Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Bjorngolf #52199 üzenetére
Szerintem 2007-est is lehet még, ha tényleg megkímélt. Nagy típushibáról nem tudok, csak idegesítő "apróságok" vannak. Kuplungpedál nyiszorgás/recsegés (ha benyomod, hallod) elő szokott fordulni. Ezen kívül váltón lévő műbőr betét tud csúnyán öregedni, illetve a műszerfal plexije szokott karcolódni. Olvastam még egy két helyen, hogy az első ajtók ezüst színű kilincsburkolata szeret letörni a helyéről. Kopogás, recsegés ne hallatszódjon a futómű felől (alacsony sebességnél előre és hátramenetben is érdemes koppig tekert kormánnyal kipróbálni). Egy-két helyen láttam, hogy szeretnek a műanyag lámpák, illetve plexi bemattulni, párásodni belülről. Hátsó csomagtérajtó gázteleszkópja gyárilag is eléggé gyenge, hidegebb időben nincs ereje megemelni a csomagtérajtó, de 20 fok felett már nem szabad gond legyen.
És persze a szokásos dolgok vizsgálata; rétegvastagság, illesztések mennyire egységesek (méretre), nincs-e "törés" a tükröződésekben, elektromos kütyük mindegyike működik-e rendesen (ablakok, tükrök, HiFi, tempomat, kapcsolók), klíma hűt-e, ülésfűtések működnek-e.
Aztán lehet, hogy valamit kihagytam, azt majd a többiek hozzáteszik.
Nálam sok hiba nem jött elő.
-
Bjorngolf
tag
amúgy mire kell figyelni a 8.generácional amikor csekkolom? mik a széria hibái (zörgésre való hajlamán kívül
) mire kell extra figyelmet szentelni?
szóval akkor azt mondjátok h nyugodtan nézzek 2008-s modelt meg?bocsi h ennyit kérdezek csak első autó lesz
-
Bjorngolf
tag
válasz
BigBlackDog #52190 üzenetére
ohhh
hát ez nem egy jó hír. de gondolom az összeszerelés hibája egy tesztvezetés alatt meglátszik
-
-
Bjorngolf
tag
Sziasztok!
Nemsokára tervezek majd használt autót venni. Kinéztem többek között a Civic-et is. De olvastam h a 2006-2008 között gyártott Civic-ekkel sok a gond (recsegnek, zörögnek, szétesnek stb.) de utána ezt a hibát kijavították. Szóval a kérdésem az lenne h ez mennyire hűen igaz? mennyire kell félni mondjuk egy 2007-es Civictől? Érdemesebb akkor már inkább 2009-es gyártásút venni?
Köszönöm előre is a válaszokat -
BlacKSouL
addikt
válasz
TaylorPro #52173 üzenetére
Én évek óta tervezem, hogy tetetek. A legjobb lenne az olyan színezett üveg, mint pl. a Swifteknél is már elérhető volt, de hasonló közepesen sötét, enyhén áttetsző barnás színű fólia így a cél. Első oldalsóra nem nagyon tennék, csak a legminimálisabbat, hogy a közeg ne zaklasson, de valamit szűrjön. A gyári zöld színezés is érezhető, de nyáron kevés. Első zélvédőre semmit.
Addig húztam az időt, míg a thomyfolia már nem csinál szétszereléses módszerrel. Illetve azért filóztam, mert nem tudtam eldönteni, hogy a gyári állapotú autót össze tudják-e rakni úgy, hogy ugyanolyan legyen mint előtte. Egyébként ezt favorizálnám. Az ilyen helyén fóliázást biztos jól meg tudják csinálni, de a másik akkor is szimpatikusabb fóliázás szempontjából, ha szerelni kell. Szerelés szempontjából meg nem, de vagy csinálják rendesen vagy ne. Nem tudom egyébként pl. az automata tükröt mennyire zavarná a hátsó fólia, de talán az nem gond. Kicsit még az esti tolatgatásnál fosnék, de ugye akinek van erre sose panaszkodik.
Kb. olyan sötétítést tudnék elképzelni hátra, mint amilyen a tetőablak gyári színezett üvege.
De hiába tervezem 4-5 éve, az alvázvédelmet pl. sürgetőbbnek éreztem, mint a fóliát. -
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #52175 üzenetére
Mert a jogszabály előírja az azonosító matricát (és hozzá a műbizonylatot).
Eredetileg olyan sötétségűt szerettem volna, mint amilyen a mai új autókon szokott lenni, de a helyi fóliásnál nem volt túl nagy választék, ezért lett ez. Végül is nem bántam meg, nekem tetszik így is.
De tényleg, belülről nem olyan vészes.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #52173 üzenetére
Ti hogy viszonyultok a fóliához?
Így.Hátsó ablakra túl sok értelmét nem is látom.
A sok fényszóróval vakító gyökér ellen tök jó, ha már nem sötétedik automatice a tükör. Meg azért az UV- és hővédelem is érezhető.szerk.: Amúgy valójában nem ennyire drámaian sötét, főleg nem belülről nézve.
-
TaylorPro
addikt
Kiskutya hátra a Jazz-be berak, kiskutya a körmével ablaküveg fóliát két helyen lekapar. Lenni rohadt ideges, fólia le, ablak tiszta ragasztó, hígítóval lemos. Szerencsére hibátlanul leszedtem. Nem tudom már milyen hígító, de nagyon faszán hozta le. Amúgy rühellem a fóliát. Hátsó ablakra túl sok értelmét nem is látom. A fólia nagyon világos, nem feltűnő hogy hátul nincs. És szerintem így jobb mert világosabb az autó. Az oldalsó fóliák meg megmaradtak. De, még az is lehet hogy leszedem mind. Ti hogy viszonyultok a fóliához? A túl sötétek nekem egyáltalán nem tetszenek. A színezett üvegek azok igen. Az én fóliám olyan mint ha az üveg lenne enyhén színezve. Én voltam a hibás nem a szegény kiskutyi. Szépen az ölembe is hányt.
Végül egy ruháskosárba zártam be, hátsó ülés felhajt és oda beszorítottam a kosarat. Sikeresen leszállítottam az ebet új otthonába.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
yodamester10 #52165 üzenetére
Azert ha tudsz, akkor csinalhatnal egy elotte-utana vetitesi kepet...
Igy latatlanban azt mondanam rola, h nem lesz franko. -
yodamester10
őstag
válasz
Winner_hun #52170 üzenetére
És most mire gondolsz?????Én csak ködben használok lakóterületen kívül,de inkább olyat kóstolgass aki retek gagyi nappali fény szarral jár
-
Winner_hun
félisten
válasz
yodamester10 #52168 üzenetére
Ködlámpa vakíthat el mert az nem tompított?
-
yodamester10
őstag
válasz
Winner_hun #52167 üzenetére
Ez ködlámpa izzó
A tompított az GYÁRI xenon. -
Winner_hun
félisten
válasz
yodamester10 #52165 üzenetére
Ez utángyártott médincsájna ami mindenkit elvakít?
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #52165 üzenetére
Egyik ismerősömet pont ma vágták meg az osztrákok 300€-ra hasonló fényszóróizzók miatt.
szerk.: Az autó egy Mazda 5 egyébként, eredetileg halogénnel.
szerk. 2: Ha még azt tudták volna a rendőrök, hogy a DPF is ki van ütve...
-
JoolsNOS
veterán
Na ez most hamar megjött. Amayama. Kb 10 napja rendeltem:
A termosztát kb 5450 volt így. Postával 11800 körül, de van benn pár apróság még.Igaz van benn egy félrerendelés is. A kézifék takaró gumirész letört. MIkor beültem a kocsiba már rájöttem, hogy nem azt rendeltem, mert azt csak egyben lehet rendelni. Mindegy, most van kettő a 2 cm-rel előbbre lévő műanyagtakaró bigyóból. Rendeltem egy hűtőleresztő szelepet is, át akarom mosni majd a rendszert és megelőzöm a bajt, ha esetleg eltörne a sok ki-be csavargatástól
-
honda23
aktív tag
válasz
---Lasali--- #52161 üzenetére
16 col 205/55.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #52157 üzenetére
1 tizeddel, ahogy írtam is, a gyár által megadott 2,3/2,2 helyett 2,4/2,3.
szerk.: Gyárival megegyező méretű felnik és gumik vannak az autón.
szerk. 2: Azért fújom túl 1 tizeddel, mert a gyári értékeken kanyarodáskor vagy sávváltáskor kicsit "kúsznak" a téli gumik (Hankook W452, nem XL, csak sima), így viszont nem érzem.
szerk. 3 (mindig utólag jutnak eszembe a dolgok
): Még van egy év műszaki, majd előtte elviszem rendes futóműveshez megvizsgálni. De amúgy abszolút semmi rendelleneset nem érezni menet közben. Nem kopog, nem kotyog, nem imbolyog, nem húz semerre...
-
zebede
őstag
Hello!
2002-2008 digitális klímás Jazz-hez tudtok valahol két dines beépítőkeretet a rádióhoz?
-
paolinho
őstag
Ilyen multimédiával van valakinek tapasztalata esetleg?
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #52148 üzenetére
Pontosítok: elöl 40-nek kell lennie min., hátul 20, és egy tengelyen a két oldal között 25%-nál nem lehet nagyobb az eltérés.
Ja, az elsőket valszeg cserélni kell majd, de amúgy nincs vele baj, úgyhogy műszakiig marad.
Qru:
-
tboldi
nagyúr
Egyébként ma megmértem a gyakorlaton a lengéscsillapítóimat kíváncsiságból. Mindkét bal 42 és mindkét jobb 41 %-os. 20-tól adnak műszakit, szóval minden fasza.
Holnap meg telenyomom a bendőjét és veszek megyei matricát is.
-
Qru
MODERÁTOR
Mivel 0 km-es kora óta nálam van így nekem ment rá újkorában alvázvédő (sima fekete rücsis) de amúgy nem jellemző rájuk a rohadás. Kivéve ahol sokat sóznak és nem mossák le.
Városban nekem ilyen 5,8 litert kér, ha sokat dugózom vele akkor begkéri a 6 litert de ugye nekem az 1.2-es van.
-
paolinho
őstag
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok. A páromnak most vettünk egy 2007-es Honda Jazz 1.2 S Cool-t, amelyben a gyári fejegységgel adódott problémánk. Ez egy Cd-s rádió. A hiba a következő: minden egyes funkció működik rajta csak a rádió alkalmanként, random működik. Ha épp nem üzemel, akkor nem is hangol, nem csinál semmit. Ki-be kapcsolva, vagy csak úgyhagyva némán bekapcsolva, aztán rövid időre alkalmanként megjavul, aztán megint elhallgat. Cd és egyébb funkciók mennek rajta. Ha valaki tudna ebben segíteni, hogy merre induljak nagyon megköszönném.
Illetve minden segítséget előre is köszönök! -
i-sti
senior tag
válasz
JoolsNOS #52137 üzenetére
Mennyire szeretnek rohadni ezek?
Használtál valami extra alvázvédelmet?Szemezgetek én is a Jazz-ekkel.
Dacia hamarosan szó szerint elrohad alattunk. Ebben is 1.4 benzinzabáló szörnyeteg van. 6,18 átlaggal hajtom.
Szóval valami hasonló motor elég lenne. Nem vagyok boyracer arra ott egy rendes TDI.
Városi szaladgálóst keresek, amit bárhova lelehet támasztani. -
JoolsNOS
veterán
Na átléptem a 25000et a géppel mióta nálam van. Pár nappal több mint 2 éve. 6,13as átlag van alatta
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Johnny_vT #52124 üzenetére
G8-ast nem vezettem csak G7-es 2.0i-t többször is. Az városba bőven elég de pályára ahhoz, hogy 190-ről még érdemben gyorsulj már nem. G7 2.4i-ben ültem igaz az egy felpiszkát verzió (Zolyneté) az nagyon szalad de ugye abban minden van ami nem horror áron megvehető (chiptuning, sport kati, icybox, stb)
A TypeS az egy felszereltségi szintet jelent (nem erősebb a motorja mint egy sima 2.4i-nek) aminek a része a feszesebbre hangolt futómű is sok más egyéb mellett.
G8 nehezebb de minőségibb autó, picit bonyolultabb is ennek okán költségesebb is. A leömlő és a katalizátor egyben van, így ha kuka a kati akkor a leömlőt is meg kell venned ami nem olcsó...
-
-
Nem jott at az ironia sracok?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #52130 üzenetére
Ez a "lámpánál legyorsulsz mindenkit" az a mentalitás amit kerülni szeretnék. Nekem nem attól nő a férfitagom, hogy 50 méteren ráverek bárkire, aki nem is akar gyorsulási versenyeset játszani. Van épp elég boyracer ismerősöm, ezt meghagyom nekik.
Nekem a lovak az autópályázáshoz kellenek, hogy 190-nél még tudjak gyorsítani, ha szabad az út. Gyakran járunk Németország keleti csücskéből a nyugati határhoz, így az sem hátrány, ha ezt a távot viszonylagos nyugalomban (értsd: minél kisebb menetzaj) tehetem meg.
A tanácsodat köszi megfogadom, meg a kínálat java része amúgy is 2.0
-
válasz
Johnny_vT #52129 üzenetére
Olcsóbban kijönnék az lehet
Haladósabb, megbízható autó mint a 8g 2.4
A Type-S amúgy jól tudom, hogy csak futóművében tér el a nem Type-S változattól?
Nem tudom pontosan miben tér el és miben nem (zolynet-et kérdezd)
nem horror a futómű javítása ennél?
számít? lámpánál legyorsulsz mindenkit
Ha fiatalabb kell akkor (én) a 2.0 8g-t venném (automatát és kombit, amiből kemény 1db van hahu-n
), fosnék a 2.4-es problémáitól.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #52125 üzenetére
Én most tervezek szintet lépni, a mostani 100 lóhoz képest persze hogy mindegyik állat lenne. Node, ha már úgyis több lesz a ménesből, akkor szeretném alaposan körüljárni a témát, hogy hosszú távon (mikor már a leendő autót is megszoktam) se érezzem magam alulmotorizáltnak pl. az Autobahn-on.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
---Lasali--- #52123 üzenetére
Na akkor kénytelen leszek én kipróbálni, mert a "nem hiszem" illetve hasonló teoretikus vélemények nem egyértelműen adnak választ.
Azt még nem tudom hogy juthatnék hozzá kiszáradt tankkal pár literhez, hogy ne kelljen egy egész hordót megvenni, de nem is holnap lesz.
Azért csak van aki kijár pályára döngetni. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #52076 üzenetére
Még egyszer köszi a válaszokat.
Azóta ültem egy ismerősöm 7. generációs Accordjában (2.0 benzin) és elég kellemesnek, dinamikusnak tűnt. A futóműve sem puha, bár lehetne kicsit feszesebb, nem tudom ez a korából/használatából származik-e.
Na most a 8. gen, amivel én szemezgetek ennél vagy 230 kilóval nehezebb. Mennyire érezhető a súlykülönbség vezetés közben (megállás, gyorsítás, kanyarodás)? A gyári számokkal tisztában vagyok
Odébb lehet azért állni a 2 literessel is, vagy törekedjek a 2.4-esre az esetleges olajfogyás ellenére?
-
BlacKSouL
addikt
MOL 102+-t csak a hecc kedvéért próbálta már valaki?
-
Qru
MODERÁTOR
-
i-sti
senior tag
Az új Jazz-ért nem sok az a kerek 5 milka csóki?
Ebből lehet alkudni? -
JoolsNOS
veterán
válasz
TaylorPro #52105 üzenetére
Arra majd én is. Elvileg ezek az értékek: 54: kialszik a hideg jelzés. 73: beáll az alapjárat 740 közelében. 82-84 üzemi hőfok.
Ha meglesz akkor légyszi írd majd meg, mennyi idő, hány km után éri el ezeket e a hőfokokat. Mert engem már kiidegelt párszor ha rákereselDe amayaról már rendeltem gyári termosztátot, remélem rendbeteszi.
-
-
-
TaylorPro
addikt
Ilyenen gondolkodom. Van valakinek? Hamutartó helyére rakható.
-
TaylorPro
addikt
Köszi! Veszek én is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #52105 üzenetére
A vezető oldalán a műszerfal alatt, a középkonzolhoz közel van a csati. Nem biztos, hogy elsőre megtalálod, mert eldugták mélyebbre,
és a pedálok felé néz.szerk.: Nem, nem néz a pedálok felé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TaylorPro #52102 üzenetére
Szvsz ha van bevált olcsóbb akkor azt,drágát felesleges. Én csak a bizalmatlanság miatt vettem kipróbálhatót.
Így van, telón tudod nézni menet közben. Pontos víz hőfokot ír, még a beszívott levegő hőfokát és nyomásást is pontosan kiírja.
Km futást máshol tárolja, az nem az ecu-ban van. Ezzel nem lehet átírni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #52099 üzenetére
Én a Vgate iCar 3-mal szemezek (a WiFi-s verzióval, mert ebből a típusból csak az működik iOS-szel).
(#52101) yodamester10: Ugyanilyenem van jelenleg, csak Androiddal és a DashCommand nevű applikációval hajlandó kommunikálni, de amúgy működik. Egy hibakódot már sikeresen töröltem vele, többre nem volt szükség.
-
yodamester10
őstag
válasz
martillo #52079 üzenetére
Ilyet vettem
Elsőre azt mondom ennyiért megérte,aztán majd kiderül,nagy csodát nem várok.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyúrósok ide!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kuponkunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- Hálózati / IP kamera
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest