Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
válasz
ergoGnomik #3 üzenetére
Vagy, ha működne (kb. kell "AGI" a kocsiba hogy tudjon magára vigyázni rossz indulatú emberekkel szemben is), és valóban termelő eszközzé válik, akkor ott egyéb piaci mechanizmusok is beindulnak. Egyrészt nem biztos, hogy a gyártó cég (Waymo, Tesla) ennek a szolgáltatásnak a futtatását le akarja passzolni a kisembereknek. Ha meg igen, a termelő eszközök ára gyakran jóval a nem-vállalkozó átlagember ingerküszöbe fölött van.
-
zooly
aktív tag
Amikor majd lesz belole valami, es mire eljut hozzank (ahol jelenleg meg a felugyelt fsd sem engedelyezett), addigra mar cybercab 5.0 lesz amivel te mar nem autozol, csak megy es keresi a penz, lesznek ra vallalkozasok akikhez szinten elmegy magat tolteni, takarittatni, es teszi mindezt addig amig nem akar mindenki is ebbol megelni (mint amikor mar az osszes szomszedod cryptot banyaszott). Biztosan ez a jovo, de nem a jelenleg elkepzelt/elorevetitett formaban.
-
ergoGnomik
tag
ki a franc akar olyan kocsit amit nem tud vezetni?
A taxit, amibe utasként beülsz tudod vezetni?nagyon nagy generációváltást
A kényelem nagy úr. Plusz, aki szeret valamiért vezetni, soha nem bírja megérteni, hogy az is egy munka. Amit ingyen elvégez. Megint csak üljön be egy taxiba, vitesse el magát valahová! Reméljük nem fog a végén meglepődni, hogy a taxis tartja a markát...Az megint elképzelhetetlen számomra hogy a kocsimat odaadjam
És ha van a garázsban mellette kettő másik, ezt pedig termelő befektetésként vásároltad meg? Mint az Uber, csak nem kell egész nap ott ülnöd.Persze a koncepció mosolyfakasztóan naiv, hogy emberek csak úgy vesznek egy ilyen önvezető szerkezetet, aztán kihajtják a forgalomba, hogy menj kicsi Waymo, termeld csak szorgalmasan a pénzt! Mi baj lehet belőle?
-
paatrick
őstag
Ha jól emlékszem tavaly volt pont egy nagyobb autóbérlő cég aki parkolópályára tette az elektromos járgányok kiutalását, többségében Teslákat. Túl nagy rizikó, nem mindenki tudja vezetni.
Itt a vezetés részt kivennék de mégis ki a franc akar olyan kocsit amit nem tud vezetni? Ehhez nagyon nagy generációváltást kell az emberiségben, az meg vagy 50 év.
Az megint elképzelhetetlen számomra hogy a kocsimat odaadjam mondjuk napi 5000-ért bárkinek. Inkább álljon egy helyben de tudom hogy vezetem meg mit csinálok vele.
-
ddekany
veterán
"a tulajdonosok pedig idővel pénzt kereshetnek ígérete szerint azzal, hogy taxis appban listázzák az autójukat"
Ezeket az elszállt gyerekes ötleteket... Biztos majd elengedik az emberek az egyetlen, általuk is használt, 10+ M-os autót egyedül kóricálni a város vadonjába, és hagyják, hogy minden jött-ment beleüljön. Ez céges szinten elképzelhető, ahol van egy flotta, ami csak BKV 2.0-nak van, mögötte egy állandóan figyelő személyzet a központban, rendszeres átnézés és takarítás, meg részleg aki a hatósági ügyeket intézi, mikor valaki teli hányta, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Ezt maga Sundar Pichai, az Alphabet vezérigazgatója erősítette meg a napokban. Muksnak is volt hozzáfűznivalója a márkához.
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest