Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    Sziasztok!

    Javascript-ben mi a módja egy változó nevének a dinamikus változtatásának?
    HTML5 Canvas-ba kell betöltenem sok képet. Előre nem tudom, hogy hány kép lesz; amennyit a júzer kiválaszt.
    Vagyis nekem kellene létrehoznom a ImageObject változókat, hogy ne mindig ugyanabba a változóba töltse be a képet.
    Próbálkoztam ImageObject[i]-vel is az alábbi módon:

    var c=document.getElementById("myCanvas");
    var ctx=c.getContext("2d");
    var files = document.getElementById("files-upload").files;
    var imageObj = Array;
    for (var i = 0; i < files.length; i++)
    {
    imageObj[i] = new Image();
    imageObj[i].onload = function()
    {
    ctx.drawImage(imageObj[i], b, 0, a, 1080);
    }
    imageObj[i].src = "path/"+files[i].name;

    Erre sajna ezt kapom:

    Uncaught TypeError: Failed to execute 'drawImage' on 'CanvasRenderingContext2D': No function was found that matched the signature provided.
    imageObj.(anonymous function).onload

    A DrawImage-es sorban történik ez a hiba.

    Mi a megszokott eljárás ilyen esetben?

    Kössz! :R

Új hozzászólás Aktív témák