- Hamarosan megkezdődik a nubia 2,8K-s táblagépének szállítása
- Barátokká váltak az eddig rivális AI-óriások
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Az Aura Displays hordozható monitorhármasa jól felturbózhatja a produktivitást
- Dual Mode-os IPS monitorral adott magáról életjelet a Gigabyte
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pano
addikt
válasz
kidnou #51358 üzenetére
Ha van érvényes magyar számlád és hivatalos gyári, sorszámozott jótállási jegyed kitöltve, nem garanciáztathat honlapon lekérhető adat szerint a HP. Max annyit mondhat, hogy azon időszak alatt amit a honlap megjelenít nem kéri a számlát és/vagy a jótállási jegyet a szervizeléshez.
Azért vannak jogszabályok, fogyasztóvédelmi törvények.Ne engedd magad megvezetni egy ügyfélszolgálatossal (ő is tudhatja rosszul).
-
wreakz
tag
válasz
kidnou #50478 üzenetére
https://www8.hp.com/hu/hu/campaigns/hpsupportassistant/pc-diags.html
Letöltöd telepíted, majd indításnál F2-es gombot nyomkodod. Ott előjön a diagmenü. Akkumlátor tesztnél pedig a tovább -ra kattintva ír ki pontos adatokat.
-
npetike1
csendes tag
válasz
kidnou #49734 üzenetére
Szia,
Akitől vásároltad a notebook-ot, nekik kell elkezdeni ezt intézni a reklamációt a disztri vagy gyártó felé.
Ez abszolúlt nem egy problémás dolog, nekik semmibe sem kerül. Egy email fog menni a gyártó megfelelő emberének, hogy javítsa a garidat az adatbázisban a vásárlás dátumához igazítva.. Itt valószínűleg valaki nem regisztrálta fel a gépdre a megfelelő garanciát és SLA-t. Ennyi...
Egyébként pedig, ha személyesen elviszed egy szervizbe, a számlával és a garanciajeggyel, ott a rendszerbe ütött dátumokat a számlád és a garancia jegyed felülbírálja majd.
-
válasz
kidnou #49728 üzenetére
Vidd vissza a boltba, nekik kötelességük elintézni, mivel velük állsz szerződésben (vásárlás). Nekem is volt egy ilyen eset egy medencével. Beszéltem a fogyvédelemmel, és írtam egy emailt az eladó áruháznak ahol vettem, másnap kicserélte a szerviz a medencetestet és a lábakat, amit előtt 1,5 évig nem akart.
-
Gus
aktív tag
válasz
kidnou #49724 üzenetére
Garancia szempontjából mindig a számlán szereplő vásárlás dátuma elsődlegesen az írányadó, a honlapon lekérdezett dátum, csak tájékoztató jellegű. A vásárlást az eladó nem jelzi vissza a gyártónak, akkor pedig ugyan miből számoljon hiteles dátummal a honlap. A gyártástól számítva van egy átlagos forgalomba kerülési idő, amit rászámol a program a gyártás idejére és indítja a garancia futamidejét. Aztán, hogy az eszköz egy évet áll a kereskedőnél, vagy egy hónapot, arról nem tud. Ha a garijegy ki van töltve, akkor az is elég kell legyen, de sokszor nincs kitöltve, akkor csak a számla dátuma számít.
-
válasz
kidnou #49721 üzenetére
Nem kell menned sehova hogy elintézd. Írd le a boltnak, mi történt, és kérd a segítségüket. Nekem is van most egy ügyfelem, akinek a HP WorldWide Warranty-s gépét szervizelni szervizelnék ugyan, de nem akarnak érte futárt küldeni. Nem is értem, hiszen háztól-házig gari van rá. A garit elfogadják ,de a futáros megoldást nem teljesítik. Majd én elintézem neki, de akkor is nonszensz.
Biztos felvettek valami új képzetlen embereket az ügyfélszolgálatra, azok bénáznak itt. Eddig nem volt ilyen.
Neked azt is javaslom, hogy küldj egy reklamációt nekik, nagy az esélye, hogy elnézést kérnek és mégis érvényes lesz a 3 éved. A reklamáció más helyre kerül, mint egy sima hibabejelentés, más bírálja el. Nem árt, ha ők is tudnak ezekről az anomáliákról.
-
válasz
kidnou #49717 üzenetére
Sziasztok. Bocs, hogy közbeszólok, de én is így jártam, hogy rossz volt a rendszer tájékoztatója, nekem is 11 hónapot írt. De nekem azt mondták, ha 3 év van írva, márpedig az volt írva, ahogy neked is, akkor a vásárlástól számítva 3 év. A HP vállal rá ennyit, nem a bolt. Talán később már jó volt kiírva a rendszerükben is. Amúgy honnan vetted? Esetleg link? Illetve ahol vetted, ha ott 3 év volt, akkor visszaviszed oda és ők is kötelesek intézni. Meccseljenek ők a HP-va, ha te nem szeretnél. 😀
-
-
-
-
-
Molk
tag
-
hallador
addikt
válasz
kidnou #47654 üzenetére
Szia,
A Kolléga által említett beállítás a GEN3-ig volt érvényben, illetve azzal egy időben megjelent Pavilionok esetében. Az újabb gépeknél ez fn + bal shift. funkció billentyű. Nem biztos, hogy a Te gépeden is így van, de a ProBook, EliteBook, ZBook, 250-en igen, Gyanítom ott is. Sok sikert a keresgéléshez.
-
-
hallador
addikt
válasz
kidnou #47625 üzenetére
Szerintem is ez a legtisztább dolog.
Amit alul ír az annyit jelenhet, hogy ha a bolt megveszi a notebookot, és a nagyker beregisztrálta már a notebookot. Az eladás és a garancia termék regisztrálás között van egy türelmi idő, ami pl 1 hónap, ilyen esetben él ez, de itt nyilvánvalóan nem erről van szó. Onnan hiányzik egy CarePack, amit nagy eséllyel ha tényleg jár rá, akkor nem regisztrálták be, amit azért szoktak megtenni, mert kb 20 - 25000 Ft-ot tud rajta spórolni.
Tegyük fel jó indulatú vagyok csak elfelejtették, vagy hibáztak ilyen van, előfordul. Az meg nem korrekt, hogy tulajdonképpen ezzel rád tolják azt a munkát, amit nekik a HP kifizetett nekik. -
hallador
addikt
válasz
kidnou #47615 üzenetére
Ez csalóka. Ha Te valódi HP jótállással állsz szemben, akkor a HP is tud erről.
Így néz ki, ha a dolog hivatalos, ha neked 3 évet mondtak, de nem ezt látod amikor beütöd a gyári számot, azaz HP semmit nem tud róla, akkor szimplán kamu a dolog.
A HP alaphelyzetben:
1 év HP HW Maintenance Offsite Support Manufacturer Warranty
2 - 4 év HP Hardware Maintenance Offsite Service CarePackA Kereskedő hiába mondja, hogy Ő 3 évet ad, arra azért kíváncsi lennék ki fogja szervizeltetni, hogy nem a bolt az biztos. Ha ez nem magyar hanem külföldi multi (Mediamarkt, Saturn, Tesco stb) akkor még hihető a történet, de ha magyar, akkor azért én eleresztenék egy telefont egy hivatalos HP szakszerviz, vagy hivatalos HP kereskedő felé, mert garanciát ingyen nem nagyon szoktak osztogatni sehol a világon, max ezzel adja el a gyanútlan vásárlónak.
Én előbb hiszek a mesében, mint a magyar kereskedőnek. (Igen én is voltam Kereskedelmi, szerviz, és user oldalon is). Ha Te nem nézel utána valaminek, akkor más sem fog még akkor sem, ha ez társadalmilag elvárható lenne tőle. Nincs ennek kultúrája Magyarországon, minek dolgozzon ha semmittevéssel is megkapja ugyanazt, ez van. (Máshol is előfordul, csak máshol seggbe rúgás jár érte Otthon meg mindegy a mellett, hogy addig fontos a vásárló ameddig megvesz valamit, utána meg kolonc, mert hát ha foglalkozni kell vele, akkor az munkát jelent, az meg nem jó.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új HP Pavilion x360 14-ek Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1335U 8/512 FHD IPS Iris Xe
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- Nitro ANV15-51 15.6" FHD IPS i5-13420H RTX 4050 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged