesen langyos/meleg. Boven eleg volt a nyari gatya, nyari mezzel, de azert felulre vettem egy hosszu alaoltozot.
-
avl
senior tag
válasz
Dark Archon #322232 üzenetére
"ott 0 ütés ér percenként, szemben a való világ félmilliójával" ...nekem is van ilyen teoriam, osztrak jobb minösegü utak vs. magyar utak, 10+ évet A-ban élva, majd utána HU-beli utakon járva ....ez utóbbiakat is felelössé teszem a #322207-ben említettért
-
válasz
Dark Archon #322236 üzenetére
napi egyszer kell beadni a pint. utána csak elindítod, és megy.
-
Alexios
veterán
válasz
Dark Archon #322236 üzenetére
Megy az otp-vel is a garmin pay. Nem kell menübe menni amúgy, hosszan nyomom az egyik gombot és egyből oda dob az óra, a jelszót mondjuk be kell írni 24 óránként.
-
"Vannak azonban dolgok, melyek egyszerűen lassabbak gombokkal, mint érintőkijelzővel, ilyen például a Garmin Pay előhívása. A hazánkban K&H és Revolut kártyákkal használható NFC-s fizetési szolgáltatáshoz külön be kell lépni a vezérlőmenübe, ott több nyomással kiválasztani a tárcát, majd a tárcsás telefonokhoz hasonló felületen bepötyögni a jelkódot a kártyánk feloldásához."
Még mindig ennyit tud a Garmin Pay? Mert akkor feleslegesen rugózom rajta OTP kártyával. -
nepszter1
addikt
Sziasztok!
Tavaly kezdtem el bringázni egy Decathlon RC 520-as kerékpárral, amelyen SPD-SL pedál van. A tekerést és a navigációt egy Fenix 7 Pro órával rögzítem. A téli szezonban beszereztem egy görgőt, amely remek edzésterveket kínál, és ezekkel kezdtem el dolgozni. Szeretném ezt a struktúrált edzést a szabadban is folytatni.
Ehhez mindenképpen szükségem van egy wattmérőre a bringára? Illetve érdemes lenne beszereznem egy kerékpáros computert is, vagy van rá mód, hogy a Fenix 7 Pro órámat használjam az edzések vezetéséhez?
-
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #322231 üzenetére
Uhh az igen. nálam 95mm, ennél több már biztos necc lenne.
-
válasz
Hasaggymeg #322216 üzenetére
Nem a görgős testtartás a kulcs szerintem, mert az ugyanaz. A különbség, hogy ott 0 ütés ér percenként, szemben a való világ félmilliójával.
-
dom1n0
senior tag
válasz
lsebestyen #322228 üzenetére
Na örülök, hogy megoldódott
Nálad most mekkora a drop az ülőpontod vs hoodson mérve?
Én holnap tervezek menni egyet, már én is rövidgatya + térd(láb)melegítővel. -
dom1n0
senior tag
válasz
Perillustris #322227 üzenetére
Jaja, bár szerintem már nagyon ropi anyag lehet, pont nézegettem hétvégén a korábbi Elitewheels szettjeimet, érzésre jóval masszívabb az anyag kocogtatásra mint ez a Newmen ami járt a Cubehoz, pedig itt "csak" 180g körül van a difi.
Bár nyilván ha nincs crash és vigyáz rá az ember, akkor nem szabadna sok bajnak történnie vele. -
lsebestyen
addikt
válasz
dom1n0 #322226 üzenetére
Newmen: szerelő havernak sikerült megjavítani a kotyogó agyat, azóta már jó pár kátyúba sikerült is stressz-tesztelni.
Mindkét csapágy cserélve lett minőségi japánra, 10k-ból megúsztam.
Én pedig a Token expandert lecseréltem a villában, azt vettem észre, hogy idővel lelazul. Watt life egy SLC 3-at használ, abban is ugyanez a Token volt, ő is panaszkodott rá. Szerintem a kidolgozása nem jó, az éleken tud csak ellentartani a villanyaknak. Kiszedtem a Roseból, ez ilyen rücsis felületű (ehhez hasonló), már lehúzáskor is sokkal masszívabbnak érződött, kicsit hosszabb is egyébként (sajnos nem mértem le, kb 10mm-rel hosszabb). A kupak csavarja is logikusabb, mint a Tokené, oké ezáltal pár grammal nehezebb is, tojom le. Illetve a stucni csavarokon nem volt alapból menetrögzítő, ezt most orvosoltam.
Ja, illetve úgy raktam össze, hogy a kormányt lejjebb tettem egy spacerrel, és a kormány fölé tettem, majd úgy húztam le a kupakot. Néztem a versenyzőknek adott Winspace bicókat, azokon szinte mind így van. De így jobban kiadja talán, mert a villanyak így túlnyúlik a stucnin egy picit. Kicsit sutábban néz ki:Vége a melónak megyek is egy kört, epic idő van ma is.
Tegnap már rövidnadrágban mentem, lábmelegítővel, sapi/fülvédő nem is kellett.
-
dom1n0
senior tag
Megjelentek szépen csöndben a Van Rysel (Decathlon) saját márkás országúti karbon kerékszettjei is.
Specifikációban nem rosszak, súlyra talán picit nehezek ehhez az árhoz mérten szerintem.
35mm -
(ex)Cat
senior tag
Nem versenyként kell rá tekinteni - én se azért megyek - pusztán csak az élvezet a lényeg benne
Nagyon vegyes a felhozatal az indulók között, szóval nem fontos az edzettség se.
Jó lesz nagyon!Bár így, hogy nem igazán esett mostanában sok lesz a tolós szakasz. (nekem legalábbis
)
-
válasz
-=RelakS=- #322208 üzenetére
+ zsocy: hajrá!
-
Friczy
senior tag
Selle Italiának is sokféle nyerge van, korábban SLR Gel Flowt használtam, aztán az kiment a divatból (abbahagyták a gyártását), akkor Man Gel Flowra váltottam (ebből egy most is van, feleségemnek meg stílszerűen Lady Gel Flow), most már ezt sem gyártják, a legutóbbi gravelre (a gyári Cube nyereg ezen nem tetszett) egy Novus Superflow Endurance [link] nyerget vettem. Ezek a típusok nekem mind beváltak (országúti és gravel bringákon).
-
dom1n0
senior tag
válasz
Hasaggymeg #322216 üzenetére
üveg vagy pohár? Azért az sem mindegy
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Dark Archon #322200 üzenetére
Én sem gondolkodnék cserén helyedben, főleg azután nem, hogy annyit nyűglődtél a mérettel...jó az a váz mindenre, a hajtást/váltást/fékezést meg lehet grevölösíteni ameddig csak akarod, ha éppen rádjön elrontani azt ami már most is jó ...az viszont, hogy ennyire más testtartás szempontjából a görgőzés vs."rendes" kerékpározás, még számomra is meglepő.
...és roppant érdekes, hisz nem is terepezésről beszélünk, ahol mondjuk érthető! 🤔
#322199mauimagic...beosztottam is valami magyaroknál volt ott, de ő nem panaszkodott a szállásra...azt viszont mondjuk említette, hogy 2 Whisky-vel kezdte reggeleit, úgy meg már aligha jelenthet gondot egy kis penész.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
Dark Archon #322212 üzenetére
Erre a szakaszra csak a traktor van kitiltva.
[link]
Ha a kerékpár is ki lenne, akkor azt másik tábla jelezné.
Ettőlfüggetlenül lehet olyan szakasz, ahol tiltva van.
A mapy.cz szokta ismerni az ilyen szakaszokat, és országúti bicajjal se tervez oda (pl 4-es fűút), de jelen esetben végig a 71-esre rajzolja az utat.
[link]
Áprilisban talán még nincs olyan nagy túrista forgalom arrafelé. -
-
zsola32
őstag
válasz
Dark Archon #322200 üzenetére
"Gondolkozom is erősen, az áprilisi Balaton-kerülésre melyik gumiszettel menjek."
én 28-as gumikkal mentem, az északi parton volt pár rázósabb útszakasz, de haladósabban lehetett vele menni. (csak kerékpárúton mentem)
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Rodzser Mór #322209 üzenetére
"ugyebár kerékpárgumihoz is használnak ilyet"
Na jó, de mindent is bekennek vele, vagy csak a felni és a külső találkozását? Ugyan az autónál nincs belső, de én úgy láttam, hogy csak a gumi peremét kenik be vékonyan. -
Rodzser Mór
senior tag
válasz
-=RelakS=- #322191 üzenetére
Azt gondolnám, hogy nem köt meg. Ezt a tulajdonságát talán le is írná a gyártó. És ugyebár kerékpárgumihoz is használnak ilyet és akkor már híre ment volna, hogy emiatt rossz lenne a cucc.
De majd kiderül, mert nem kizárt, hogy új külsőt kell vennem 1 éven belül, mert az egyik eléggé elkopott. -
avl
senior tag
válasz
Dark Archon #322203 üzenetére
"gyakorlatokat is kaptam. Csak, hát, csinálni kéne"
ennek is ez a kulcsa !!
2013-ban alig tudtam leszallni bicikliröl, gerincservet diagnosztizaltak, voltam 10 alkalmas gyogytornan, azokat a gyakorlatokat azota - azaz 12 eve - a reggelek ~95%-án csinalom = igen ritka hogy nem es nincs panaszom ..megéri -
-
ezt most csak úgy itt hagyom, mindenféle célzás nélkül.
(akit komolyan érdekel: semmi közöm sincs hozzájuk, minden infó a képek, pm-re nem válaszolok) -
válasz
mauimagic #322202 üzenetére
Lehet, hogy a te bringaméretedben komolyabban kijön a geometriai különbség. Meg nyilván nem mindegy, milyen országúti.
Bikefit volt már 2 különböző szakinál, mindkettőhöz vissza is mentem 1x. Utána személyi edzőm is volt, aki felmért és gyakorlatokat is kaptam. Csak, hát, csinálni kéne...
De egyébként cross-szal is ugyanez volt a bajom, ahányszor ott is stucnit, kormányt, külsőt cseréltem. Szóval nem a bringákban keresendő a hiba.
-
mauimagic
senior tag
válasz
Dark Archon #322200 üzenetére
Én ezekhez az izékhez nem értek, de az biztos, hogy miután az országútival mentem, fájt mindenem, az ugyanakkora gravellel (országúti gumikkal) meg kimentem volna a világból.
Mongyuk lehet a gravel hype placebo hatása...azóta szakállolajakatwaxokat nézegetek és csak cibetmacskaszaros kávét tudok meginni
Bikefit volt már? Lehet segítene. -
mauimagic
senior tag
válasz
Hasaggymeg #322198 üzenetére
Akkor engem ezzel is átb.sztak, mert ez 46/30
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest