- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- Megágyazott az egyik exascale rendszerének Németország
- Kvantumpontos OLED óriással bővült az INNOCN gaming kijelzőinek kínálata
- 2 TB-osra hízott a Team Group egyik strapabíró memóriakártyája
- Jóval kevesebbet költ a modern gyáraira idén a Samsung
- Egyre több pletykában merül fel az Intel eladása
- Azonnali processzoros kérdések órája
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Gyorsan Snapdragonnal: Acer Swift 14 AI tapasztalatok
- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71562240
törölt tag
válasz AMDFan #29932 üzenetére
Nyilván kicsit (icipicit) sarkítottam, de van ilyen, sőt, ez éppenséggel cél is a hosszútávú üzletben gondolkodó okos hangszórófejlesztők részéről. Ugyanis, a szóbanforgó fejlesztők legalábbis kb. tíz évvel ezelőttig jól kiszámítható következetes irányok, anyagok, konstrukciós megoldások mentén fejlesztettek termékvonalakat, többek között éppen a tárgyalt célból, azazhogy a keresgélő felhasználó viszonylag nagy biztonsággal sejthesse, hogy a fejlesztő adott, ismert, következetes termékvonalába tartozó hangszórónak az adott termékvonalra jellemző hangkaraktere és elektromos-elektromágneses-elektroakusztikus viselkedése legyen. Következetesen, termékvonalasan. Adott fejlesztők esetében a hangszóró képéből és típusszámából láthatom, hogy a fejlesztő mely termékvonalának mely lépcsőfokán-leágazásán helyezkedik el a hangszóró, milyen anyagokat és konstrukciós elveket használva, ergo, a fotóból és típusszámból még az adott hangszóró T-S paramétereit és grafikonjait is elég kis hibahatárral ki tudom következtetni! Éppen ez a céljuk! Termékvonal, következetesen. Nem csak lehetséges, hanem van ilyen, sok ilyen van, célzatosan ilyen.
Ezt már nem feltétlen neked mondom, hanem a téma közvetlen folyományaként, ugyebár shalafinak természetesen közel sincs igaza abban (sem), hogy adott hangszórónak (adott hangszóró-termékvonalnak!) például a membránanyaga és egyéb, a termékvonalra jellemző következetes konstrukciós elvek alapján ne lenne jellegzetes sajáthangja. Nagyon is van ilyenje - természetesen. És ez a sajáthang természetesen csak viszonylag kevéssé gyakható meg azzal, hogy milyen hangdobozban hogyan használjuk az adott hangszórót. A hangszóróválasztás első lépése, hogy szeretjük-e az adott hangszóró sajáthangkarakterét - mert az a sajáthangkarakter (természetesen) nagymértékben rányomja bélyegét a hangdoboz hangjára, bármit is csinálunk.
Megint neked: Adott fejlesztők adott termékvonalaiba tartozó minden egyes hangszórónak viszonylag következetes sajáthangkaraktere és T-S-paraméter-intervalluma van. Ez a cél az adott fejlesztőknél, és általában többé-kevésbé sikerül is megvalósítaniuk ezt a célt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre több pletykában merül fel az Intel eladása
- OTP Bank topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- 2,2 méteres magasságból tesztelték az S25 Ultra kerámiaüvegét
- Azonnali processzoros kérdések órája
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest