- Azonnali fotós kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Az AMD-vel tervezi a következő generációs Xboxokat a Microsoft
- Játékra optimalizált chipkínálatot tervez a Microsoftnak az AMD
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ja, azt elfelejtettem megemlíteni a csúnya nem fejlődő opengről, hogy amúgy a dx sem fejlődött semmit már 10 éve az nvidia ray tracing próbálkozásain kívül, és nem is fog. Mindent, amire szüksége volt a fejlesztőknek, feltaláltak már. 30-40 év múlva is ugyanígy fognak kinézni a játékok. Legalábbis addig, amíg inkrementális renderelést használnak. Rendes ray tracing alapú apihoz nem lesz jó se a vk, se a dx, se az ogl, de még a mostani hardverek se. Majd a nagyon távoli jövőben, amikor a star trek féle holofedélzethez kell api, akkor majd lehet ahhoz feltalálni mindent, addig viszont minden marad a régiben. Rövid távon viszont az a fene nagy fejlődés, amit sugalmazol, nem létezik, és nem is fog. És ha mégis, azt sem a vulkan hozza majd el.
-
Pikari
veterán
Nem fogunk egyetérteni, én nem így látom.
Egyrészt: Eleve koncepcionálisan nem értek egyet azzal a megközelítéssel, amit körülírtál, mert nem hiszem azt, hogy az apit kellene ennyire kisarkallni. Ha magad elé veszel egy 100 gigás aaa "játékot", ami két és fél percig bufferelgeti a dungeonban a fákat, miközben szarabbul néz ki, mint egy dx9-es title, az nem amiatt nyújt szar élményt, hogy az api hány szálú benne, hanem azért, mert a fejlesztők fogyatékosak. Ha valahogy átírják vulkanra, akkor is szar marad, mert egyrészt ugyanilyen leszarom mentalitással fogják átírni, másrészt annyival nem lesz gyorsabb, harmadrészt így a régi hardverrel rendelkezők nem tudják majd futtatni.
Másrészt: 1 db videókártyád van 1 db monitorral, amire a renderelés végén a frame buffert kirajzolod. Emiatt - ahogy mondod is - a cpu oldali szálkezelésed lesz könnyebb, azért lesz kisebb a cpu limited, mert könnyebben és hatékonyabban threadolhatsz, de ezzel nem vagy sokkal előrébb. Nem lesz 10x annyi fps-ed. Nem nyújt nagyságrendekkel jobb teljesítményt, de jelentősen megnöveli a bonyolultságot, tehát az én véleményem szerint nincs értelme vulkant használni. Ha valaki azt mondja neked, hogy mostantól napi 10 sor krumpli helyett 100 sort kapáljál meg, és ezért cserébe 35%-al nagyobb fizetést kapsz, elvállalnád? Valahogy, amikor az informatika kerül elő, az emberek elvesztik a józan racionális ítélőképességüket, és bekajálják a marketingbullshitet.
És hogy a dx12 vagy a vk csatájából melyik kerül ki győztesen: szerintem úgy járnak, mint a blu ray és a hd-dvd, sikeresen megdöglött mind a kettő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Az AMD-vel tervezi a következő generációs Xboxokat a Microsoft
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Asrock Challanger B580 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming Elite Eladó!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- Robbanj a jövőbe egy új Ryzen 7 5800X-szel! Kamatmentes rèszletre is!!
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest