- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós kamerák
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
Semmi köze annak hány videókártya van a gépben és hogy multithread az API vagy sem. Konkrétan pont az a lényeg, hogy egy VGA-nak több szálon generálod a rajzolási parancsokat. Ezzel lehet csökkenteni a CPU overheadet. Illetve ez teszi lehetővé modern taskgraph alapú game engine-k írását a hagyományos game thread / render thread helyett. Így lehet pl ID Tech 7 engine írni, amivel megy a Doom Eternal mint az álom

Ajánlom tanulmányozásra a különböző Frame Graph megoldásokat pl.: [link]
Windows 7-re is van Vulkan illetve DX12 is
[link]Igen tény, hogy Vulkan és DX12 egy más megközelítés alkalmaz és hiányzik egy modernebb high level graphics API is, bár arra a D3D11 sokkal alkalmasabb mint az OpenGL. Igaz a D3D11 is halott már, de sokkal kevésbé gáz mint az OpenGL

Az meg hogy design hibák vannak az OpenGL-ben senki nem vitatja, pont a kijavítása miatt készült a Vulkan

Én nem költök semmilyen halálhírt, az OpenGL már halott (hálisten). 5 éve hozzá se nyúltak, elvétve kapott extensiont, de modernebb eljárások (raytrace, variable rate shading, sampler feedback) már meg se kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3685
- EK Quantum Kinetic D-RGB D5 Pump Viztartály - pumpa kombó! 360MM
- Asus PN50 mini pc /Ryzen 5 4500U(6 mag)/8GB/250GB/WIN11 PRO/
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4025
- 185 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




