-
PROHARDVER!
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
Nézd, lassan 4 éve mozgok ebben a közegben, személyesen is ismerem az általad emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
Tisztában vagyok vele, hogy a rendszer nem jó. Együtt tudok élni vele, mert tudom kihez kell fordulni ha probléma van, ennek megfelelően igyekeztem neked is tanáccsal szolgálni.Ha a problémát megoldani akarod, akkor megfogadod a tanácsaimat. Ha puffogni, elégedetlenkedni akarsz és elvárod, hogy ügyfélként kezeljenek, kiszolgáljanak, akkor csak egy dolgot tudok garantálni -> puffogni, elégedetlenkedni fogsz DE a problémád nem oldódik meg. A pár év alatt annyit biztosan megtanultam: nekem nincs energiám, időm és pénzem fennakadni ezeken a dolgokon, nekem megoldás kell a problémáimra nem pedig panaszlevelet akarok írni mert tudom kinek az asztalán köt ki és hogyan fogják kezelni. Sehogy. Viszont egyenes beszéddel, a megfelelő emberrel, céggel együttműködve kis rugalmassággal a vevő és a szerviz részéről közösen minden probléma orvosolható.
Jó ha tudod, a Lenovo Mo. és a Lenovo szervizek (egyenként) külön-külön szervezet, egyiknek sem érdeke a másik támogatása, az égvilágon semmi közük nincs egymáshoz sem jogilag, sem haveri alapon. A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ. Ha nem tudják igazolni, hogy garanciális volt a gond, akkor ők állták a költségeket, ezért más 1-1 szerviz hozzáállása. Az egyik le meri jelenteni a zsanércserét, a másik azt mondja nem vállalja be, mert fél hogy neki nem fizetik ki.
Ha panaszod van, akkor a Kínaiaknak kell levelet írnod, vagy a Fogyasztóvédelemnek, a Lenovo Mo. semmit nem fog tenni. Ezért az általad kifogásolt hozzáállás részükről. És ez nem fog megváltozni ahogy a dolgok alakulnak a Lenovonál mostanában..visszakanyarodva a táskára, várom a fejleményeket. a forgatókönyv szerint vagy kivágod a PO/LOT labelt a táskából és elpostázod nekik, mire azonnal küldenek csereterméket fotó nélkül, vagy lefotózod és kapod a cserét, általában ilyenkor is bekérik a labelt de gyorsabban hozzájutsz a cseréhez (na meg fotót is szoktak kérni ha már leveleztek a dologról). egy UK címre postázott levélküldemény lesz az össz költséged ha minden flottul megy, és 10 munkanap amíg a UPS hozza a cserét. a hibás táskát megtarthatod, tű, cérna és tökéletes lesz másodlagosnak
-
zollí
csendes tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
sajnos ez magyarország....
kiemelt "lenovo" szervíz név nélkül... céges t61, nem volt háttérvilágítás a kijelzőn, volt rá még 4-5 hónap garancia....
elszállították javításra, majd 4-5 hónap múlva felhívtak, lejárt a gép garanciája, csak fizetősre tudják megjavítani...
persze miután kijelentettük hogy egy fillér sem lesz kifizetve érte és megígértük nekik ha így visszakerül, akkor bele lesz állítva a kollega fejébe aki visszahozza, nagy duzzogva megcsinálták...így vegyél itthon akármit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu H760 - i7-6820HQ I 32GB I 500SSD I 15,6" FHD I Nvidia 4GB I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G8 - i5-1145G7 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! Dell XPS 13 7390 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" 4K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell XPS 13 9370 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" 4K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell XPS 13 9370 - i5-8GEN I 16GB I 1TBSSD I 13,3" 4K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo Legion Go 512 GB // Számla + Garancia //
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- AKCIÓ! DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 256GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest