- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunner
senior tag
válasz xPraetoriaNx #483 üzenetére
Uh, ez még a gamesplanetnél is jobb ajánlat. Ott 4fonttal drágább az összes. Viszont az a 4 font különbség már hihetővé kell tegye számodra is a gmg-s ajánlatot.
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
horvi0813
tag
válasz xPraetoriaNx #483 üzenetére
Ez ennyi Steamen is egy árban van a sima meg a Delux preorder esetén.
Itt akkor engem is megtalátok: Discord
Uplay PC: MrRobot-HUN-
vegyetek fel nyugodtan aztán mehet együtt a gyakorlás.
Én Xbox360 kontrollerrel fogom tolni. Ti? -
xPraetoriaNx
senior tag
válasz xPraetoriaNx #519 üzenetére
Na ha már előbb nyenyegtem, felnéztem redditre meg fórumra... Talán már csak azért is célszerű lett volna hagyni az embereknek kitesztelni az említett 3 karaktert, mert most jelenleg Shoguki oneshotolni tud fél HP-ról (vagy akár fullról is), Lawbringer meg teljesen konzisztencia nélkül működik, stamina drainjét nerfelték Technical test óta, és ilyenek... Sz'al lehet visszatérek Warlordhoz / Wardenhez az első balansz patch-ig -_-
There is no war. Only the harvest.
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #519 üzenetére
Hát igen, sejthető volt, hogy Lawbringer, Valkyre és Shogi nagyon OP lesz mert elbasszák a balance-olást ANNAK ELLENÉRE, hogy az utolsó 2 bétában benne se voltak már "rebalanacing" ok miatt... aha, aha, ok.
-
Something_
őstag
válasz xPraetoriaNx #522 üzenetére
En is csodalkoztam parszor, amikor 4vs4ben tolom es jon a dagadek es kettetor
-
retroid
senior tag
válasz xPraetoriaNx #528 üzenetére
Akkor leirod lepesenkent nekem hogy kell? Nem igazán mernek magamtol nekiallni.....
iPhone 13 & Apple Watch 8 45mm
-
BeZol
őstag
válasz xPraetoriaNx #577 üzenetére
Xbox One Elite Controller nem jó megoldás? Régebb óta agyalok egy ilyenen, mert pc-re is jó.
-
ThorsHUN
őstag
válasz xPraetoriaNx #577 üzenetére
Pont ezen agyaltam, hogy oke h pontosabb az egernel, de a spec mozdulatokat megis hogy a rakba lehet azzal megcsinalni? valamivel tartani is kell a kontrollert...
-
Tibtobi
tag
válasz xPraetoriaNx #583 üzenetére
A játék animációi is korlátozzák a mindent verő/kivédő cheateket(nem tud olyan gyorsan állást váltani). Rásegítés lehet: auto guard-break counter, de egy jobb játékos is reflexszerűen fogja nyomni nemsoká.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #589 üzenetére
Wat. Lawbringer rendben van. Valkyrie fostajiga, semmi sebzése nincs és lassú is. Peacekeeper pedig bugos volt, emiatt tényleg nem kéne sírni. Tier1 hős az tuti, de nem hinném, hogy OP. Az egyetlen op hős jelenleg szerintem a Shugoki (a szájbatekert futkározós 50-50 miatt és a lowhp 1shot heal miatt).
Ne is írd le a mondatod, mert valszeg butaság.
PS.: Én 1v1/2v2 duel alapján beszékek. A 4v4 úgyis mash/gangbang parádé.
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #591 üzenetére
A stance váltása tényleg lassú, de az túlzás, hogy a leggyengébb. Rossz matchup ellen persze, hogy meggyűlik a bajod, de mindenkinek van. Láttam nagyon jól feintelő lawbringereket, akik vadul eltűntetik a staminádat, hacsak nem kerülsz ki mindent. Elég sok fajta unblockable cucca van, amit ha valaki nem ismer, akkor nehéz reagálni rá. Minden blockból tudsz chainelni, ami nem rossz mixup. Szerintem nem olyan rossz az, mint ahogy azt sokan állítják (kb 2 nap után lol, mindenki egyből PRO).
Saját vélemény minden!!!!!! Szerintem elég magas a skillcap ebben a játékban ahhoz, hogy 2 nap után ne lehessen eldönteni azt, hogy mi OP és mi ganaj, főleg, hogy egy karakter erősségeit, stílusát úgy tudod kitapasztalni, ha játszol vele. De mire elsajátítasz egyet és rájössz az apróbb dolgokra, kialakul, hogy milyen stílusban is kéne játszani, az nem 1 nap.
Azt meg megint ne várjuk el, hogy egy 30+kg-os páncélt viselő lovag úgy hadonásszon, mint egy textilruhában lévő dárdás. (Hiába játék, de azért valamilyen minimális szinten a valóság látszatát próbálják tartani).
[ Szerkesztve ]
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #593 üzenetére
Mozdulatról beszéltem, mozgássebességről, nem teljes realitásról. Ez is a balansz része. Youtube videókra pedig ne nagyon alapozz, mert nincs közzétéve, hogy milyen, mennyire edzett, hány%-os széntartalmú katanát hasogatnak ketté. Az nem is arra való, ne menjünk bele, értem én, hogy nemvalódihanemjáték.
Amúgy meg tudod, hogy closed beta alapján ítélkezel, mikor az alapnak a 100%-os megjelent játéknak kéne lennie és mindezt 3 nap után teszed. Láthatóan foglalkoznak a játékkal a devek és ha hasonlóan kezelik, mint a R6 Siege-et (aminek a megjelenése ehhez képest katasztrófa volt, amilyen állapotban azt kiadták), akkor nem lesz baj.
Egy szűk zártkörű béta alapján, kevés feedback-el nehéz balanszolni, open betába pedig nem volt benne minden hős. Idővel változtatgatni fognak, látszik, hogy nézik a véleményeket, jönnek majd új hősök is, szóval... nem lesz ez rossz.
-
veterángeri
tag
válasz xPraetoriaNx #601 üzenetére
Nem
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #601 üzenetére
Nekem németre váltott át az egyik. Egy poénnak jó volt
-
Hunner
senior tag
válasz xPraetoriaNx #601 üzenetére
Nekem szokott, de gondolom valami nem ismert nyelvre is, mert van hogy csak kis kockák vannak a szöveg helyén
Meglett a prestige 1. Ki is pimpeltem a Peacekeepert [1] [2] [3]
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #620 üzenetére
Hát prestige 5 gyakorlatilag 4 nap alatt a "nolife" kategória. Reggeltől estig ezt nyomja, egészségére. Lehetsz akármilyen hardcore gamer, ez már nem egészséges. Erre is rá lehet függeni, mint a drogra, alkoholra, stb. vannak ilyenek.
Amúgy azt én se értem, hogy egyes karakterekkel nem tudod büntetni azt, hogy ha leparry-zel valakit. Annyi, hogy a staminája lemegy, de nincs semmi follow-up-nak. Idegesítő, de ez van. Amúgy találkoztam olyan buggal, hogy assassin-okat, főleg Orochi nem tudod fellökni, hiába nincs staminája, nem esik el. Vicces (állítólag javítják).
Még mindig Kensei main-ezek, akivel meg kell hagyni, hogy a gyors overhead RB-n kívül semmid nincs. Rengeteget kell feintelni, akár guardbreak-be, akár RB-be, hogy valahogy megnyisd az ellenfelet, mert olyan parry, meg block istenekkel rak össze, hogy kapálózok én kitartóan, de mindent levéd. Húzós lesz, ha visszajön a bétás guardbreak, mert akkor még nehezebb lesz, mert ugye Kensei az unblockable támadására épül, ami csak sikeres guardbreak-->falnaklökés után garantált.
Találkoztam egy "GOD" kategóriájú játékossal, aki ellen azt gondoltam, hogy csal.
Ha feinteltem, feintelte a parry-t. Ha ment light attack, simán leparry-zte. Sok feint után elengedtem egy sima attack-ot azt is parry-zte, na meg persze minden guardbreak-et egyből counterelt. Egyszerűen nem tudtam megsebezni. Ilyen még nem volt.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #629 üzenetére
Szerintem ha elvennék tőle, hogy guardbreakből kap egy Free overhead heavy-t akkor jó lenne. De engem rengeteg Orochi ellen rak össze. A Prestige 4-est is elvertem Kensei-el 3-1-re. Meccseltünk párat, mind szoros meccs volt. Fel akart venni, hogy tudjon egy jó Kensei ellen gyakorolni Jól esett, de inkább kiléptem, mert csak rontaná a K/D-mat
Ismét nem értek veled egyet, ez már csak így marad Szerintem nem OP, top tier az 100, de nem mondanám OP-nak.
OP az a Warden agytalan vortex-e és a shugoki futkosós 50-50, ill. lowhp 1shot-ja.
Igazából nagyon várom már az első balance patch-et. Kíváncsi vagyok, hogy a devek mit akarnak nerfelni, buffolni.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz xPraetoriaNx #634 üzenetére
Namost OPság (vagy legalábbis EZmódság) megállapítására a legjobb és legegyszerűbb módszer ha megnézed, mi az amit a legtöbben használnak a játékosok.
Ez egy az egyben marhaság. Honnan veszed, hogy a többség azzal játszik, amivel a legkönnyebb nyerni? Van erre valami reprezentatív felmérés? Én személy szerint azokkal a karakterekkel játszom, akiknek a játékstílusa a legjobban bejön, és nem hinném, hogy ezzel egyedül vagyok. Szóval hiába tartják OP-nak Nuboshit, Shogukit, Peacekeepert, ha egyszer a Warden, Lawbringer és Berserker jön be. -
atainprison
senior tag
válasz xPraetoriaNx #637 üzenetére
Igazából nem válaszoltál a kérdésemre . Honnan veszed, hogy a többség azért játszik bizonyos karakterekkel a For Honorban, mert jelenleg OPnak tartják (ami alapból hülyeség, mert mindenki mást tart OP-nak, ez nem egy MMO, ahol mérni lehet a dps-t, heal, dmg mitigation-t, és az alapján eldönteni, mi jelenleg a legjobb dps, heal, tank, épp ezért a WoW egy full rossz példa, mert ott a progress klánok, azért használják a legjobb dps, heal, tank karaktereket, hogy minél előbb kipucolják a raideket). Az, hogy egy karakter szar a For Honorban szerintem teljesen szubjektív. Míg itt azt írtátok, hogy a Lawbringer egy gyenge karakter, szerintem tök jó vele játszani és az összes class el lehet verni vele, mint mindegyik mással is. Ezt az OPzást alapból azok az emberek tolják, akik képtelenek sok esetben elfogadni, ha az ellenfelük legyőzi és arra fogják, hogy az ellenfelük egy "OP-bb" karakterrel volt biztos azért nyert (véletlenül sem azért, mert az ellenfél jobb,ügyesebb volt).
-
Mister_X
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #645 üzenetére
tl;dr: tehát az Orochi OP, mert sokan azzal játszanak - véletlenül se azért, mert az Orochi a klasszikus, nyugatiakban berögzült A Szamuráj mintaképe.
Érdekes módon Orochi még nem vert el duelben. Egyetlen egy sem. Dominionban is inkább elszaladnak.
De ha ennyire OP az Orochi, mint leírod, legyen két csapat: nálatok négy Orochi, nálunk egy sem.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
atainprison
senior tag
válasz xPraetoriaNx #645 üzenetére
Azt én is elismerem, hogy mindig is voltak és lesznek is, olyan vérpistikék, akiket csak az érdekli, mivel a legkönnyebb nyerni. Egy csomó RPG/MMO magyar fórumán is látok ilyen kérdéseket, hogy "Melyik most a legerősebb class?" stb., de ettől még mindig nem gondolom, hogy az a statisztika, ami azt mutatja, hogy melyik classzal játszanak a legtöbben, azt is jelenti, hogy azok a "legerősebb" classok (és ami még fontosabb, hogy az emberek többsége azért játszik azzal, mert annak van esetleg egy túl OP képessége, amit nyomogatva könnyebben nyer). Erre ellenpélda, hogy a legtöbb RPG/MMO-ban nagyon népszerű a kétkezes közelharcos, barbárállat , pedig a legtöbb esetben azokat egy jó ranged karakterrel szana-széjjel lehet kiteolni.
Attól, hogy sok Orochival találkozol még mindig nem jelenti azt, hogy az OP lenne. Az egy tök jó karakter, fasza képességekkel én is szoktam vele nyomulni pont ezért, de egyáltalán nem csak azzal, hanem mellette még vagy 6 másik karakterrel is (mert mind tetszik). -
Tibtobi
tag
válasz xPraetoriaNx #645 üzenetére
WoT az stat alapúbb játék, mint egy FPS, így ott tényleg egy buffolt tank többet jelent, mint egy jobb recoil.
Én nem hívnál Túl Erősnek, mert népszerű. Ha szinte legyőzhetetlen lenne, akkor hívnám annak. Jelenleg az Orochi felel meg leginkább a DS-Nioh játékban lévő karaktereknek.
Ha megnézed, akkor ugyanazt a "szúrsz kettőt és dodge" stratégiát látod, amitől dinamikus lesz karakter, és erre vágynak az emberek. A fent említett két játékban is foghatsz pajzsot és végigmehetsz a gémen lassabban(kevesebb halállal), de idézzem: "pajzs az buzish" Ott miért katanás karikkal mennek, ha a pajzs OP-bb?
Igen, warlord-dal sosem fogod körbetáncolni az ellent, csak ülsz a pajzs mögött és szépen vered lefele. Nem is lesz népszerű soha, pedig countereli az Orochi-t, így vered vele a mezőny 80%-át, de inkább Orochi-t tolják. Nem Warlord-nak kéne OP-nek lennie? -
Mister_X
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #658 üzenetére
Nekem nincs szükségem visszatöltésre
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Tibtobi
tag
válasz xPraetoriaNx #658 üzenetére
Szinte csak 1vs1-et tolok, de Domi/Deathmatch-ben megszakítható a kivégzés egy másik ellenség által? Van különbség a kivégzések közötti HP töltésben? Lassabb, de többet heallel.
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #662 üzenetére
Igen a kivégzés megszakítható más által, de a kezdeményező által nem. Olyanok sima halált kap akit levágtak, nem olyan no-revive halált.
Leütsz egyet, de kivégezni nem tudod, mert vagy kinyírnak közben téged, vagy megszakítják. Majd 1 lefoglal míg a másik felszedi a harmadikat.
Na igen, ez nagyon idegesítő. Ilyen harcoknál kb. 0 az esély a győzelemre.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #677 üzenetére
Mert 90% dominion, meg 4v4 elimination, meg hasonlók gangbang parádé, ami tele van agytalan spammeléssel. Ezeket egyáltalán nem élvezem. Időpocséklás. A steel meg mire való? Kinézet, emote, kivézgés. ENNYI. Hidegen hagy.
Toltam egy 4v4 elimination-t, az ellenfél csapatából 1 se tudott se feintelni, se parry-zni... Az mimár, hozzám se értek.
[ Szerkesztve ]
-
HoyHoy2
tag
válasz xPraetoriaNx #688 üzenetére
különbségek nélkül nincs kihívás, lehet abban gyengébb, de másban meg erősebb ettől lesz játék a játék nem? (és nem attól, hogy aki nagyot csap vagy gyors vagy épp több a HPja elszalad a buffért és így készül a SUPER soldier ) szerintem ez nem megfelelő érv a gear-re
It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.
-
HoyHoy2
tag
válasz xPraetoriaNx #690 üzenetére
értem amit mondasz! viszont így az a helyzet, ez a játék soha nem lesz "jó"
[ Szerkesztve ]
It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #690 üzenetére
A lawbringer guardchange köztudottan 4-5x olyan hosszú, mint bárki másé. Biztos vagyok benne, hogy javítják.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz xPraetoriaNx #724 üzenetére
Gondolom mindenki kiváncsi arra,hogy mi lesz akkor ha körbe van véve a Stronghold, de jelenleg semmi. Nem gondolnám,hogy ha a játék sikeres marad akkor nem lesz valami a későbbiekben, de úgy tűnik,hogy egyelőre nem történik semmi. Illetve az ellenségem ellensége a barátom azért itt is működik, mert már eléggé ránk van telepedve mindenki.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Nistano
csendes tag
válasz xPraetoriaNx #779 üzenetére
http://forhonorhungary.hu/2017/02/27/a-varva-vart-patch-note-vegre-megerkezett/
Olvassátok, osszátok!
-
malystryx
senior tag
válasz xPraetoriaNx #793 üzenetére
Az szuper! Már akkor is dob lilát? 1-es repu után kékre van esély, vagy jobb cuccra? Nem emlékeztek mit dob akkoriban? Mert láttam stream-en aki elérte a repu 1-et, annak lvl7-es kék cuccok jöttek ki a scavenger ládikákból. Ne haragudjatok a sok kérdésért, de nem akarok hülyeséget csinálni, mert napi 1-2 óránál nincs több időm rá.
[ Szerkesztve ]
-
malystryx
senior tag
válasz xPraetoriaNx #795 üzenetére
Köszi, akkor nyugodtan leszek egy darabig, és várok.
Látom többen vannak akik még fényévekre vannak a magasabb repu-tól, de én egyedül azt remélem, hogy tesznek még bele tartalmat, és még 1-2 évig kitart a játék, túl szép és kedves nekem ahhoz hogy hamar menjen a kukába. Sok lehetőség van még benne, meg sztem úgy ahogy a többi játékból is, ebből is lehetne bajnokságokat rendezni. Új népek is jöhetnének..
Csak attól félek, hogy a nagy überkockák, vérpistikék és a megmondóemberkék 1-2 hónap alatt kimaxolnak mindenkit aztán elkezdik szapulni, minek hatására elhagyják a játékot a népek. Tipikus amerikai mentalitás.. Reméljük erre nem kerül sor egyhamar.
Lehetnének klánok is Sajátos címerrel. -
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #802 üzenetére
Jaja, hogyne. Még közel sincs azon a szinten a játék. Az, hogy volt az egy dolog. Top4-be 3 warlord 1 conqueror?:S Ez mindent elárul milyen jó is a balansz. Ha kompetitíven akarsz játszani válassz egyet a 4 közül és csináld ugyanazt: Warden, Warlord, Conqueror, Shugoki.
Majd talán ha lesz egy nagyobb balansz patch.
-
novger
tag
válasz xPraetoriaNx #802 üzenetére
Na erről lemaradtam :-)
Mentségemre szóljon, hogy még nincs egy hete hogy játszok.
És ez rendes közvetített rendezvény? -
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #820 üzenetére
Igen. Ez egy kényes téma. Balansz részénél van igaza a csávónak, hogy más szinten más OP, de ha e-sportot akarnak, ill. bajnoskágot belőle, akkor egyértelmű, hogy úgy kell kezelni a játékot, mint egy fighter-t és high-skill alapján balanszolni. A noobok többsége 4v4-be van úgyis, oda meg mehet a gear stat móka
Ha valaki nem képes light-okat blokkolni és türelmesen kivárni, annak úgy sincs semmi keresni valója itt. Reakció nélkül lehetetlen érvényesülni, nem számít milyen szinten akarsz játszani, mert akkor minden OP. Brühühü.Egyébként pedig nem értem, hogy miért írja, hogy warlorddal nehéz játszani? Mióta? Baromság.
Block->headbutt, light. Headbutt->gb, heavy. Zone mixup, meg blokkolj, és a legfontosabb: TÜRELEM. Ennyi a warlord. Nagy cucc.A védekezésen kívül semmire nem kell vele figyelni, nem kell azon gondolkodni, hogy hogyan támadj, mit cancelezz, mivel nyisd meg az ellenfél védelmét, mit feintelj mibe, stb.
Egyébként ez olyan, mint pl. egy Street Fighter, vagy Mortal Kombat. Noob vs pro. Tudsz kombót?-->Nem-->Kikapsz 20s alatt.
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #825 üzenetére
Nem garantált, de egy elég szolid, biztonságos mixup. Igazából csak annyi kéne, hogy ha kikerülöm a headbuttot és gb-zek, akkor ne tudd counterelni. Akkor meg az lenne a baj. Mert így is, ha kikerülöm a headbuttot és megpróbálok gb-ezni, akkor már jön az automatikus light, amit persze, hogy gb counter.
Mindenki fél a warlord közelébe menni, akinek van egy kis esze, persze, hogy passzívak. Én is mindig azt várom, hogy jöjjön egy light,vagy zone és tudjak parry-zni, aztán abból csinálni valamit. A meccs többi része, hogy megpróbálom kitalálni mikor jön egy headbutt, vagy gb és akkor támadok.Amúgy PK, most elég szolid lett, hogy javították a bleed-et. Kicsit nerfelték, de csak 25%.kal. Elég sok damage-t kap egy gb-ből.
-
atainprison
senior tag
válasz xPraetoriaNx #828 üzenetére
Igazad van, de szerintem ilyen szemmel felesleges nézni a játékot, mert ennyiből egy kardcsapással kb. annyi lenne az ellenfélnek, az meg úgy nem lenne túl mókás .
-
atainprison
senior tag
válasz xPraetoriaNx #833 üzenetére
Ja a bleed szerintem is egy kicsit kecseg dolog, de ez van. Mondjuk PK ellen igazán tényleg csak a GB-re kell figyelni plusz ügyesen kell blockolni, parryzni a light attackjait, egyébként nem annyira nehéz leverni. Az első két meccsett duelben elvesztettem ellene (ő repu 5 volt, én simán 18-19), de utána már szinte csak nyertem, csak ki kellett ismerni és türelmesen kellett játszani, mert mikor minden egyes light attackját parryzni próbáltam akkor általában az lett a vége, hogy minden betalált. Szóval csak blockra mentem és csak akkor nyomtam parryt mikor biztos voltam benne, hogy összejön.
-
malystryx
senior tag
válasz xPraetoriaNx #860 üzenetére
Ez nagyon igaz velem is, mostanában inkább elgurulgatok ha tehetem
-
novger
tag
válasz xPraetoriaNx #897 üzenetére
Milyet érdemes venni? Tudnál egy-két konkrét darabot ajánlani?
-
peterson79
őstag
válasz xPraetoriaNx #897 üzenetére
az milyen a sima kar?
-
RaGi91
senior tag
válasz xPraetoriaNx #897 üzenetére
Szoftveresen át lehet mappolni. Javasolt egyből, hogy már úgy szokd meg.
Nekem PS4 kontroller van. Jópár hozzászólással visszább linkeltem, hogy DS4 Windows-al használom és nekem a L1 (LB) át van mappolva az X-re, ami a gb. A target lock pedig game options-ben be van rakva, hogy Toggle. Bekapcsolom és akkor a bal mutatóujjam folyamatosan a GB fölött van.
Szopacs volt, még most is az egy kicsit, mert megszoktam, hogy a GB az X-en van és miután átmappoltam folyton nyomogattam az X-et, de semmi nem történt, csak villogott a Call for Help baromság
Inkább kivettem az X-ről mindent egy darabig. Még most is vesztek pár meccset amiatt, hogy átmappoltam, de majd megszokom
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #913 üzenetére
persze hogy rendben van ez....... ha én vagyok Valky
-
addikt
válasz xPraetoriaNx #913 üzenetére
Amúgy ez a bajom nekem is, hogy van 1-2 karakter ahol elég 1-et hibázni és máris olyan hátrányba kerülsz, hogy örülhetsz, ha vissza tudod hozni. Akár a látott videón is, warlord barátunk már majdnem örülhetett,hogy alig van élete a Valkynak és rögtön beküldött neki egy olyan kombót, hogy 60% hpja oda. Bár még ezt mindig jobban tudom értékelni, mint egy chain vortexet, legyen az akár warlord, warden vagy conq. Nekem az nem skill,hogy valaki 1 skillt spammol. Remélem,hogy erre majd kitalálnak valamit és akkor ezek az emberek vakarhatják a fejüket.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
malystryx
senior tag
válasz xPraetoriaNx #919 üzenetére
Tegnap dueleztem kensei-vel, wardennel, ezeket megvertem, de harmadiknak jött egy shoguki, vele nem bírtam el. Általában őket is megverem, de ez a srác nagyon jól nyomta, kidodge-oltam a charge-okat, de a "szele", vagy mije mindig elsodort.. Lehet gurulni kellett volna, mindenesetre 3-0-ra elkente a számat.
Ami miatt írni akartam... Ismerkedtem néhány honfitárssal, és mentünk 2 kört A napi feladatok után csak dominion-t, első körben 103-108-as ellenfelek, szintén magyarok. Olyan felszerelésük volt, már azon bek*káltam De a csoda, hogy elvertük őket. Viszont az azt követő meccsen, (és itt a lényeg) volt egy warlord, warden, nobushi, shugoki. A többivel még elbírtunk volna, de a warlord spammelte a guard break-et, meg a charge-ot.. Nem tudtunk vele mit kezdeni. Még el sem tudtam ugrani előle. Szóval ebből állt a tudása.. Jó lehet hogy ehhez is komolyabb gyakorlás kell, de azért én próbálok változatosan küzdeni, még ha nem is megy
Amit szerettem volna kérdezni, 2 dolog:
1. Van most egy event, de az nem elölről kezdődött, hanem már folytatta a bétából sztem. Nem tudom hány meccset kéne ehhez menni, de 3 meccsből csak 30 ezret tudtam hozzátenni. Mi ad sok pontot ehhez? Valamint a láda a végén amit ad, az egy sima scavenger láda amit single után is kapok, és 500 steel-ért lehet venni?
2. Már megvan a repu 1, azóta 2-3 szintet léptem, és minden szint lépésekor ad egy valamilyen tárgyat. Ez nekem új, nálatok is így van?Előre is köszi, kellemes hétvégét
-
vegitossj7
addikt
válasz xPraetoriaNx #919 üzenetére
Berserker többet sebez 0 stamina Punish-nál. A Raiderről meg ne is beszéljünk, ő kicsinált volna.
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
peterson79
őstag
válasz xPraetoriaNx #919 üzenetére
hali,
Azt hiszem most már tudom miről beszélsz. hétvégén nyomtam pár kört, bár még csak bill-egérrel, mert a kart csak a héten hozzák ki.
A lényeg, hogy azt hittem az egérrel van baj, mert egyszerűen hiába húzgáltam mint egy félőrült, na meg nyomtam a space-t ( az a dodge), néha semmit nem tudtam csinálni az ellenfelekkel. Nem tudom, hogy bug vagy egyszerűen így le tudják kúrni az ellenfelet némelyik karakterek, de rohadtul idegesítő tud lenni.
A másik ilyen amikor 4 vs 4 van ugyan, de rámjön a másik is vagy a harmadik is és próbálj meg valamit csinálni..hát esélytelen, hiába gyűlik a rage vagy mi. Személy szerint meg szoktam várni a duel-eket, aztán majd jövök Én, persze ha az ellenfél ilyen szemét akkor már Én sem várok, kapják be..no Honor.
-
k-adi
nagyúr
válasz xPraetoriaNx #949 üzenetére
A lángoló kéz buff beleszól ilyenkor a dmg-be? Mert azért 90 dmg sok szerintem