Hirdetés
- Alaposan felpumpálta AI gyorsítójának izmait a Google
- Kisebb "atomreaktort" avatott a Minisforum
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Scalperektől félti RAM moduljait a Framework
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murphistic
aktív tag
Hmmm.
Most olyasmi jutott még eszembe, hogy az update() hívása nem-e egy másik szálban fut le, ami az aktuális szál lesz és emiatt a sleep dob egy kivételt és emiatt a vibrálás.
Esetleg ki lehetne próbálni az updatet egy külön szálonmeghívni, így nem az lenne az aktuális.
Akkor megpróbálnám így: ( az updatet egy külön szálban hívnám meg )
//Egy külön osztály az update meghívására
class UThread extends Thread{
Graphics g;
JFrame jf; //nem tudom hogy JFrame-e a super típusa a mintádban
public UThread( Graphics g, JFrame jf )
{
this.g=g;
this.jf=jf;
}
public void run(){
jf.update(g);
}
}ido++;
nap.setText(""+ido);
g.drawString(nap.getText(),10,90);UThread ut=new UThread(g, super);
ut.start(); //meghívjuk az updatet
try{
Thread.sleep(1000);
}catch(InterruptedException ie){
is.printStackTrace(); //kiírjuk az esetleges hibainformációt
}Remélem nem írtam el semmit, most sajnos nincs alkalmam a kód ellenőrzésére.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3925, 100% Akkumulátor
- Gamer PC i5 14. gen. // RTX 3080 // BOLTBÓL 27%-os SZÁMLÁVAL, GARANCIÁVAL //
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


