- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- Megágyazott az egyik exascale rendszerének Németország
- Kvantumpontos OLED óriással bővült az INNOCN gaming kijelzőinek kínálata
- 2 TB-osra hízott a Team Group egyik strapabíró memóriakártyája
- Jóval kevesebbet költ a modern gyáraira idén a Samsung
- Nosztalgikus húrokat megpendítő házzal rukkolt elő a SilverStone
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-book olvasók
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaGi91
senior tag
Megjelenés után az elején volt egy jópár, míg ki nem alakult az akkori, ill. még mindig fennálló meta.
Persze, hogy szidom, ha egyszerűen 5 hónap alatt annyit sikerült "fejleszteni", hogy a bajnokságot is exploittal nyerik Viccelsz? Te meg elfogult vagy, nem kicsit.
Az meg megint más dolog, hogy tényleg 1 perc belépni és megpróbálni valamit megcsinálni, magadtól rájönni dolgokra, kísérletezgetni, stb. Ugyanmár.
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1407 üzenetére
Amúgy mennyi idő megpróbálni megcsinálni? 1 perc, talán 2. Több idő volt beírni, mint amennyi idő alatt rájön az ember. A játék megvétele után 1. nap csináltam a szamuráj cseresznyevirág emote-al (máshogy eléggé gané az effekt).
Am emote spam mozgással megszakítva.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #1361 üzenetére
Az event stat az cross-platform. -.- Steam napi csúcs kevesebb, mint 1k volt free hétvége előtt. Leszek jóindulatú és azt mondom, hogy 3k ember / nap PC-n az elmúlt hónapban naponta. Nem combos, SŐT. Ezeknek az embereknek a nagyja nem duelezik, ha pedig mégis kevés az EU, szar ping. 5x rakott össze ugyanazzal az emberrel egymás után (all region, all skill). Úgyhogy nincs jól. De legyen neked igazad. Éledjen fel, javítsák ki, legyen jó. Most nem az, nem véletlen, hogy 40% a pozitív értékelések száma steamen is.
Tűzfal nem okozhatta, mivel semmihez sem nyúltam. Kivételek között van, nem vagyok hülye. Egyik patch után szar lett, azóta is az. Írtam nekik, válaszra se méltattak.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #1359 üzenetére
Inkább letöröltem a francba, amikor kb 2 hónapja abbahagytam akkor is voltak gondok. Most mégtöbb. Sajnálom, de ez a játék nem lesz jobb. Legalábbis nem számottevően, de arra is kicsi az esély, mivel eddig is csak romlott megjelenés óta. Nem csoda, hogy gyakorlatilag halott PC-n.
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #1357 üzenetére
Portok forwardolva vannak. Játék megvétele után 1 hónapig zöld volt a NAT. Aztán piros lett, most not connected, vagy sárga. 2 percig keresek meccset Duel-ben, majd kiírja, hogy Failed to Connect to matchmaking. Nem nálam a hiba. Minden más játék megy rendesen (LoL, Pubg, PoE).
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1350 üzenetére
Ezt nem gondolod komolyan, hogy azért rossz mert sokan játszanak.... Megjelenéskor a jelenlegi játékosszám többszöröse volt állandó. Az a gond, hogy mikor már csak párezer volt a napi peak és eltűntették az online lévők számát is mindenhonnan, már akkor lehetett tudni, hogy baj van. Rendszeresen rossz volt a NAT, stb.
Feldughatják a dedikált szervereiket, ha egyszerűen nem működik semmi.Akkor kellett volna, mielőtt kiadták. Ezzel elvesztették a játékosok 95%-t, az ingyen hétvége se segít sokat, mert nem működik. Tisztára, mint a R6. Azt is kiadták és még mindig gané (Operation Health = menjünk nyaralni, mert tudjuk, hogy szar de legalább az is marad).
Én leírtam az összes ubisoft vackot. Minden játék, amit Ők adnak ki, remek koncepcióval rendelkezik, de valahogy mindet sikerül teljes mértékben elbaszni.
-
RaGi91
senior tag
Visszanéztem én is. Gondoltam most jó sokan vannak, mivel ingyenes, duelezgetek kicsit.
Belépek, nem mutat NAT-et. Egy disconnect ikon van (mikor megvettem a játékot zöld volt, majd jöttek a patch.-ek piros lett, majd abba is hagytam). Nem látja a story-mat. Mondom jó, biztos bug.
Matchmaking, duel pvp. Failed to connect to matchmaking. Játék újraindít, sárga NAT. 10 perc után talál meccset, azt se tudtam, hogy kell lockolni, de nyertem simán utána. Kiírta, hogy végigvittem a story-t realistic módba, mondom fasza.Szerintem. Nat megint disconnected és mostmár folyamatosan failed to connect. Mi a kvaannyát művelnek ezek a retkes ubisoftos ganajtúró nyomorult szerencsétlenségek?:S:S Így elrontani egy alapjaiban jó koncepciót. Merem állítani a játék jobb állapotban volt megjelenéskor, sőt még bétában is. (leglább működött).
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1234 üzenetére
Diablo 3 miatt. Nagyon tetszett, jó volt. Jött az első kieg a Reaper of Souls. Sokat javítottak vele a vanillához később, majd kivették a craftolás értelmét, elrontották az Übereket, bejöttek a paragon szintek (limitless lett), elterjedtek a botterek, 1 nap alatt meg lehetett csinálni egy karaktert full gearbe, stb. Olyan könnyű lett, hogy hihetetlen. Most pedig semmi end-game tartalom nincs benne. Semmi új. 5 év alatt addig jutottak, hogy lett egy őj act és most jön egy "új" karakter a Necromancer, ami igazából már benne van WItch Doctor néven. Szánalom, pedig több, mint 1500 órám van benne, de teljesen elbaszták.
@Vegitossj7 Akkor júliusban még rálesek
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Nagynehezen sikerült egy órát játszani. Elég is volt. Nem fognak 1v1, 2v2-re balanszolni, amit csinálnak, annak meg semmi értelme, úgyhogy polcra került ez a játék is és mivel ismét nem erőltették meg magukat bug/exploit fix terén (gyakorlatilag szarnak bele), így az Ubisoft a Blizzard-al együtt felkerült a "Soha többé semmit" listámra.
Bejelöltem telón naptárba, hogy 1 év múlva ránézzek, de szerintem addigra úgyis kihal.
Nektek remélem több élményt nyújt, jó "szórakozást".
-
RaGi91
senior tag
Legalább már nem piros a NAT type-om, hanem Unknown
Ezek olyanok, mint a strucc. Valami gond van, inkább homokba dugják a fejük.
R6-be is 1,5 év kellett, hogy belássák, gond van. -
RaGi91
senior tag
válasz peterson79 #1202 üzenetére
Nem kell fizetni. A season pass-al rendelkezők megkapják őket, de te is megveheted steel-ért.
Olyan, mint a R6 Siege-be a dlc rendszer. -
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1197 üzenetére
Elite Dangerous (Thrustmaster t.flight hotas X-el és hangvezérléssel William Shatner hangjával), X-plane 11-be pedig most tanulok bele.
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #1193 üzenetére
R6: Mondjuk az utóbbi patchekkel ismét rossz irányba haladnak szerintem. A hitbox megint fostos volt pár peccsel ezelőtt.
Igazából én is abban bízok, hogy itt is rittyentenek a R6-hoz hasonló manővert és akkor egész vállalható lesz.
Mondjuk így is az lenne, ha a bug/exploit - fix lenne az 1. számú prioritás, nem pedig az ész nélküli buff, nerf.
Főleg azért is, mert a PK-t is nerfelték a lightokat, de feleslegesen, mert nem attól erős a PK, nem azért magas a win-rate, hanem a kibebaszott zone-flicker bug miatt. Ha az nem lenne, akkor tudnál, hogy zone jön, vagy csak sima light és lehetne regálni, de így 100% guess game. Vagy jól tippelsz, vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1186 üzenetére
Igen. Erről beszélek én is. Pk, warden, orochi, zone attack is ilyen. Csak akkor van esélyed lereagálni, ha tudod, hogy a zone jön. A peacekeeper PC-n egyedül a zone attack flicker bugja miatt erős.
Szartig van bugokkal ez a fostajiga és tojnak rá. Pedig eltelt 2,5 hónap.
Egy időre abbahagytam, most ráálltam a repülős/űr szimulátorokra. Majd pár hónap múlva, mikor már látszik a végeredmény visszanézek. Hátha nem lesz még halott a játék és jobb formába lesz. Bár nem sok reményt fűzök hozzá az eddigiek alapján.
A R6 is ganaj volt megjelenéskor (mondjuk most is az), de 2.5 hónap után már volt látszólagos fejlődés. Itt még jelét se látom.
-
RaGi91
senior tag
válasz HoyHoy2 #1181 üzenetére
A durva exploitok, bugok mennyiségéről meg ne is beszéljünk. És még csak meg sem említik őket sem dev. streamen, sem patch notes-ba, sehol. A zone flicker a legidegesítőbb bug és fosnak bele. Pedig több karakternek is olyan előnyöket ad, hogy hihetetlen.
Unlock "TECH", parry-zhetetlen raider, stb.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #1157 üzenetére
Valószínűleg.... R6-al nagyságrendekkel többen játszanak, az MM nem néz se skill-t, se régiót, ha casual-t mész. Annak a matchmakingje hú, hát förtelem.
Több, mint 3 percig kerestem duel-t nem rakott be. Pfft.
Közben, láttam, hogy másnak is előfordult már. Délután 5-kor még mindig piros volt, most megint zöld. Fene se érti. Ettől függetlenül, az Ubisoft ismét leégett nálam. 100%, hogy ez az utolsó játék, amit megvettem tőlük, mert egyszerűen a support, a kommunikáció elfogadhatatlan.
Mondjuk ezt előre is tudtam, de a koncepció túlságosan is érdekelt, ahhoz, hogy kihagyjam. Összességében nem is bántam meg, mert élvezem a játékot, de sok dolguk van még vele.
Pl.: A 3. kör után a győzelemért se kaptunk semmit, kiosztottak egy aktív Champion status-t mindenkinek oszt cső. Azokban a napokban nem volt időm játszani, úgyhogy le is járt. Jólvanaz.
-
RaGi91
senior tag
Egyik napról a másikra zöldről piros lett a NAT.Semmihez nem nyúltam. Imádom ezt a szájbatekert, redvás Ubisoftot. Egyszerűen csuda, hogy mit művelnek.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Lawbringer damage-ét kicsit soknak érzem, de ráfért a buff. Az majd eldől, hogy sok volt-e vagy nem.
Kensei nagyon jó lett. Örülök, hogy könnyebb eljutni a mindgame-ig. Sokkal több lehetőség van mostmár. -
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1136 üzenetére
A ládákban csak gear van. 3 db kisebb szintű (7-9) és 2 db garantált nagy szintű (13).
@Mister_X Egyébként a dobás pontos irányának megadása néha nem az igazi. Pl.: Volt tőlem kb 2 óra irányába egy oszlop, annak akartam neki dobni az ellent, pontosan 2 óra irányába toltam a sticket és úgy ellöktem mellette, mint annak a rendje. Persze van, mikor meg működik.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Fosok a steel-re. Nekem 31 óra multiplayer után jött össze 29.6k steel. Minden bónusszal, story mód. Szarok rá, majd meglesz minden, ami kell.
Na akkor a lényeg. Most volt a dev stream vagy minek nevezték ezt a 30 perces fost.
Nincs flicker bugfix. Úgy próbálnak balanszolni, hogy a rakás exploit bent marad.... Ezzel csak annyi a baj, hogy egyes karakterek az exploitok miatt jók. Pl.: Peacekeeper
Egyedül a flicker zone miatt erős. Egyébként simán verhető. 100x harcolok inkább PK ellen, mint egy warden ellen.
Szegény PK-t nem értem minek kell nerfelni:S Csak a bugot kéne kijavítani és máris könnyebb ellene. -
RaGi91
senior tag
válasz TazLeacher #1116 üzenetére
Ki dühöng? Egyszerűen csak nem értek egyet.
Nem tudom, hogy elolvastad-e egyáltalán a mondatot, mert a félrevezetést nem pont erre a játékra értettem, de mindegy is. Nem vitatkozok veled, mert átmentél struccba[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
5 játékmód: 3 4v4, 2 1v1,2v2. Az orderek aránya 60-40? Nem. Kár, mert ésszerű lenne.
Az első hozzászólásomat sem arra hegyeztem ki, hogy jajj de kevés steel jön, hanem a rengeteg bugra, rossz matchmakingre, exploitra, Ubisoft nemtörődömségére (nem hiszem, hogy egy olyan bugot, mint a zone flicker hónapokig tartana kijavítani). Kár, hogy ki fog halni a játék, ha nem rittyentenek egy R6-hez hasonló mutatványt itt is.
Mondjuk a R6 is megint egyre rosszabb minden patch-el
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz TazLeacher #1112 üzenetére
A játék különböző módjai más-más embereknek valók.
Engem senki ne kötelezzen arra, hogy (számomra) fosparádé móddal játsszak, ahhoz, hogy tudjak IG currency-t szerezni, mivel az order-ek 90%-a 4v4-re szól... Letojom, hogy hány%-a a játéknak. Én az 1v1,2v2 módért vettem meg a teljes árat.Nincs sok időm játszani sajnos, de azért szeretnék mondjuk néhány emote-ot, jól kinéző gear-t stb. És én lusta disznó elvárom azt, hogy ezért már ne kelljen fizetnem pluszba és ne kelljen ész nélkül grindolni hetekig.
Még szerencse, hogy story jutalmat kaptam, különben még most se lenne meg.
Mocskos rablóbanda az Ubisoft egyébként, ez nem vitás. Már bebizonyították több "AAA" címmel is.
Rendszerint félkész, lebutított játékokat adnak ki, félrevezető demókat, stb. Kár, hogy a koncepció túl jó ahhoz, hogy ne vegyem meg.Egyébként az, hogy alig jön(jött) steel még nem is zavarna, de a rengeteg bug és exploit elront mindent és hónapokig kussolnak róla.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #1109 üzenetére
És játsszak olyan móddal, amivel nem akarok. (4v4). Szinte minden order erre szól, 3-ból 2x dc, kilépkednek, rossz MM. Aha.
Átlag játékidővel 1v1, 2v2-be 3 hét volt kioldani kensei-nek a Mythic outfitet. És még nincs akkor scavenger crate, nincs kivégzés, nincs emote, pedig csak vele játszottam. Úgy, hogy kicsengettem 16k Ft-ot a játékért. Máshol nincs ilyen.
Eljutottunk addig, hogy talán hetente kapunk valami infót... Kár, hogy ez alap dolog kéne, hogy legyen.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz peterson79 #1106 üzenetére
A probléma az, hogy egy eleve teljes árú játéknak, ami alapból nem sok mindent tartalmaz. Egyetlen erős pontja a harcrendszer, ami bugos, laggos, balanszolatlan foskupac. Emellé még jutalom is alig jár. Az unlockolható tartalom pedig piszok drága. Kiszámolták, hogy átlag napi 2 óra játékkal + daily orderek 2.5 ÉV lenne minden feloldható tartalmat megszerezni (season pass tartalommal). Vagy kb. 580 GBP (210k HUF).
Nemár. És sok minden nem is néz ki olyan jól, de egy ilyen játékban, ahol kb 10-15 perc egy meccs, kell valami motiváció, hogy újat kezdjek sokadjára. De nem az, hogy kapok 20-30 steel-t és egy szájbatekert kivégzéshez kell 7000, egy emotehoz meg 5k.
Hozzáteszem, hogy sokaknak, akik kompetitív szinten akarnának játszani, azoknak a gear level semmit nem jelent, mert 1v1,2v2 módban nincs ilyen. Csak kozmetika.
Ha ezeket összeadod és a fejed nem a homokba dugod, akkor rájössz, hogy nem kevés hiányossága van a játéknak és UBI-ék fosnak a fejünkre, mert még annyit se mondanak, hogy "Dolgozunk az összes bug/gamebreaking exploit javításán, balanszon, stb."
Csak benyögnek egy ilyet, hogy hú 25% több steel. Hát dugják fel oda, ahova nem süt be a nap. Ennyi. Nem csoda, hogy a játékosbázis 1.5 hónap után kb. 5-10% lett.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz TazLeacher #1088 üzenetére
Az emote az egyértelműen az emote-ra vonatkozik. Az idle pedig amikor csak egy helyben állsz.
-
RaGi91
senior tag
Azt leírom, hogy micsoda, de senki ne kérdezze, hogyan kell megcsinálni, mert az nem mondom meg. Nem terjsztjük, úgyis patchelik.
Első: Zone flicker (ez régi, könnyű megcsinálni kb mindenki használja, nem lehet minden karakterrel mondjuk).
Második, ez kezd most elterjedni: Lehet feintelni a guardbreak-et és a light támadásokat is. BÁRMIBE.
Az ellenfél lát egy guardbreak ikont, de pl. egy heavy, vagy light jön helyette Esélytelen reagálni rá. Nem könnyű megcsinálni, de kb. 5 perc után nekem ment kontrollerrel bot ellen. Nem használom, csak megnéztem milyen. De nagyon mocskos. Remélem mihamarabb javítják.Azt mondják billentyűzeten könnyebb, és még macrózni is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Most megint előjött egy újabb exploit, ráadásul gamebreaking. Ez egyre jöbb lesz.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #1077 üzenetére
Warlord és Conq közötti duelben semmi köze a karakternek ahhoz, hogy ki nyer. 100% játékos. Láttam az 1v1 bajnokságok több meccsét is, ahol sok warlord vs conq volt. Egy-két kivétellel warlord nyert, mert gyorsabbak a lightjai. Ment a dodge->headbutt, majd néha be-be feintelt egy heavy-t és elengedett egy lightot. De a játék zöme abból állt, hogy a walord kikerülte a shield charge-ot és már ment is a headbutt. Izgalmas volt mit ne mondjak.
-
RaGi91
senior tag
válasz Plafoon #1072 üzenetére
Light parry az csak annyi, hogy az ellenfél light támadását parry-zed le, nem pedig a heavy-t. A light parry után több ideig van az ellenfél "bekábulva", tehát jobban tudsz büntetni, többet tudsz sebezni. Belefér pl. sok esetben egy top/side heavy. Ill. nem löki a parry olyan messze az ellenfelet.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #1053 üzenetére
A lawbringer akkor veszélyes csak, hogyha teljesen turtle-be játszik. Block-push, repeat. De mondjuk ez is csak akkor működik, ha egy olyan karakter ellen mész, aki nem igazán tudja megnyitni a védelmet (kensei, orochi, nobushi, stb.)
Peacekeeper, warden, warlord, conq, valkyrie simán tudja verni, mert van mivel megynitni a védelmet, van kezdő mixup, amivel a lassú stanceváltás miatt nem tud mit kezdeni.
Én kensei-el gyűlölöm a Lawbringereket. Fent védekezik és semmit nem csinál gyakorlatilag a többség. És mivel nem reagál a feintekre, nem tudok mit kezdeni vele.
Volt 20 perces meccsem egy lawbringerrel egyszer. Olyan szinten semmit nem csinált, amíg volt staminám, hogy majd elaludtam. Se parry kísérlet, se egy light, semmi. CSAK BLOCK->PUSH.Elvert, mert nagyon frusztált lettem, de ki is léptem egyből Azóta Lawbringer fóbiám van
Sajnos a defenzív játékstílus túlságosan is hatásos. Nagyon idegesítő tud lenni, mert én az agresszívabb játékosok közé tartozok.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #1051 üzenetére
Vannak karakterek akiknek ha leparryzed a heavy támadását gyakorlatilag semmit nem kapsz belőle. Például Nobushi. Heavy parryből túl messze van a guardbreakhez, még egy light támadás se fér bele, mert hamar visszaáll a guardja. Talán egy Helm Splitter. De nem mindig. Meg lehet próbálni dash gb-t, de 90%-ban counterelik.
Nobushi ellen light-okat kell parryzni. Szerencsére nem sokan ismerik a light feintet vele, szóval nem vészes, de kicsit komolyabb reakciókat igényel. Illetve ha nobushi támad, vagy látod, hogy rúgni akar, akkor ellene asznos a sidestep light.
Azt hiszem még a Lawbringer az amelyik kimegy range-ből ha parryzed a heavy-jét, de neki mehet a light, mert lassan vált guardot.
Még egy fontos dolog: Bármelyik karakter Light támadását ha parryzed kapsz egy free Heavy-t, amiből mehet a mixup. Van mikor gb->Heavy->unblockable, de ha nincs elég staminád feintelni az unblockable-t, akkor elég csak a parry után elengedni egy side heavy-t.
-
RaGi91
senior tag
Találkoztam egy gyerekkel, aki váltig állította, hogy Kensei OP és nerfelni kell az unblockablejét.
Ő valkyrie volt. Erre mondom neki, hogy dehát kensei-nek gyakorlatilag csak az unblockable van. Minden abból indul ki, abból indul a mixup, meg az alap heavy feintekből és ennyi.Erre benyögte ezt, besírtam: "You don't know the game mechanics, so obviously you don't know what you're talking about"
Dióhájban, nem tudom mit beszélek
Mindezt az után, hogy leparry-ztem legalább 3 heavy támadását, meg egy rakás light-ot.
Hogy hogy csináltam? Egyszerű.
Első két körben elvert, mint a picsa, de rájöttem, hogy nem feintel, illetve a parry-jeit se szakítja meg, úgyhogy onnan könnyű dolgom volt. Ebből Ő annyit szűrt le, hogy Kensei OP, mert megszakítottam az unblockable-t, Ő megpróbálta leparryzni, azt pedig én parryztem.Az a baj, hogy olyan ritkák azok, akik ellen ez működik. Már mindenki ismeri az összes variációt.
-
RaGi91
senior tag
válasz John_Deere #1046 üzenetére
Game options-be van külön hold/toggle opció kontrollernek is.
-
RaGi91
senior tag
válasz peterson79 #1041 üzenetére
Az csak a zone. Semmi extra, easy parry
-
RaGi91
senior tag
válasz atainprison #1027 üzenetére
A reputation szint ló**szt se számít. Találkoztam Rep9-es emberkével, 3-0ra kapott ki. Se egy feint, se egy parry, semmi. Csak csápolt össze-vissza és csodálkozott, hogy kikap.
@(#1030) xPraetoriaNx Persze. Nincs még kész a játék. Én csak abban bízom, hogy 1v1-re balanszolnak. Mert ha nem akkor abbahagyom.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz atainprison #1025 üzenetére
Van MMR (MatchMaking Rating) a játékban, csak ezt nem látjuk. Azt, hogy mit néz azt nem tudni, de hasonló képességű játékosokkal rak össze. Legalábbis 1v1,2v2-be biztos, mert én noobokkal nem találkozok már egy ideje, hiába szinte mindig All Regions, All Skill Level alapján keres.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Ezt sajnos passzolom. A leírás alapján azt gondolom, hogy amit kaptál kulcsot, ilyesmi formátumban : "Get your game started! Congrats! Enjoy your For Honor! ABCD-abcd-ABcd-abCD-AbCd-aBcDFor Honor", akkor ez a For Honor kódja, amit bárki beaktiválhat bármilyen gépen, mert a Uplay nem nézi a géped.
Más: Próbáltam én is játszani 4v4-et, mert ott jobban jön a steel, meg az XP, de nem bírtam egynél több meccset játszani. Annyira gané játékosok vannak, hogy hihetetlen Odajön egy warden, elkezd csápolni, leparryzem, megölöm, kilép, GG.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #999 üzenetére
L1. A targetet beraktam toggle-re, azaz csak bekapcsolom L2-vel és így a bal mutatóujjam mindig az L1-en van és tudom nyomni egyből. Nem kell átraknom egy ujjam se. Eddig sokszor lekéstem mert a jobb hüvelykujjam ugye a jobb stick-en van és onnan kell X-et nyomni.
@(#1001) peterson79 PS4 Dual Shock kontrollert használok, DS4 windows progival. De ha jól tudom X360ce-vel is át lehet mappolni a többi kontrollert. A sima X360,ill. Xbox1 kontroller csak simán plung&play?
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz peterson79 #997 üzenetére
Én fordítva voltam. Próbáltam átszokni egér billentyűzetre, mert azon könnyebb a guardbreak, de nem nagyon sikerült. Aztán rájöttem, hogy átmappolom a kontrollert és azt szokom meg. Az már hamarabb ment, bár az elején csináltam fura dolgokat
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #944 üzenetére
A játék leírását nem olvasom, mert egyrészt szar, másrészt pedig hiányos és félrevezető.
Fighter játékoknál van ez a "szakzsargon", már ha lehet így nevezni , hogy option select.
Ez annyiban különbözik a "cancel"-től, hogy a mozdulat nem szakad meg, hanem átvált, sokkal gyorsabb, folyamatosabb és nem kell külön gombbal megszakítani az előzőt, hogy meg tudd csinálni.Persze ez is egy fajta feint, de nem az a tipikus Kensei hadonászás a heavy támadásokkal.
Akkor legyen minden mozdulat, amit nem fejezel be feint és kész. Nincs vita
Én azt szeretem ezekben a játékokban, mire rájövök mindenre, hogy működik, miket lehet csinálni, melyik karakterrel mi optimális, stb. Nekem ez teszi ki a játékidő nagyját és ezt csak 1v1, max. 2v2-ben(gyakorlatilag az is 1v1) lehet.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #940 üzenetére
Huha. Itt bajok vannak.
Cancel: Megnyomod kontrolleren a "B" gombot heavy után = "feint".
Option select: Valamilyen támadást átváltasz másra. Nem kell cancelezni semmit, egyszerűen, csak más inputot adsz meg.
Példa, ahogy te is írtad, az egyik leggyorsabb option select-mindgame (de lehet reagálni rá): "Raider: Bármilyen heavy-t, top light-ra cserélni, az egyik legjobb cancel a játékban."
Indítasz egy heavy-t valamelyik oldalon és mehet a top light, nem kell cancelezni előtte a heavy-tA Conqueror-ról pedig remélem nem gondoltad komolyan amit írtál. Jelenleg a 2. legerősebb karakter a játékban, mivel túlságosan is hatásos a defenzív stílus. A LEGEGYSZERŰBB karakter. Semmit nem kell csinálnod vele, mint várni.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #938 üzenetére
Van, amit csak cancel-el tudsz feintelni és van, ami "Option select". Option select annyit tesz, hogy nem kell megszakítanod, hanem a folyamat közbe tudsz váltani más támadásra, mint "opció". Ilyen pl. Kensei unblockable is, amit dash-el is tudsz cancel-ezni. Unblockabe, egyből dash gb és ha elég gyors vagy, akkor még a parry előtt bemegy a gb. Elég sok ilyen van, felsorolni nem tudnám.
Ki kell tapasztalni, mert van, amit muszály option select-el csinálni, hogy működjön, különben túl lassú lesz.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #897 üzenetére
Szoftveresen át lehet mappolni. Javasolt egyből, hogy már úgy szokd meg.
Nekem PS4 kontroller van. Jópár hozzászólással visszább linkeltem, hogy DS4 Windows-al használom és nekem a L1 (LB) át van mappolva az X-re, ami a gb. A target lock pedig game options-ben be van rakva, hogy Toggle. Bekapcsolom és akkor a bal mutatóujjam folyamatosan a GB fölött van.
Szopacs volt, még most is az egy kicsit, mert megszoktam, hogy a GB az X-en van és miután átmappoltam folyton nyomogattam az X-et, de semmi nem történt, csak villogott a Call for Help baromság
Inkább kivettem az X-ről mindent egy darabig. Még most is vesztek pár meccset amiatt, hogy átmappoltam, de majd megszokom
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #894 üzenetére
Nem véletlen, hogy Peer to Peer kapcsolódást inkább fighter játékoknál használnak, ahol főleg 1v1 van, max 2v2 egyes címek esetén. Mert ott működik stabilan. Ha valaki hostol és nem a legstabilabb a kapcsolata, akkor a többi 7 ember szív. Aztán erre még rájön a faktor, hogy "Ubisoft" és kész is a katyvasz
Rainbow six jó lenne, ha európai szerverre csak Európából lehetne csatlakozni, nem pedig akár Kukutyinból is 200+ pinggel. Azért hagytam abba, mert MINDEN játékban volt legalább 2 ember 100+ pinggel. FPS esetén ez nem elfogatható (főleg úgy, hogy fejlövés 1shot mindennel).
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #882 üzenetére
Kensei alapja a parry és a feintek. Ezek egyike sem kezdő dolog.
Mivel parry-ből kapsz egy ingyen guardbreak-et, ami ugye kapcsolódik(chainel) más támadásokba. Guardbreak, falnaklök(GB), top heavy unblockable.
Ha a botok gondot okoznak, akkor nem javaslom. Először tanulj meg mindent levédeni, mert a botok nem feintelnek, nem kiszámíthatatlanok (a lvl3 bot feintel, de nem vészes).
Mindent lehet parry-zni. Vannak, amiket be kell nyelni, mert épp bünti van (falnak löktek, elfogyott a stamod, eldobtak, stb.), de alapjába véve minden parryzhető.
Parry: Támadás érkezése előtt védekezel a bejövő támadás irányába és nyomsz egy Heavy-t. Egér: Jobb gomb, Kontroller: RT(xbox), R2(ps).
Feint: Heavy támadás indításakor megynomod a cancel gombot (Bill.: Asszem alapból E-n van, Kontroller: B(xbox). Kör(ps).
Ha nem parry-zel vagy feintelsz kensei-el, akkor egyedüli fegyvered a gyors top light, ill. a sidestep light. De valljuk be ez nem sok, tekintve, hogy a sidestep light kombódat simán védi egy gyengébb játékos is, utána már csak parryzi mindenki reflexből.
Mix-up.: Mikor egy bizonyos támadás indításából más-más dolgot hajtasz végre. Példa kensei-el: Kezdesz egy top heavy-vel, egyből megszakítod és már nyomod is a guardbreak-et. Egy az egyik alap. Guardbreakből megy a side heavy, abból egyből a top unblockable, azt megint megszakítod mondjuk egy top lightba. Ha parryzni akarná az unblockable-t ez megszakítja.
Vannak variációk. De a kensei bnb (bread and butter, a karakter alapja), ahogy írtam, az, hogy feintelj és tudd, hogy mikor mit lehet, meg persze a jó védekezés.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz ThorsHUN #876 üzenetére
Van olyan beállítás, hogy guard sensitivity v. mi. Ez annyit csinál, hogy gyakorlatilag egy deadzone-t rak be, tehát minimálisan hiába mozgatod az egeret nem vesz be inputot. Ha leveszed 0-ra akkor nem fog ilyen történni, de gyors mozdulatok kellenek. Illetve előfordul sokakkal, hogy automatikusan visszarakod az egeret alaphelyzetbe (pl. az egérpad közepére) és amikor megemeled, akkor érzékel (rosszabb típusú érzékelővel ellátott egereknél) és ilyenkor is elmegy a guard.
A kombókat időzíteni kell, ha túl gyorsan csinálod nem lesz jó. Ha tökéletes az időzítés, akkor van olyan, amit gyorsabban csinál, messzebb ér, stb.
Példa.: Berserker: Ha az ellenfeled staminája elfogy és sikerül egy guardbreak, akkor ellököd és be tudsz vinni egy side heavy-t és egy top heavy-t is (kb 50 dmg, nem néztem meg). De ha az időzítésed a támadásra nem tökéletes, akkor vagy a side heavy nem talál, vagy a top heavy-t már ki tudja védeni.
Tanulság: Jó berserker ellen ne fogyj ki staminából, mert fájni fog
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
GB counter pont könnyebb billencsen. Kontrolleren a jobb hüvelykujjad általában a sticken van én onnan kell áttenni az X-re. Én mondjuk szoftveresen átmappoltam LB-re, mert X-en lekéstem sokszor. Főleg, ha feint vagy valami cancel után jött a meglepi GB.
Billencsen vagy egéren pedig oda teszed, ahova akarod és van külön ujj rá. Játszottam egy kicsit bill+egérrel és sokkal konstansabb volt a gb. Heavy cancel: Q Guardbreak: E
-
RaGi91
senior tag
válasz peterson79 #868 üzenetére
Én PS4 Dual Shock-ot használok mini USB kábellel. Ezzel a szoftverrel.
Ebben pl. a guardbreak-et át lehet mappolni L1 (LB)-re. Nekem úgy van, hogy a target az toggle-en van és LB-vel megy a guardbreak. A négyzet (X)-en pedig a gyorschat. -
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #866 üzenetére
3 nehézség van. Normál (séta a parkban). Hard (még ez sem nehéz, de figyelni kell, nekem 6 óra volt, míg minden breakable-t megtaláltam), Realistic (nincs indikátor, kevés checkpoint, jobb AI., ez a legnehezebb, ezen csak átszaladtam, mert unatkoztam és meg akartam szerezni a achievementet).
Szerintem Realistic se túl nehéz, bár ha Normalon gondjaid vannak, akkor a probléma máshol keresendő.
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #862 üzenetére
Hasznos dolog, ha Realistic fokozatban végigcsinálod a story módot. Több karakterrel kell menni, nincs indikátor, tehát kényszerít a mozdulatok, karakterek figyelésére, nem túl nehéz, de figyelni kell. Kapsz egy csomó ládát, ha megtalálod az összes Breakable-t és még steel-t is kapsz. Nem is sok idő, kb 6-8 óra néhány halállal.
Tapasztalatszerzésnek néhány karakterről tökéletes.
Másik, amit én csináltam.: Fogtam és egyesével beléptem lvl0 bot ellen minden karakterrel és az alap kombókat, moveset-et megnézegettem. 30 perc volt összesen. Nem kell hozzá feloldani a karaktereket sem.
@(#865) xPraetoriaNx De a stamod ha elfogy, akkor igenis idegesítő, mert ha stamdrain-t spammel, meg a kunkori fejszenyelet, akkor nem lesz staminád, csak ha futsz, mint a NYUL. És azt tudjuk milyen pályákat képes berakni... Van egy kis 2x2-es kocka és köpni-nyelni nem lehet, ha beszorulsz.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz atainprison #857 üzenetére
Sajnos jelenleg a defenzív stílus nagyon hatásos és eredményes. Aki nem támad és mellette jól védekezik, az ellen nagyon nehéz dolgod van. Ilyen most a valkyrie.
Állítólag változtatnak valamit, hogy a teknőc stílus ne legyen ennyire előnyös.
@(#860) xPraetoriaNx A lawbringer nyeles átdobása is kunkorodik utánad, ha korán dodge-olsz. Meg még pár apróság. Ebbe a játékba nagyon nem előnyös pánikolni
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz malystryx #853 üzenetére
Tipp warden ellen. Védekezz fent! A top light-ja az egyik leggyorsabb a játékban. Ha fent védekezel az nem jöhet. A másik amire figyelni kell, az a zone attack. Az első indikátor fentről jön és nem sok időd van reagálni a bal oldalra, ahonnan valóban jön a támadás, szóval inkább a karaktert nézd, ne az indikátort. Ha látod a mozdulatot, védekezz balra. A warden zone nem biztonságos, szóval ha levéded (nem kell parry), akkor tudod büntetni valamivel.
Warden ellen inkább az nehéz, hogy ha tudja a full vortexet. A teljes vortex 3 dologból áll és ezek mix-upja (variálása).
Shoulder Barge = SB
Guard Break = GB
Ha SB eltálál, akkor tudja kezdeni a side light kombót. Ha eltalál az 1. side light, a 2. garantált neki.1.) Támadás-->SB(tölthető, teljesen feltöltve ha eltalál kap egy free top heavy-t ~40dmg)
2.) SB->cancel GB
3.) SB->full cancel-->bármilyen támadásEzeket minden variációba bármiből el tudja kezdeni (kivéve zone). Támadás nélkül, egy top light-ból,stb.
Ezek ellenére a warden az egyik legkönnyebb karakter, mert kevés ismerettel is könnyű érvényesülni, jobb játékosok ellen is. -
RaGi91
senior tag
Szerencsére azért területfrissítéskor a módok is forognak a területek között. De azt pl. én is utálom, mikor duel/brawl helyszínén nem harcol a frakcióm. Vagy kilépek és teszem máshova, vagy hagyom, hogy magának ossza el. Utóbbi időben inkább csak beready-zek és pá.
@(#850) malystryx 6 óránként frissíti a területek jelenlegi állását. Az elfoglalt területek száma számít. Tehát, mikor lejár a round (kéthetente), akkor az éppen legtöbb területtel rendelkező frakció győz. Puszta szerencse, mert egyszer a szamurájoknak vagy 20 fölött a többinek 20 alatt, egyszer a lovagoknak, egyszer a vikingeknek. Mindig változik.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Azzal majd akkor, ha Ubiék megcsinálják azt, hogy Kukutyinból ne tudjanak EU szerveren játszani 100-200+ pinggel és pofátlanul kihasználni azt (tehát soha, mert 1 év nem volt elég). Mert a jelenlegi rendszer szerint annak ad előnyt, akinek magas a pingje.
Gusztustalan fos.[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #825 üzenetére
Nem garantált, de egy elég szolid, biztonságos mixup. Igazából csak annyi kéne, hogy ha kikerülöm a headbuttot és gb-zek, akkor ne tudd counterelni. Akkor meg az lenne a baj. Mert így is, ha kikerülöm a headbuttot és megpróbálok gb-ezni, akkor már jön az automatikus light, amit persze, hogy gb counter.
Mindenki fél a warlord közelébe menni, akinek van egy kis esze, persze, hogy passzívak. Én is mindig azt várom, hogy jöjjön egy light,vagy zone és tudjak parry-zni, aztán abból csinálni valamit. A meccs többi része, hogy megpróbálom kitalálni mikor jön egy headbutt, vagy gb és akkor támadok.Amúgy PK, most elég szolid lett, hogy javították a bleed-et. Kicsit nerfelték, de csak 25%.kal. Elég sok damage-t kap egy gb-ből.
-
RaGi91
senior tag
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #820 üzenetére
Igen. Ez egy kényes téma. Balansz részénél van igaza a csávónak, hogy más szinten más OP, de ha e-sportot akarnak, ill. bajnoskágot belőle, akkor egyértelmű, hogy úgy kell kezelni a játékot, mint egy fighter-t és high-skill alapján balanszolni. A noobok többsége 4v4-be van úgyis, oda meg mehet a gear stat móka
Ha valaki nem képes light-okat blokkolni és türelmesen kivárni, annak úgy sincs semmi keresni valója itt. Reakció nélkül lehetetlen érvényesülni, nem számít milyen szinten akarsz játszani, mert akkor minden OP. Brühühü.Egyébként pedig nem értem, hogy miért írja, hogy warlorddal nehéz játszani? Mióta? Baromság.
Block->headbutt, light. Headbutt->gb, heavy. Zone mixup, meg blokkolj, és a legfontosabb: TÜRELEM. Ennyi a warlord. Nagy cucc.A védekezésen kívül semmire nem kell vele figyelni, nem kell azon gondolkodni, hogy hogyan támadj, mit cancelezz, mivel nyisd meg az ellenfél védelmét, mit feintelj mibe, stb.
Egyébként ez olyan, mint pl. egy Street Fighter, vagy Mortal Kombat. Noob vs pro. Tudsz kombót?-->Nem-->Kikapsz 20s alatt.
-
RaGi91
senior tag
válasz atainprison #810 üzenetére
Öhm, csak a conqueror-ra még. Gyakorlatilag nem tudnak feintelni, nincs benne hibalehetőség. Ha elég közel jönnek, jöhet a headbutt, vagy shield charge + hit confirm. Ingyen damage, mert közelről esélytelen kikerülni.
Ha sikerül parry-znie egyet, akkor egyből oda a stamod, kap belőle vagy 40 damaget.
A charge-okat meg tudja szakítani gb-be, szóval találgatni kell, mert dash közbe nem tudsz countert nyomni.
És ez csak az alap. Erre még rájön, hogy ha elkezdenek elfutni és rádszaladni 50-50, illetve a zone attack, ami a warlordé nem rossz mix-upnak.Ha ezeket mind összerakod, elég gusztustalan. Ja és amúgy ezek nagyja biztonságos, mert nem könnyű büntetni.
Jelenleg elbaszott karakterek szerintem sorrendben : Warlord, Conqueror, Warden, Shugoki
Kifejteném, de akik ezek közül valamelyiket mainezik, úgyis rámcáfolnak, mindegy letojom. Kell balansz, mert van amivel nem lehet mit kezdeni.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #802 üzenetére
Jaja, hogyne. Még közel sincs azon a szinten a játék. Az, hogy volt az egy dolog. Top4-be 3 warlord 1 conqueror?:S Ez mindent elárul milyen jó is a balansz. Ha kompetitíven akarsz játszani válassz egyet a 4 közül és csináld ugyanazt: Warden, Warlord, Conqueror, Shugoki.
Majd talán ha lesz egy nagyobb balansz patch.
-
-
RaGi91
senior tag
válasz Predaking99 #769 üzenetére
Nem kell season pass. A Rainbow 6 rendszerét követik. Meg lehet venni minden-t steel-ért is. A Season pass-al rendelkezők megkapják őket ingyen, ráadásul 1 héttel korábban.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Főleg, hogy ha van Revenge-ed, akkor még fel is löknek, szóval sarok sem kell. Tournamenten ezek a karakterek voltak csak: Warden, Warlord, Shugoki, Conqueror.
Ott csak az megy, hogy lelökni, vagy vortex spam, shugoki meg rohangálós 50-50. Szánalom.Tisztelet, annak az EGY nobushinak, aki nyert egyszer. A többi karakternek esélye sincs.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #756 üzenetére
Ahogy lofagi is mondja. Lvl 17-es Kensei-el picsáztam el Rep4-es Orochi-t úgy, hogy köpni nyelni nem tudott, mert nem volt hozzászokva, hogy fent védekeztem és amikor tolta a zone attackot 3-ból 3x leparryztem és megöltem. Ki is lépett. Nem számít semmit.
Találkoztam Rep2-es wardennel, aki nem csinált semmit, csak shoulder charge vortex (de nem a full) és azt mondta, hogy Kensei OP. Na ezzel mit kezdjek? Jó játékos? Nem.
Másik: Rep3-as Conqueror: Shield Charge-->attack, shield charge-->cancel guardbreakbe-->attack. Ennyit csinált. Megvert mert a guardbreak-et nem tudtam counterelni elégszer. Jó játékos ettől? Nem, csak abuseolja az OP mechanikáját.
Lehet ezt cifrázni, de amíg nem csinálnak valamit az ilyen OP dolgokkal, mint a revenge duelben, lelökdösés, agytalan vortexek. Büntetésmentes shieldcharge, stb., addig ez a játék magasabb skill szinten halott.
-
RaGi91
senior tag
-
RaGi91
senior tag
válasz Mister_X #752 üzenetére
Fogj egy main-t és tanuld ki a matchupokat. Sokat segít. Kensei csak parry után tud kezdeni veled valamit. Ha nem kapálózol össze-vissza és fent védekezel, akkor semmit nem tud csinálni heavy feint-en kívül. Ha pedig light-okat parryzik, akkor azt el kell viselni
Egyértelmű, hogy nem fog menni, ha 5 karakterrel játszol felváltva egy MAIN ellen. Időzítések, optimalizálás, alap,advanced kombók, mikor mit lehet, mi safe, mi nem, stb.
Amint megjön a guardbreak patch, majd belehúzok, most úgyis tanulnom kell
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
A Story picsa könnyű minden fokozaton, mert van heal-ed. Ha nem tudsz védekezni, akkor sincs gáz, mert van heal. Később megkapod az unblockable feat-et, onnan meg egyenesen kés a vajon kategória. Tényleg csak annyira jó, hogy pár hőst megmutogat, meg kapsz egy rakás jutalmat.
-
RaGi91
senior tag
Én felveszem az érzékenységet, hogy a legapróbb mozdulatra is már váltson irányt. Itt nem kell a precízió, szóval nem gond, ha kicsit jitter-el az egér, csak annyit kell éreznie, hogy felfele megy.
Gondolkozok rajta, hogy átállok egér-bill kombóra, mert ez a guardbreak felbasz de nagyon.Ugye a RS-en van a hüvelykujjam a kontrolleren és X-el (PS4 négyzet) megy a guardbreak. De vagy túl korán nyomom vagy túl későn. Billencsen, meg rakhatom bárhová, egyből tudom nyomni. Mondjuk, ha visszarakják a beta verziót nem lesz gondom, de már több, mint egy hete húzzák (bár tudnám mi a faszért).
-
RaGi91
senior tag
-
RaGi91
senior tag
válasz vegitossj7 #698 üzenetére
Ugye visszaolvastad a korábbi hozzászólásokat, vagy azt, amit írtam ebben? Igen tudom.
Mondjuk vannak furák. Nem vagyok szutyok, de van egy visszatérő ellenfelem, mindig megnevettet.
Összerak, első körben elverem, beírja bye és kilép. Ezt eljátszotta 3x, majd írtam neki, hogy "Ugye tudod, hogy csak xp-t, steel-t vesztesz azzal a kilépsz és sose fogsz megtanulni játszani?" Erre benyögte, hogy noob faggot és kilépett. Másnap megint összerakott, megint első kör után kilépett, de most bebugolt a játék nem kicsit. Pont a kör végén lépett ki és a köv kör elején berakott egy halott botot, ami semmit nem csinált, de én se tudtam vele. Úgyhogy kiléptem én is.[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.
A matchmaking már így is gané, nemhogy még a gear-t is nézze. Van hogy 1 perc mire talál.Ugye "skill" szerint is keres. Tehát, ha hozzáadod még a gear score-t, akkor nehéz lesz találni jó ellenfelet.
PÉLDA: Vagyok Rep3, nagyon jó MMR-el. Szeretnék más hőssel is játszani de az még lvl1. Akkor találjon nekem olyat, hogy a közelembe legyen (ping), kb az én MMR szintemen legyen(nem komplett noob) és legyen még alacson gear scoreja is, azaz Ő is most kedzdjen új hőst. Lehetetlen, gondolj bele.
Ha tournament is lesz belőle, vagy e-sport az is max 1v1, 2v2 lesz. A 4v4, talán elimination-be, de ott se legyen gear szerintem.
Hát ha UBI-ék ezt moba-nak szánták, akkor szerintem más játékról beszélünk.
@Yodamest Nekem voltak/vannak gondjaim a p2p miatt, de ha szerver lenne, ugyanez lenne, mert az ellenfelem ha laggol nincs mit tenni. Volt ellenem 1 lawbringer: EGY GUARDBREAK-et se tudtam megszakítani, hiába nyomtam jókor, ill. a parry-k nagyját is elrontottam, pedig a timing részemről rossz volt. A CGB csak akkor ment, ha előre nyomtam. Szerintem valami connection vacak volt, mert utána más ellen simán ment minden. De ez többszáz meccsből eddig 2-3x fordult elő.
Elmentem Deathmatch 4v4-re, mert megnéztem milyen. Csapat fele bot, folyamatosan lépkednek ki, megy a gangbang, szakadozik, FOS.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #690 üzenetére
A lawbringer guardchange köztudottan 4-5x olyan hosszú, mint bárki másé. Biztos vagyok benne, hogy javítják.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
Gear-t az 1v1-be? Normális vagy? Már bocs, de mondjuk itt vagyok én rep1 kensei, összerak egy rep6-os Berserkerrel (épp most volt rá példa, simán nyertem) és esélyem se lenne, mert sokkal többet sebez, hamarabb tölt neki a revenge, gyorsabb stam regen, meg sorolhatnám bullshitek. Ugyan már. Ez nem egy RPG, nem MOBA, ez egy Fighter játék és a Duel (1v1, 2v2) maradjon is az.
4v4-be meg gangbang-elhetitek egymást, meg mehet a heal, meg buff, meg minden istennyila. Meta meg mégis hogy legyen 12 karakterrel? LoL-t, meg Dotát hagyjuk, van 100 karakter, ott már lehet válogatni, vannak szerepek, van aki erre jó, van aki arra. Itt nem igazán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nosztalgikus húrokat megpendítő házzal rukkolt elő a SilverStone
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Külpolitika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- E-book olvasók
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Eladó Steelseries Arctis 7+ DESTINY 2 Edition fejhallgató!
- Yamaha RX-V1800 házimizi erősítő eladó!
- Apple MacBook Air 13" M3 Chip 16GB 256GB - bontatlan új - 1 év garancia
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+, i5-5200U CPU, Félkonfig, Dupla akkuval
- HP Irodai Laptop I AMD Ryzen 3 2200U I 240GB SSD I 8GB DDR4 I 1366x768 I GARANCIA I BESZÁMÍTÁS I
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest