Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24198 üzenetére
Már baromi kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Nem tudom melyik lenne a jobb, ha lassú lenne az autó de megbízható, vagy ha gyors de megbízhatatlan. Az utóbbi talán egy fokkal jobb lenne szvsz. Valamit csak összeeszkábálnak. Még van néhány napjuk.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24198 üzenetére
Tehát ezen a képen akkor a világossárga rész is szabadon variálható a csapatok által, nem csak a sötétsárga...
Valami ilyesmit gondoltam egyébként: katt, bár így átrajzolva már látom, hogy a hűtőnek ütközik.
Így rövidebb, kevesebb helyet foglal... de biztos jó okuk van rá, hogy inkább a hurkot választották. -
hunnylander
őstag
A kipufogórendszert a csapatok tervezik és készítik, nem a motorgyártó és nem befagyasztott terület.
Mint mondtam, nem az lehet a probléma, hogy ideteszem a végét (a kipufogócsövet) vagy odateszem a végét és itt melegszik, ott meg nem annyira. Ha ez lenne a helyzet, nem lehetne nagy dilemmás fundamentális probléma.
Azért utalgattam kipufogócsonkra és a környezetére.
Hipp-hopp nem tudnak előhúzni egy új formájú, irányultságú, 'lazább' kompaktságú kipufogócsonkkal, még ha ők tervezik és gyártsák is, merthogy az elemnek van környezete is, és ha változtatok a kipufogócsonkon úgy, hogy az már egy új térbeli formát, méretet igényel, az kölcsönhatásban van a környező alkatrészekkel és formákkal.
Ha pl. növelni akarom a kipufogócsonkot térigényében, hogy megoldjam a vele és a környezetével kapcsolatos hőmérsékleti problémákat, akkor ahhoz valamely elemekbe bele kell 'vágnom' és/vagy duzzasztanom kell valamit méretileg, ami az autó aerodinamikájára is hat, negatívan.
A nagy felbontású képen is egy kis dudor, meg csavarozott 'hőpajzsok' a hőállóság növelésére. Az a kép elég jól bizonyítja a sztorit, hogy tényleg van tennivalójuk a kipufogórendszerükkel és volt vagy talán még van is fejvakargatásra okot adó problémájuk vele.
De szerintem rendbe fogják tenni sikeresen, legkésőbb az európai szezon kezdetére. De abszolúte nem lepne meg, ha Melbourneben úgy fognak szerepelni, mint ha nem is lett volna ilyen problémájuk. Az autó nem lesz túl gyors eleinte, mert bennük van az ütés és a tesztkiesés komoly érvágás kihozni az autóból azt, amit már jelenleg is tudna.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #24187 üzenetére
Igen, ezért kérdeztem, hogy hol a határ, tehát ahol még a 4-4 kipufogó van, és ahol egyesülnek, az még a nem módosítható rész, vagy az már szabadon variálható? (Mondjuk közben eszembe jutott, hogyha ott változtatnának, akkor esetleg magán a motoron is kell, hiszen megváltozik tőle a kipufogógázok kiáramlása.... és ezért csináltak inkább egy hurkot még az előre vezetéshez)
-
hunnylander
őstag
válasz
shteer #24190 üzenetére
Látszik a munkaterület, az fix, de nem csúnya munka. Ha hozná az eredményeket, az ilyet már puszilgatnák (persze csak miután lehűlt).
Oliverda: A fémes(nek tűnő) felületekre, csavarozásokra céloztam elsődlegesen.
A diffúzor kiterjesztésére való az a szárnyoldallap-megoldás.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24189 üzenetére
Van pár szenzor fent, ha arra céloztál.
A hátsószárnyról két oldalt lenyúló részek milyen célt szolgálnak. Hasonlót még csak a TF109-en láttam eddig.
-
shteer
titán
válasz
hunnylander #24189 üzenetére
arra gondolsz, h foltozva van rendesen?
-
hunnylander
őstag
Ezen a képen lehet látni érdekességeket.
Meg ezen is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #24184 üzenetére
Még csak meg se tudom ítélni, hogy mennyire súlyos olyan keveset tudhatunk csak a dologról.
A Hangyász körüli több évig húzódó tragikomédiát elfelejtetted. Newey volt a főszereplő.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #24184 üzenetére
Én inkább azt nem hiszem, hogy ne tudnának kitalálni erre valami megoldást, még ha attól valamennyire degradálódik is az autó teljesítménye.
Amúgy mintha még február első felében azt mondták volna, hogy több különféle kipufogó konfiguráció kipróbálása is terveben van. Ez még a tesztek elején volt valamikor. Én ebből arra következtetek, hogy még ők sem tudták, hogy melyik lesz a végleges verzió. Persze az is lehet, hogy amit végül véglegesnek akartak az nem passzol túl jól az autó többi részéhez.
Male: A motort szerintem nem módosíthatják, az elvileg egységes. A kipufogó viszont gyanítom, hogy teljesen az autónak megfelelően alakítható.
Inkább ragasszák tele a kipufogót ilyenekkel.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #24177 üzenetére
Fura az a visszakanyarodás ezen a képen. Akkor már miért nem eleve előrefelé hozzák ki a motorból a kipufogót, kihagyva egy feleslegesnek tűnő hurkot? Persze akkor még forróbb lenne, ami a hűtő mellett elmegy... de ott meg nem forrósodna, és kisebb helyet is foglalna.
Vagy a kipufogó elejét is köti még a motor befagyasztás? -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24183 üzenetére
De mikor követett el élcsapat ilyen súlyosságú hibát?
Én még mindig nem hiszem el egyébként
Szerintem semmi gondjuk nem lesz a megbízhatósággal és 5-6. helyekért csatázhatnak majd. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #24182 üzenetére
A hőterheléseket is kalkulálják és modellezik előzetesen, de ez nem fedheti le minden esetben tökéletesen a valóságot. Van sok előre nem látható és ismeretlen tényező, akárcsak ismert és ismeretlen fizikai jelenségek, amelyeket az ember nem tud tökéletesen modellezni.
A kipufogógázok, hőáramlás is kemény diók, hiába modellezik őket szuperszámítógépek. A CFD szoftverek ismerhetnek minden fizikai jelenséget, ha az ember sem ismeri mindet aki írta a szoftvert? És a modellezés felbontása is adja a hibaszázalékot.
A probléma nem onnan jöhet, hogy ne ismernék a motor hűtési igényeit, nem annak a hűtésével van a gond, hanem a kipufogóval vagy akörül és azzal kapcsolatosan.
Egy forma-1-es autó az egyik legbonyolultabb, legkihegyezettebb autótechnikai alkotás, ami nem úgy születik, hogy megtervezed, megépíted és minden esetben mind az összes több tízezer alkotóeleme 100%-ban úgy fog működni, ahogy előzetesen számoltad, vártad. Állandóan az ismeretlennel, kihívásokkal és kockázatokkal nézel szembe.
Egyébként meg nem kell félteni őket, van ott annyi okos ember, és olyan szakmában, amiben az ilyen nagy tétes problémamegoldások a legérdekfeszítőbb feladatok. Olyanok, mint a MacGuyver, aki, ha kutyaszorítóban van, kiügyeskedi, hogy a tyúksz@r is robbanjon.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24179 üzenetére
Na de ezt nem sejtették előre? Évek óta ezt a motort használják, ismerniük kellene mint a tenyerüket. A KERS sem újdonság nekik. Nem értem, hogy hogyan jött összes egy ekkora baki. Még ha valamelyik sereghajtó csapat esett volna ebbe a hibába akkor azt mondom, oké.
A radiátorokat miért kell homologizálni?
Ezt most találtam.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #24179 üzenetére
A megbízhatóság döntő lesz az idén. Ebben azért az RB és a Ferrari sajna a Mercedes előtt áll.
-
Pá
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #24177 üzenetére
Az a kép ad egy kis illusztrációt elképzelni, hogy miért is lehet nagy dilemma.
Még ha fake is és a kipufogó-vég semmi extra, a tényleges kipufogó csonkjának is oda kell préselődnie egy nagyon kompakt kis területre.
Ha felfele növeled, akkor belevág az U oldaldobozba, ami szállítja a a kardinális fontosságú legjobb áramlatokat a beam winghez és a diffúzorhoz. Ha hátra nyújtod meg, hogy nagyob térfogatban kezelhetőbb legyen hőterhelés tekintetében, akkor meg belevágsz a kerekek és az autó test közötti légutakba, amik már enélkül is kisebbek, mint a többi autón, a koncepcióból adódóan, de azok is nagyon fontosak a diffúzor hajtásához.
Láttam egy szombati képet és a vízpára által lehetett látni rajta, hogy az oldaldoboz melletti áramlat bekanyarodik oda.
Tehát kemény dió lehet úgy megoldani a problémát, hogy az aerodinamikai potenciál ne szenvedjen csorbát.
Ami aerodinamikát nem sértő módosítást látnék a kép alapján, az az, hogy ha a tesztadatok alapján a fő vízhűtőrendszer radiátorai elégségesek és van rajtuk egy biztonsági ráhagyás. Ezt a biztonsági ráhagyást kivenném, 'kihegyezném a hűtést. Olyan lenne az autó e tekintetben mint a 2009-es Brawn, aminek a hűtőrendszere a Hondához terveződött és a Mercedes motorral már necces volt, de azt a néhány kritikus helyzetet is jól bírta, mikor emiatt vissza kellett tekerni a motort.
Így a kipufogócsonk előre növekedne térfogatilag és a radiátor aljánál az lenne kicsit csökkentve.
Csakhogy a radiátor is egy homologizált elem a határidő a homologizációra pedig már lejárhatott vagy a napokban fog. Vagyis, ha Melbournere nem tudnának legyártani egy ilyen hőtőrendszert, illetve ennek terveit napokkal ezelőtt prezentálni az FIA felé, akkor ez a megoldás kilőve, mint lehetőség.
-
Tomeee80
csendes tag
http://overdrive.web4.hu/cikk/vettel-ket-evet-hosszabbit-a-red-bullnal Vettel marad szép kis summáért
-
Oliverda
félisten
McLaren MP4-26 exhaust – is the “U” bend a Front Exit?
Nem lehet, hogy a McLaren-nél összekeverték az alkatrészeket, és a bemutatón is használt fake kipufogóval teszteltek az igazi helyett?
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Kicsit továbbgondolva, ha pont a konstrukció egyik fő mozgatórugója nem működik, akkor b@szhatják, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni az autó hátuljához akkor az más fő részeket is felboríthat, amivel megint ott lehetnek ahol a part szakad. Ergo még az sem kizárt, hogy ebben a formában az egész konstrukció mehet a kukába. A jobbik eset ha orvosolni tudják a hiba forrását valamilyen egyszerűbb, kevesebb nagy módosítást igénylő megoldással.
-
Male
nagyúr
Így számolhatott:
MS: 1 gyors kör -> 10kg
Vettel: 5 gyors kör... az ötször több, mint MS-é, így 50kg.
...aztán eszébe jutott, hogy volt boxból ki, boxba be kör is, így átfogalmazta, de a számítást nem javította(mondjuk ezeken kevesebbet fogyaszt, mint a gyors körön, de akkor sem lehet elhanyagolni)
Ez kicsit olyan, mint amikor nekem bizonygatta valaki, hogy a 4:3 meg a 16:9 az ugyan az a képarány... (4*4 = 16, 3*3 = 9 miatt
)
-
Pá
addikt
Ez a cikk nevetséges. Azzal kezdi, hogy Schuminak 10 kg benzin kellett a 3 köréhez, majd ebből levezeti, hogy a Red Bullnak meg minimum 50kg kell 7 körhöz.
Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában.
-
proof88
addikt
-
Thom!
veterán
A Red Bull egy másodperccel gyorsabb a Mercedesnél?
Lehet, de itt nagy kavarodás ki kitől mennyivel van lemaradva.
Aki azt hiszi W02 ausztrál nagydíjra nem kerülnek fel fejlesztések az téved, de ez igaz a többi csapatra is... -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Basszus, ha ez igaz...
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24165 üzenetére
Ez az egész kipufogó tervezés melyik részleg vagy mérnök hatásköre? Már a tavalyi hasonló okból történt visszaesés után is le kellett volna váltani de ezután végképp.
Gondolom ha nagyon letekerik a motort akkor nem melegszik annyira. Még mindig jobb mint kukázni 2-3 egységet pár verseny alatt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #24164 üzenetére
Úgy nincs B terv, hogy Ausztráliában meg az első 3 versenyre lenne B terv. A Barcelonára áttervezést megemlíti.
Legrosszabb esetben 3 dupla-DNF-fel nyitnak.
Ami érdekes, hogy továbbra sem tudjuk, hogy hol is van az a kipufogó. Talán az oldaldoboz lapos hátsó részén fúj a padlólemez alá annak azon külső szélén, ahol lehet azt lyukasztgatni?
Ha nem is így van, valószínűleg egy annyira integrált megoldás, ami nagyon sok környező elemet érint. Tehát nem arról van szó, hogy a kipufogócső végét idefordítom vagy odafordítom, és meg van oldva (e tekintetben meg is léphetik a legszolidabb kivezetést a hőterhelés csökkentésére, de az alapcsonk körüli problémát nem oldja meg). Hanem új, más formájú kipufogócsonk kellhet és minden környező elemet hozzáigazítani, tehát az autó hátuljánál egy komoly áttervezést kell kivitelezni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24163 üzenetére
Ez nagyon durva. Mi lesz 30-35 fokban hogy ha 10-15 fokban túlmelegszik a rendszer? Bízhatnak egy hűvös, esős ausztrál versenyben, de Malajziában csúnya lesz ha ez mind igaz..
És nincs B terv, ez a legkeményebb..
-
Pá
addikt
válasz
Olomlovag #24159 üzenetére
Nem pont tippverseny(hanem jobb
), de ha van kedved F1-es fantasy ligához, akkor kukkants be ebbe a topicba.
-
Oliverda
félisten
-
Olomlovag
tag
Sziasztok!
Gondolkodott már itt valaki azon, hogy f1-es tippversenyt lebonyolítson, a fórumon belül?
-
rocket
nagyúr
#24154: Szegeny McLaren nagyon gaz szezonjuk lesz, talan erdemes lenne bealdozni az evkozbeni fejleszteseket, es epiteni valami uber autot a kovetkezo szezonra
-
Oliverda
félisten
-
Male
nagyúr
-
proof88
addikt
-
Oliverda
félisten
-
Pá
addikt
Hamilton tényleg mondott ilyet?
Bár végül is összhangban van azzal, hogy kb 1 mp lemaradásban vannak.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #24143 üzenetére
Szerintem már össze is csomagoltak a csapatok. Megérte szombatra is maradni. Ezt a tesztet egy háti permetezővel is meg lehetett volna csinálni a gyárban.
-
Thom!
veterán
Amilyen kaotikus futamok lesznek és a KERS-nek köszönhetően ha valaki csak 5.ik lesz az időmérőn simán jó taktikával nyerhet. Merci versenytempójára lennék kíváncsi, de azt direkt nem játszották ki, hogy mi lesz az első futamon, az jó kérdés, de lesz meglepetés..
Idén nem számítok vonatos futamokra.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #24143 üzenetére
Legalább nyerünk egy tesztet
hunnylander:most írták a5-ön(nem tudom mennyire hivatalos) "Közben kiderült, hogy a Williams rájött a KERS-problémák okára, és használni fogják a berendezést a melbourne-i idénynyitón."
-
Motion_Blur
félisten
Egyedül Hamiltonnak van mért ideje, 1:50
Úgy néz ki hogy Vettel 2014 végéig hosszabbított a Red Bullal
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #24137 üzenetére
1 mp lemaradás nem utalna fundamentális hibára. Fejleszteniük kell az autót és kész.
Pá: Minden nagydíjra lesz új fejlesztés, ennyi belsős infót olvastam ma. A McLaren topik tele van hülyeségekkel meg trollkodásokkal meg hisztériával, a nagy részét én is csak görgetem.
Ami infót összeszedtem, esélyes, hogy az autó kipufogórendszerével, annak illetve így az autó hátsó részének hűtésével lehet a fő problémájuk és ennek következményeivel, hogy emiatt nem tudtak rendesen tesztelni a sok meghibásodás és túlmelegedés miatt. Emiatt lehetett flow vis az airbox mögötti hűtőnyíláson, ami a váltót és a hátsó traktust hűti, ugyanis, szerintem bővítették egy kicsit a nyílást az alsó részén süllyesztve és ezt ellenőrizték flow vis-zel.
Van olyan rémhír, hogy egy új kasztnit csinálnak; ezt kizárnám, mert ezt meg sem tehetnék, a fő elemek homologizáltak és a határidő már le is járhatott erre. Amely homologizált elemekkel versenyeznek Ausztráliában, az lesz egész évre. Az FIA és a riválisok csak olyanra adnának kivételes engedélyt, ha pl. valaki elszabja a benzintankot, de azt is azért kapta meg tavaly a Virgin, mert sereghajtó. A McLaren nem kapna semmilyen homologizációs engedélyt csak mert 1-2 mp-cel lassabb, ez nem ok. Az oldaldoboz (elülső része, hűtőnyílás beleértve) olyan lesz az egész szezonban, mint az első nagydíjon. Ezen nem is volt flow-vis, ez nem lehet probléma, és ha ez változna, az autó orrának is változnia kellene, mert az alacsony orr pontosan ehhez van hangolva és nem lenne ideális egy hagyományos oldaldobozzal. Vagyis egy komplett teljesen új magas orrú és hagyományos oldaldobozú autót kellene látnunk Ausztráliában, ennek esélye közelít a nullához. Szerintem, ha van is igazság a rémhírben, az nem a homologizált részekre vonatkozik, hanem esetleg az autó hátulján véghezvitt módosításokat, fejlesztéseket a nem homologizált elemeken.
Emiatt aztán az autó sincs még kiismerve és rosszul állnak az általános beállítási munkákkal. Az autó alapbeállításai, kiismerése az egyik legjelentősebb -tempó-fejlesztési lehetőség. Ezzel tartotta a HRT tavaly a versenyt a másik két csapattal, akik ténylegesen frissítették az autóikat. És az általános beállítások kiismerésével tudta a Mercedes tartani a lépést a fejlesztő csapatokkal az év végén, holott ők már nem újították az autót. Számos tizedet találtak pusztán azzal, hogy több idejük és figyelmük jutott az autó beállításaira.
A McLarennél lehet akár 5 tized hendikep vagy még több is pusztán amiatt, hogy még nem ismerték ki az autót és nincsenek meg az optimális beállításai.
-
Oliverda
félisten
Szerintem az STR előrébb lesz (sajnos), kb. egy szinten a Reanult-val. Vagy még rosszabb esetben majd lesznek szép Red Bull - STR négyesek elől leintéskor.
Időmérőn a McLaren-nek olyan 11-12. helyeket tudok jósolni a szezon elején. Versenyen meg ki tudja mert ott elég sok fog fúlni a gumikopáson.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24129 üzenetére
Amúgy mik a hírek a Mekiről? Vannak belsős infok vagy pletyik, hogy mi a gond, vagy mit remélnek, vagy egyáltalán mi a frászt művelnek?
Sajnos az autosporton a mekis topicba annyit pofáznak, hogy meg sem próbálom követni, de gondolom Te azért szemmel tartod.Nálam a sorrend
Red Bull - Ferrari
Merci
RenaultWilliams
STRForce India - Sauber
LotusVirgin
HRTEzt nem feltételnül az első versenyre értem, hanem inkább az egész szezonra. A Mekit szándékosan kihagytam. Év elején valahova a Renault szintjére várom őket, de hogy mennyit és milyen gyorsan fognak fejlődni az megjósolhatatlan.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24135 üzenetére
Lehet, hogy most sokkal nehezebb lesz behozni azt az 1 másodpercet mint akkor a 2-3at. Főleg akkor, ha nem jönnek rá gyorsan és pontosan a probléma forrására. Ahogy látom a kipufogóval most is szívnak bőséggel akárcsak a tavalyi év második felében.
Thom!: Különösen ha álruhában körözget a pályán mint Mátyás Király.
-
Thom!
veterán
Alonso valami olyasmit mondott nemrég ettől a Schumacher gyerektől tartani kell.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #24131 üzenetére
A kihagyásnak megvolt a racionális oka, nem passzióból volt, tudtak az előrejelzésről.
Az autón javítani való és megbízhatatlan dolgok voltak és vannak, csütörtökön is csak a garázsban rostokolhattak volna jó eséllyel. Kívülállóként én nem kritizálnám a döntéseiket, rengeteg dolog ismeretlen a számunkra.
2009; Lewis azt mondta néhány napja, hogy akkor 2-3 másodperc volt a lemaradás, most 1 másodperc.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #24132 üzenetére
Ajánlom is nekik!
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #24129 üzenetére
Én jelen állás szerint inkább a negatív felé hajlanék. Kb. az lehet majd mint 2009-ben. Ráadásul nem értem, hogy miért hagyták ki a tegnapi tesztnapot amikor már napokkal ezelőtt nyilvánvaló volt a szakadó eső. Újabb -1 nap az idei autónak, amiben amúgy is három nappal kevesebb van mint az összes főbb riváliséban. Itt már csak a káosz segíthet ami a gumik meg az állítható szárnyak miatt lehet az első versenyeken.
-
AMD Power
titán
Amennyire vártam az első futamot... most annyira nem. A McLaren amit művel!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #24116 üzenetére
Mercedes:
Legjobb esetben Top3-ban vannak, a 3. fokán leginkább.
De van vagy 3-4 csapat, akik ott lehetnek majd velük egy szinten, vagy némelyik egy kicsit előbbre és a Top3-ból lesz Top5.
A Williams-et vissza fogja vetni, hogy problémáik vannak a KERS-szel és valószínűleg nem is kezdhetik vele a szezont. Ez nagy érvágás, köridőben is, de még inkább versenyképességben.
Renault sötét ló, akárcsak az autó. Nem hiszem, hogy nagyon le lesznek maradva a Mercedestől, ha le lesznek maradva egyáltalán.
Toro Rosso, Sauber; őket meg végképp nem tudom besorolni. A Toro lehet, hogy új tulajdonosra vadászott, a Sauber meg szponzorokra, mert még van bőven üres felület az autón, sok szponzorfelirat, egy tulajdonoshoz köthető; Carlos Slim / Telmex etc. A csapat tavaly is sokat ígért a tesztekkel, aztán meg kiábrándított egyből a szezon elején.
A McLaren mindenképpen meglepetést fog okozni, de hogy pozitívat vagy negatívat, azt nem tudnám eldönteni.
-
Pá
addikt
-
attisx
addikt
Kolles: Akár a hatodik helyet is megszerezhetjük
"Tisztában vagyunk azzal, hogy nem mi vagyunk a leggyorsabbak, de sokat profitálhatunk abból, ha az autó megbízhatóan üzemel, amit a rutinos versenyzőink bevisznek majd a célba. Úgy gondolom, hogy ez az autó sokkal jobb, mint az előző volt. Tonio (Liuzzi) révén pedig jól tudunk majd fejleszteni is"
Nem tudom Kolles Úr mit szív, de én is kérek belőle...
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #24116 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24112 üzenetére
És megbízható. Ha a tesztköröket vesszük, akkor a Ferrari szerintem magasan vezet. Nem nagyon akadt problémájuk, és elég gyorsak is.
Schumacher -nek külön örülök, lehet az új fejlesztések végre meghozzák a kívánt eredményt, és végre Schuminak is fekszik az autó.
A mekire kíváncsi leszek, valami nagyon nincs rendben nálunk.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #24116 üzenetére
Nagyon remélem, h igen.
-
Thom!
veterán
lágy és szuperlágy között mennyi lehet körönként?
-
Motion_Blur
félisten
Kíváncsi vagyok McLarenéknél mekkora a baj valójában. Tényleg csak a megbízhatósági problémák hátráltatják őket abban, hogy megmutassák az autó valódi erejét, vagy valamit nagyon benéztek.
Hunny érdekelne a véleményed ezzel kapcsolatban + hogy most vajon hol áll a Mercedes? Lehet az év elején harmadik erő a Red Bull és a Ferrari mögött?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ráhibáztál.
"The cascades are also new, which along with the endplates appear to be inspired by the Brawn BGP001, Paul White being a long time Honda designer, perhaps brought these ideas to the team." forrás:scarbs
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #24112 üzenetére
nagyon aktív
rosberg meg átigazolt
persze, h efegylájk:
16:32 – Schumacher, Alonso, Rosberg
1. Schumacher Mercedes 1.21.249 ---
2. Alonso Ferrari 1.21.614 +0.346
3. Rosberg Williams 1.21.788 +0.539
4. Heidfeld Lotus Renault 1.22.073 +0.805
5. Barrichello Williams 1.22.233 +0.965
6. Kobayashi Sauber 1.22.315 +1.047
7. Alguersuari Toro Rosso 1.22.675 +1.407
8. Vettel Red Bull 1.22.933 +1.744
9. Kovalainen Team Lotus 1.23.437 +2.169
10. Sutil Force India 1.23.921 +2.653
11. Button McLaren 1.25.837 +4.569
12. Di Resta Force India 1.27.015 +5.747
13. D'Ambrosio Virgin 1.27.336 +6.107 -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24112 üzenetére
jaja
érdekelt volna egy Mercis versenyszim az összehasonlítás kedvéért -
Motion_Blur
félisten
Rosberg 1:21.788
Alonso nagyon konzisztens versenyszimulációt futott.. erős nagyon a Ferrari...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24108 üzenetére
Sajnos az sikánlevágás volt.
14:29 Schumacher's day is over, and Mercedes will now be preparing the car for team-mate Rosberg
14:29 He will also get to test the Mercedes upgradeshmm, talán a holnapi eső miatt? de akkor is, milyen már ez.
-
SzalaiG
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher tovább javított: 1:21.249
Ezt egy 9 körös etap 4. körében érte el.
Pá: pedig de szép lett volna
-
kpal
nagyúr
válasz
hunnylander #24102 üzenetére
Annyira idegesít pedig erre vártam egész télen
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #24098 üzenetére
Úgy tűnik ez egy nagyon jól sikerül első szárny lett, mert a Merci sem akar tőle megválni már vagy 2 éve.
kpal: mindenképp lesz első futam, a kérdés csak az, hogy hol és mikor
-
hunnylander
őstag
válasz
lacos001 #24100 üzenetére
A sztártervező a logójukat is rendbe tette. (A képen nem ő, hanem Tony Cuquerella, a csapat verseny- és teszt-főmérnöke)
kpal: Ha morbid akarnék lenni, most előkeresném azt a fotóboltolt képet, amin F1 festésűek voltak a tankok. A Bahreini Nagydíj elmarad, talán beszúrják valahova a szezon végére ha jól alakulnak a dolgok, de túl sok esélyt nem adnék rá.
-
kpal
nagyúr
Emberek akkor most lesz vagy nem első futam
Aktív témák
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Háztartási gépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3057, 95% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest