Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Clark78

    tag

    válasz boogie84 #64865 üzenetére

    Szia!
    Nekem is a Sport Plus verzió van, de manuális váltóval. Tudom, maradi vagyok, de az automata váltóra én úgy tekintek mint egy 50+ -os kényelmi funkcióra, szóval még ráérek :)
    Hidegen én sem pörgetem, leállításnál várok 30-60mp-et tempó és külső hőmérséklet függvényében. Indítás után az első amit kikapcsolok az a start-stop. Az ECON gombot egyszer próbáltam ki, többször szerintem nem is fogom. Autópályán nyomtam a gázt és gyakorlatilag nem történt semmi...
    Az adaptív futómű valóban király, de mivel szekér fílingje van csak nagyon jó minőségű utakon használható élvezettel.
    Most, hogy említed, valóban a küszöb nagyon koszosodik, mélyre bejut az esővíz.
    Az automata távolságinál illetve ablaktörlésnél is volt már párszor, hogy én 1-2 mp-el hamarabb gondoltam/csináltam volna, mint ahogy ő tette. A 3.mp-nél már belenyúlok.
    Egyedül a kerekek hallatszanak be, de gondolom ez a 235-ös gumik számlájára írható, illetve hátul jobban le van szigetelve, mint elől.
    A vezető oldali ablak időnként ciripel, még totál felhúzott állapotban is, meg kellene majd nézetnem. Időnként hallani egy másikat is, az valahonnan a műszerfal jobb széle felől jön, még nem sikerült lokalizálni.
    Az ütközés erejét mérséklő fékrendszer időnként "ijedős". A 20 ezer km alatt kb 2-3 alkalommal volt rá példa, hogy befékezett helyettem, szerintem feleslegesen. Pl motorfékkel vártam, hogy valaki lekanyarodjon előttem jobbra és már éppen nyomtam volna a gázt, mert látom nyílik a sáv, erre finoman, de zavaróan belefékezett egy kicsit a gyorsításomba.

Új hozzászólás Aktív témák