- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali fotós kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
Mindenhol az, amúgy azért lehet "csalni" a nagyon szép, de nagyon sok fps-es grafikával, hogy a pálya eléggé fix, nem rombolható, meg zárt is. (nem mint egy Battefieldnél ugye). De sok játékmotor még így se tud ilyet... Nekem még az bejön hogy mondjuk a bossok, nagyobb dögök húsát hogy szaggatjuk pl sotival szinte csontig.
Nekem ez a low nehézség bejön, így is bele lehet tolni 15 órát simán ha gyűjtögetésre is figyel az ember. Bár talán túl nagy a különbség az easy és normal fokozat között, alig kapok sebzést most, HMP-n meg ha magadhoz engedtél valamit és staggereltek, a többi szétkapott mint a szar. Valahol a kettő közé kellett volna belőni. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
AsakuraDave #496 üzenetére
Igen.
-
McW1
tag
Nos én lassan haladok, de így az 5-6. pálya környékére azt kell mondjam, rá lehet érezni. Egyet kell értsek azokkal, akik azt mondták, hogy a későbbiekben csak jobb lesz a játék.
Az eleje szenvedős, nehéz, azt se tudod mi van (nekem nem is annyira tetszik grafikailag), de mint kb mindenben, itt is el kell csípni a ritmust.
Szal aki nem adja fel, nem bánja meg
-
AsakuraDave
őstag
Sziasztok,
Steam-es verzióhoz kell bethesda account? Vagyis össze kell kössem a bethesda accomat a steammel igaz?
-
whitezo88
nagyúr
válasz
peterson79 #493 üzenetére
nincs teljesen titkos, látni jobb fent az encountereket, a mapon meg a rejtett dolgokat. Az exploration perkek nagyon jók hogyne hagyj el semmit és lásd őket.
-
Daelion
őstag
válasz
peterson79 #493 üzenetére
Én raktam pontot a Suit tabon arra,hogy lássak mindent a mapon és azokat szedegettem/követtem és úgy majdnem mindent sikerült megtalálni első nekifutásra.
Totál rejtett meg passz mert találtam valami easter egg féleséget még játék első felében de nem néztem,hogy mutatott e valamit a mapon.
De az ilyen felszedhető dolgok mint a játék figurák,lemezek,stb azt lehet látni.
-
Daelion
őstag
Ha jól emlékszem akkor Hurt Me Plentyn is 4-et adott de nem vagyok 100% biztos,annyi fegyver pont volt már végére hogy nem követtem.
Ebben lehet igazság,meg lehet inkább fordították az erőforrásokat meg időt a Single rész csiszolására.
Szerk:
peterson79 -nek ment a válasz csak 1-el félre kattintottam. -
Segal
veterán
Azért erről nagyon szivesen olvasnék egy részletes, átfogó leírást egyszer a logouton, mert a nagy semmi angolommal olyanokat megértek a játékokban hogy destroy, kill meg protect stb. de jó lenne egyszer magyarul végigolvasni úgy az eddigi sztorit végigolvasni.
Hatalmas köszönet előre is ha valaki egyszer elkészíti -
#48613632
törölt tag
"Egyszerűen annyi gombot kellene használni egy UV szinthez ami nekem már kényelmetlen. "
Roccat Leadr Az egyedüli egér a piacon, ahol elegendő mennyiségű gomb van, és nem erőltették az összeset a hüvelykujjadra. Az ugyanis (számomra) használhatatlan.
(Jó, van még a Tyon is, de annak a softwareja enyhén bugos w10 alatt.)
Mondjuk nem olcsó, cserébe viszont jó nehéz, de hát valamiért valamit. ... -
Ragnar_
addikt
Jó kis Wot lett, ezért nem idézem.
Én úgy vagyok a játékkal, hogy nekem is sok lett. Egyszerűen annyi gombot kellene használni egy UV szinthez ami nekem már kényelmetlen. Pl. nehezebb fokozaton már jól jön ha el tudsz dasholni oldalra egyegy támadás elől, de az dupla gomb, plusz még az se lenne hátrány, ha gombbal váltana fegyvert az ember, nem Weponwheelel, de azok megint plusz gombok. Ugye bejött a sima equipmentek mellé a lángszóró, amivel kvázi saját magának szórhat armort a player. A fagyasztóval pedig ugye HP pickupot. Szóval nekem az az egyetlen kontrám, hogy szerintem túl hamar ugrottak túl sokat a játékmenetben. Viszont ezek ellenére maga az élmény az hibátlan, annyit kell tenni, hogy alacsonyabb nehézségre állítani, és ott lehet boldogulni az extrább mozgások nélkül is. (Mondjuk nekem a kitérés jobban kézre állna, ha duplán kelle az adott irányba a billentyűt nyomni, nem pedig shift+irány) Szóval már a második végigjátszást csapatom, és teljesen adja. Az ugrálós szakaszokkal volt ittott gondom első végigjátszásnál de most már gördülékenyebben mennek (bár ha nem lennének nekem nem hiányoznának túlságosan.) Kérdés, hogy mi lesz a következő részben ? Mint sztori, mint játékmenet szinten.
-
peterson79
őstag
Sziasztok,
Tegnapelőtt szereztem be a játékot, érdekes élmény, azt meg kell hagyni. Először ódzkodtam tőle, mert streamen eléggé pörgősnek tűnt és hát a szemem kifolyt néha, meg már nem éreztem magam elég jónak hozzá, hogy ez nekem is menjen, de azért tettem egy próbát, mint Wolfeinstein és Doom veterán.
Elsőre kellett egy kis idő amíg felvettem a ritmust, de tulajdonképpen elég jól adagolja a játék is önmagát, nem rögtön a közepébe csöppenünk, aztán csak lesek, hogy mivan. Mondjuk most pont elakadtam rögtön a második pálya Secret Encounter-jénél, de az mellékes
Ultra-violence fokozaton elvéreztem vagy 100-szor, visszavettem és úgy már meglett.
De most az foglalkoztat - mert arra már nem figyeltem,- hogy elvileg 4 Weapon pontot kaptam volna..de azt nem néztem meg, hogy ha visszaveszem a szintet, akkor is ugyanannyit kapok vagy így már kevesebbet?Köszi előre is a választ.
-
Daelion
őstag
Kb 100% egyet értek ezzel 'csak én nem tudom így megfogalmazni ezeket'.
Én sem értem akik a multi miatt panaszkodnak,lehetett tudni kb bejelentés óta hogy ez lesz meg *szerintem DOOM eleve nem egy multira kiélezett cím. 'arra ott van a Quake
'
2016-ba én 1x se játszottam multit mert pont annyira érdekelt de a single részt 2x is átvittem meg rengeteget játszottam újra mapokat Arcade módba és soha nem tudtam megunni.Az meg,hogy ~kevesebbet ad mint a 2016 Doom hát nem tudom mivel játszottak ezek.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Nvidia/HDR-rel nem tudom esetleg volt-e valakinek gondja, ha esetleg igen, akkor a legfrissebb driver megoldja, már megy.
Viszont a térkép még bugos, ahhoz patch kell majd.
-
shotika
őstag
válasz
abridabri #429 üzenetére
Hát, ez is egy vélemény. Bár néha kissé ellentétes, amiket mond, mert egyszer zavarja az, hogy ennyi minden újdonság került bele, utána pedig azt találja zavarónak, hogy ezen újdonságok többsége miatt monotonná válna a játék, mikor a 2016-os játék még monotonabbá tudott válni. Szerintem egyszerűen csak többet vagy egészen mást várt, ráadásul ennyi játékévvel a háta mögött kb úgy adja elő a véleményét, mint aki meg lenne sértődve. Ez talán abból tükröződik leginkább, hogy még arra se veszi a fáradtságot, hogy elmondja, miként lehetett volna másként, jobban. A multiplayert is felhozza, mint negatívum, ebben lehet igaza van, mert sose multiztam vele, se a 2016-ossal, se régebbivel. És hát, a Doom 2016 lehet hogy fasza deathmatchekre volt jó, de hányan játszottak vele? Mármint úgy őszintén, globálisan? Szerintem alig pár ezren, s valahol meg is értem, hogy ezúttal nem fókuszáltak erre. A 90-es évek fiataljai pedig kötve hiszem (én is az voltam) hogy csak úgy összeültek elegen LAN-ozni, egy ilyen jellegű szervezés akkoriban macerásabb volt, ami viszont fokozhatta a játékélményt is. Még internete is baromi kevés embernek volt, főleg Magyarországon. Egyébként is, már jó 1 éve tudni lehetett, hogy ugyan lesz benne többjátékos mód, de azt is elmondták, hogy nem ez a fókusz. Még ha jött is videó erről, ki emlékszik ezekre? Ez a srác meg direkt megveszi úgy a fullos csomagot, hogy utána sem néz rendesen, hogy ezért milyen kontentet kap. Könyörgöm, ez a cím meglépte azt, amit az elmúlt években már annyira megutáltunk a játékokban, vagyishogy nem árul/árult zsákbamacskát. Már a 2016-os se, és most ez se.
Mit ígértek? Fasza grafika. Megkaptuk.
Mit ígértek? Kva jó gunfight. Megkaptuk.
Mit ígértek? Kihívás. Megkaptuk.
Mit ígértek? Jól fog kinézni és faszán fog futni. Pipa...Ellentétesnek hat az is, hogy számon kéri a glory killek "eljelentéktelenédését", ami persze változatosabb lett, de nem érti meg, hogy ami 4 éve újdonság volt, az most már kevésbé hat annak. Régen is faszák voltak ezek, most is azok, csak most már szintet lépett WTF szempontból a játék, emelték a kihívást és a komplexitást a harcok terén, és már a legelejétől kezdve megy a durvulás játékban, ami egyre inkább csak fokozódik és nagyobb őrületbe csap át.
És szerintem erről szól egy vérbeli Doom játék: fasza zenék, baromi jó design, kellemesen elborult környezet, intenzív, fokozó harcok és atom grafika. Hogy mi vagyunk Doom Slayer, aki mindenkinek odabasz. Ráadásul a játék rákényszerít arra, hogy ne az elmúlt 15 év langyi stílusában mi legyünk a terminátorok, akik végigrombolják egy deka érzelem nélkül a pályákat (ezt csak azok hiányolják, akik már a régi részeket is IDDQD-val meg IDKFA-val tolták le - egyébként az most is van, tehát ha kilockolja az ember, akkor mehet az is, ha kaarja), hanem igenis küzdeni kell. Tanulni, fejlődni, ahogy egy igazi harcoshoz illik. AKi ha nem figyel oda, akkor átszúrja a bika. És ki a hibás? Mi vagy a játék? Csak mi, mert nem feleltünk meg ehhez a titulushoz.
Sokszorosan többet adtak el az új részből, mint a régiből adott idő alatt a megjelenéstől számítva, így nem csodálom, hogy megjelentek azok tábora, akik egy ellentétes bázist alkotnak - ezek a bázisok 2016-os Doomban is megvoltak, csaképp akkor Doom 3-hoz mérték a játékot, mert az inkább akció-horror volt.Végezetül pedig úgy szabja a saját ízlésére és igényeire mindenki a játékot, ahogy akarja. Ha akarod, végigrombolsz mindenen és VRPisti módban átéled, vagy lootolgathatod a mindenféle secretet menet közben. Vagy eltüntetheted a HUD-ot. Átszínezheted! A fegyvermodelleket is kedvedre cserélheted. Beépített teljesítménymérő. Végigjátszhatod ugye végtelen lőszerrel is. Stb. Persze néhány elem már a 2016-osban is benne volt, de ez melllékes.
Itt van végre egy minden ízében tökéletes akciójáték, és azért nem érdemes ennyire ilyen jellegű hisztit levágni (még csak nem is kell értelmezni amit mond, a hanglejtéséből lerí, hogy csalódott, és talán maga se tudja éppen, hogy az, hogy a játék nem olyan, mint amilyennek elképzelte, az nem a játék hibája. A srác pedig, - ritkán mondok ilyet - de a cipész maradjon meg a cipésznél, tehát pakolgassa össze a gépeket, habár a pcx-es videókból is azt szűrtem le, hogy ebben is inkább a szótlan fiatalka társa a jó, én azonnal felvenném munkatársnak...), mert ezt most tényleg odarakták.
És tudjátok mit, az, amit ezek a srácok idén tavasszal leraktak elénk, az nem csak egy kurva jó játék. Ez művészet.
-
#48613632
törölt tag
válasz
whitezo88 #476 üzenetére
Nekem pont a kihívás jön be. HMP-be kezdtem, de túl egyszerű volt. Szinte minden pályát elsőre megcsináltam, így elkezdtem újra, Ultra-Violencebe. Itt azért többször neki kell ugranom egy-egy harcnak, de pl itt is volt, hogy nem bodogultam vele, kiléptem, másnap meg elsőre megcsináltam.
Bossoktól kicsit félek. Általában nálam ez úgy jön le, hogy ha megtalálom azt a nehézséget, ami kihívás, de nem lehetetlen, akkor a bossoknál elvérzek. Ha lehet menet közben nehézséget állítani, akkor ilyenkor visszaveszem, mert van, hogy napokig nem jutok túl, azt meg nem szeretem. Főleg azért egyébként, mert a bossoknál nem szabad harc van, hanem ritmusjáték. Azt meg annyira nem élvezem. -
whitezo88
nagyúr
Még csak a 4. pályán tartok, csak ez jött le.
És szégyen nem szégyen de visszavettem a fokozatot, rájöttem már olyan vagyok aki élvezni akarja a játékot és nem 5x megpróbálni ugyanazt a szakaszt, és nagyon idegesít hogy nincs lőszer, folyamatosan szedegetni kell ötösével szinte. Azt veszem észre nincs lőszer semmibe, aztán a rámugró dögök amiket nem tudok megölni ezért, szétkapnak, nagyon durvát sebeznek még HMP-n is... ez továbbra se tetszik. Ha épp nagy dög van, láncfűrészelni se tudom.
-
olbaidhun
őstag
válasz
hszilard666 #473 üzenetére
Próbálj meg egy DDU-t, remélem az segít.
-
Daelion
őstag
Ha jól emlékszem nekem egy Sapphire Ati Radeon 9600 pro volt akkoriban,ugyan nem tudom mennyi FPS-el 'akkor még nem is tudtam ilyenről' ment de azzal játszottam végig.
Nekem amúgy mindig is Doom 3 volt a fekete bárány a Doomok közt,persze mint külön mellék játék nem rossz meg akkoriban tényleg ütött az a grafika.
-
olbaidhun
őstag
válasz
hszilard666 #470 üzenetére
Elméletileg nem csak a gpu okozhat gondot, de javítsatok ki:
"Make sure your CPU supports SSE 4.1 and 4.2 instructions"
Másik dolog: ma már nem azokban a régi szép időkben élünk, mint a GTA4-nél... win xp sp2-ről egy reg fájl segítségével lehetőség volt sp3-ra ugrani. Ami váratlan FPS növekedést hozott az újabb OS-ekkel szemben
-
hszilard666
veterán
Sziasztok!
Van egy pici problémám:
Adott a 2014 es razer blade em GTX 870M mel, a játék viszont nem hajlandó elindítani magát, mivel újabb driver kell neki mint amit le tudok tölteni. Át tudom lépni ezt a problémát valahogy? -
Ragnar_
addikt
válasz
olbaidhun #468 üzenetére
Jaja. Asszem nekem felsőkat (nem a csúcs) Nvidiám volt, azon egész korrektül ment, legalábbis az akkor igényekhez mérten. A teljesnél az inp a lost soul és a pinky belépője is elég brutál volt. Meg az a graf. akkoriban nagyon ütős volt. Mai napig itt a polcon a 3CD-s dobozos verzió.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
whitezo88 #465 üzenetére
"D3-ban ráadásul nem Doom Slayer, meg megjövendőlt valaki, egy régi "népből","
Most sem azok vagyunk.Figyelted a sztorit? DOOM 1-2 után játszódik a 64, ezekben sima katonák voltunk a Földről, majd a 64 végén jutottunk el oda, ahol játszódik az Eternalban lévő flashback jelenet, majd Divine Machine--->DOOM Slayer--->Gyilok, elzárás a szarkofágba--->DOOM 2016 sztorija--->időugrás (Remélhetőleg Story DLC kitölti ezt az időt)---->DOOM Eternal sztorija.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
hszilard666 #464 üzenetére
D3-ban ráadásul nem Doom Slayer, meg megjövendőlt valaki, egy régi "népből", hanem egy random tengerészgyalogos. Más a sztori meg az egész. Nem zárja ki egyik a másikat.
Ráadásul a hajódon van kis easter egg, ugyanis pl
a Soul Cube ott van az asztalodon kis makettban -
hszilard666
veterán
válasz
whitezo88 #462 üzenetére
Egyébként lazán lehet hogy a DOOM 3 is kánon, csak más univerzumban játszódik. Ezt a tézisemet arra építem hogy elvileg a DOOM 2 a földön játszódik. Viszont az Eternalban lévő földnek a mostani az első inváziója. Szóval lehet hogy a Doom Slayer másik univerzumból való konstans, mint ahogy a Makyr jövendölés is említi. És akkor a DOOM 3 as UAC is létezhet, mondjuk Hayden jelenléte nélkül.
-
cyberkind
félisten
Pici spoiler a sztorihoz.
Tehát gyakorlatilag ez a mostani ID és Bethesda, teljesen elfelejtette a 3. részt, és kitették a kukába?
-
olbaidhun
őstag
Ilyen szempontból a klasszikus 3. rész alfája mind a mai napig etalon számomra is... akkora nextgen élmény már sokáig nem fog érkezni... de ha választani kell, sokadik alkalommal inkább az új címhez nyúlok. Hála a megmaradt id-nek azért ez még egészen ütős hangulatot / élményt tudtak hozni.
-
hszilard666
veterán
Hogy ez a bethesda launcher mekkora egy híg fos! Pár napja elkezdtem leszedni az Eternal-t a kisgépemre, elment a feléig, majd mennem kellett lecsuktam a gépet, most meg kezdi elölről. A másik meg hogy megmondom neki mekkora sávszélt használhat, erre figyelmen kívül hagyja, Hogy lehet ilyen szar appot piacra dobni 2020 ban?!
-
AsakuraDave
őstag
Durva,hogy bethesda deluxe edition kulcsot már kapni a steames alap kiadásnál is olcsóbban
Elvileg lehet összekötni a bethesda meg steam accot, akkor se fogja a steam az achievementeket számolni mi?
Pöcsívment vadásznék a játékkal és elvileg bethesdanak nincs igy külön csak ami ingame van alapból :/
Ez elég undorito a steam részéről, mert pl Epic store-ból vettem occón ubis játékot és azokat ott is tudom letölteni az uplayen keresztűl és kapom az achievementeket... -
Daelion
őstag
Ezt velem is eljátszotta amikor elsőnek találkoztam vele,le föl rohangáltam mire észre vettem hogy az a rohadék csinálja.
Ezek után megláttam egy ilyet,volt hogy inkább 'elpazaroltam' egy BFG-t kicsit távolabbról mintsem hogy ott rontsa a levegőt nekem.Maraudereket általában lassan öltem super shotival vagy mellé céloztam rakétavetővel de volt,hogy nem figyeltem annyira mert így is maradt vagy 20 extra életem a végére,pár buta halál belefért.
-
copass
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BANKMENTES KAMATMENTES ASUS Vivobook 15 X1504ZA-BQ856W
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest