Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz Foglalt név #11937 üzenetére
Tobbfele megoldas lehet, de talan a legegyszerubb az, ha csinalsz egy Activity osztalyt, ami leirja, hogy mit es hogyan tud csinalni az az Activity.
Az allat osztalyban meg eltarolsz egy Activity Collection-t, amire csinalsz egy getter-t.
Aztan az Activity-bol csinalhatsz mondjuk egy KangarooHidingActivity-t, ami a konstruktoraban megkap egy Kangaroo-t. A Kangaroo konstruktoraban meg megcsinalod a KangarooHidingActivity-t, meg a masikat es belerakod oket egy collection-be.
Igy amikor vegigmesz egy Animal Collection-on, le tudod kerni az egyes Activity-k kollekciojat allatoktol fuggetlenul, azok az Activity-k meg megis kepesek lesznek allat specifikus dolgokat csinalni, az eppen megadott allaton.
Azt nem tudom, hogy ez egy ismert pattern-e, meg van-e neve, de egyszeru esetben valami ilyesmit csinalnek. A Command pattern nagyjabol ez, de talan nem pontosan.[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest