- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- Autóhifi
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Heló!
A példáidat sajnos nem tudtam az én kódommal összehozni, ezért úgy döntöttem, hogy csak az elméletet használom fel belőle (enclosure), és kerestem erre a neten példákat, és ez lett a működő eredmény:
{
var c=document.getElementById("myCanvas");
var ctx=c.getContext("2d");
var files = document.getElementById("files-upload").files;
var imageObj = [];
var betolt = function(i,b,a)
{
imageObj[i].onload = function ()
{
ctx.drawImage(imageObj[i], b, 0, d, a);
};
};
a = ( 1920 - (files.length - 1) ) / ( files.length );
for (var i = 0; i < files.length; i++)
{
b = ( a + 1 ) * i;
imageObj[i] = new Image();
imageObj[i].src = "útvonal"+files[i].name;
betolt(i,b,a);
}
}A problémát a te példáidnál az okozta, hogy nem értettem a három közti különbséget és a szintaktikát - pl. a kapcsos zárójel után írt (i), vagy az, hogy egy zárójelen belül van egy függvény az onload jobb oldalán, vagy a settimeout-os Image függvény értelmét sem értem. Ezt mind a kettes példából vettem.
Persze, utána fogok nézni mindegyiknek, mert ez így nem állapot, hogy ilyen alap dolgokat nem tudok, csak most nem hagyott nyugodni a dolog és működésre akartam bírni olyan módszerrel, amit értek.
Remélem, nem "csúnya" nagyon a kódom.Ezen kívül van még egy kérdésem: A betöltött képeket szeretném mouse scroll segítségével átméretezni úgy, hogy a kép nem lép ki a rendelkezésére álló keretből, hanem levágódik a széle, ami nem fér ki - persze egérrel lehetne drage-elni is a képet. További funkció lenne az egymás melletti képek közti választóvónal eltolása.
Összességében egyfajta montázs progit akarok csinálni - egyelőre csak egymás melletti képekkel, átfedés nélkül.
Egyelőre még nem jártam sikerrel, de felmerült egy kérdés ezzel kapcsolatban: elég ehhez egy canvas, vagy érdemesebb képenként klön canvas-t létrehozni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Háború Izraelben
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- Elődjéhez képest sokat változott a Redmi Note 15
- Filmgyűjtés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jövedelem
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Amatőr csillagászat
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5401 - i5-9400H I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest