- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- Megágyazott az egyik exascale rendszerének Németország
- Kvantumpontos OLED óriással bővült az INNOCN gaming kijelzőinek kínálata
- 2 TB-osra hízott a Team Group egyik strapabíró memóriakártyája
- Jóval kevesebbet költ a modern gyáraira idén a Samsung
-
PROHARDVER!
Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaGi91
senior tag
-
malystryx
senior tag
Nekem őszintén tetszik ez a 2 karakter, azt gondolom hogy még sok karit be lehetne hozni, csak legyen aki megcsinálja... Talán korban nem ennyire közeliek, de akár gall harcosokat, maya, indián harcosok is jöhetnének, de ez már nagyon sok lenne Lehet később még moddolni is fogják a rajongók.
-
xPraetoriaNx
senior tag
Nagyszerű! Buffoljuk / fixeljük (kinek melyik szó a szimpibb) a jelenleg is rohadt idegesítő, és korántsem gyenge Peacekeeper-t, Raider és Lawbringer meg poshadjon meg ott ahol van!
Asszem maradok a Warlordnál, ha meg PK-t látok (amiből ezek után valszeg ugyanúgy 2-4 lesz mint Orochiból) elfutok a picsába... Vagy félrerakom a játékot amíg meg nem csinálják a Lawbringer-t.
[ Szerkesztve ]
There is no war. Only the harvest.
-
horvi0813
tag
Na jó igen ezt akartam hallani, úgy lesz a Season Pass mint R6ban
(aki nem ismeri azt a modelt: Season Pass csak annyi, hogy 1 héttel előbb megkapod az új hősöket ingyen nem kell kifarmolni, aki nem season passos annak ki kell farmolni de ingyen jár minden új map, játékmód stb. + 1-2 skin, kozmetikai cucc jár a season pass mellé, tehát az alap játékkal egy 100%os élményt kapsz nem kell idegeskedni).
instabuy itt is -
k-adi
nagyúr
Természetesen nem volt lehetőség teljesen kitapasztalni a karaktereket, hiszen korlátozott idő állt rendelkezésre a tesztelések során, de a lényeget így is lehetett látni a karaktereknél.
Orochi valóban 1v1-ben a legjobb (szerintem egyik legjobb duel hős) de a legtöbb játékmódban több vs több van (legalábbis a lényeges módban, Dominionban 4v4), így legtöbbször 1 vs 2 vagy több a vége (HA BÉNÁK A TÁRSAID) így hiába 1v1-ben tud érvényesülni ez a hős ha a meccs felében nincs lehetőség 1v1-re.
(max ha ügyes vagy és sikerült elválasztanod a többiektől persze de ehhez meg béna ellenfelek kellenek, akiket viszont amúgyis legyőznél..)Nem írtam el, a pikásra gondoltam eredetileg is, aki a "Lawbringer". Bár "Vanguard" a karakter-típusa ha jól rémlik, de igazából ő is egy tank szerintem.
A karakter animációjának a megszakadása valóban nem hosszú idő, de épp elég hogy kizökkentsen és elrontsd a saját kombód, stb. 1000 pont után, azaz "Breaking"nél pedig ahogy fogynak a társaid, úgy egyre nehezebb és fél másodpercenként záporoznak rád az ütések már (mert többen tudnak rád fókuszálni) és véged.
Tapasztalataim alapján ha breaking van akkor többnyire vesztettél is. Persze volt már többször is olyan, hogy rally volt (visszahoztuk 1000 pontról) de ezek a ritkán fordultak elő. Volt olyan meccs is, amikor 4x fordult a kocka: egyszer nálunk volt rally, aztán náluk és így ment... na az emlékezetes meccs volt!
Kedvencem mikor mindkét csapa Breaking-ben van, na azok izgalmas harcok.
Igen, néha sikerült lehozni az 1 vs több szereplős harcokat... átlag 10-ből 3x. (persze ebbe beletartozik az én bénaságom is, a társak bénasága is, a körülmények, stb)
Eleinte kevésbé gond amíg van respawn (bár akkor is zavaró), de "breaking után" nagyon bosszantóak az unfair harcok, dehát ez betudható a játékmód szabályának.Nyilván csapatjátékra van kihegyezve ez is, én értem ezt..... de amíg pl. Overwatch-ban (ami szintén csapatjáték lenne) elvagyok EGYEDÜL (mert össze-vissza érek rá, ezért nem tudok rendes klánba benne lenni...) random társakkal, mert könnyedebb (??), addig itt nem, emiatt sok frusztráló dolog történik.
Pl. az általad említett "tank-szerepe & pontszerzés" rész: én is próbáltam ezt a taktikát alkalmazni most a bétában nemrég mikor a pikás lovaggal mentem (direkt figyelemelterelés, stb), de random társakkal nagyon nehéz összedolgozni. Sokan szartak is még bele, csak "tesztelték" a játékot így velük még nehezebb volt. Persze lehet csak mindig butákat fogtam ki...A játék maga nem lenne rossz, de nehéz soloban rendes társak nélkül, akik segítenek elkerülni az 1 vs több harcokat. Igazából erre kell felhívni a figyelmet.
Viszont nem véletlenül van ennek a jelenségben is neve a fejlesztők közt is ("For Honor devs realized, that players abusing the gang up effect")
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
Nem kell az okoskodás benne voltam végig az alfa és a béta tesztelésben is, tudom miről beszéltek, játszottam már a játékkal jó pár órát, hidd el.
Az alfában a japán Orochi-t maxoltam ki (aki pont counter-attacker, tehát marhára tudom miről szól a védekezés!), a bétában pedig a lovag Lawbringert (aki pedig tank, azaz annak a típusnak is jól ismerem az előnyeit/hátrányait...).Ajánlom figyelmedbe azt a kommentem újbóli elolvasását amire reagáltál. Ahogy írtam: megütnek és emiatt a karakter animációja megszakad...újra és újra. Emiatt tehetetlen leszel és csak sebződsz és meghalsz majd. Persze lehet jól védekezni, stb. néha nekem is sikerült kicselezni őket,
Tehát nem mondtam, hogy lehetetlen védekezni, tudom jól hogy vannak block mechanikák és tudok a Revenge Mode-ról is (ami 5 másodpercig tart kb., semmire nem elég, max arra hogy visszaüss és elkezdjél futni......) de normális (azaz nem béna) játékosok ellen nem sokat ér egyik se 1vsX harcoknál.
Persze a játék megjelenése után még megúszod 1-2 hónapig az ilyenféle unfair harcokat talán, aztán ahogy belejönnek a többiek is a különböző kombókba, taktikákba, stb., úgy fognak szépen elpicsázni, mert 2 (vagy ne adj isten, 3 vagy 4 támadó) kombót nem tudsz folyamatosan kivédeni. Talán az első 2-3 ütést kivéded (és addig imádkozol, hogy valamelyik társad a segítségedre siessen, bár kevés erre az idő ha nincs a közelben), de előbb-utóbb úgyis valamelyik betalál és onnantól kezdve szinte szétpüfölnek.
Velem is előfordult, hogy megúsztam 1-2 ilyen támadást, de a többsége csak szerencsén múlt: elrontotta a kombót az ellenfél, pl. valamilyen tárgyba/falba ütött a karakterem mellett az ő karaktere ezért megszakadt a kombója, stb...Legtöbbször inkább Nobushival sikerült megúszni az ilyeneket, vele lehet távolról is szúrkálni, így 1 szúrás, 1 menekülő-gurulás viszonylag jó taktika vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Steelseries Arctis 7+ DESTINY 2 Edition fejhallgató!
- Yamaha RX-V1800 házimizi erősítő eladó!
- Apple MacBook Air 13" M3 Chip 16GB 256GB - bontatlan új - 1 év garancia
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+, i5-5200U CPU, Félkonfig, Dupla akkuval
- HP Irodai Laptop I AMD Ryzen 3 2200U I 240GB SSD I 8GB DDR4 I 1366x768 I GARANCIA I BESZÁMÍTÁS I
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest