- Philips LCD és LED TV-k
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Azonnali notebookos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
Ezek alapján az információk alapján nehéz eldönteni, hogyneked milyen tervezési mintákra van szükséged, az meg a másik, hogy olyan sok tapasztalatom nekem sincsen, hogy séróból vágjak 10-20 mintát
Ahogy látom, szeretnéd jól átgondoltan elkezdeni a projektedet, ami mindenképpen jó. Ehhez tudok adni pár tanácsot, ezek elcsépeltnek tűnhetnek, de érdemes betartani őket, hogy ne idő közben jöjj rá, hogy valami szar vagy nem elég rugalmas
Specifikáció: Mindenképpen próbáld meg jól specifikálni azt, amit szeretnél az oldalon: Milyen adatokat akarsz megjeleníteni, hogy akarod megjeleníteni, a felhasználók milyen interakciókra képesek az oldalon (use-case-ek), hogyan akarod őket elszeparálni egymástól. Milyen oldalak lesznek egyáltalán. Ez az alapja az egésznek, ha ebben nem vagy biztos, akkor gondolkodj még rajta.
Modell/Adatbázis: A speci függvényében találd ki a modelledet. Vagy adatbázisból indulj, vagy osztályokból. Én adatbázis modellből indulnék, mert tudom, hogy úgy biztosan hatékony és normalizált lesz az adatbázis (már hanem valami elosztott/no-sql megoldást teszel mögé). Ez még csak az adatok és az adatok közötti interakció, ebben nincsen benne a felhasználói input meg böngészés.
Modell 2 /BLL: Az adatbázis alapján megtervezed a modelledet, osztályokat, amik képesek mindenfélét elvégezni az adatbázisban, amire szüksége lehet a szoftverednek: új diagram, diagram lekérdezése, kérdések, tárátáttá... Itt már érezni fogod, hogy mik azok a pontok, amiket lehet, hogy egyszerűbben is meg lehetne valósítani valami design patternnel, és akkor felmész wikipédiára, és véginézed az összeset
Na, ha ezekkel megvagy, és úgy látod, kiválóan meg tudsz valósítani mindent modell szinten, amit szeretnél, akkor már "gyerekjáték" lesz megcsinálni a controllert és a view-kat, amik az adatokat megjelenítik. Ne felejtsd el, hogy a Java erősen objektumorientált nyelv, ezért nagyon is van értelme osztályokban gondolkodni.
Egy szó, mint száz: Tervezés, tervezés, tervezés!
Persze lehet, hogy fognak jönni azok, akik mondják, hogy manapság az agilis módszertanokat használják a gyors szoftverfejlesztés miatt, és nem kell ennyi időt szánni a tervezésre... erre csak azt tudom mondani, hogy: DE!
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB WIN
- iPhone 15 Pro Max Natur Titan 512GB, 3év gari
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Cooler Master 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 250GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest