Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Bluetooth hangszórók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
raczger #32097 üzenetére
Így van. Hát én igazából nem nagyon vezettem autót, mert jogsim sincs, csak nagymotorra.
Nekem rfactor-ból ismerős ez a dolog. Sajnos előbb megfogyatkozott a benya, mint kellett volna.
Mindig csak annyit lassultam, hogy a mögöttem levő ne fogjon be.
Célegyenesbe fordulva már szaggatott, és alig gurult be a célba. -
proof88
addikt
válasz
raczger #32097 üzenetére
én meg tudtam hogy nem lesz elég a benzin, még sok kör volt hátra, és a mögöttem lévőhöz annyi előnyöm volt hogy egy boxkiállás is belefért volna, de inkább spórolva mentem, egyrészt azért hogy megmutassam milyen kemény vagyok, másrészt mert nem tudtam elhinni hogy ki fogy fogyni alólam a benzin, aztán a vége az lett hogy meg is lettem előzve, és még a célba sem értem be (Spában volt és a 3. szektorban állt le a motorom, az utolsó körben, az utolsó jobb-bal sikántól nem messze álltam meg sajnos). Ez nagy hülyeség volt.
volt olyan amikor szintén nem volt elég a benzin, de ott simán elég volt annyi hogy 2-3 kört mentem magamnál 10 mp-cel lassabban, spórolósan, aztán nyomhattam neki újra (úgy voltam az 1. helyen h sok előnyöm volt).
Aztán amikor a verseny vége felé nagy az előnyöm, tudatosan lassú köröket szoktam menni, hogy a mögöttem jövő azt higgye hogy megint valami problémám van. Pedig csak annyi van hogy unalmas és így egy kis színt viszek a verseny végébe.
szerk.: ezek mind rfactor volt, nem igazi
-
raczger
őstag
válasz
JJános #32093 üzenetére
Én kimentem a pályára fél tankkal és visszajöttem háromnegyed tankkal, ja és ezt nem játékban hanem igaziból. Ez az igazi spórolás
(utólag kiderült hogy hibás volt az a műszer
). Mellesleg tökmindegy hogy fékkel vagy motorfékkel lassítasz, gyorsításra kell figyelned illetve hosszú féktávokat venni, feleslegesen nem kell erőltetni a motort, alacsonyabb fordulat stb...
-
hoffman_
nagyúr
Az egyetlen dolog amit szeretnék, hogy Hamilton még nagyon-nagyon sokáig a Forma 1-ben maradjon, és ne változzon semmit. Nem csak mert élvezem, hanem miattatok is <3
Ez még nagyobb vágyálmom, mint az, hogy a Redbull bukja a vébét. Illetve nem is a Redbull, hanem Vettel. Alonso viszont megnyerheti, neki megengedem. Tekintve, hogy a McLaren elég gyér fejlődést mutat régóta, szemben a Ferrrarival, remélem Alonso alatt továbbra is ilyen tempóban fog vágtázni a paci. (pedig vettem McLarenes cipőt, pénztárcát, már indultam volna Lewis sapiért, de csak nem érdemlik meg... )
-
Oliverda
félisten
válasz
JJános #32087 üzenetére
Nem.
„Lewis számára ez egy nagyszerű verseny volt. Nem számítottunk rá, hogy az elején olyan gyorsan áthajt a tömegen. A mérnökök a feltételezett versenytempó alapján számolták ki az üzemanyagot, ez pedig egy kissé gyorsabb lett, mint amire számítottunk.”
„A legelejétől világos volt, hogy égetjük az üzemanyagot, annál a pontnál azonban versenyeztünk, a futam második felében azonban spórolni kellett vele.”
„Komoly kihívás egy versenyző számára, ha azt mondják neki, hogy spóroljon az üzemanyaggal. Ez az ösztönösség ellen van, de ez nem csak erről szól, hiszen csökken a gumi- és fékhőmérséklet, és nagyon nehéz lesz így vezetni. Nem egyszerű így vezetni egy Formula–1-es autót.”
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #32081 üzenetére
Valamit azert csak tud a srac....
-
Motion_Blur
félisten
Briatore: Én is ugyanezt tettem volna
Lauda és Couldhard is megvédi a Red Bull döntését
A futam után BBC-n is úgy nyilatkoztak Eddie Jordan-ék, hogy ez volt a tökéletes döntés, a megfelelő időben, mindenféle dráma nélkül.
-
boogie84
veterán
válasz
JJános #32080 üzenetére
Persze h versenyképesebb ha feltekerik az üzemagyag-levegő arányt. De rövid idő alatt nem hinném h annyival eszik többet h ne bírja ki verseny végéig. Irreális fogyasztása lenne, hisz egyesek előzéskor ugyan úgy feltekerik az arányt. Akkor velük mi van, ők végig bírják mégis?
Ilyet azért nem mindig látunk, pedig sokszor van olyan szitu h védekezniük kell, v előzniük...
Sztem itt vmi más gond volt, csak nem látunk rá az ilyenekre. Ugye rádión sem mondják be mindig ezt az infót.. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #32075 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok. De az elején az inter gumik elég gyorsan elérhették az ideális hőfokot, mivel volt elég sok csont száraz rész, ahol akár egy kör alatt is simán túlmelegszik egy ilyen keverék. A Ferrari akkor kezdett gyorsulni interen, amikor már majdnem vállalható volt a slick. Az más kérdés, hogy a slick bizony lassabban melegszik, és kell neki pár kör.
Egyébként megjegyezném, hogy Alonso autóján tovább is bírta a gumi, amikor Hamilton és Webber kijött cserélni, Alonso és Vettel még kint maradt. Akkor Alonso megfutotta a leggyorsabb kört.
-
Motion_Blur
félisten
Érdemes megnézni a futamon onboard nézetből.
Nem gondoltam volna hogy vannak ekkora beállításbeli különbségek élcsapatok között. Pl. amíg Hamilton 290-nél rakta a 7. fokozatot, Alonso már 270-nél. Mondjuk McLarennél régen is "szokás volt" hat fokozatra elosztani a váltót és a hetedik gyakorlatilag csak egy utazó fokozat. Az is érdekes volt hogy Hamilton mennyivel jobban használja (esőben) a motorféket mint a többiek*, kíváncsi lennék egy átlag fordulatszámra a verseny alatt. És többször még 1-be is visszaváltott a lassú kanyarokban, amíg a többiek még hármasból is alig akartak leváltani.
*hozzá kell tenni hogy 'csak' 5-6 versenyzőt lehetett így megfigyelni
-
JJános
addikt
válasz
boogie84 #32064 üzenetére
Sztem Hamilton felcsavarta a motort amikor védekeznie kellett.
Azt mindenki tudja, hogy teljesen feltekert motorral sokkal versenyképesebb.Ez alatt az idő alatt ette meg Hami azt a benzint, ami miatt a végén spórolni kellett.
De ez csak az én feltevésem.
Így nézve már nem is volt olyan könnyű előznie Vettelnek, akinek nem volt kers-e, mert Hami ott tudott előnyt szerezni ahol kellett.De ez csak az én véleményem.
-
MPowerPH
félisten
Mondjuk nekem az is feltűnő volt, hogy a két RBR inter gumikon mennyivel gyorsabb volt, mint Alonso. Brutális volt a tempokülönbség.
-
MPowerPH
félisten
-
Jarod1
veterán
kiváncsi lennék ha Webber lesz elöl, Vettelnek is szólnak-e majd hogy :Seb tarsd a távolságot...
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #32065 üzenetére
Igen, szemmel jól látható volt. És ez egy olyan pálya, ahol az RBR óriási előnye borítékolható volt még 2 hete. Az, hogy nem ez történt, több oka is lehet. Bár a Meki igen lassú volt. Most vagy őket erősen érintették a módosítások, vagy az a reális, amit a Meki produkált. Ebben a nézetben az RBR-ek is helyén voltak. És a Ferrari lett a kakukktojás, mert piszok sokat gyorsult.
A másik, hogy a Ferka nem veszített semmit, a másik kettő élcsapat pedig igen. Itt mondjuk nyilvánvaló, hogy a Meki bukta akkor a legnagyobbat.De Németországban kiderül. Ott alapból gyors a Ferrari. Ha ismét nyernek, akkor bizony megtalálták a helyes utat.
-
D@ni88
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32065 üzenetére
Én arra gondoltam amikor rábólintottak a befújt diffúzorok használatára a Ferrarinál, hogy rájöttek miért nem működött úgy a kocsi. Ezt nem csak a diffúzorra értem, hanem magára a komplett csomagra. Tudja valaki milyen fejlesztéseket hoztak a Ferrarinál?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #32055 üzenetére
Az mondjuk érdekes lehet, hogy amikor még a forró befújást használtak, a RedBull sínen ment, a Ferrari a gyors kanyarokban messze nem tudott úgy átmenni. Lekapcsolták a rendszert, mindenki vesztett rajta valamennyit, vagyis kevesebb lett a leszorítóerő, a Redbull így is kiválóan vezethető maradt, a Ferrari pedig nem, hogy rosszabb, hanem jobb lett nélküle
Ez képtelenség, ha rontott volna az autón a rendszer, akkor nem használják már elötte sem, tehát ők is lassultak valamennyit. A fejlesztések viszont nem érhettek annyit, hogy a Copse, Maggotts és Becketts szakaszon az egyik legjobbak legyenek, mikor papírforma szerint itt még a forró befújással is szenvedtek volna.
Szemre viszont nem úgy tűnt, hogy a Ferrari maradt a korábbi "valahogy átvergődünk a gyors részen" szinten, és a RedBull romlott le hozzá, de ha csak a látszat csal, és mégis így van, akkor jobb is, hogy nem láttunk, hogy mit tudnak forró befújás on üzemmódban a 2. szektorban. -
adman
tag
válasz
bambano #32049 üzenetére
hát ja, mondjuk nekem kapásból csak annyi jutott eszembe h totál hülye, mármint h nem tudja megelőzni Vettelt, de utána lenyilatkozza h nem vette figyelembe a csapatutasítást. másodszorra viszont lehet ebben a cikkben valami, ha maradni akarna akkor nem csinálna ilyet, sőt ha maradni akarna az f1-be akkor sem csinálna ilyet, szvsz ez egy rossz üzenet (márminth nem csinálom azt amit a csapat mond, kinek kéne ilyen pilóta?), szóval lehet h tényleg megvan már neki az új csapat, és csak azt akarta üzenni, h fasza gyerek vagyok tökmindegy mi van én az első helyért megyek...
-
Pompi
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #32056 üzenetére
-
Misi 007
őstag
Kár hogy a buszmegálló síkánt átépítették SPA-ba.
A régi szerintem sokkal jobb volt. -
fatal`
titán
válasz
TESCO-Zsömle #32056 üzenetére
Szép
Egyik kedvenc pályám.
(Monaco és a Hungaroring mellett)
-
MPowerPH
félisten
Én arra leszek kíváncsi, hogy a korlátozások megszüntetésével a Ferrari hova kerül a rangsorban. Mert ide is sok új fejlesztést hoztak, csak pontosan lehetetlen felmérni, hogy ettől gyorsultak be, vagy az RBR esett vissza. Igazából nem is értem, Ferrari -nak(Saubernek is) nem volt érdeke megállapodásra jutni a többi csapattal. Szsz, az után amit Horner művelt nem is tettem volna meg. Tényleg kíváncsi vagyok, ez lehet inkább own goal.
Egyébként az 100%, hogy Vettel VB lesz. Kérdés, tud e mg futamokat nyerni. Monza -t még tuti Alonso -nak adnám. Brazíliában, Németországban és Belgiumban lehet még esélye, máshol nem hiszem. Talán Singapure...
-
Vigneau
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #32047 üzenetére
Én nem is állítottam ezt. Régen visszatolták őket, aztán valamikor a Villeneuve - Schumacher "vb döntő" után tört ki valami balhéféle. De nemrég Rossi és Stoner esetében volt valami hasonló a MotoGP-ben.
-Mike-:
Ez van, de eljön még az én időm... -
bambano
titán
olvasom a hírt, hogy kedvenc f1 bloggerünk szerint webber kvázi felmondott. miért Talmácsi neve jut eszembe rögtön...
-
Vigneau
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #32017 üzenetére
Pont Alonso volt az egyik Kanadában. Bár ott segített a kerékvető is...
(#32004) Xirtam:
Anno Massa is a Saubertől érkezett. -
DigitXT
félisten
válasz
Oliverda #32039 üzenetére
Nekem sincs problémám az esettel - "kilökdösték" egymást,
azaz ne vedd szó szerint. Nem túraautók ezek, hogy egy kis
test-test elleni küzdelem még belefér: seperc alatt vége lehet
a versenyüknek egy-egy ilyen "összeérés" miatt, ezért az én
véleményem az, hogy ez nem frankó dolog.Csupán ennyi.
Btw. Massának gondolom azért nincs problémája az esettel,
mert ő is hunyó volt ebben az összeérésben: egyik becsukja
a kaput, a másik meg nekimegy, mert ő sem adja fel. (Ebből
most "jól jöttek ki", mert mindketten be tudtak futni végül.)
-
shteer
titán
Red Bull: Az utolsó körök kivételével harcolhattak versenyzőink
bulshitt fordító > Marc egészen addig harcolhatott a 2. helyért amíg utol nem érte Sebastiant
-
boogie84
veterán
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
DigitXT
félisten
válasz
darál0w #32034 üzenetére
Az a vicc, hogy én pl. nem is láttam az ominózus Schumi-esetet,
éppen a Live Timing-ot néztem mobilon kaja közben: megörültem,
hogy mekkorát húztak a korai pitstoppal, láttam, hogy elég gyors
lett "az Öreg" a slickeken, erre sorba jöttek ki a többiek, majd azt
látom pár körrel később, hogy Schumi megint a boxban: WTF? A
kommentár írta, hogy Stop&Go, mert ütközött Kobayashival. Nos
ennyit tudok az esetről, meg azt, amit itt írtatok, hogy kicsit talán
erős volt a bünti... Ellenben a Massa vs. Hamilton esetet láttam s
nem biztos, hogy frankó dolog, ha így "kilökdösik egymást".hackeeeee: na vazz, ezért Stop&Go? Ritka f*szok voltak a bírák.
Mondjuk biztos megvannak a megfelelő szabályzat pontok, amire
ilyenkor hivatkoznak - de talán nem véletlen, ha sokan túl erősnek
érzik a büntetést, szvsz nem is kell ehhez Schumi fannak lenni...
(Max. azt tudom elképzelni, hogy a Koba-fanok helyeselnek erre.) -
boogie84
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #32030 üzenetére
Mi értelme van??
Komolyan nem értem...
Nem felejtett el vezetni. Ezt bizonyította a 4 órás futamon is. Esőben a fiatalok mellett mennek el az öregek... -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
shteer #32027 üzenetére
(#32028) boogie84: Ez már korábban is megmutatkozott, amikor Button-tól nem vették el a futamgyőzelmet...
De tény, ha már Schumi kapott egy büntetést ennyiért, akkor ezért Hamilton is megkaphatta volna a 20mp-s büntetést verseny után...
Mondjuk az is vicces volt, hogy közölték Webber-rel, hogy ne előzze meg Vettel-t..
Szánalmas... - és még Ők mondogatják, hogy náluk nincs olyan, hogy ki az elsőszámú pilóta, nincs a f@szt...
-
boogie84
veterán
-
boogie84
veterán
válasz
DopeBob #32011 üzenetére
Ez jó
(#32002) AMD Power: Az erősen csapathiba. Az elején nem figyelték h milyen a fogyasztása?
(#32000) C0d3r: Érdekes volt az ismétlés. A nyalókás ember (gondolom a teamleader) hibázott, a levegőpisztolyos emberkének ideje sem lett volna visszatenni a csavart, mert akkor az autó már ott sem volt
. Sajnáltam Button-t.
(#31999) darál0w: Hamilton előtt le a kalappal? A végén 10mp stop/go-t kellett volna adni
, NEM volt szabályos amit csinált. Remélem megbüntetik! Ha még nem tették.
(#32021) .bableWes: Nincs csapatutasítás, csak ha veszélyben van Vettel VB címe... Ergo van náluk is. Nincs miről beszélni.
(#32022) shteer: Sztem ez csak arra magyarázat, h miért nem ért be 4-ként a célba. Sajnos a 2mp-et ezzel nem lehet... (ennek ellenére én neki is szurkolok!)
HAJRÁ FERRARI!
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #31767 üzenetére
tessék, ezzel
:
Az istálló másik pilótája, Felipe Massa nem lehet maradéktalanul elégedett, mivel csak az ötödik helyen ért célba, de őt stratégiája, és egy, az autót ért sérülés is hátráltatta.
"Igaz, hogy az én teljesítményem nem volt túl lenyűgöző ma, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy sérült volt a padlólemezem, miután a 6-os kanyarban valami felsértette, talán egy másik autóról leszakadt elem" - magyarázta.
-
.bableWes
őstag
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #32009 üzenetére
Idén is az a jellemző koreográfia, hogy Seb az első 3 körben 5 mp előnyt autókáz ki aztán utána lazít végig. Pár kivételtől eltekintve. Meglepne, ha a Red Bull csak a verseny első 3-4 körében lenne képes ennyivel nagyobb tempóra
Persze eddig nagyon impresszív a szezonja, ez kétségtelen. Schumi 2004-es szezonja mindazonáltal erősebb szerintem, főleg annak tükrében, hogy nem mindig az élről indulok és elautókázok verziót láthattuk tőle. Mansellnek is több győzelme volt 9 futam után plusz egy kiesése, ami azt mutatja, hogy Őt se nagypn előzték meg pályán.
Ezzel szemben Vettelt már 3 másik pilóta is legyőzte idén, kettő tiszta előzéssel, egy pedig tekintélyes különbséggel, ami azt sejteti, hogy ott is lett volna előzés.Ide sorolnám még Senna 88-as szezonját, kíváncsi vagyok Vettel képes lesz-e megdönteni azt az időmérős teljesítményt. Ha esetleg igen, akkor sem lehet teljes az öröme, mert Webber azért nem egy Prost.
Végül egy szerintem tényleg "jobb" idénykezdet Vettelénél: Fangio 54. Vegyük figyelembe, hogy összesen 8 futam volt és nézzük meg, hogy a csapattársak hol végeztek.Plusz Vettel idei nagy meneteléséhez valóban hozzá kell venni azt is, hogy idén alig van motorhiba ill egyéb technikai zűr, melyek a korábbi bajnokokat azért sokszor hátráltatták.
Mindezzel nem azt mondom, hogy Vettel idei első fél éve nem totál zseniális (mert az), csak azt, hogy a királlyá koronázására még várnunk kell
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #32016 üzenetére
Ott is egy pont és a következő hozzászólásnál is egy pont. Ezt mind figyelembe kell venni.
Misi 007: Komolyan írtam. Talán a Meki ilyen téren a legtisztább. Ott úgy ahogy hagyják a pilótákat egymásnak esni, lásd tavaly Törökország. Button -nak volt egy lehetősége. És még csak nem is zúzták le egymást, úgy ahogy akkor Vettel lezúzta Webber -t. Az hogy Hamilton mit csinált, a saját problémája. Örjöngeni lehet... Egyébként az duplán vicces volt, az életben nem tudta volna azon a pályán megelőzni, hiába ugrált. Maximum lezúzta volna mindkettejük autóját. Hami mostanában már nem örjöng, hanem cselekszik...
Az RBR mindig azt hangoztatja, hogy nincs csapatsorrend. Pedig tavaly óta Webber a másodhegedűs. Még akkor is ő volt, amikor vezette a VB pontversenyt. Szóval ez a csapat a legsunyibb.
A Ferrari pedig nyíltan vállalja, hogy van csapatsorrend. Ők nem kertelnek, nem vetítenek. Massa teljesítménye egyébként is elmarad Alonso -étól. Ha megnézzük a 3 élcsapatot, akkor nálam az jön le, hogy közöttük van a legnagyobb különbség. Elég megnézni mennyit kapott Massa az elmúlt 2 futamon. Az előzőn ha jól emléxem 40+ másodpercet. Most meg 29s -et, úgy, hogy Alonso már a végén teljesen visszavett, ő meg nyomta az utcsó körökben is.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
szőröscica #32016 üzenetére
És a kívül-belül leaszfaltozott bukóterek miatt már az se veszít sokat, aki besokall...
Egy kézen meg lehet számolni hányan ragadnak idén a sóderágyban...
-
szőröscica
addikt
válasz
Motion_Blur #32003 üzenetére
Tegyük hozzá azt is, hogy műszaki hiba gyakorlatilag nincs már az F1-ben, annyira le vannak fojtva az autók.
-
Misi 007
őstag
válasz
MPowerPH #32013 üzenetére
A smileydból nem tudom megállapítani hogy komolyan gondolod-e de a McLarennél is volt.
Elég azt a bizonyos tavalyi Török nagydíjat megemlíteni.
De 2007-ben is őrjöngött Hamilton hogy Monacoban nem támadhatja Alonso-t.
Sőt még nagyon messzire se kell visszamenni az időben a Hakkinen Coulthard-os időkre gondolva. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #32009 üzenetére
Én nem vagyok Hamilton őrült. Az, hogy nem teszek rá megjegyzést nem azt jelenti, hogy szeretem. Sőt, az idei manőverei még gennyesebbek, nem beszélve arról, amit a versenyeken művel. De attól még idén ő szolgáltatja a show -t, és ő majdnem az egyetlen, aki tud DRS nélkül előzni.(bocsánat, elmenni a másik mellett, ha már DRS) Én nem azért nem szeretem, mert néger...
Igen. Ellenben időmérőkön meg nem volt ekkora fölénye. Vettel mindig mehetett elől, senkitől nem zavartatva. Schuminak abban az évben néha nem jött össze ez. A Ferrari akkor inkább versenyeken volt ütős az autója. De ő is ugyan úgy hiba nélkül tette a dolgát. Annyi különbséggel, hogy Schumi legalább 11 évet várt egy ilyen ütős autóra.
Misi 007: De, talán az McLaren -nél.
-
Misi 007
őstag
Olyan csapat szerintem alig ha van a mezőnyben ahol ne lenne csapatsorrend.
Az élcsapatoknál mindenhol van vagy volt. -
AMD Power
titán
A Red Bullnál elbeszélgetnek Webberrel
Az F1 is olyan néha mint egy rossz színház...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #32007 üzenetére
Van aki most Hamilton őrült, pedig tavaly még minden olyan megmozdulásáért pocskondiázta amiért idén magasztalja
#32005 a 2004-es Ferrari sokkal jobban a mezőny fölé nőtt versenyen mint idén a Red Bull. volt olyan futam ahol Schumacher 8 kör alatt 17mp előnyt rakott össze magának. ilyet idén hol látsz versenyen?
-
AMD Power
titán
Persze ,hogy megvan lepődve. Nincs hozzászokva ,hogy van valaki előtte.
-
MPowerPH
félisten
A okostojásoknak: Vettelt meglepte, hogy nem tudta megelőzni Hamiltont
Úgy néz ki még saját magának is feltűnt. Csak itt a topicban nem bírták páran megemészteni.
Motion_Blur: Nem, én nem emléxem olyan évre, ahol egy autó ennyire dominált volna, főleg időmérőkön. Talán egy ilyen volt, 2004. Akkor Schumacher zsinórban ötször nyert, majd Monaco -ban out, aztán zsinórban hétszer nyer a Hungaroring -ig bezárólag. Tehát az első 13 futamból 12 -t megnyert. Aztán Vb lett, és nem erőltette tovább a dolgot.
-
Xirtam
veterán
Én Kobayashit, vagy Perezt tenném Massa helyére. De sajnos mi olaszok túl arogánsak vagyunk ahoz , hogy egy japán vagy egy mexikói a ferrari szineiben versenyezhessen.
-
AMD Power
titán
Aktív témák
- Tényleg helyettem elpakol ez a porszívó? - Roborock Saros Z70 teszt
- Mikrotik routerek
- Bluetooth hangszórók
- E-roller topik
- Milyen autót vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple MacBook
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Asus V16 V3607VH 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5050 MaxQ 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5/ RTX4080 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Hibás Sony A6000 (sn: 6323299) alkatrésznek - kérlek olvass leírást alaposan
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest