Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
SÖ
addikt
Konkrétan két vezetőnek kéne távozni, Ecclestone, és Ballmer. Ecclestone nem fog, amíg egy végzetes hibát el nem követ, ami a Pirellivel majdnem bekövetkezett. Ballmer meg most szervezi át az egész céget, pedig a Surface bevezetés ahogy csinálták, sok hónapos csúszással, a bemutató és a megjelenés között, bűn volt. Most abban bíznak, hogy cégek kezdenek bele a felvásárlásba. Mondjuk nekem a következő gépem biztos wines tábla lesz. Nem olyan gyors, de még vállalható, tudásban meg teljes értékű számítógép, szinte semmit nem kell telepítgetni rá, natív ott van minden. De a stor is 100k appnál tart.
-
whitezo88
nagyúr
Vaterán szarér hugyér, hegyekben állnak pár ezer forintért a Commodore meg NES gépek. Volt már hogy elgondolkoztam, hogy kéne retrozni
(kár hogy pl a NeXT gép meg kisebb vagyon, múltkor láttam egyet ebayen, minden füzet megvolt, alig volt használva. Apple II meg Lisa se olcsó, pedig előbbiből marha sokat gyártottak anno)
-
SÖ
addikt
válasz
korpicschess #39194 üzenetére
Igazából 100%-ot ígérgetnek már évek óta, ebből lett 50% a gazdasági helyzetre való tekintettel. De a propaganda szöveg meg az, hogy soha nem volt ekkora tőkebeáramlás mint most.
-
SÖ
addikt
válasz
Bling95 #39191 üzenetére
Sok lesz az már - 750+100+161kerszel.
A turbó, ami kihajtja a motor lelkét. Sokat fognak még változtatni ezeken a szabályokon akár ment közben is. Ecclestone úgy gondolja, hogy szigorú, de majd ha sorozatban esnek ki a csapatok, akkor enyhít, ahogy a gumitesztekkel kapcsolatban is adott két napot a Pirellinek
De az út díj is ilyen, csak itt ez emberek bőrére megy. (Enyhítés az lesz, ha elengedik a jogtalan büntetéseket, a rossz hálózatuk miatt.) Mert az a fuvarozó be fogja vasalni a közérten, különben csődbe megy, a közért meg a vásárlókon. Ugyan ez a bankok tranzakciós díja, vagy a tanárok fizetésemelése. Mit is emelnek? 50%-ot, ami megfelel annak a túlórának, amit kötelezővé tesznek. -
-
SÖ
addikt
-
Ragnar95
félisten
Én már nem is nézem az F1-et, mert elég irritáló,h nincs semmi innováció, mivel full leszabályozott az egész és csak az autókon múlik az egész, a pilótáknak már sokkal kisebb jelentőségük van, mint anno...
Nem tudom, miért jó az,h van esélye a kisebb csapatoknak is, miközben a győzelemhez így is édeskevesek, de cserébe a nagyoknál végbemenő innovációt is teljesen ellehetetlenítették... -
B-L-A-C-K
titán
-
B-L-A-C-K
titán
-
SÖ
addikt
válasz
B-L-A-C-K #39176 üzenetére
Sajnos ott még nem tartanak a fejlesztésben, de eljöhet azaz idő, mikor disel hybrideket tesznek bele, és a fő erőforrás a kers lesz
Most még csak ott tartanak, hogy a jelenlegi 2,4 motorokat 1,6-osra cserélik, de a turbó miatt ugyan annyi 750LE lesznek. A 18k fordulatszám is visszaesik 15k-ra. De kárpótolhat a 125k forgó turbó hangja. A kerszek együtt elérhetik a 161LE, és a mostani szabályoktól eltérően nem 6mp hanem 33mp-ig használhatják. A motor magasabb lesz, ehhez kell építeni a kasznit, vagyis a súlypont miatt szélesebbek lesznek. A lényeg hogy az egész f1 megint hozza a labor formáját, amiből végül mi profitálunk egyszer. Most 150l üzemanyagot égetnek, jövőre 100l-el kell gazdálkodniuk. Egy biztos, 2014-ben nem a legjobb pilóta fog győzni, hanem aki a legjobb autót tervezi, és annyiból unalmas lesz, hogy ez már az első futamon kiderül, onnantól Sumaher monoton ciklusa köszön vissza. Feltéve, ha nem lopkodják el egymástól az ötleteket.
Blyan
Ez egy korai hír volt, szerintem sem, viszont teljesen át kell építeni az új motor miatt, ami rövidebb, és magasabb. -
SÖ
addikt
Jövőre nagy változások lesznek az F1-ben. Vissza jön a turbó, és megszűnnek a mostani kasznik, helyette utcai túra autó valami lesz.
-
SÖ
addikt
Az bizony, a Punto 1,4-es volt, 135LE és most jön a lényeg kb. 900kg és nem másfél két tonna.
"Addig szamomra traktor motor, de valoszinuleg utana is„
Most egy Ford TDCi-t használok, de még mindig megkérdezik a kútnál néha, hogy mit adhatnak
ilyenkor mindig kihúzom magam. Igaz a legkeményebb teleken is pöcre indul, lámpánál nem kell turáztatnom a motort, mert alapjáraton meglódítja a kocsit, nagyon megbízható, de vigyázok is rá. 96000km van benne, és gyári telók, hátsó fékpofák, (az első 75000-nél volt cserélve) gyári gumik. Idáig kiéget izzókon kívül nem volt baja. Ha csak az nem hogy 25000km-enként olajat kell cserélni. Még az elején garanciában kicserélték a pollen szűrőt, szó nélkül, egy vagyon volt.
Ha kimegyek melózni biztos hogy BMV, v. Audi disellel jövök vissza látogatóba.
-
SÖ
addikt
Tudom miről beszélek, volt WV Golf GTI-m, és PutoGT-m én pont azt élveztem bennük, amit a szaksajtó le szokott húzni. Akkora volt a turbó lyuk mind a kettőnél, (kb.3000) mintha nitroval mentek volna. Az igaz, hogy autóúton vissza kettő, és bármilyen mezei autót otthagytam, de sokszor pont az életemet mentette meg a nagy teljesítmény. Vészhelyzetbe ha kellett ugrott, de mindig pörgetni kellett. Punto még ötödikben is húzott, de el kellett adnom, mert a szemét szerelőm kicserélte a turbóját egy rosszra, ami ette az olajat. Pedig teljesen más baja volt. Ő nem smerte el, én meg nem tudtam bizonyítani. Azóta soha semmit nem viszek maszekhoz, még ha fillérekbe kerül is. Csak is szakszerviz, ami rohadt drága, de meg van csinálva. Igaz ott meg, ha nincs gond a kocsival, mindig beírnak egykét izzó cserét.
-
SÖ
addikt
Rossz válasz. Azt kellett volna írnod, hogy miért nincs disel motorkerékpár
Totheground
Nem költséghatékony. Egy gazdasági tanácsadónak ezt figyelembe kéne venniSzervizciklusa majdnem 2x-ese, fogyasztása +20% az üzemanyag ár viszont ma már kiegyenlített, erről gondoskodott a kormány. Ahogy elszaporodtak a disel autók, úgy esett vissza a benzin kiskereskedelmi fogyasztása csökkenő Mol bevétel mellett. Nem tudom hova viszi a Pécsi Dohány gyárat a trafik törvény. Lehet hogy csődbe? Minden esetre orbán már kapott egy plecsnit a VHO-tól.
-
SÖ
addikt
"Egy turbós nagy köbcentis benzines ugyan úgy tol mindenhol. A dízelek nem a dízel mivoltuk miatt annyira nyomatékosak, hanem a turbó miatt„
A disel turbó nélkül is nyomatékosabb alacsony fordulaton, mivel nagyobb hatékonysággal égeti el az üzemanyagot. Nem mindegy, hogy a benzines befecskendező pár bar nyomáson dolgozik, vagy a disel 1500 bar nyomáson nagyságrendekkel kisebb cseppekre porlasztja a gázolajat. Nem véletlen, hogy a disel jobb emissios értékekkel rendelkezik, mint egy benzines. Nem véletlen hogy disel motorban 300000km nem sok de egy benzines már teljes generálra szorul.
"fillérbaszó„ (?)
Minimum 1,5x drágább disel agregáttal szerelt modell bármelyik márkánál. -
Totheground
addikt
Benzin. Csak benzin.
-
Xero
nagyúr
válasz
Solar_Wind #39157 üzenetére
Végül is azért nincsen Igazi M-ből, AMG-ből vagy S-ből dízel, mert annyira oda való!
Egy jó benzineshet képest mindenképpen kompromisszum, ha nem 1.1-2l vonalon mozgunk.
-
Solar_Wind
senior tag
Hű, ez a vita el fog húzódni. Benzin vs dízel. Ez olyan mint a Mac vs PC. Kimeríthetetlen
-
máyköl
veterán
Énis a benzinesre szavazok...
-
B-L-A-C-K
titán
Nem okoskodni akarok de vezettem/ültem már pár nagy vérű kocsiba, benzines és dízlesben is, és ez ember függô kinek melyik jőn be. Amugy Faternak is jelenleg egy 2,5-ös dízel quattro A6-ja van, és az is szedi a lábát pedig már nem egy új darab, és semmi komolyabb baja nem volt még (230 ezer van benne). Legutobb meg egy 3 ezres dizzeles A5-el vittek (sajnos nem én vezettem), azon meg észre sem vettem hogy dizzel olyan finom a hangja.
-
Brumi˘
addikt
Én úgy vagyok vele 200 lóerőig dízel, felette benzin. Mert bárki bármit mond egy egy 1,9-es tdi-vel (130-150Le) simán le lehet mosni a benzineseket 180-200 lóig.
-
Bling95
őstag
Csak dizelt ne
nem olyan finom a jarasa , kattog ha idosebb es budos is , nameg a porlasztocsucs csere ...
-
B-L-A-C-K
titán
Én most ha kocsit vennék 3 milliónál nem szánnék többet rá, és egy 530D elég is lenne...
Bigdady: ez igy van, de mindig is volt. Sokan azt hiszik azért jó a diesel mert keveset eszik, de nagyon nem csak így van.
-
Xero
nagyúr
válasz
Ragnar95 #39141 üzenetére
Egy turbós nagy köbcentis benzines ugyan úgy tol mindenhol. A dízelek nem a dízel mivoltuk miatt annyira nyomatékosak, hanem a turbó miatt.
Arról nem szólva, hogy egy dízel a büdös életben nem fog olyan kulturáltan járni mint a benzines párja.
Dízel a teherautókba és a területi képviselők autójába való.
(#39142) icecave: A büdös nagy vektor igényből az lett, hogy a nyomdával beszéltek és adott a méret, de legalább 50dpi legyen. Há' f*szom...
-
Általában azok a megrendelők rendelkeznek a legnagyobb szájjal, akiknek halvány lila fingjuk sincs, mi mennyi idő és munka. Rühellem őket... Mert legyen ilyen,meg olyan, és amikor közlöm, hogy mindez 5ször annyiba kerül, mint gondolta, csak pislog, mint pocok a lisztben...
-
Ragnar95
félisten
Egyáltalán nem fillérb@szóság kérdése,h valaki dízelt akar-e vagy sem nagyon sok esetben...Pl én sokkal jobban szeretem,h a dízel már alacsony fordulaton is húz és jóval nagyobb a nyomatékja, bár csak "átlagautókkal" van tapasztalatom, sportkocsikkal nincs, ez tény...
Lehet,h kabrióba, sportautóba jobb a benzines a nagyobb teljesítmény miatt, ez tény és való, de mindennapi használatra, városba szánt autóba szerintem jobb a dízel -
Xero
nagyúr
O faszom.
Akinek csinálok éppen hirdetést/molinót, az erősködött, hogy vektoros kell neki. Nem igazán értettem minek, hiszen sem a termék stock képe sem a logo nem az, de mindegy. Most csináltam egy sample-t elküldtem, erre jön a szöveg, hogy az egyik elem nem fotórealisztikus. Na mondom b*szódj meg, megnézem ki az aki ezt Neked megcsinálja vektorosan fotórealisztikusra 2 óra alatt. -
whitezo88
nagyúr
3 lityós diesel már nem fillérbaszó kategória azért. tud az szépen fogyasztani. 20d még simán pénztárcabarát de 30d már kevésbé. ha meg a régebbi, e46 e39 korabeli akkor pláne nem éri meg szerintem mert ugyan a nyomaték 410 nm, de a lóerő annyi mint egy szívó 25i, 28i-ben.
kisebb autóba csakis benzin, és min. sor6!
off-off: bmw-s ismerős mesélte hogy haverja akart egy 7-est, de inkább 740d mint 740i. aztán a szintén bmw-s szerelő elmagyarázta hogy akkor az úgy kezdődik általában hogy 2 turbó és 8 db porlasztócsúcs csere/felújítás ha menni is akar vele.... és az is fogyaszt vagy 12 litert. cserébe nem 286 le.
-
Ragnar95
félisten
válasz
whitezo88 #39129 üzenetére
Mert ha korábban odamész főbossokkal megmérkőzni, mint ahogy azt a játék úgy gondolja,h érdemes lenne vagy nem tudom, akkor rebirth lesz belőle, amúgy viszont megpróbálhatod többször legyőzni őket
Asszem úgy van,h kell x rebirth mindegyikhez,h restartot dobjon, ha megölnek és ne az elejére dobjon vissza.
Most néztem meg egy végigjátszást, aszerint mindig rebirth van, ha megöl egy főboss, de én is úgy emlékszem,h csomószor restart volt -
Blaise
veterán
Én egy Bmw 330d coupe/cabrio körül beérném
-
Xero
nagyúr
Kicsit megint visszakacsintottam a DTP világba:
Öröm ilyen méretekben dolgozni.
Tudom-tudom ez még kicsike.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Totheground #39107 üzenetére
Nekem is egy Nissan az álmom csak nem 350Z, hanem GT-R...
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Ragnar95 #39127 üzenetére
de miért vágott vissza az elejére? miért nem adta be hogy restart mint előtte? ezt nem értem. ugye megvolt a japános jelenet, majd ósdi szarba öltözve ott vagyok a tornyos rom előtt. bemegyek majd bejutok egy belső udvarra. ott mehettem volna 2 felé, jobbra egy erős mob volt, mentem balra. ott volt egy könyvtárszerű szobába egy nagy dög. megöltem majd utána mentem fel a tetőre ahol a pajzsos aranyszínű boss levert és restart nélkül visszavágott kintre.
-
whitezo88
nagyúr
Infinity Blade 2-ben intented, hogy még az elején felmegyek a torony tetejére, de megöl a boss, erre azonnal visszadob a legelejére, 2. rebirth címmel? és az első ellen is erősebb mint a boss volt? először azt hittem ennyi volt az egész játék, de remélem nem mert gyakorlatilag ez kb 6 ellenség volt és kb semmi sztori még.
-
Xero
nagyúr
válasz
korpicschess #39123 üzenetére
Nekem Eneloop és Soshine van vegyesen. Nyilván ez utóbbi bagóért Kínából. Ezen kívül ami nem olyan igényes, abba jó az IKEA elem.
-
DanielK
addikt
nem véletlen
(#39123) korpicschess: nekem nagyon sok volt itthon, több márkát is kipróbáltam (duracell, energizer, hama, ikea stb.), de miután egyszer megvettem az eneloopokat, azonnal cseréltem az összeset. eneloopnál nincs jobb. a családban is elkezdtem ezeket venni mindenkinek, mert tényleg a piac legjobbja.
szóval nekem jöhetsz bármelyik másikkal, én csak az eneloopokra esküszöm, tapasztalatból.
(#39125) Xero: xero, én már mindenhova eneloopokat tettem, és nem azért mert igényes vagy ilyesmi, hanem mert nem kell olyan gyakran tölteni, mert az állástól sem merül annyit mint más (pl távirányító, elemlámpa stb.)
-
Blaise
veterán
Használ valaki ilyesmi AAA akkutöltőt? Két akksival 800Ft lenne:
-
Bling95
őstag
Sajnos ilyen a kornyek , eleg sok a brazil
de tenyleg addig utnem az ilyet amig mozog ....
Na ilyenek miatt nem akarnek soha vaszontetos kocsit, pedig egy Z4es deszep is tud lenni .. -
vadászcsiga
félisten
válasz
Totheground #39109 üzenetére
Hát ilyen. Ne felejtsd el melyik országban élünk.
Kötelezőt meg mindig nem lehet kötni vaszontetos verdára? -
Xero
nagyúr
válasz
Totheground #39107 üzenetére
Én nagyon tartok a jóakaróktól. Nem akarok non-stop azon parázni, hogy mikor hasítják föl. Arról nem is szólva, hogy zárt tetővel azért még mindig a kemény tetősök a jobban szigeteltek.
-
Totheground
addikt
Én Amszterdamban láttam egy gyönyörű Nissan 350Z kabriót. Azóta arra folytatom a nyálam.
-
Xero
nagyúr
válasz
máyköl #39104 üzenetére
Én is fenntartásokkal voltam, de elmondom a gondolatmenetet:
Tehát alapvetően E90/91/92/93 vonalon gondolkozom. E46 szép és jó, de azért már legyen modernebb, F30-at meg vegye meg Günther újonnan. E90-91 praktikus, de még fiatal vagyok hozzá.
Az E92 hibátlan, de ott az E93. Kemény tető, tehát gond nélkül el tudok menni vele akár télen is bárhova, ha valami grízesebb pesti utcában lerakom, akkor nem hasítják szét, és nem igényel annyi törődést mint a vászon tető.A Z4 nekem is régi vágyam, de oda még 5km-re sem tudsz hátra berakni embert, és a pakolás is macerásabb.
A cabriozásból pedig nem nagyon akarok engedni, ha már rápörögtem. Szóval így néz ki az egyenlet.
(#39105) DanielK: Nem lep meg.
-
máyköl
veterán
Nekem ez az E93 nem nagyon jön be.
Nagy Bmw -s vagyok, álmomba felkeltve is elmondom elölről hátulról az összes típust az összes szerelt motorjával, de nem tetszik az E93.Inkább egy Z4. Ha nem telik rá Z3.
Vagy amúgy a régi (1996-1998) 3 -as Bmw -k már 4-5 kilóba mennek, és egész pofás darabok. Esznek, de még mindig lehagyod velük lámpánál bármelyik korabeli csodatípust. -
Viktojka
tag
válasz
vadászcsiga #39102 üzenetére
Hát nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell,14"FullHd IPS,core i5,8-16GB DDR4 RAM,Vil.bill,256-512GB SSD,Jó akku,szép
- Lenovo ThinkPad T14 Gen5 , FHD+ IPS , Intel Ultra 5 135H, 16GB DDR5, 512GB NVMe SSD, Magyar vil bill
- Decklink Mini Monitor 4K - Blackmagic Design
- 2db új NZXT Aer P számítógép hűtőventillátor
- Új HP Pavilion x360 14-ek Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1335U 8/512 FHD IPS Iris Xe
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest