- Milyen házat vegyek?
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen notebookot vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
Miután betöltötted már átrakhatod normál tömbbe. A beolvasó kód bonyolítása és extra memória használat árán tudod megspórolni a kétszeres beolvasást.
Azt, hogy ennek adott szituációban van-e értelme már neked kell mérlegelni.
Én mindenesetre csinálnék egy int[][] Load(string Filename) függvényt és akkor azt implementálhatod többféleképpen. Vagy eleve egy absztrakt mátrix osztállyal indulnék, aminek van egy Item(x, y) metódusa (operátora vagy ami tetszik) amit a leszármazottakban szépen implementálhatsz többféleképpen. -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#557
üzenetére
Khm, rossz a gráf a doksiban

A (3,2,J) nem megengedett állapot, hiszen többen vannak a kannibálok.
Kicsit átalakítottam a kódot, ebből látszik, hogy alapvetően jól működik, csak a sok listás varázslásban elvesztél. [link]
Megcsináltam a már érintett állapotok kiszűrését is. Neked majd a költségeket figyelembe kell venni, én most simán nullát írtam mindenhova.
Futás eredmény minta:
Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 1 0 )
Creating Level 1
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:1, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: false 3 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: false 5 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Level 1 raw count = 3
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Level 1 pruned count = 3
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Creating Level 2
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 7 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: false 9 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 10 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 11 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 12 6 )
Level 2 raw count = 5
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 7 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 10 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 11 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 12 6 )
Level 2 pruned count = 1
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#557
üzenetére
Ha jól látom a műveletek mindegyike visszafordítható, mert eleget tesz a feltételnek. Tehát kapásból minden állapotból vissza lehet menni az előzőbe és ezt a validOperators engedélyezi is.
A belinkelt doksiban levő gráfot nézve a harmadik szinten lévő (3,3,B) állapotokat mind kihúzta, mert az a kiindulási állapothoz visz vissza.
A (2, 3, B) állapotot pedig két úton is elérte, a (2,2,J) és az (1,3,J) állapoton keresztül. A másodikat át is húzta: ''jó állapot, de már szerepelt'' megjegyzéssel.
Szóval ezeknek az eseteknek a lekezelését nem látom. Egyszerűbben fogalmazva: biztos, hogy rossz állapotok kerülnek a listába, és nem a duplikátumok miatt van benne túl sok elem? -
-
-
Jester01
veterán
gép kb. 5 mp-enként lőne, egyre közelebb hozzád., te meg akkor lőhetsz újra, ha az előző lövedéked már valamilyen módon megsemmisült.
Ezzel nincs is baj, csak semmilyen szögben sem tudok olyan messzire lőni mint az ellenfél.
Nah, bocs, de most ezzel egyelőre nem foglakozom
Ok, érthető.
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#535
üzenetére
Nemtom, nekem mûködik. Csak nem olyan szép.
import java.util.Random;
class Test
{
public static void main(String[] args)
{
Random generator = new Random();
for(int i = 0; i < 10; i++)
{
System.out.print(generator.nextInt(52) + '' '');
}
System.out.println();
}
}
$ java Test
35 49 47 44 8 40 18 13 13 21
$ java Test
28 31 42 37 12 15 16 44 30 34 -
Jester01
veterán
válasz
Jester01
#529
üzenetére
Nézd meg a drawOval leírását. Szokatlan módon nem a középpontot és a két sugarat kell megadni, hanem egy téglalap bal felsõ sarkát és a kiterjedését (szélesség/magasság). Nekem úgy tûnik, hogy ezt nem vetted figyelembe.
Ettõl függetlenül a TankTemp Draw() metódusában ''korán'' konvertálsz egész számmá, már a sin/cos eredményét, ami így mindig 0 vagy 1 lesz (ha kerekít). A konverzió csak a sugárral való felszorzás után kell.
Sajnos a változóid nem elég világosak a számomra, így csak sejtem, hogy összekavartál valami relatív logikai koordinátát (kis x, y) és a fizikai pixeleket (X, Y). Ha máshol nem, a találatellenõrzésnél bizonyosan, mert ott a pixelben mért RAD értékkel hasonlítasz össze kisbetûs koordinátákból számított távolságot. (Persze mint fentebb írtam, a RAD az ráadásul sajnos nem a sugár.)
Kíváncsian várom az újabb változatot, biztos megbírkózol a feladattal.
Délután jövök.
Üdv,
J
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#532
üzenetére
Igen, mindig más lesz. De ahogy nézem attól még elég béna szegény.

-
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#530
üzenetére
De olyan, csak az adott paraméter (a seed) az az aktuális idõ. Vagyis futásonként mindig más lesz. (c-ben ez a srand(time(NULL))).
Van olyan overload, amikor te adhatod meg a seedet. Teszteléshez jó. -
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#514
üzenetére
import java.util.Random;
Random generator = new Random();
int value = generator.nextInt(52);
[link]
(51 is lehet még?)
MOD: pontyosvesszõ
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#507
üzenetére
A hiba véleményem szerint ott van, hogy a State interface tartalmazza a sajatSzam es a szuloSzam defininícióját.
Interfaces cannot directly model classes because they do not allow field variables. An interface may declare static final variables, but those are effectively constants, not variables. Abstract classes can declare field variables. Interfaces, on the other hand, can only support variables indirectly. Interfaces emulate field variables using wrapper methods for getting and setting the variables. Classes implementing an interface must include duplicate versions of the variable wrappers.
[link]
Ha az interface-t átírom így:public interface State {
public int getSajatSzam();
public int getSzuloSzam();
és implementálom a fenti metódusokat triviális módon:public int getSajatSzam() {
return sajatSzam;
}
public int getSzuloSzam() {
return szuloSzam;
}
akkor szépen továbbterjed. Kérdés, hogy ez volt-e a feladat
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
Azt nem lehet, a Graphics nem inicializálható, legalábbis azt írja, amikor a szokásos módon, konstruktorhívással inicializálom. Máshogy kell?
Szerintem nem azt írja, hogy nem inicializálható, hanem azt, hogy nem lehet létrehozni Graphics osztályú objektumot, mert absztrakt osztály. Vagyis valamelyik leszármazottjából kell példányt csinálni.
Ha a window.selfet próbálom előbb meghívni, akkor arra is azt írja, hogy nullpointer hiba, pedig az inicializálva van.
Nincs, mert elrontottad
A Load metódusban egy új lokális változónak adtál értéket nem pedig az objektum adattagjának (mivel kiírtad a típust!) Igazán figyelmeztethetne amúgy a fordító
MOD: dettó az enemy adattagra.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Fujifilm 33/1.4 R LM WR
- Crucial P310 1TB M.2 2230 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, bontatlan - 7100-6000 MBs - Eladó!
- WD Black SN770M 2TB M.2 2230 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 5150-4850 MBs - Eladó!
- Gamer PC 2025, Komplett gép, Garanciális alkatrészek, BESZÁMÍTÁS
- Crucial P310 2TB M.2 2230 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7100-6000 MBs - Eladó!
- MSI Pulse 17 FHD IPS 144Hz i7-13700H 5.0Ghz 14mag 16GB 1TB Nvidia RTX 4060 8GB 140W Win11 Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3752, 91% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3744
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





Szokott lenni.







