- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- OLED TV topic
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Home server / házi szerver építése
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Analóg fényképezés
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajuszatti
tag
Nekem eddig pozitív véleményem van a HP Ügyfélszolgálatról és a Support-ról. Amikor ki kellett cserélni az akkumulátort, nagyon korrektek voltak (szerencsére még garanciás volt a gépem).
Most újra kezdi az akkumulátor felmondani a szolgálatot, a garancia már lejárt a gépre. Így nem tudom, hogyan fog ez megoldódni.
Nagyobb terhelésnél, pl. játékoknál kikapcsol a notebook, így mindig töltőn van, nagyon kevés ideig bírja. Irodai munkára (gépelés, netezés), Youtube-videóknál még szépen dolgozik, de utána kakukk.
A BIOS, driverek frissítve vannak, a HP segédprogramjai közül nem tudom, melyiket érdemes megtartani a Support Assistant-on kívül.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
SeniorTilla #47646 üzenetére
HP 15-AC130NH (V2H61EA)
Igen, régen nem is gondolkodtam így, csak az utóbbi pár évben sok problémám volt termékekkel és a garanciáztatással is. Ezért már jobban tartok a szervizeléstől is.
1 éven belül, háromszor mentem Békéltető Testülethez, külön - nagyobb - cégekkel szemben.
Samsung TV háromszor volt szervizben, első alkalommal rosszul szerelték össze, kivilágított felül a LED. Kicserélték a kijelzőpanelt, de ugyan úgy szoftverhibás maradt. Második alkalommal lecserélték a hátulját és megint szoftverhibás maradt, papíron azt írták, hogy egyik hibát se tapasztalták így semmit se csináltak rajta. Át volt ragasztva egy másik eltérő hátlapra a címke, amin a serial szám is van. Harmadik szerviz előtt már felvettem a kapcsolatot a külföldi Samsunggal és a külföldi Telekommal (T-től vettük), egyben, a szabálytalanságok miatt, írásban jelentettem a fogyasztóvédelemnél a T-t. Kaptak is egy 400 ezres bírságot, amit tudom, hogy zsebből kifizetnek, de egy kis elégtétel, hogy 1 évig hülyének néztek és 3 szabálytalanságot is elkövettek ez idő alatt. Mindezek után, a harmadik szerviztől már jó lett a TV, de persze papíron megint nem csináltak rajta semmit, mert "hibátlan" volt.Nem sorolom végig, untatva ezzel a fórumtársakat, de sok ilyen esetem van az utóbbi időben. Amíg nem borogat asztalt a vevő, vagy nem indít valamilyen ügyet a céggel/szolgáltatóval szemben, addig egyre több üzlet csak játszadozik az ügyféllel. Lehet az a baj, hogy első körben mindig normálisan állok hozzájuk.
Ezért nagyjából meg is vannak a bevált helyek/márkák és a tiltólistások.
Mikor nézegettem a laptopokat és véleményeket olvastam róluk, szabadidőmben pár hónapot, akkor a HP és a Dell maradt. Végül a HP győzött, mert éppen olcsóbb is volt, akkor futott ki (ilyen tulajdonságokkal a Dell, ha jól emlékszem 15-20 ezer forinttal drágább lett volna). Meg a színe (Anyámnak ez tetszett, neki lett véve, csak én intézem)
, de nyilván, ez a szempont az utolsók közé tartozott.
A fentebb leírt TV sztori, meg 2 éve telefonnal is jártam hasonlóképpen, 4x vittem szervizbe, emiatt bizonytalanodtam el, hogy jó választás volt-e a HP, tartva attól, hogy itt is megkezdődik a szerviz kálvária.
Viszonylag friss negatív tapasztalatok ezek, de a HP ügy most egyenlőre pozitívan oldódott meg, próbálok optimista maradni, hogy nem jön elő megint ez a hiba.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
hallador #47641 üzenetére
Szia,
Laptop.hu-nál vettük, 2 év jótállással. Kíváncsi vagyok, HP javítja-e a weboldalukon a jelzésem után. eMAG-nál néztem pár napja, hogy 3 évekkel adják a HP-kat most.
Tegnap délelőtt megérkezett a laptop, fizikailag szerencsére kifogástalan állapotban van. DPD jött érte és hozta vissza, nálunk nem volt fényképezés, de én még mielőtt becsomagoltam, körbefényképeztem, más szervizekkel való rossz tapasztalat miatt. Csak egy fura számomra, hogy nem az eredeti dobozába küldték vissza, amiben vettük és szervizbe küldtük, hanem egy másikéban. Le is van ragasztva fehér papírral, de átlátszik, hogy más notebook és serial szám stb., de ha csak ez lenne a legnagyobb "probléma" más szervizeknél, akkor minden rendben lenne.
Hiba is kijavítva, 1 nap alatt, LCD panel cserével, nem látszik a szerelés nyoma. Papír szerint még ki is tisztították a "megelőző karbantartási program keretben". Így, hogy csak kijelző csere volt, maradtak az adatok is, nem kell újratelepíteni mindent. Első HP szerviz tapasztalatom alapján, eddig 5-ös. Értékelem is majd Őket, kaptam egy ezzel kapcsolatos papírt is, még nyerni is lehet vele számítógépet.
"Alaphelyzetbe a HP-é a legjobb notebook szerviz hálózat Magyarországon."
Notebook szervizzel még nem volt dolgom, de ez így akkor elég biztató és az első tapasztalatom is nagyon pozitív, mint írtam is.Nálam most is csak telefonos jelenik meg kapcsolatfelvételhez. Arra gondoltam, lehet azért, mert "A gyártói garancia lejárt" jelzés van, míg Neked "Aktív". Nem tudom milyen összefüggés van, de más ötletem nincs egyelőre.
Kösz az infókat!
-
Sziasztok egy Pevilion X360-at készülök venni, azt nem tudom, hogy HD-t tudok-e itthon cserélni SSD-re garivesztés nélkül? JÓ lenne, mert az úgy olcsóbb sokkal itthon meg van elfekvőben.
-
-
tukko1
aktív tag
Sziasztok!
Mi a max proci amit belerakhatok egy HP nc6320-ba? Vettem bele egy t7500, de nem megy bele a foglalatba!
-
hallador
addikt
válasz
Kam1kaze #47640 üzenetére
Szia,
Ez csak akkor működik, ha valóban tévedés történt, de ha egy eredetileg 1 vagy 2 év garanciával eladott gépet úgy adnak el, hogy 3 éves garanciával, ilyenre példa a kiváló külföldi webáruházak, amik a magyar kereskedők szintjével pariban vannak társadalmi szinten, akkor nem lesz garanciád, mert a HP nem hülye.
Ha tévedés történt, akkor rendben van ilyen előfordul, de nem túl sok esetben, a nagykerek azért erre odafigyelnek az Ő bőrükre is megy a jéték.A HP, Dell is küld neked e-mail-t és nem tudsz csak úgy küldeni nekik, mert a HP és a Dell sem tart fenn minden esetben Magyarországon ügyfélszolgálatot, a HP még csak csak, de nem minden termék esetén, a Dell-é Görögországban van. Te nem fogsz a szervizzel beszélni (Jobb is, mert egyik másiknak a stílusa hogy is mondjam
magyarosna). A HP nagyon korrekt abban az esetben, ha nem csúszik be gikszer. Jellemzően 2 - 3 munkanap a részidejük, de ha új a gép és kifogja az ember, és nem szervizeltek még ilyet, mert mondjuk egyedi a sorozat száma, és elsőként javítanak adott gépet, akkor ez 7 - 8 hét is lehet igaz ez bármelyik márkára. Én futottam bele ilyenbe.Alaphelyzetbe a HP-é a legjobb notebook szerviz hálózat Magyarországon. A Dell NBD-je sem sokkal jobb, mert ott is legalább 2 napot várnod kell. csak akkor van szerencséd, ha nagyon sok van adott termékből, és van alkatrész raktáron.
Szóval nincs baj a HP-vel sőt.
A HP szervizeknél mikor beadod a gépet, akkor azonnal lefényképezik, nekünk mikor a futár elvitte a ProBook 430 G5-öt három fényképet készített róla azonnal, mielőtt hozzányúlt a futár, és a HP nem csak "futárt küld", hanem olyat aki nem keveri össze a Notebookot a játék Kamazzal. Ez igaznak kellene lennie akkor is ha Te viszed be. Szóval én még nem nagyon láttam olyat, hogy rosszabb állapotban kapta volna vissza a vásárló, azért ezekre figyelnek.
Fel tudod venni a HP ügyfélszolival a kapcsolatot:
-
Kam1kaze
aktív tag
Tapasztalataim:
Mi laptopunkra is azt írja, hogy 2017-ben lejárt a jótállás, miközben 2018. decemberig van rá.
A HP termékgarancia ellenőrzése oldalon, miután megadtuk a sorozatszámot, ugye eldob egy másik oldalra és ott alul van egy panasztétel link. Arra kattintva, elvisz a garanciaérvényesítési űrlapra, kitöltés után, alul be kell jelölni, hogy "A termékem garanciális. Csatolom a vásárlást igazoló bizonylatot.".
Én a számlával együtt a futárlevelet is csatoltam, mert később kaptam meg, mint a számlán szereplő dátum és a kézhezvétel dátumától számítva indul a jótállási idő. Azt írta a HP rendszere, hogy várhatóan 1 napon belül visszajeleznek, gondolom ezután már rendesen fog szerepelni a rendszerükben is a lejárati dátum.
A szervizzel kapcsolatos tapasztalatom eddig pozitív. Pickup by HP szolgáltatás is van rá, így szerdán jelentettem a problémát telefonon keresztül, e-mailben küldtek linkeket, hogy előbb próbáljam frissíteni a drivereket. Ez nem oldotta meg, amit tudtam is, hogy nem fog egy kijelző villogást, ami egy adott helyre korlátozódik, ezért visszajeleztem szerda este, pénteken délbe már vitte is a futár, hétfőn reggel megkapta a HP, majd hétfőn este vissza is küldte, így lehet már holnap meg is kapjuk. Eddig egyszer találkoztam ilyennel, hogy 1 napon belül megjavítottak valamit, az az LG telefonom volt.
Felhívtam a HP-t, hogy pontosan mit csináltak rajta (mert az oldalukon csak ennyi van, hogy: BAD PART), állítólag LED panel/kijelző lett cserélve. Rákérdeztem, hogy mivel egy új egységet raktak bele, úgy tudom, hogy akkor ebben az esetben, arra a részre újra indul a 2 év jótállás? Egy kis várakozás után, míg megkérdezte valakitől, azt mondta, hogy igen, újra indul.
Ez azért fontos, hogy újraindul arra az alkatrészre a jótállás, mert alig volt használva ez a HP laptop (kb. hetente egyszer, kis időre) és úgy hibásodott meg, elég hamar, míg egy 5 éves Samsung laptopunk, ami agyonhasznált, még a mai napig hibátlan (akkumulátor cserét leszámítva). Kicsit elbizonytalanodtam a HP márkában, mint magában a termékben, nem a mögötte lévő háttérrel, mert az ügyfélszolgálat segítőkész volt és a szerviz gyorsan dolgozott (hogy hogy, azt még nem tudtam megnézni). Emiatt gondoltam, eladjuk, félve attól, hogy a cserélt kijelző ismét hamar elromlik, de ha újraindul rá a 2 év jótállás, akkor valamilyen szinten be vagyunk biztosítva.Kíváncsi vagyok, hogy milyen állapotban kapom vissza, mert TV-nél Samsung szervizzel és telefon esetében a TMX szervizzel kapcsolatban, katasztrofális volt a tapasztalatom. Hibásan és fizikai sérülésekkel kaptam vissza, sokadjára is anno.
Lenne egy kérdésem:
Kapcsolatfelvételnél csak a telefonosat ajánlja fel. E-mailben nem is tudom felvenni a kapcsolatot velük, csak ha először felhívom a HP-t és Ők küldenek egy e-mailt, hogy arra válaszoljak, mint múlthéten? Ha nem, akkor lehet a garanciaérvényesítési űrlapon keresztül írok Nekik.
-
hallador
addikt
Ha a hpshop-tól vetted, akkor a prielle kornélia utcába viszik általában (pl entegro). Alaplap cserénél sem telepítenek újra semmit, nem, hogy egy venti cserénél. Adatmentés kell, mert bármi lehet, de ezt magad miatt kell inkább, hogy a géped távollétében is biztonságos helyen is meglegyenek az adataid. Vagy ha a géppel történik valami.
-
Brumi
senior tag
válasz
SeniorTilla #47635 üzenetére
Köszi!
Az adatmentést és a rendszervisszaállítót megcsinálom egy külső vinyóra, hogy ha újra is húzzák, akkor csak helyre kelljen állítani. Holnap felhívom őket, hogy hova lehet bevinni, aztán a többi megy magától. -
-
Brumi
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 1,5 éves 250 G5 noti, aminek úgy tűnik csapágyas lett a ventije. A számla szerint van még rajta 1,5 év garancia, de a netes ellenőrzésnél azt írja lejárt. Most mi az igazság?
A másik kérdés az lenne, hogy ha garis a javítás, akkor kb mennyi időre kell számítani mire megjavítják? A HP szervizben javításnál dózerolják a rendszert, vagy mindent rajtahagynak? (A Sony gépemnél minden alkalommal teljes resetet csináltak).Előre is köszönöm!
-
Rekureku
tag
Sziasztok!
Van egy HP 15-ay043nh 1 éves gépem.
Probléma annyi hogy a wifije gyenge. Ha mellé rakom a router 77% 1,5 méterre már csak 36% a jelerősség.
Persze a mobilon nézve 100%. Ubuntu van a gépemen.Tudnátok segíteni, mert így használhatatlan!
Köszi!Üdv!
Réka -
-
hallador
addikt
válasz
kidnou #47625 üzenetére
Szerintem is ez a legtisztább dolog.
Amit alul ír az annyit jelenhet, hogy ha a bolt megveszi a notebookot, és a nagyker beregisztrálta már a notebookot. Az eladás és a garancia termék regisztrálás között van egy türelmi idő, ami pl 1 hónap, ilyen esetben él ez, de itt nyilvánvalóan nem erről van szó. Onnan hiányzik egy CarePack, amit nagy eséllyel ha tényleg jár rá, akkor nem regisztrálták be, amit azért szoktak megtenni, mert kb 20 - 25000 Ft-ot tud rajta spórolni.
Tegyük fel jó indulatú vagyok csak elfelejtették, vagy hibáztak ilyen van, előfordul. Az meg nem korrekt, hogy tulajdonképpen ezzel rád tolják azt a munkát, amit nekik a HP kifizetett nekik. -
hallador
addikt
válasz
Ice&Lime #47622 üzenetére
És ha a bolt 1,5 múlva nem létezik már mit csinálsz? Hova mész akkor? A HP köteles 8 évig alkatrészt biztosítani, de ha 1 év van rá a bolt meg ígérget hülyeségeket (Magyarországon ez nemzeti sport) akkor mit csinál a user szerinted?
A Medimarkt-nak elhiszem, hogy bevállalja, a balalajka józsinak a király utcából meg nem. Ha bezár a bolt akkor be van zárva ennyi, az nem meredek vagy nem meredek, hanem no garancia van, de ez már balalajka józsit nem fogja érdekelni... A User meg ott áll egy szál ..... egy rossz notebookkal.
A Magyar fogyasztó kergető meg annyit ér ilyen helyzetben mint Pelikán József gátőr a Katrina hurrikán idején.
Mi van akkor, ha vitás helyzetbe kerül a dolog, a kereskedő dalolva megy saját zsebére szervizeltetni a notebookot? (Otthon már csak így szokás? )
Nem hiszek ebben.Ha nem hivatalos valami, olyan mintha nem is lenne.
-
Ice&Lime
veterán
válasz
hallador #47621 üzenetére
De ha a garancia papíron az áll hogy 3 év és hogy a bolt ahol vette gondoskodik a 3 évről, az nem a vásárló dolga, hogy a bolt ezt hogyan oldja meg, hiszen a bolt jól tudja mit vállal és mit állít a garancia papíron, akkor a vásárló kezében a garancia papírral mit is kéne még tennie, illetve nem lenne érvényes az a bizonyos garancia papír?
Azt mondod, hogy ha visszavinné 1,5év múlva a boltba a garancia papírral, akkor a bolt elhajtaná és a vásárlónak saját költségen kellene javítatni a készüléket ahol akarja, a garancia papírt meg eldobhatja?
Azért elég meredek lenne, ha ez így is működne. Persze lehetséges, de ilyenre volt már példa? -
hallador
addikt
válasz
kidnou #47615 üzenetére
Ez csalóka. Ha Te valódi HP jótállással állsz szemben, akkor a HP is tud erről.
Így néz ki, ha a dolog hivatalos, ha neked 3 évet mondtak, de nem ezt látod amikor beütöd a gyári számot, azaz HP semmit nem tud róla, akkor szimplán kamu a dolog.
A HP alaphelyzetben:
1 év HP HW Maintenance Offsite Support Manufacturer Warranty
2 - 4 év HP Hardware Maintenance Offsite Service CarePackA Kereskedő hiába mondja, hogy Ő 3 évet ad, arra azért kíváncsi lennék ki fogja szervizeltetni, hogy nem a bolt az biztos. Ha ez nem magyar hanem külföldi multi (Mediamarkt, Saturn, Tesco stb) akkor még hihető a történet, de ha magyar, akkor azért én eleresztenék egy telefont egy hivatalos HP szakszerviz, vagy hivatalos HP kereskedő felé, mert garanciát ingyen nem nagyon szoktak osztogatni sehol a világon, max ezzel adja el a gyanútlan vásárlónak.
Én előbb hiszek a mesében, mint a magyar kereskedőnek. (Igen én is voltam Kereskedelmi, szerviz, és user oldalon is). Ha Te nem nézel utána valaminek, akkor más sem fog még akkor sem, ha ez társadalmilag elvárható lenne tőle. Nincs ennek kultúrája Magyarországon, minek dolgozzon ha semmittevéssel is megkapja ugyanazt, ez van. (Máshol is előfordul, csak máshol seggbe rúgás jár érte Otthon meg mindegy a mellett, hogy addig fontos a vásárló ameddig megvesz valamit, utána meg kolonc, mert hát ha foglalkozni kell vele, akkor az munkát jelent, az meg nem jó.)
-
válasz
John Attila #47619 üzenetére
Vigyázz a GPU-val, BGA-s szokott lenni!
-
John Attila
csendes tag
Sziasztok mennyi pénzt ér meg egy ilyen Nootebook? Akarok használtan venni egyet 70 ezret megér? Köszi
Hewlett-Packard HP Pavilion dv7 Notebook PC
Rendszermemória: 8139 MB (DDR3 SDRAM)
Videokártya Intel(R) HD Graphics 3000 (2076 MB)
3D gyorsító: AMD Radeon HD 6770M (Whistler)
CPU típusa: Mobile QuadCore Intel Core i7-2670QM, 3100 MHz (31 x 100)
Lemezes meghajtó: FUJITSU MJA2500BH G2 (500 GB, 5400 RPM, SATA-II) -
kkm0614
csendes tag
válasz
SeniorTilla #47614 üzenetére
Sajnos nem járható a kikapcsolás, már kb mindent megpróbáltam.
-
kidnou
őstag
A héten vettem egy notebookot. Garanciával kapcsolatban kérdeznék, hátha valaki jártas ebben. Bolt infó szerint 3 év gyártói háztól-házig szállításos garancia van, HP honlapján sorozatszám alapján egy év sincs , 2019 06 29-ig él a gari. Ilyenkor mi a valós? Nem sufni boltról van szó
-
-
bivalyos
aktív tag
Sziasztok,adott egy elitebook folio 1040 G1 (E4A63AV#ABD) noti,az a baj hogy ahogy nézem minden leírásban szerepel hogy van benne bluetooth méghozzá wifi kártyába integrált 4.0,de sajnos sehogy se tudom működésre bírni, biosban nem találok semmi erre utalót hogy be kellene kapcsolni,de eszközkezelőben sem látja. hálókártya típusa alapján pedig tudja (Intel(R) Dual Band Wireless-N 7260) gyári driver fel is telepítettem,de mintha fel se raktam volna semmi változás. Bios frissítés megvolt. Valakinek van esetleg valami ötlete?
-
kkm0614
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek kedves Fórumtársak! Adott egy HP 250 G5 típusú laptop, amin van egy spéci diagnosztikai program. Intel® Core™ i3-5005U processzor van benne és 2.0 GHz a sebessége, ami kevés ennek a programnak (2,2 GHz kell), mert indításkor jön a jajveszékelés, hogy ez csak 2Ghz-es proci. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan tudom feltornázni 2,2 GHz-re a sebességet? Biosban nincs lehetőség és az Intel Extreme Tuning programmal sem sikerült. Ha tudtok kérlek segítsetek, mert egy csomó pénzbe kerülne ez miatt venni egy másik lapost.
Köszi, KM
-
válasz
Ice&Lime #47607 üzenetére
Na neki is estem reggel,mert nem volt otthon a gép,és sikerült azokat nem ette meg amit linkeltél de a gyárit ami az oldalán fent van igen,amit elbasztam hogy várni kellet volna mert 2-3 perc múlva indult újra frissítés után én marha meg kikapcsoltam,így megszakítottam a folyamatot!!
A lelkes segítségért pedig a restanciámat priviben megbeszéljük!!
Még egyszer köszönöm mindenkinek a tanácsokat és a segítséget!!....
-
hallador
addikt
válasz
#08054973 #47591 üzenetére
Szia,
A Care Pack jótálás bővítést jelent. A HP az egész világon 1 év garanciát ad a gépeire. A Nagyker a HP Magyarországgal karöltve dobja hozzá a + 2 évet. Ez alaphelyzetben nem jár.
A Gépre vonatkozó jótállás típusát a Care Pack típusa fajtája száma dönti el.
Alaphelyzetben a HP Magyarország, és a "lehúzós ker" direkt nem árulja el milyen Care Pack van a gépen, nem véletlenül még a végén megtudnád.
Ilyen esetben azt tudod tenni, hogy a géped gyári száma alapján meg tudja mondani egy HP márkakereskedő, tehát nem fórumos gazsi, és notebookos bécy hanem pl a HP Shop. Egy telefont megér. Itt tudod megkérdezni mi van a gépeden pontosan.Alaphelyzetben a legegyszerűbb carry in offsite, nem NBD bővítést szokták hozzácsapni. Mert sem a gagyi ker-nek, sem a HP Magyarország által képviselt magyar "szak szerviznek" nem érdeke, az NBD magánemberek részére. (Mivel hivatalosan Magyarországon legalább 51 DB gépet kell venned, hogy valódi NBD-d legyen, vagy Workstation-t amihez van is főalkatrész.)
Ha a géped valamilyen flottából van, ahol vettek ennyit, akkor lehet rá NBD, ha Te vetted meg boltba NBD nem lesz alaphelyzetben.
Röviden ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad E490 27% 14" FHD IPS i7-8565U 16GB DDR4 256GB NVMe ujjlolv gar
- Legion 5 15ACH6H 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- Razer Blade 15 gamer laptop megvigyázott szép állapotban.
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Lenovo Thinkpad L13 Yoga Gen4 X360 Érintős! Ryzen 7 Pro 7730U 16GB RAM / 256GB SSD Magyar
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest