Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz tocijozsi00 #8439 üzenetére

    A dátum kitöltése előtt láttad a szövegdobozt, milyen formátumban kéri? Amennyiben ez jó, elképzelhető, hogy a dátum maga olyan időszakra esik, amikor nem kínáltak garqancia hosszabbítást.
    Sima pc-n chrome és mozilla böngészővel is ment.
    Nálam ilyen volt kitöltve beküldés előtt, minden flottul ment.
    Célszerű tűzfal, pi hole, böngészővédő- tiltó xarságokat arra az időre kikapcsolni, tuti jól jelenjen meg a weboldal, és az adatok el legyenek küldve. A végén fel kell tölteni a pdf-ben kapott garit is, hogy lássák, mi alapján kéred a hosszabbítást.

    Ezt beküldve probléma nélkül vissza is jött a névre- címre, készülék sorozatszámra szóló gari hosszabbítás. december 6-án rendeltem, 10-én szállították ki, mivel az én készülékem valamiért nem volt benne a listában, holott a telekom oldalon EZT a készüléket emlegették, telefonáltunk, azt mondták, tényleg hiányzik, pótolják, kell pár nap, és lehet regelni, 19-én oda is került a cikkszám, amivel 15 másodperc alatt be is regeltem, 12:25-kor küldtem el, 12:26-kor itt volt a mail a letölthető pdf garihosszabbítással.

Új hozzászólás Aktív témák