Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz Jim-Y #4499 üzenetére

    Heló!

    A példáidat sajnos nem tudtam az én kódommal összehozni, ezért úgy döntöttem, hogy csak az elméletet használom fel belőle (enclosure), és kerestem erre a neten példákat, és ez lett a működő eredmény:

    {
    var c=document.getElementById("myCanvas");
    var ctx=c.getContext("2d");
    var files = document.getElementById("files-upload").files;
    var imageObj = [];
    var betolt = function(i,b,a)
    {
    imageObj[i].onload = function ()
    {
    ctx.drawImage(imageObj[i], b, 0, d, a);
    };
    };
    a = ( 1920 - (files.length - 1) ) / ( files.length );
    for (var i = 0; i < files.length; i++)
    {
    b = ( a + 1 ) * i;
    imageObj[i] = new Image();
    imageObj[i].src = "útvonal"+files[i].name;
    betolt(i,b,a);
    }
    }

    A problémát a te példáidnál az okozta, hogy nem értettem a három közti különbséget és a szintaktikát - pl. a kapcsos zárójel után írt (i), vagy az, hogy egy zárójelen belül van egy függvény az onload jobb oldalán, vagy a settimeout-os Image függvény értelmét sem értem. Ezt mind a kettes példából vettem.
    Persze, utána fogok nézni mindegyiknek, mert ez így nem állapot, hogy ilyen alap dolgokat nem tudok, csak most nem hagyott nyugodni a dolog és működésre akartam bírni olyan módszerrel, amit értek. :B
    Remélem, nem "csúnya" nagyon a kódom.

    Ezen kívül van még egy kérdésem: A betöltött képeket szeretném mouse scroll segítségével átméretezni úgy, hogy a kép nem lép ki a rendelkezésére álló keretből, hanem levágódik a széle, ami nem fér ki - persze egérrel lehetne drage-elni is a képet. További funkció lenne az egymás melletti képek közti választóvónal eltolása.
    Összességében egyfajta montázs progit akarok csinálni - egyelőre csak egymás melletti képekkel, átfedés nélkül.
    Egyelőre még nem jártam sikerrel, de felmerült egy kérdés ezzel kapcsolatban: elég ehhez egy canvas, vagy érdemesebb képenként klön canvas-t létrehozni?

Új hozzászólás Aktív témák