Új hozzászólás Aktív témák

  • Murphistic

    aktív tag

    válasz gaben #2376 üzenetére

    Hmmm.

    Most olyasmi jutott még eszembe, hogy az update() hívása nem-e egy másik szálban fut le, ami az aktuális szál lesz és emiatt a sleep dob egy kivételt és emiatt a vibrálás.

    Esetleg ki lehetne próbálni az updatet egy külön szálonmeghívni, így nem az lenne az aktuális.

    Akkor megpróbálnám így: ( az updatet egy külön szálban hívnám meg )

    //Egy külön osztály az update meghívására
    class UThread extends Thread{
    Graphics g;
    JFrame jf; //nem tudom hogy JFrame-e a super típusa a mintádban
    public UThread( Graphics g, JFrame jf )
    {
    this.g=g;
    this.jf=jf;
    }
    public void run(){
    jf.update(g);
    }
    }

    ido++;
    nap.setText(""+ido);
    g.drawString(nap.getText(),10,90);

    UThread ut=new UThread(g, super);
    ut.start(); //meghívjuk az updatet
    try{
    Thread.sleep(1000);
    }catch(InterruptedException ie){
    is.printStackTrace(); //kiírjuk az esetleges hibainformációt
    }

    Remélem nem írtam el semmit, most sajnos nincs alkalmam a kód ellenőrzésére.

Új hozzászólás Aktív témák