Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Visszagyorsítja a Windows visszalassulását a GeForce driver gyorsjavítása
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
Ezek alapján az információk alapján nehéz eldönteni, hogyneked milyen tervezési mintákra van szükséged, az meg a másik, hogy olyan sok tapasztalatom nekem sincsen, hogy séróból vágjak 10-20 mintát

Ahogy látom, szeretnéd jól átgondoltan elkezdeni a projektedet, ami mindenképpen jó. Ehhez tudok adni pár tanácsot, ezek elcsépeltnek tűnhetnek, de érdemes betartani őket, hogy ne idő közben jöjj rá, hogy valami szar vagy nem elég rugalmas
Specifikáció: Mindenképpen próbáld meg jól specifikálni azt, amit szeretnél az oldalon: Milyen adatokat akarsz megjeleníteni, hogy akarod megjeleníteni, a felhasználók milyen interakciókra képesek az oldalon (use-case-ek), hogyan akarod őket elszeparálni egymástól. Milyen oldalak lesznek egyáltalán. Ez az alapja az egésznek, ha ebben nem vagy biztos, akkor gondolkodj még rajta.
Modell/Adatbázis: A speci függvényében találd ki a modelledet. Vagy adatbázisból indulj, vagy osztályokból. Én adatbázis modellből indulnék, mert tudom, hogy úgy biztosan hatékony és normalizált lesz az adatbázis (már hanem valami elosztott/no-sql megoldást teszel mögé). Ez még csak az adatok és az adatok közötti interakció, ebben nincsen benne a felhasználói input meg böngészés.
Modell 2 /BLL: Az adatbázis alapján megtervezed a modelledet, osztályokat, amik képesek mindenfélét elvégezni az adatbázisban, amire szüksége lehet a szoftverednek: új diagram, diagram lekérdezése, kérdések, tárátáttá... Itt már érezni fogod, hogy mik azok a pontok, amiket lehet, hogy egyszerűbben is meg lehetne valósítani valami design patternnel, és akkor felmész wikipédiára, és véginézed az összeset

Na, ha ezekkel megvagy, és úgy látod, kiválóan meg tudsz valósítani mindent modell szinten, amit szeretnél, akkor már "gyerekjáték" lesz megcsinálni a controllert és a view-kat, amik az adatokat megjelenítik. Ne felejtsd el, hogy a Java erősen objektumorientált nyelv, ezért nagyon is van értelme osztályokban gondolkodni.
Egy szó, mint száz: Tervezés, tervezés, tervezés!
Persze lehet, hogy fognak jönni azok, akik mondják, hogy manapság az agilis módszertanokat használják a gyors szoftverfejlesztés miatt, és nem kell ennyi időt szánni a tervezésre... erre csak azt tudom mondani, hogy: DE!

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Huawei Watch 5 42mm Sand Gold
- Nintendo Switch V2 32GB+128GB okos! CFW RP2040 Picofly Dual Boot Hekate Tinfoil üvegfóliás + tok
- T14s Gen3 27% 14" FHD+ IPS érintő i7-1270P 16GB 512 magyarított vbill ujjolv IR kam gar
- Nintendo Switch OLED 64+512GB okos! CFW RP2040 Picofly Dual Boot Hekate Tinfoil dobozos karcmentes!!
- ÚJ Livescribe Symphony Smartpen Digital Pen Bolti ár:idk INGYEN FOXPOST
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



